Skocz do zawartości

lutek34

Użytkownik
  • Postów

    2295
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

4 obserwujących

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Krosno
  • Auto
    '05 Outback 2.5 SOHC+LPG już tylko zostało
  • Zainteresowania
    ggg

Ostatnie wizyty

3170 wyświetleń profilu

Osiągnięcia lutek34

..:: Jego Forumowatość ::..

..:: Jego Forumowatość ::.. (7/13)

330

Reputacja

  1. zawsze możesz zagazować, ale nie przecież LPG nie jest dla Subaru ;-) A jak będziesz miał aż takie obawy o silnik, to tankuj pól na pól, tzn 95+98 i wyjdzie Tobie prawie to samo.
  2. Raczej będziesz musiał wszystko posprawdzać to co sugeruje FSM przy tym błędzie, ale spróbuj jutro przed pierwszym odpaleniem włączyć zapłon poczekaj 3 sekundy, wyłącz zapłon i tak 3 razy, wtedy spróbuj uruchomić silnik. Jeśli silnik odpali szybciej, to będzie sugerowało że coś nie tak z pompą paliwa.
  3. pomógł mi jeden z forumowiczów z RomRaider, przesłałem mu soft pobrany z mojego ECU, on z niego wyrzucił najprawdopodobniej zgłaszanie błędów związanych z EGR, przesłał mi zmodyfikowaną wersję, którą załadowałem do ECU i tak jeżdżę.
  4. ja u siebie mam zaślepiony zawór EGR, oczywiście miałem błąd z tym związany. Posiadam kabel Tactrix, pobrałem soft z ECU, ale nie mogłem znaleźć odpowiedniej definicji do mojej wersji softu. Szukałem pomocy na forum RomRaider i jeden z forumowiczów pomógł mi z modyfikacją softu, żeby teraz błąd EGR się nie zgłaszał.
  5. https://jdmfsm.info/Auto/Japan/Subaru/Legacy_Outback/2017/ ściągnij service manual do Twojego model, tam masz zapisaną procedurę co po kolei sprawdzać w przypadku tego błędu
  6. Ja w swoim OBK zamontowałem cewkę Janmor wraz z nowymi świecami OEM i kablami NGK, na początku było OK, ale po pół roku użytkowania zaczęły się problemy z odpaleniem po nocy, nie wiem czy to spadek temperatury, czy coś w cewce się podziało. Jak już silnik odpalił, to silnik pracował normalnie, bez zarzutów i odpalenie silnika na ciepłym było od strzała. Wykluczałem LPG, pompę paliwa (mierzenie ciśnienie), nowy akumulator. Założyłem starą cewkę OEM i silnik odpala od strzała, mimo mrozów. To taki mały mój mały update w temacie cewki Janmor. Kable Janmor, które też swego czasu miałem, wytrzymały coś ponad rok, na tym najdłuższym pojawiło się przebicie i wyskakiwanie zapłonu.
  7. Tobie też to proponuje, wywołana przez ciebie dyskusja jest zbędna i nie wnosi nić do tematu.
  8. Będę pisał,nie ma p;problemu, ale w takim razie skoro potrzebujesz mojej pomocy w prowadzeniu Twojego biznesu, to chyba jest normalne,że chciałby otrzymać coś w zamian. Co proponujesz?
  9. Tribeca?! Zajebisty samochód. Ale cieszę się że szukasz porady u innych. ;-)
  10. chłopie czy Ty potrzebujesz jakieś schematy żeby ogarnąć gdzie, jak mocowany jest tylni stabilizator? Tak ogólnie, czy tak diametralnie sposób mocowania stabilizatora do budy, niezależnie gdzie dokładnie ono występuje i wymiana tych zepsutych gum się różni na przestrzenni generacji? To jest tylko odkręceni dwóch śrub na każde mocowanie.
  11. ok, będziemy się teraz kopać przy sobocie, zamiast pić wódkę, ale ok. Kolega Chudy pytał o wymianę durnych gum tylnego stabilizatora w '15 XV, a Ty teraz żeby jeszcze zamącić i bronić swojej tezy że mój pierwszy rysunek jest zły, brniesz że najnowsza generacja XV ma lekko przesunięte mocowania stabilizatora, co może powodować że nikt bez odpowiednich koordynat, nie znajdzie ich wczołgując się pod samochód, my bad.
  12. Wpierw piszesz że wymiana gum stabilizatora w XV to 7 minut a teraz znajdujesz "nieznaczne" trudności względem starszej generacji Subaru? Faktycznie stabilizator w XV jest w zupełnie innym miejscu?
  13. lutek34

    LPG w Subaru

    Od strojenia już przejechane przeszło 600km. Będę musiał z kimś pojeździć i dostroić jak sugeruje Ewemarkam Wysłane z mojego 2109119DG przy użyciu Tapatalka
  14. poszukaj, może znajdziesz do swojego modelu i rocznika https://jdmfsm.info/Auto/Japan/Subaru/
×
×
  • Dodaj nową pozycję...