jako Opublikowano 14 Stycznia Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 35 minut temu, 555marcin napisał(a): Nawet 180 podniesie? Podniesie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
555marcin Opublikowano 16 Stycznia Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia W dniu 14.01.2024 o 21:44, jako napisał(a): Podniesie PW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lolo.lolo Opublikowano 20 Stycznia Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia witam, mam pytanko ... jakie bebechy do forka 2.5 xt MY08 - 280KM/430 Nm ? myślę o sterowniku Agis bo jako jedyny chyba pracuje w czasie rzeczywistym ... no chyba że są jakieś sprawdzone/inne propozycje do takiej mocy pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 20 Stycznia Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia (edytowane) Chyba któryś KME albo Tech jeszcze brał czas wtrysku z bierzącego czasu wtryskiwacza benzynowego. Gdzieś na forum LPG na taką informację trafiłem. Edytowane 20 Stycznia przez ewemarkam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
555marcin Opublikowano 20 Stycznia Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 3 godziny temu, ewemarkam napisał(a): Chyba któryś KME albo Tech jeszcze brał czas wtrysku z bierzącego czasu wtryskiwacza benzynowego. Gdzieś na forum LPG na taką informację trafiłem. A to nie wszystkie sterowniki tak działają? Pytam jako amator Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lolo.lolo Opublikowano 20 Stycznia Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 19 minut temu, 555marcin napisał(a): A to nie wszystkie sterowniki tak działają? Pytam jako amator nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 20 Stycznia Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia (edytowane) Godzinę temu, 555marcin napisał(a): A to nie wszystkie sterowniki tak działają? Pytam jako amator Większość z poprzedniego cyklu. Generalnie najbardziej to widać w różnicy spalania wyliczonego przez "komputer" samochodu. Różnica w trasie i w mieście. A jak się domyślasz przy butowwniu, samochód może być nie dolany. Przez jakiś tam czas. Z drugiej strony nie wiem czy jest aż taki sens o to walczyć. Edytowane 20 Stycznia przez ewemarkam 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Dziedzic Opublikowano 26 Lutego Udostępnij Opublikowano 26 Lutego (edytowane) Czy ten silnik w imprezie, dobrze znosi lpg ? Edytowane 1 Marca przez Pan Dziedzic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
555marcin Opublikowano 26 Lutego Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 1 godzinę temu, Pan Dziedzic napisał(a): Czy ten silnik w imprezie, dobrze znosi lpg ? To zależy czy to EJ20F, a tego dowiesz się z dolnej części słupka B. Jeśli EJ204 to regulacja zaworów wymagana częściej. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Dziedzic Opublikowano 26 Lutego Udostępnij Opublikowano 26 Lutego Niestety ej204 i 213 tyś przebiegu. Gość sprzedaje po niespełna pół roku eksploatacji, Trochę się boje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugo Opublikowano 26 Lutego Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 6 godzin temu, Pan Dziedzic napisał(a): Niestety ej204 i 213 tyś przebiegu. Gość sprzedaje po niespełna pół roku eksploatacji, Trochę się boje. Jeśli lpg będzie dobrze ustawione i serwisowane to nawet ej204 100kkm zrobi, a jak będzie typowy wrzut pod maskę to i ej20f klęknie. Jak buda zdrowa to brać, założyć bulgot, montować gaz i niech młody poużywa trochę życia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Dziedzic Opublikowano 26 Lutego Udostępnij Opublikowano 26 Lutego Gaz już ma. W niedzielę się zobaczy co to warte. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hekke Opublikowano 1 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia A co polecacie do 2.4L turbo w outback z USA? Czy ten silnik dobrze znosi LPG? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Major0013 Opublikowano Poniedziałek o 18:52 Udostępnij Opublikowano Poniedziałek o 18:52 Pytanie od odnośnie żywotności silnika 2.5 NA 171 km (USA), zasilanego LPG od 10 lat. Zrobione jakieś 150k km na LPG. Taki silnik ma jeszcze przyszłość (nic się z nim nie dzieje). Warto KUPIĆ auto z takim, czy lepiej odpuścić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano Poniedziałek o 19:58 Udostępnij Opublikowano Poniedziałek o 19:58 Godzinę temu, Major0013 napisał(a): Pytanie od odnośnie żywotności silnika 2.5 NA 171 km (USA), zasilanego LPG od 10 lat. Zrobione jakieś 150k km na LPG. Taki silnik ma jeszcze przyszłość (nic się z nim nie dzieje). Warto KUPIĆ auto z takim, czy lepiej odpuścić? Jak najbardziej kupić. Ciągle krążą mity że LPG niszczy silnik, nie jest tak. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LosioDriver Opublikowano Poniedziałek o 20:19 Udostępnij Opublikowano Poniedziałek o 20:19 Pytanie od odnośnie żywotności silnika 2.5 NA 171 km (USA), zasilanego LPG od 10 lat. Zrobione jakieś 150k km na LPG. Taki silnik ma jeszcze przyszłość (nic się z nim nie dzieje). Warto KUPIĆ auto z takim, czy lepiej odpuścić? Zła albo nieserwisowana instalacja gazowa pewnie może zniszczyć silnik. Ale to tak samo jak czy wymieniany był olej na czas i na nie byle jaki. Więc jak widać że sprzedający dbał o auto to nie ma co się bać o LPG, a jak nie dbał to nie brać niezależnie od LPG. W 2.5 gaz jest fajny, regulacja luzów szybka , a to zasadniczo jedyna silnikowa kwestia. 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Major0013 Opublikowano Wtorek o 05:03 Udostępnij Opublikowano Wtorek o 05:03 9 godzin temu, ewemarkam napisał(a): Jak najbardziej kupić. Ciągle krążą mity że LPG niszczy silnik, nie jest tak. 8 godzin temu, LosioDriver napisał(a): Zła albo nieserwisowana instalacja gazowa pewnie może zniszczyć silnik. Ale to tak samo jak czy wymieniany był olej na czas i na nie byle jaki. Więc jak widać że sprzedający dbał o auto to nie ma co się bać o LPG, a jak nie dbał to nie brać niezależnie od LPG. W 2.5 gaz jest fajny, regulacja luzów szybka , a to zasadniczo jedyna silnikowa kwestia. Dzięki. Czyli zakładając, że wyszko było w aucie robione na czas, oleje, filtry, serwis LPG, weryfikacja luzów -> to nie ma czego się obawiać i takie auto pociągnie jeszcze kolejne 5/10 lat i kolejne 150k km na LPG bez problemu? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
555marcin Opublikowano Wtorek o 05:15 Udostępnij Opublikowano Wtorek o 05:15 10 godzin temu, Major0013 napisał(a): Pytanie od odnośnie żywotności silnika 2.5 NA 171 km (USA), zasilanego LPG od 10 lat. Zrobione jakieś 150k km na LPG. Taki silnik ma jeszcze przyszłość (nic się z nim nie dzieje). Warto KUPIĆ auto z takim, czy lepiej odpuścić? Z tymi mocami to różnie było przeliczane, motor to EJ25 na pojedynczym wałku i pasku rozrządu czy FB25 na podwójnym, z łańcuchem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Major0013 Opublikowano Środa o 05:37 Udostępnij Opublikowano Środa o 05:37 W dniu 23.04.2024 o 07:15, 555marcin napisał(a): Z tymi mocami to różnie było przeliczane, motor to EJ25 na pojedynczym wałku i pasku rozrządu czy FB25 na podwójnym, z łańcuchem? Sprawa wygląda tak: - Silnik 2.5 NA - EJ253 - Silnik 2.0 NA - EJ20F Nad tymi dwoma się aktualnie zastanawiam. I nie wiem na którego ewentualnie się decydować. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
555marcin Opublikowano Środa o 05:52 Udostępnij Opublikowano Środa o 05:52 13 minut temu, Major0013 napisał(a): Sprawa wygląda tak: - Silnik 2.5 NA - EJ253 - Silnik 2.0 NA - EJ20F Nad tymi dwoma się aktualnie zastanawiam. I nie wiem na którego ewentualnie się decydować. Ok, czyli Forester SH. Zdecydowanie EJ253. Tańsza regulacja luzu, odczuwalnie lepszy moment. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Major0013 Opublikowano Środa o 06:17 Udostępnij Opublikowano Środa o 06:17 (edytowane) 1 godzinę temu, 555marcin napisał(a): Ok, czyli Forester SH. Zdecydowanie EJ253. Tańsza regulacja luzu, odczuwalnie lepszy moment. Ok. Dzięki. Edytowane Środa o 07:32 przez Major0013 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się