Skocz do zawartości

LPG w Subaru


Azrael

Rekomendowane odpowiedzi

Czytam i czytam ten wątek ale nigdzie nie moge znaleźć informacji której szukam. Podsumowujac który silnik z Forestera IIIgen nadaje sie do gazu a których lepiej unikac ?

Mam na oku forka IIIgen przed liftem rocznik 09 i chcialbym zalozyc do niego LPG bez koniecznosci czestego i drogiego serwisowania. 

 

 

mam nadzieje ze ktos mi tutaj pomoze z tym problemem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Mam na oku forka IIIgen przed liftem rocznik 09 i chcialbym zalozyc do niego LPG bez koniecznosci czestego i drogiego serwisowania. mam nadzieje ze ktos mi tutaj pomoze z tym problemem...
W przed liftowym najlepszą opcją będzie silnik o oznaczeniu EJ20F.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

 

 

Dostałem 5 lat gwarancji na całość,

 

na co dokładnie dostałeś tyle gwarancji?

 

 

Na całość

 

 

To co dokładnie masz zainstalowane? Chodzi mi o sterownik, reduktor, wtryskiwacze?

 

 

Wtryski HANA

 

 

Na sterownik masz gwarancje 5lat, na resztę układanki przeważnie 2lata.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Na sterownik masz gwarancje 5lat, na resztę układanki przeważnie 2lata.

Gwarancja na całość zależy od rodzaju sterownika. Z tym sterownikiem gwarancja jest dłuższa. Nie wiem jak jest to ważne, ale tak jest.

Mam przejechane 79kkm na tej instalacji bez problemów, więc mam prawo ufać, że wiedzą co robią.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Potrzebuje porady, forek 09 154tyś silnik EJ20FLSZMB z instalcja BRC. Na forum wyczytalem ze regulacja zaworów co ~100tys km. Sprzedajacy mówi ze musi robic regulacje co 30tys km, czy to moze wskazywac na problem z instalacja lpg ?

 

 

Raczej tak LosBesos , co nie znaczy, że nie da się jej dobrze wyregulować.   No chyba, że co 30tysi sprawdza zawory a nie reguluje.   Pozdr.

W tym akurat silniku sprawdzenie oraz ewentualna regulacja odbywa się co 60 kkm.

Chociaż równie dobrze można sprawdzać i co 30 kkm, jeśli ktoś ma taki kaprys... Albo - co gorsza - konieczność.

Wtedy wszystko wskazywałoby na to, jak pisze @lewy87r - jakaś nieprawidłowość z instalacją LPG.

@LosBesos, jeśli zastanawiasz się nad kupnem, będziesz ganiał na LPG, a gablota ma EJ20F to powiem: brać, a instalację dograć / wyregulować.

Takie moje zdanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Regulacja instalacji LPG jest kluczowa, jeśli chce się zachować gniazda zaworowe w dobrym zdrowiu. U mnie po 85 tysiącach kilometrów od poprzedniej regulacji zaworów teraz okazało się,że wszystkie są w normie (EJ205, instalacja BRC z lubryfikacją), ale 60 tysięcy kilometrów temu miałem ponownie strojoną instalkę w trakcie jazdy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

ale 60 tysięcy kilometrów temu miałem ponownie strojoną instalkę w trakcie jazdy.

U mnie robią to za każdym razem tzn. co ok 10kkm

 

Super, tylko po co?:) Mapa sama z siebie nie powinna się "rozjeżdżać"..  Jaką masz instalacje?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Super, tylko po co? :) Mapa sama z siebie nie powinna się "rozjeżdżać".. Jaką masz instalacje?

Nie wiem po co. Może na wszelki wypadek coś sprawdzają, a może mają nowe oprogramowanie. Może właśnie dlatego zrobiłem 80kkm bez regulacji zaworów.

Poszukaj co mam, bo kilka dni temu wklejałem skan faktury

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Inzynierow Pola Walki LPG :)

 

Od calkiem niedawana jestem wlascicielem Fordka z 2007, lift z EJ20 F z instalacja holenderska Teleflex ( teraz AG)  SGI Type III.

Swietnie chodzila do momentu gdy mnie podkusilo pojechac i wymienic filty oraz zrobic niedzialjacy czujnik poziomu gazu.

Samochod rok temu przyjechal z Niemiec i poprzedni wlasiciel zmienil zbiornik na mniejszy, juz mieszczacy sie na wysokosc, ale ze nie podpial czujnika pojechalem to zrobic.

Gdzie problem?

Istalator, zrobil cos, i prawdopodobnie uszkodził sterownik. Jest ubezpieczony od takich wypadków i zaproponował mi wymianę sterownika AG na Stag Go Fast lub Q-box bezplatnie z gwarancja 2 letnia.

Najblizszy serwis, ktory ogania AG jest ode mnie ok 100 km, i wiem ze trudno jest dostac sterowniki AG, sa raczej tylko uzywki.

Co sadzicie o takiej zamianie i ktory sterownik wybrac?

Widze pozytwne strony: nowy sterownik, ktory wiekszosc instalatorow ogania, gwarancja.

Co sadzicie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ulan nie ma to znaczenia w przypadku jak ktoś kto nie umie będzie stroić :)

 

Nie sądzę by "ustawienia" były przenośne między komputerami więc strojenie jest od nowa. Jak to ten sam facet storił i było dobrze to ok. Jak było dobrze a będzie stroił teraz ktos inny to może zacząć się zabawa :)

 

Choć jeśli jest popsuty... to pewnie nie ma backupu. Więc nie ma znaczenia na co ważne by znaleźć kogoś kto ogarnie :)

 

U mnie zawsze zanim zabiorą się za kręcenie to robią kopie tego co jest :)

Edytowane przez lewy87r
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Panowie mam pytanko czy ktoś ma w zanadrzu dostęp do programu którym mogę się podłączyć pod brc sequent 24 (centralka brc fly) z komputerem?

http://www.brcgasequipment.ua/programs.php

 

Dzięki serdeczne niech Ci Bozia w dzieciach wynagrodzi zdrowych i nie rudych ;):puchar::respect:

Edytowane przez Adaśko
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Panowie mam pytanko czy ktoś ma w zanadrzu dostęp do programu którym mogę się podłączyć pod brc sequent 24 (centralka brc fly) z komputerem?

http://www.brcgasequipment.ua/programs.php

 

Dzięki serdeczne niech Ci Bozia w dzieciach wynagrodzi zdrowych i nie rudych ;):puchar::respect:

 

 

Już mnie Bozia wynagrodziła, mam trzy córki ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Wszystkich,

 

Jestem nowy na forum ale jesli dobrze pojdzie to pewnie bede stalym bywalcem. Witajcie!

Zagladam do Waszego forum juz od jakiegos czasu poniewaz nosze sie z zakupem Forka.

Problem polega na tym ze juz zglupialem i nie wiem jaki silnik brac.

Pisze tutaj poniewaz na 100% bedzie podlegal zagazowaniu. Zrobilem juz na gazie jakies 600tkm w oplach i miskach wiec wiem czym to smierdzi.

Chcial bym zeby samochod nie byl totalnym mulem bo lubie czasem przycisnac ale nie potrzebuje samochodu sportowego.

Znalazlem duzo watkow ale przewaznie dotyczacych satrszych modeli. Ja chce kupic cos w miare nowego. Tak do dwoch/trzech lat.

W sumie do wyboru mam chyba tylko dwa silniki. 2.0XT i 2.5 z usa.

 

Pewnie ktos juz gdzies o to pytal ale jakos nie moge sie dokopac. Jesli ktos moze pomoc w tym wzgledzie albo podpowiedziec cos odnosnie modeli bede wdzieczny.

Aha, zastanawialem sie tez nad outbackiem ale wybor jest niewielki wiec odpuscilem.

 

Pozdrawiam

Jarek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ma ktoś doświadczenie w ustawianiu LPG? Sprawa tego typu, że podczas trochę mocniejszego dodawania gazu silnik szarpie (szarpnie ze 3 razy i potem normalnie przyśpiesza). Przy delikatnym dodawaniu gazu oraz powyżej 3tyś obr. tego nie ma. Jeden gazownik to ustawiał/patrzył ale nie miał pomysłu.

Subaru z mojego opisu. Sterownik Stag 4 plus, wtryski słynne czerwone valteki.

Żeby nie robić bałaganu konwersję można przenieść na PW. Oczywiście mam interfejs do sterownika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...