Jump to content

brunon

Użytkownik
  • Content Count

    162
  • Joined

  • Last visited

About brunon

  • Rank
    ..:: Bywalec :..
  • Birthday 11/17/1988

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Płońsk/ Warszawa
  • Auto
    była Impreza 2,0R, jest Forester II XT

Recent Profile Visitors

502 profile views
  1. brunon

    Wyciszenie OBK III

    Dzięki Panowie za odpowiedzi. Wiem czego się spodziewać. I jeśli takie chałupnicze wyciszenia dużo dają to potencjalny hałas nie będzie dla mnie przeszkodą w zakupie
  2. Drodzy koledzy, nosze się z zamiarem zakupu Outbacka III. Nurtuje mnie jednak jedna sprawa. Jak jest z szumami w trasie, przy tym modelu? Jak wyciszone jest to auto? W tej chwili jezdze Volvo i przy 160-180 mogę normalnie rozmawiać i nie ukrywam że jest to dla mnie luksus po przesiadce z Forestera II Wcześniej miałem jeszcze Impreze Hawka i ta była całkiem cicha przy prędkościach autostradowych. Przeczytałem kilka tematów i opinie są różne, pewnie dlatego że każdy ma inną bazę w porównywarce
  3. Kiedyś jak miałem Hawka kupiłem właśnie ten adapter, lub jego wcześniejszą wersję (był to rok 2014) i niestety też się nie chciał połączyć. Co ciekawe u kolegi w Blobie łączył się w momencie.
  4. brunon

    Odprysk lakieru

    Zeskrob ile się da. Później Troton Rust Filler- używałem tego specyfiku wiele razy i naprawde daje radę. Zostaw to w suchym na 24h, pozniej podkład epoksydowy i lakier.
  5. Ja się skusiłem. Co prawda przejechałem na nich 500km dopiero ale mogę póki co powiedzieć, że są ciche. Dupowóz Accord. Więc też bez szaleństw jazda.
  6. To jak już ktoś czyta ten wątek i będzie zmieniał fotele to od razu podpowiem że 'wtyczka' do pasów bezpieczeństwa przy fotelach z GD jest inna niż przy Forkach i trzeba ją przełozyć. Mimo że z zewnątrz wyglądają identycznie.
  7. Ja dodam swoje spostrzeżenie nt takiego zakupu: kupując Subaru lepiej mieć te 10k wolnej gotówki na wszelki wypadek. Bez takiego zabezpieczenia nie podchodziłbym do zakupu. Ale to tylko moja wersja. Przezorny zawsze ubezpieczony jak to mówią
  8. Nie wiem jakie są oznaczenia na klockach dot homologacji ale na pudełku od RC5+ jest dobitnie bardzo to zaznaczone dużym napisem
  9. Przeciez to na zdjęciu widac, że czarna osłona wysunęła/wypadła na górze z mocowania. Grawitacja i opadło. Spróbuj to normalnie założyć. Sprężyna ma sporo miejsca żeby włożyć tam ręce
  10. Pamiętajcie, że RC5+ nie mają homologacji i są 'only for racing' Potwierdzam, że piszczą niemiłosiernie. A to co słychać w samochodzie to pewnie jakieś 40% tego co słyszą np piesi kiedy hamujesz koło nich.
  11. I własnie przez ludzi, którzy zgadzają się płacić tak kosmiczne ceny ten rynek jest zepsuty. Ty napisałeś temat na forum i na pewno im tego nie oddasz, ale ile osób się złapie na to? A później karuzela się kręci. Tak jak ktoś wyżej napisał. OK, subaru to bokser, może nie warto oddawać do pierwszego lepszego mechanika ale to nie prom kosmiczny! Tym bardziej wymiana rozrządu i regulacja zaworów.
  12. Miałem podobnie w silniku wolnossącym w Imprezie. Sprawdzany zawsze kolejnego dnia po jezdzie, w tym samym miejscu garażowym. Raz miarka full oleju a raz ledwo widac na bagnecie. Kiedyś dolałem bo myślałem, że tak chla olej a on na następny dzień pokazał grubo ponad max i musiałem odsysać to co wcześniej wlałem. Do tej pory nie wiem dlaczego tak było. Na szczęscie w Forku już jest OK.
  13. brunon

    LPG w Subaru

    Reduktor to nie jest jakas zaawansowana technologia, mój kumpel nie jeden regenerował właśnie takimi zestawami naprawczymi i hulały jak nówki (mam na mysli parametry). Czy w tym wynalazku BRC nie można założyć innego reduktora? Ja np mam polecany na forach lpg KME GOLD GT, co prawda nowy, ale do dużej mocy i kosztował jakieś grosze w porównaniu do tego czego chcą od Ciebie.
  14. Sprawdz opony i uszczelki szyb Niestety mnie tez to dobija w Forku. W ostatni weekend trasa 900km i marzę o jakimś cichym aucie klasy premium. No ale jak się nie ma co się pragnie...
×
×
  • Create New...