Skocz do zawartości

LPG w Subaru


Azrael

Rekomendowane odpowiedzi

Filtr fazy cieklej ma każdy gazownik, jest zwyczajny. Fazy lotnej musisz mieć rozdzielacz żeby go zamontować 4d6eb1af110ec77ec37687eb42ed2641.jpg

W tej instalcji jak działa nic się nie rusza, tylko filtry i zrobi to każdy gazownik. Filtry także możesz zamówić samemu tu sklep@holenderskielpg.com zdjęcie redaktora i gość wszystko wie :), dopytaj go czy możesz domontowac jakoś filtr fazy lotnej.

 

Wysłane z mojego PLK-L01 przy użyciu Tapatalka

Edytowane przez akir
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko pięknie. Ale sytuacja jest taka: gaz działania ok. To jest EGI 3 generacji Ważność butli kończy się za rok i wtedy będzie problem i może faktycznie wymienię całość na inny. Ile obecnie płaciliście za nową instalację?

Edytowane przez Edmund
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale wiesz że butla montowana w Holandii jest specyficzna, ma wlew inny, podłączenie do wskaźnika poziomu paliwa itp i podobno nie da się jej tak prosto wymienić. Chyba że ktoś wprowadza mnie w błąd.

Edytowane przez Edmund
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale wiesz że butla montowana w Holandii jest specyficzna, ma wlew inny, podłączenie do wskaźnika poziomu paliwa itp i podobno nie da się jej tak prosto wymienić. Chyba że ktoś wprowadza mnie w błąd.

moj Brat bedzie wymienial butle w tym roku ma czas do maja wiec jak cos bede wiedzial dam znac ;) tez ma wlasnie gaz holenderski jakis :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obserwuję wątek LPG od jakiegoś czasu, choć nie ukrywam że latam na Pb do pracy po 45 km w obie strony.Sytuacja trochę kopie po kieszeni, tak wiec pokusłem się o wysłanie zapytania dot. Instalacji do mojego Forestera SG 2.0X pytanie wysłałem do firmy"Czakram"

DO TEGO AUTA POLECAMY

1. BRC SQ 32 (2800 ZŁ) JEST TO INSTALACJA SEKWENCYJANA Z ORYGINALNYMI PODZESPOŁAMI BRC -WTYSKIWACZE POJEDYŃCZE BRC ,REDUKTOR GENIUS MB

,KOMPUTER BRC.

2. BRC SQ ALBA ( 2350 ZŁ)- RÓWNIEŻ INSTALACJA SEKWENCYJNA , WTRYSKIWACZE- LISTWA ZESPOLONA ALBA , REDUKTOR GENIUS MB, KOMPUTER BRC.

NA W/W INSTALACJE DAJEMY DWA LATA GWARANCJI BEZ LIMITU KILOMETRÓW I SYSTEM GWARANCYJNY ASSISTANCE NA TERENIE KRAJU.

PONADTO NALEŻY DO TEGO SILNIKA ZAMONTOWAĆ LUBRYFIKACJĘ / DODATKOWE SMAROWANIE GNIAZD ZAWOROWYCH/ -MECHANICZNA 200 ZŁ EW.ELEKTRONICZNA 550

ZŁ.ORAZ ROZDZIELACZ DO LUBRYFIKACJI W KWOCIE 100 ZŁ.

PRZEGLĄDY SĄ DOKONYWANE CO 15 TYŚ KILOMETRÓW, NIE RZADZIEJ NIŻ RAZ W ROKU.

KOSZTY PRZEGLĄDU W CIĄGU TRWANIA GWARANCJI

- NIE JEST NALICZANA USŁUGA TYLKO CZĘŚCI ( FILTRÓW) FILTR FAZY LOTNEJ 60 ZŁ, FILTR FAZY CIEKŁEJ 20 ZŁ

Przepraszam za duże litery, ale jest to dokładna kopia wiadomości jaką otrzymałem.Niestety nie mam żadnego pojecia o LPG ,więc prosba do bardziej wtajemniczonych.Czy jest tu jakiś "przerost formy nad treścią "

 

 

.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja również nie przychylnym okiem patrze na wmawianie ludziom lubfyrikacji. W żadnym swoim aucie jej nie miałem i nie było żadnych problemów. W Forku też nie mam. Mam n gazie zrobione już 160 tys- BRC Sq24. Za każdą regulacją zaworów co 50 tys, pierwszym razem wyszły dwie szkladnki do szlifu, drugim razem też dwie, trzecim poszło do szlifi 4 szklanki. Jak ktoś ma lubryfikację to niech opisze czy robił mniej na przeglądzie regulacji zaworów, to będzie niezbity dowód zasadności montazu kosztownej lubryfikacji, która przynosi prawdopodobnie tylka ulę psychiczną.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co mi mowil spec od lpg to lubryfikacja jest dobra ale dla firm montujacych gaz. Bo wiecej z ciebie zedra. Mi natomiast przy 5 tys obrotow ustawil mi wtrysk pb w 10%. Niby to w celu ochrony silnika.

 

Fiku jak masz nie daleko do Tarnowa to przedzwon sobie do rafala marynowskiego z tarnowa i niech ci zrobi wycene. Cena bedzie moze troche wieksza ale bedziesz zadowolony

 

 

Co do

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja również nie przychylnym okiem patrze na wmawianie ludziom lubfyrikacji. W żadnym swoim aucie jej nie miałem i nie było żadnych problemów. W Forku też nie mam. Mam n gazie zrobione już 160 tys- BRC Sq24. Za każdą regulacją zaworów co 50 tys, pierwszym razem wyszły dwie szkladnki do szlifu, drugim razem też dwie, trzecim poszło do szlifi 4 szklanki. Jak ktoś ma lubryfikacji to niech opisze czy robił mniej na przeglądzie regulacji zaworów, to będzie niezbity dowód zasadności montazu kosztownej lubryfikacji, która przynosi prawdopodobnie tylka ulę psychiczną.

Ja mam BRC Sequent 24 z kubryfikacją,założone przy 178k km przebiegu.Przy 200k poprzedni właściciel robił duży przegląd i przy okazji regulację zaworów że szlifem dwóch szklanek.Od przebiegu 217k km auto jest u mnie.Miesiąc temu robiłem duży serwis przy 285k km i przy sprawdzeniu (nie regulacji od razu) okazało się,że wszystkie zawory trzymają nominalne luzy.Nie wiem czy to zasługa lubryfikacji,czy dobrego strojenia LPG,ale lubryfikacja na pewno tu nie przeszkadza..

Edytowane przez Yanas
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Ja również nie przychylnym okiem patrze na wmawianie ludziom lubfyrikacji. W żadnym swoim aucie jej nie miałem i nie było żadnych problemów. W Forku też nie mam. Mam n gazie zrobione już 160 tys- BRC Sq24. Za każdą regulacją zaworów co 50 tys, pierwszym razem wyszły dwie szkladnki do szlifu, drugim razem też dwie, trzecim poszło do szlifi 4 szklanki. Jak ktoś ma lubryfikacji to niech opisze czy robił mniej na przeglądzie regulacji zaworów, to będzie niezbity dowód zasadności montazu kosztownej lubryfikacji, która przynosi prawdopodobnie tylka ulę psychiczną.

Ja mam BRC Sequent 24 z kubryfikacją,założone przy 178k km przebiegu.Przy 200k poprzedni właściciel robił duży przegląd i przy okazji regulację zaworów że szlifem dwóch szklanek.Od przebiegu 217k km auto jest u mnie.Miesiąc temu robiłem duży serwis przy 285k km i przy sprawdzeniu (nie regulacji od razu) okazało się,że wszystkie zawory trzymają nominalne luzy.Nie wiem czy to zasługa lubryfikacji,czy dobrego strojenia LPG,ale lubryfikacja na pewno tu nie przeszkadza..

 

 

Ale mi nie chodzi o kwestie czy przeszkadza, bo faktycznie nie przeszkadza. Ale czy pomaga? Nie jest to jak pisze Kolega powyżej , mały koszt i pytanie czy faktycznie ma to pozytywny pływ.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro po 85tysiącach zawory trzymają nominalne luzy,to może to być również zasługa lubryfikacji.300zł to nie jest duży koszt..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moze byc, a moze nie byc :)

 

tak tutaj tylko zostawie http://lpg-forum.pl/kolektor-po-2-latach-na-lubryfikacji-tfu-t52877.html

 

do końca nie wiadomo co ten gostek lał jako lubre, u mnie po 1500km był zrzucany kolektor ssący w celu wrzucenia wtryskiwaczy pod kolektor i wymianie uszczelek pod kolektorem.

Kolektor wewnątrz z lubrą JLM wygląda tak

a5a815e1ab24.jpg

 

2d361038937c.jpg

 

a tak góra

18a1e23fa5ff.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...