akir Opublikowano 19 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2017 (edytowane) Filtr fazy cieklej ma każdy gazownik, jest zwyczajny. Fazy lotnej musisz mieć rozdzielacz żeby go zamontować W tej instalcji jak działa nic się nie rusza, tylko filtry i zrobi to każdy gazownik. Filtry także możesz zamówić samemu tu sklep@holenderskielpg.com zdjęcie redaktora i gość wszystko wie , dopytaj go czy możesz domontowac jakoś filtr fazy lotnej. Wysłane z mojego PLK-L01 przy użyciu Tapatalka Edytowane 19 Stycznia 2017 przez akir Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edmund Opublikowano 19 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2017 (edytowane) Wszystko pięknie. Ale sytuacja jest taka: gaz działania ok. To jest EGI 3 generacji Ważność butli kończy się za rok i wtedy będzie problem i może faktycznie wymienię całość na inny. Ile obecnie płaciliście za nową instalację? Edytowane 19 Stycznia 2017 przez Edmund Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akir Opublikowano 19 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2017 Butlę wymienisz bez większych problemów Wysłane z mojego PLK-L01 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edmund Opublikowano 19 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2017 (edytowane) Ale wiesz że butla montowana w Holandii jest specyficzna, ma wlew inny, podłączenie do wskaźnika poziomu paliwa itp i podobno nie da się jej tak prosto wymienić. Chyba że ktoś wprowadza mnie w błąd. Edytowane 19 Stycznia 2017 przez Edmund Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czlapus Opublikowano 19 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2017 Ale wiesz że butla montowana w Holandii jest specyficzna, ma wlew inny, podłączenie do wskaźnika poziomu paliwa itp i podobno nie da się jej tak prosto wymienić. Chyba że ktoś wprowadza mnie w błąd. moj Brat bedzie wymienial butle w tym roku ma czas do maja wiec jak cos bede wiedzial dam znac tez ma wlasnie gaz holenderski jakis Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kubexx Opublikowano 20 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2017 zaproponowano mi coś takiego STAG 300 Premium, wtryskiwacze hana H2000 i wlew pod klapką za 3300. Dobra oferta ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czlapus Opublikowano 20 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2017 Ja placilem za AG blueBox + wtryski czerwone Valtek 2500 jak pytalem o wtryski Hanna to powiedziel +250 zl wiecej;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lutek34 Opublikowano 20 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2017 wtryski czerwone Valtek Valdemary do subaryny !? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slawskip Opublikowano 20 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2017 ja zapłaciłem 3400 zł, za LPGTech 224, Baracudy 130, AC R01 (czerwony), Faro 8, zbiornik gazu (650/250 - wchodzi 53 l LPG), filtr perfect blue, strojenie z wykorzystaniem sondy AFR. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brunon Opublikowano 20 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2017 Panowie, znacie kogoś w Wawie (i nie jest to Jako) kto dobrze ogarnia strojenie LPG z sondą AFR? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czlapus Opublikowano 20 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2017 Hyba niewiem napewno musze przeczytac na wykazie Mam valteki typ 30;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lutek34 Opublikowano 20 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2017 Mam valteki typ 30;) i jak się sprawują? Zwłaszcza w zimne dni podczas pierwszego przełączenia na LPG? Dało się to wystroić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czlapus Opublikowano 20 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2017 Jak narazie niema problemu ale na instalacji 1 tys km robie;) nawet przy -23 brak problemow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fiku Opublikowano 20 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2017 Obserwuję wątek LPG od jakiegoś czasu, choć nie ukrywam że latam na Pb do pracy po 45 km w obie strony.Sytuacja trochę kopie po kieszeni, tak wiec pokusłem się o wysłanie zapytania dot. Instalacji do mojego Forestera SG 2.0X pytanie wysłałem do firmy"Czakram" DO TEGO AUTA POLECAMY 1. BRC SQ 32 (2800 ZŁ) JEST TO INSTALACJA SEKWENCYJANA Z ORYGINALNYMI PODZESPOŁAMI BRC -WTYSKIWACZE POJEDYŃCZE BRC ,REDUKTOR GENIUS MB ,KOMPUTER BRC. 2. BRC SQ ALBA ( 2350 ZŁ)- RÓWNIEŻ INSTALACJA SEKWENCYJNA , WTRYSKIWACZE- LISTWA ZESPOLONA ALBA , REDUKTOR GENIUS MB, KOMPUTER BRC. NA W/W INSTALACJE DAJEMY DWA LATA GWARANCJI BEZ LIMITU KILOMETRÓW I SYSTEM GWARANCYJNY ASSISTANCE NA TERENIE KRAJU. PONADTO NALEŻY DO TEGO SILNIKA ZAMONTOWAĆ LUBRYFIKACJĘ / DODATKOWE SMAROWANIE GNIAZD ZAWOROWYCH/ -MECHANICZNA 200 ZŁ EW.ELEKTRONICZNA 550 ZŁ.ORAZ ROZDZIELACZ DO LUBRYFIKACJI W KWOCIE 100 ZŁ. PRZEGLĄDY SĄ DOKONYWANE CO 15 TYŚ KILOMETRÓW, NIE RZADZIEJ NIŻ RAZ W ROKU. KOSZTY PRZEGLĄDU W CIĄGU TRWANIA GWARANCJI - NIE JEST NALICZANA USŁUGA TYLKO CZĘŚCI ( FILTRÓW) FILTR FAZY LOTNEJ 60 ZŁ, FILTR FAZY CIEKŁEJ 20 ZŁ Przepraszam za duże litery, ale jest to dokładna kopia wiadomości jaką otrzymałem.Niestety nie mam żadnego pojecia o LPG ,więc prosba do bardziej wtajemniczonych.Czy jest tu jakiś "przerost formy nad treścią " . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Voldemort Opublikowano 20 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2017 Ta słynna lubryfikacja mnie nie przekonuje (jak i większości ludzi z lpg-forum). Jeśli chodzi o tańszą propozycję to mam nadzieję, że autor miał na myśli dwie listwy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz77b Opublikowano 21 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2017 Ja również nie przychylnym okiem patrze na wmawianie ludziom lubfyrikacji. W żadnym swoim aucie jej nie miałem i nie było żadnych problemów. W Forku też nie mam. Mam n gazie zrobione już 160 tys- BRC Sq24. Za każdą regulacją zaworów co 50 tys, pierwszym razem wyszły dwie szkladnki do szlifu, drugim razem też dwie, trzecim poszło do szlifi 4 szklanki. Jak ktoś ma lubryfikację to niech opisze czy robił mniej na przeglądzie regulacji zaworów, to będzie niezbity dowód zasadności montazu kosztownej lubryfikacji, która przynosi prawdopodobnie tylka ulę psychiczną. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wiertar Opublikowano 21 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2017 Z tego co mi mowil spec od lpg to lubryfikacja jest dobra ale dla firm montujacych gaz. Bo wiecej z ciebie zedra. Mi natomiast przy 5 tys obrotow ustawil mi wtrysk pb w 10%. Niby to w celu ochrony silnika. Fiku jak masz nie daleko do Tarnowa to przedzwon sobie do rafala marynowskiego z tarnowa i niech ci zrobi wycene. Cena bedzie moze troche wieksza ale bedziesz zadowolony Co do Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yanas Opublikowano 21 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2017 (edytowane) Ja również nie przychylnym okiem patrze na wmawianie ludziom lubfyrikacji. W żadnym swoim aucie jej nie miałem i nie było żadnych problemów. W Forku też nie mam. Mam n gazie zrobione już 160 tys- BRC Sq24. Za każdą regulacją zaworów co 50 tys, pierwszym razem wyszły dwie szkladnki do szlifu, drugim razem też dwie, trzecim poszło do szlifi 4 szklanki. Jak ktoś ma lubryfikacji to niech opisze czy robił mniej na przeglądzie regulacji zaworów, to będzie niezbity dowód zasadności montazu kosztownej lubryfikacji, która przynosi prawdopodobnie tylka ulę psychiczną. Ja mam BRC Sequent 24 z kubryfikacją,założone przy 178k km przebiegu.Przy 200k poprzedni właściciel robił duży przegląd i przy okazji regulację zaworów że szlifem dwóch szklanek.Od przebiegu 217k km auto jest u mnie.Miesiąc temu robiłem duży serwis przy 285k km i przy sprawdzeniu (nie regulacji od razu) okazało się,że wszystkie zawory trzymają nominalne luzy.Nie wiem czy to zasługa lubryfikacji,czy dobrego strojenia LPG,ale lubryfikacja na pewno tu nie przeszkadza.. Edytowane 21 Stycznia 2017 przez Yanas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz77b Opublikowano 21 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2017 Ja również nie przychylnym okiem patrze na wmawianie ludziom lubfyrikacji. W żadnym swoim aucie jej nie miałem i nie było żadnych problemów. W Forku też nie mam. Mam n gazie zrobione już 160 tys- BRC Sq24. Za każdą regulacją zaworów co 50 tys, pierwszym razem wyszły dwie szkladnki do szlifu, drugim razem też dwie, trzecim poszło do szlifi 4 szklanki. Jak ktoś ma lubryfikacji to niech opisze czy robił mniej na przeglądzie regulacji zaworów, to będzie niezbity dowód zasadności montazu kosztownej lubryfikacji, która przynosi prawdopodobnie tylka ulę psychiczną. Ja mam BRC Sequent 24 z kubryfikacją,założone przy 178k km przebiegu.Przy 200k poprzedni właściciel robił duży przegląd i przy okazji regulację zaworów że szlifem dwóch szklanek.Od przebiegu 217k km auto jest u mnie.Miesiąc temu robiłem duży serwis przy 285k km i przy sprawdzeniu (nie regulacji od razu) okazało się,że wszystkie zawory trzymają nominalne luzy.Nie wiem czy to zasługa lubryfikacji,czy dobrego strojenia LPG,ale lubryfikacja na pewno tu nie przeszkadza.. Ale mi nie chodzi o kwestie czy przeszkadza, bo faktycznie nie przeszkadza. Ale czy pomaga? Nie jest to jak pisze Kolega powyżej , mały koszt i pytanie czy faktycznie ma to pozytywny pływ. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yanas Opublikowano 21 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2017 Skoro po 85tysiącach zawory trzymają nominalne luzy,to może to być również zasługa lubryfikacji.300zł to nie jest duży koszt.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wiertar Opublikowano 21 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2017 moze byc, a moze nie byc tak tutaj tylko zostawie http://lpg-forum.pl/kolektor-po-2-latach-na-lubryfikacji-tfu-t52877.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dr.elich Opublikowano 22 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2017 Czy ktoś używał dodatkowego filtra LPG tego typu? http://www.phjacus.pl/452-Dokrecana-koncowka-wlewu-gazu-z-filtrem-przedluzka-krotka-Tomasetto-p2908.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 22 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2017 Fajny patent. Muszę go sobie sprawić przed wyjazdami na wschód. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wiertar Opublikowano 22 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2017 A co to daje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lutek34 Opublikowano 22 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2017 moze byc, a moze nie byc tak tutaj tylko zostawie http://lpg-forum.pl/kolektor-po-2-latach-na-lubryfikacji-tfu-t52877.html do końca nie wiadomo co ten gostek lał jako lubre, u mnie po 1500km był zrzucany kolektor ssący w celu wrzucenia wtryskiwaczy pod kolektor i wymianie uszczelek pod kolektorem. Kolektor wewnątrz z lubrą JLM wygląda tak a tak góra Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się