Skocz do zawartości
  • Ogłoszenia

lutek34

Użytkownik
  • Zawartość

    401
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O lutek34

  • Tytuł
    ..:: Bywalec :..

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Krosno
  • Auto
    '08 Tribeca H6 3.6l LPG BRC
  • Zainteresowania
    ggg

Ostatnie wizyty

274 wyświetleń profilu
  1. Trzy kontrolki check engine, trakcja i Cruise

    co za skaner podpinałeś? Ja czytam błędy ECU zwykłym ELM327. tutaj masz procedure jak wyświetlić błędy na zegarach pewno masz na myśli tą kostkę ze zdjęcia. U mnie jest ona rozpięta, z tego co wyczytałem to połączenie tej kostki powoduje wejście ECU w tryb diagnostyczny.
  2. Trzy kontrolki check engine, trakcja i Cruise

    rozumiem że masz na myśli mrugający check engine, trakcja i cruise? Te mrugające kontrolki dają ci do zrozumienia że w ECU masz zapisane błędy. Musisz podpiąć jakiś czytnik i odczytać te błędy. Możesz też skorzystać z procedury wyświetlenia tych błędów na desce, procedura ta jest opisana na forum.
  3. zeby Tribeca zaczela hamowac...

    Panowie czy klocki OE do Tribeci są ceramiczne? Dla mnie fabryczne spowalniacze są OK a pomału zbliża się koniec obecnych klocków, które montował poprzednik, nie wiem co za brand tych klocków bo wszystkie napisy już dawno ruda zżarła, ale wkurzające jest to że strasznie pylą. Teraz zastanawiam się nad klockami ceramicznymi, tylko czy OE tarcza jest dla nich wystarczająca?
  4. Luzy w zawieszeniu

    Już chyba doszedłem co było przyczyną postukiwania u mnie, francowate tuleje stabilizatora. Nie wymieniałem ich wcześniej bo poprzednik tuż przed sprzedażą wymianą je, co było widać. Z tym że założył jakieś g....., z oznaczenia na nich nie bardzo mogę wywnioskować co to za brand. Ja się szarpnąłem ;-) i kupiłem OE. Przejechałem się po wybojach i jest cisza. Takie pytanie do Was, montując tuleje OE które są pokryte talkiem, dajecie smar silikonowy na styku tuleja-stabilizator? Ja nie dałem bo mnie zwiódł z tego ten talk, ale się teraz zastanawiam czy dobrze zrobiłem.
  5. nieoryginalne felgi do Tribeki

    Koła już założone, trochę dużo widać przez "szprychy", na pewno fajnie by się prezentowały hamulce STI lub Brembo;-)
  6. nieoryginalne felgi do Tribeki

    no mnie głównie o to chodziło, żeby nie żonglować tyle tymi oponami.
  7. nieoryginalne felgi do Tribeki

    jaka tajemnica, felgi 580zł OLX, regeneracja tj. prostowanie dwóch, naspawanie rantu na jednej, piaskowanie, malowanie proszkowe, nowe wentyle, montaż opon, wyważenie 650zł
  8. nieoryginalne felgi do Tribeki

    To są uniwersalne felgi Borbet F 18"x8" 5x114,3 ET50 Co do czujników to moja Tribeca ich nie miała, nie wiem czy fabrycznie tak było czy poprzednik wyprogramował je z ECU
  9. Katalizatory Tribeca

    Panowie ruszyło coś u Was z tematem katalizatorów? Ja doraźnie wkręciłem tulejki pod drugie sondy O2, ale co jakiś czas wywala mi P0140 i P0160, które same gasną, ale mnie to trochę wkurza. Teraz rozważam kupno dwóch uniwersalnych katów Eastern 92214, tylko cały czas mnie nurtuje czy US norma ECO III jest odpowiednikiem Euro 4 i czy ta norma jest wystarczająca dla ECU Tribeci.
  10. Wymiana piasty-koszmar

    Panowie czy ktoś z Was montował tylną piastę NTY? Nie chodzi mi o jej trwałość a o to czy piasta NTY o symbolu KLT-SB-015 pasuje do Tribeci. Nie chcę przerabiać sytuacji jaką miałem z przednią piastą.
  11. nieoryginalne felgi do Tribeki

    kolor to czarny półmat, malowałem je w lokalnym zakładzie wulkanizacyjnym pod Krosnem. http://www.vulcan-center.pl/
  12. nieoryginalne felgi do Tribeki

    Malowałem, kupiłem w kolorze jak poniżej, jak dla mnie średnio pasowały do Tribeci.
  13. nieoryginalne felgi do Tribeki

    Czekamy na śnieg ;-)
  14. Wymiana żarówki

  15. Subaru Forester 2.0 2011r LPG?

    na samym sterowniku nie pojedzie ;-)
×