Skocz do zawartości

lutek34

Użytkownik
  • Zawartość

    479
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O lutek34

  • Tytuł
    ..:: Bywalec :..

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Krosno
  • Auto
    '08 Tribeca H6 3.6l LPG BRC
  • Zainteresowania
    ggg

Ostatnie wizyty

342 wyświetleń profilu
  1. Tabliczka znamionowa

    Na słupku drzwi pasażera nie macie żadnej naklejki z wagami?
  2. tribeca t9 ciężko pali i gaśnie

    sama kontrola luzu zaworowego to koszt 200-300zł, zależnie od warsztatu. Regulacja luzu to już inna bajka. oczywiście wpierw poprawna diagnostyka problemu przez kogoś kto ma pojęcie o silnikach subaru.
  3. tribeca t9 ciężko pali i gaśnie

    Luz zaworowy kiedy był kontrolowany?
  4. Outback H6 2006 LPG gdzie? Warmińsko-mazurskie/Podlaskie

    W Suwałkach masz gościa, który się wychwala na LPG forum http://lpg-forum.pl/post848644.html?hilit=subaru#p848644
  5. Sprzęgło kompresora A/C

    całkiem możliwe że masz łożysko o wymiarach jak na poniższym zdjęciu, ale pewniej będzie jak skontaktujesz się z tym sklepem https://www.e-sklep-laser-sinex.pl/pl/c/Lozyska-klimatyzacji/49 a najpewniej jak wyprasujesz swoje i odczytasz oznaczenia
  6. tribeca t9 ciężko pali i gaśnie

    Masz problem z odpaleniem na zimnym silniku czy bez znaczenia?
  7. Tak nieśmiało zapytam, to jest reupload z tego ruskiego serwera?
  8. Przepustnica w Tribece

    U mnie przepustnica nie reagowała a silnik odpalał o czym pisałem w tym wątku Do przedzwonienia wszystkie wtyczki od ECU, do wtyczki pośredniej i dalej do czujników i elementów wykonawczych.
  9. Przepustnica w Tribece

    Iskra i impuls wtryskiwaczy PB jest, paliwo się leje? Wysłałem Ci kiedyś filmik jak sprawdzać i wykluczać w przypadku problemu z odpaleniem silnika. Zapewne będziesz musiał przedzwaniać wszystkie wiązki pomiędzy ECU a przepustnicą, czujnikami na silniku, wtryskiwaczami itd.
  10. Dwa pytania, działa to i ile zajmuje miejsca?
  11. Legacy '07 4 biegowy automat pytanie o skrzynie

    Zanim oddasz samochód na grzebanie przy skrzyni podepnij freeSSM, podłacz się do TCMa, wykasuj memory i memory2, po tym pojeździj trochę w rożnym stylu, niech sterownik na nowo nauczy się ustawień, jak by to nie pomogło albo kontrolka SPORT by mrugała, to przeprowadź ta procedurę z manuala a tak swoją droga, to poszarpywanie między 2a3 jest dość powszechna przypadłością skrzyń Subaru zarówno 4EAT jak i 5EAT, sugerując się tym co ludzie piszą na forach. Moja też dość mocno poszarpywała, podjechałem do ASO Rzeszów gdzie tylko zrestartowali sterownik, bo rzekomo nie było aktualizacji do mojego sterownika TCM i od tego momentu sporadycznie co jakiś czas mam lekkie szarpnięcie przy zmianie 2 na 3 http://www.subaruforester.org/vbulletin/f89/hard-shifting-between-second-third-93548/ http://www.subaruforester.org/vbulletin/f89/slow-shift-2nd-3rd-69554/ http://www.ultimatesubaru.org/forum/topic/151397-04-outback-h6-auto-transmission-hard-shift-2-to-3/ http://legacygt.com/forums/showthread.php/5eat-tranny-issues-shifting-slippingi-157740.html http://www.sb9t.com/forums/16-drivetrain/2195-06-tribeca-2nd-3rd-hard-shift.html
  12. do ruskiego forum jest, ale trzeba się rejestrować i korzystać z torentów. Ale chyba ktoś to ściągnął z powodzeniem i mógłby zamieścić np. na chomiku?
  13. Konserwacja podwozie - gdzie i jak w małopolsce.

    a jaki przybliżony koszt i czas operacji?
  14. Tribeca 3.0 h6 nie odpala

  15. Piston Slap - da się z tym żyć?

    Panowie tak z czystej ciekawości, żeby się pozbyć tego PS to wymienia się tłoki w rozmiarze nominalnym czy nadwymiarowym? Do tego oczywiście pierścienie a co z panewkami jak do tej pory były OK? Z tulejami coś się robi?
×