Skocz do zawartości

akir

Użytkownik
  • Zawartość

    1062
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O akir

  • Tytuł
    ..:: Uzależniony(a) od Subaru ::..

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna

Ostatnie wizyty

459 wyświetleń profilu
  1. Subaru forester 2.0 125km 1998 dziwny odgłos

    Puka w każdym mocniej lub słabiej. Zrobiły się luzy, w koszty nie ma sensu wchodzić. Wymieniłem pomimo rady mechanika, wróciło po niecałym roku. Zmiana biegu przy niższych obrotach gaz puk. Poruszanie się na wolnych obrotach, gaz mocniej puk. Kangurki /żabki w korku puk puk puk. Olać i zapomnieć. W żonie w padzie 4x4 też to jest jak zmienia na niskich obrotach. Nauczyła się i zmienia na wyższych obrotach biegi, to nie słychać Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka
  2. Subaru forester 2.0 125km 1998 dziwny odgłos

    To normalne jest pukanie, luzy na krzyzakach na półosi Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka
  3. Chyba przespałes ostatnie lata, w Polsce są już od dawna Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka
  4. Do ASO skody przyjedzie 30 samochodów, bo w cenie zakupu są serwisy i płyny eksploatacyjne w cenie [emoji14] Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka
  5. No regulacja luzow nie jest przyjemna Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka
  6. Koniecznie trzeba sprawdzić luzy zaworowe, serwis w Dzierżoniów to autoryzowany najlepszy serwis. Kasowanie luzow zaworowych w ASO od 2200zl do 3500zl, jak mi się udało ustalić dzwoniąc do aso Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka
  7. P0011 i p0021 odswiezam temat

    Tego to ja nie wiem czy występuje, jeśli nie to rozrząd do sprawdzenia. Zobaczyć czy płynu nie ubywa Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka
  8. Coś u ciebie na miejscu, po co jeździć /wysyłać Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka
  9. P0011 i p0021 odswiezam temat

    Uszkodzony czujnik zmiennych faz(o ile występuje), walnieta np uszczelka pod głowica i zalewa ci cylindry. Sprawdź czy nie ubywa płynu chłodniczego. Zapewne objaw że nie zbiera się przy dolnych obrotach powyżej 3tys idzie normalnie Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka
  10. Rozrząd OEM bez pompy to 1200 zł, zanim regulacja to trzeba sprawdzić czy są szklanki które wymagają wymiany. Jeśli tak, to zamiast wymienić należy je szlifnac i całość zmieści się w 3 tys Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka
  11. Kolejny diesel się skończył

    Uważajcie na warszawskiego outbacka na Śląskich blachach. W przyszłym roku na wiosnę idzie na sprzedaż Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka
  12. Kolejny diesel się skończył

    Kolega ma diesla 2009, pełny but od momentu przekrecenia kluczyka. Może za delikatnie traktujecie te silniki? Jaki przebieg w tym dieslu? 310tys coś jeszcze odmlodzil poprzedni sprzedający Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka
  13. detailing

    Jeśli tylko pasta i wcieranie, to tylko na krótką chwilę Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka
  14. Zastąpienie samopoziomujących amortyzatorów Forester 03-08

    KyB i butli lpg forester nie jest sztywny, nie tlucze się na dziurach. Tył się tak podniesie że jest nie do poznania+1cm dystans. Całość zakup to koszt 1220zl amortyzatory, sprężyny, odboje je też należy kupić, wymiana u mechanika to koszt 150zl Wysłane z mojego WAS-LX1 przy użyciu Tapatalka
  15. Likwidacja szkody - lakierowanie zderzaka

    Nie dość że inny kolor to jeszcze inna struktura położonego lakieru. Ja wiem jedni nie widzą różnicy FPS, rozdzielczości a ini w kolorach. Tylko się nie obraz z tego powodu że czegoś nie dostrzegasz, zdecydowanie nie pomaluje się czegoś na identyczny odcień. Jeden lakier nie zauważysz w naturalnym świetle ale zauważysz pod lampa halogenowa Wysłane z mojego WAS-LX1 przy użyciu Tapatalka
×