Jump to content

brunon

Użytkownik
  • Content Count

    171
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

25 Dobry

About brunon

  • Rank
    ..:: Bywalec :..
  • Birthday 11/17/1988

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Płońsk/ Warszawa
  • Auto
    była Impreza 2,0R, jest Forester II XT

Recent Profile Visitors

597 profile views
  1. Myślę że to norma. Miałem manuala i nie czułem żeby to jakiś szatan był, a co dopiero automat To nie jest auto sportowe
  2. Miałem w Toyocie Avensis opony całoroczne Maxxis AP2 All Season. Nie polecam. Mam wrażenie że, ani to zimowka, ani letnia. Na mokrym w lato dramat. Na suchym głośniejsza niż typowo letnia. Na śniegu nie testowałem bo po lecie zdecydowałem się założyć zimówki.
  3. Co zrobiłeś z rowkiem? Wkleiłeś taśmę w ten rowek czy olałeś go i dałeś taśmę na płasko?
  4. brunon

    Wyciszenie OBK III

    Dzięki Panowie za odpowiedzi. Wiem czego się spodziewać. I jeśli takie chałupnicze wyciszenia dużo dają to potencjalny hałas nie będzie dla mnie przeszkodą w zakupie
  5. Drodzy koledzy, nosze się z zamiarem zakupu Outbacka III. Nurtuje mnie jednak jedna sprawa. Jak jest z szumami w trasie, przy tym modelu? Jak wyciszone jest to auto? W tej chwili jezdze Volvo i przy 160-180 mogę normalnie rozmawiać i nie ukrywam że jest to dla mnie luksus po przesiadce z Forestera II Wcześniej miałem jeszcze Impreze Hawka i ta była całkiem cicha przy prędkościach autostradowych. Przeczytałem kilka tematów i opinie są różne, pewnie dlatego że każdy ma inną bazę w porównywarce
  6. Kiedyś jak miałem Hawka kupiłem właśnie ten adapter, lub jego wcześniejszą wersję (był to rok 2014) i niestety też się nie chciał połączyć. Co ciekawe u kolegi w Blobie łączył się w momencie.
  7. brunon

    Odprysk lakieru

    Zeskrob ile się da. Później Troton Rust Filler- używałem tego specyfiku wiele razy i naprawde daje radę. Zostaw to w suchym na 24h, pozniej podkład epoksydowy i lakier.
  8. Ja się skusiłem. Co prawda przejechałem na nich 500km dopiero ale mogę póki co powiedzieć, że są ciche. Dupowóz Accord. Więc też bez szaleństw jazda.
  9. To jak już ktoś czyta ten wątek i będzie zmieniał fotele to od razu podpowiem że 'wtyczka' do pasów bezpieczeństwa przy fotelach z GD jest inna niż przy Forkach i trzeba ją przełozyć. Mimo że z zewnątrz wyglądają identycznie.
  10. Ja dodam swoje spostrzeżenie nt takiego zakupu: kupując Subaru lepiej mieć te 10k wolnej gotówki na wszelki wypadek. Bez takiego zabezpieczenia nie podchodziłbym do zakupu. Ale to tylko moja wersja. Przezorny zawsze ubezpieczony jak to mówią
  11. Nie wiem jakie są oznaczenia na klockach dot homologacji ale na pudełku od RC5+ jest dobitnie bardzo to zaznaczone dużym napisem
  12. Przeciez to na zdjęciu widac, że czarna osłona wysunęła/wypadła na górze z mocowania. Grawitacja i opadło. Spróbuj to normalnie założyć. Sprężyna ma sporo miejsca żeby włożyć tam ręce
  13. Pamiętajcie, że RC5+ nie mają homologacji i są 'only for racing' Potwierdzam, że piszczą niemiłosiernie. A to co słychać w samochodzie to pewnie jakieś 40% tego co słyszą np piesi kiedy hamujesz koło nich.
×
×
  • Create New...