Jump to content

lutek34

Użytkownik
  • Content Count

    1083
  • Joined

  • Last visited

About lutek34

  • Rank
    ..:: Uzależniony(a) od Subaru ::..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Krosno
  • Auto
    '08 Tribeca H6 3.6l+LPG BRC P&D Plus
  • Zainteresowania
    ggg

Recent Profile Visitors

766 profile views
  1. ale po co, jak można wymieniać części na oślep.
  2. wygląda na to że będziesz musiał się przyjrzeć elektrozaworom zmiennych faz rozrządu. Włącz podgląd wszystkich 4 elektrozaworów zmiennych faz rozrządu i w jakim zakresie pracują na wolnych obrotach i podczas jazdy w zależności od naciśnięcia pedału gazu. wypinam aha i chyba to nie jest powiązane z wysoką temperaturą, więc to powinien być osobny wątek
  3. nie, ja uważam że powinieneś rozpocząć od przedzwonienia dokładnie wszystkich żył powiązanych z przepustnicą. Ruszałeś wiązkami i jedna z żył mogła właśnie się przerwać, dla przykładu jedna z żył jest połączona z zaworem powietrza wtórnego, MAP, czujnikiem temperatury, przepustnicą, czujnikami rozrządu, stukowcem i kończy na tylnej sondzie 02. Całkiem możliwe że jest to żyła referencyjna 5v i do wszystkich tych rzeczy nie dociera to napięcie i nie odpalisz silnika.
  4. więc zacznij od tego, wtedy będziesz wiedział czy to problem drożności/komunikacji żył.
  5. przedzwoniłeś wszystkie żyły pomiędzy ECU i zaworem powietrza wtórnego?
  6. można przepychać, według instrukcji można holować do 50km z prędkością do 30km/h
  7. To jest MAP, mierzy jakie ciśnienie panuje w dolocie za przepustnicą, mechanicznie nie reguluje wolnych obrotów. Klapa przepustnicy powinna się lekko uchylić podczas rozruchu i po odpaleniu wyrównać obroty. Przedzwoniłeś żyły biegnące do przepustnicy, bo może szukasz w złym miejscu.
  8. Błąd P0700, to błąd ogólny zapisany w ECU. Trzeba połączyć się z TCM i odczytać dokładnie jaki zapisał się błąd. Wysłane z mojego Mi A1 przy użyciu Tapatalka
  9. Błąd P0700 świadczy że masz błąd zapisany w sterowniku skrzyni, podjedź na coś konkretniejszego i niech go odczytają, na pewno nie jest to związane z przekładnią kierowniczą. Wysłane z mojego Mi A1 przy użyciu Tapatalka
  10. miałeś błąd związany z przekładnią kierowniczą !? kasowanie błędów nie jest usuwaniem awarii, pamiętasz jaki to był błąd?
  11. pokaż na zdjęciu gdzie Ty ten kanał widzisz?
  12. gdzie Ty widzisz jakiś zawór? klapa przepustnicy reguluje wolne obroty.
  13. schemat do ręki i przedzwoń wszystkie żyły biegnące do przepustnicy.
  14. w Subarynie mam mocowania KYB, przejechane na nich przeszło 40kkm i nic się nie dzieje. Z tymi łożyskami w mocowaniu, to chyba nie masz wyboru, bo łożysko jest zespolone z mocowanie, no chyba że w Twoim roczniku jest inaczej
×
×
  • Create New...