Skocz do zawartości

brunon

Użytkownik
  • Zawartość

    151
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O brunon

  • Tytuł
    ..:: Bywalec :..
  • Urodziny 17.11.1988

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Płońsk/ Warszawa
  • Auto
    była Impreza 2,0R, jest Forester II XT

Ostatnie wizyty

347 wyświetleń profilu
  1. Forester 2.5 Turbo alibo 2.0 turbo

    Ja dodam swoje spostrzeżenie nt takiego zakupu: kupując Subaru lepiej mieć te 10k wolnej gotówki na wszelki wypadek. Bez takiego zabezpieczenia nie podchodziłbym do zakupu. Ale to tylko moja wersja. Przezorny zawsze ubezpieczony jak to mówią
  2. Hamulce - klocki, tarcze itp.

    nie-ASO piszą
  3. Hamulce - klocki, tarcze itp.

    Nie wiem jakie są oznaczenia na klockach dot homologacji ale na pudełku od RC5+ jest dobitnie bardzo to zaznaczone dużym napisem
  4. [SF 1999] Osłony gumowe amortyzatorów SLS

    Przeciez to na zdjęciu widac, że czarna osłona wysunęła/wypadła na górze z mocowania. Grawitacja i opadło. Spróbuj to normalnie założyć. Sprężyna ma sporo miejsca żeby włożyć tam ręce
  5. Hamulce - klocki, tarcze itp.

    Pamiętajcie, że RC5+ nie mają homologacji i są 'only for racing' Potwierdzam, że piszczą niemiłosiernie. A to co słychać w samochodzie to pewnie jakieś 40% tego co słyszą np piesi kiedy hamujesz koło nich.
  6. Cena za rozrząd w sg - wata w kolanach i ciemno w oczach...

    I własnie przez ludzi, którzy zgadzają się płacić tak kosmiczne ceny ten rynek jest zepsuty. Ty napisałeś temat na forum i na pewno im tego nie oddasz, ale ile osób się złapie na to? A później karuzela się kręci. Tak jak ktoś wyżej napisał. OK, subaru to bokser, może nie warto oddawać do pierwszego lepszego mechanika ale to nie prom kosmiczny! Tym bardziej wymiana rozrządu i regulacja zaworów.
  7. Poziom oleju - która strona bagnetu mówi prawdę?

    Miałem podobnie w silniku wolnossącym w Imprezie. Sprawdzany zawsze kolejnego dnia po jezdzie, w tym samym miejscu garażowym. Raz miarka full oleju a raz ledwo widac na bagnecie. Kiedyś dolałem bo myślałem, że tak chla olej a on na następny dzień pokazał grubo ponad max i musiałem odsysać to co wcześniej wlałem. Do tej pory nie wiem dlaczego tak było. Na szczęscie w Forku już jest OK.
  8. LPG w Subaru

    Reduktor to nie jest jakas zaawansowana technologia, mój kumpel nie jeden regenerował właśnie takimi zestawami naprawczymi i hulały jak nówki (mam na mysli parametry). Czy w tym wynalazku BRC nie można założyć innego reduktora? Ja np mam polecany na forach lpg KME GOLD GT, co prawda nowy, ale do dużej mocy i kosztował jakieś grosze w porównaniu do tego czego chcą od Ciebie.
  9. Forester XT SG szum od strony kół

    Sprawdz opony i uszczelki szyb Niestety mnie tez to dobija w Forku. W ostatni weekend trasa 900km i marzę o jakimś cichym aucie klasy premium. No ale jak się nie ma co się pragnie...
  10. Zastąpienie samopoziomujących amortyzatorów Forester 03-08

    A na pustym zbiorniku odlatywał w kosmos przy każdym progu zwalniającym, tak przypuszczam
  11. Opony zimowe

    Stary, mając 18stki to ja bym tylko czekał żeby zmienić na jakieś 16stki z balonem i poczuć trochę komfortu przynajmniej w okresie zimowym
  12. Wymiana skrzyni biegów + sprzęgło Forester II 2.0X 158km

    Części z takim samym numerem. W jednym modelu możesz mieć zastosowane różne skrzynie. pozdro
  13. Felgi 17, jakie ET do SG?

    Czarne_Koronkowe co to za zawias?
  14. Zastąpienie samopoziomujących amortyzatorów Forester 03-08

    Cześć, tak, da rade na szybko, odkrecasz górne mocowania i podkładasz podkładki. Na seryjne śruby podkładka max 1cm. Akurat mam takie na tył do Forka nowe, od Carfita, gdybyś chciał. Jestem z Wwa. Jednak jeśli masz czas, sugerowałbym wymianę od razu całości. I tak Cie to czeka i tak. Zamówić części, na drugi dzień dochodzą+ 1 dzień na zrobienie i masz gotowe i głowę spokojną. pozdro
  15. Konserwacja podwozia.

    Nie, więcej nie kładłem. I tak wyszła fajna gruba warstwa. Najważniejsze to oczyscić dobrze powierzchnie na poczatku. Jak są jakieś ogniska rdzy to wyczyścić i zastosowac jakiś inhibitor korozji (tak to się chyba nazywa). Najpopularniejszy Brunox Epoxy nie jest najlepszy. Od razu uprzedzam bo jest wszędzie ale to tylko dobry marketing. Ja 2 lata temu użyłem Troton rust filler na podrdzewiały element w Toyocie Corolli i nic nie wychodziło, więc ufam temu środkowi.
×