Jump to content

jako

Użytkownik
  • Content Count

    1471
  • Joined

  • Last visited

8 Followers

About jako

  • Rank
    ..:: Uzależniony(a) od Subaru ::..

Profile Information

  • Gender
    nie powiem :-P
  • Skąd
    Warszawa. tel. +48 692325541
  • Zainteresowania
    Motoryzacja

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. To niestety bez diagnostyki się nie obejdzie. Można tylko gdybać. Może kółko zmiennych faz, może sitko w magistrali olejowej, przestawiony rozrząd, itp itd...
  2. Wymień elektrozawór sterujący fazami rozrządu po stronie kierowcy.
  3. jako

    LPG w Subaru

    Nie, są z boku. Oliwa ma za zadanie smarować i wyciszyć pracę.
  4. jako

    LPG w Subaru

    Masz drugi dowód:
  5. jako

    LPG w Subaru

    Masz pierwszy dowód który znajdziesz tutaj;
  6. jako

    LPG w Subaru

    Damiano87 Nie ma co się rozwodzić nad tematem. Ktoś podobnie jak wielu zasugerował się podobieństwem do popychacza hydraulicznego. Rozwiązanie z rysunku pierwszego z dźwigienką i popychaczem było stosowane w silnikach DOHC Legacy Turbo z lat 89-94. W imprezach turbo do 96 roku były już szerokie popychacze hydrauliczne podobne do późniejszych szklanek, umieszczone na trzonku zaworowym na które bezpośrednio naciskała krzywka wałka rozrządu. Podobnie jak na ostatnim rysunku EJ engine (DOHC)
  7. jako

    LPG w Subaru

    Nie ma się czym martwić. Silniki FB bardzo dobrze znoszą eksploatację na LPG. Pisaliśmy o silnikach FB. W profilu masz legacy IV, a w nich były EJ.
  8. jako

    LPG w Subaru

    Cztery strony wcześniej, wystarczy zajrzeć na stronę 331 tego wątku o LPG, żeby uzyskać wiedzę na temat systemu regulacji luzów zawodowych w silnikach FB.
  9. jako

    LPG w Subaru

    Bardzo prosty odwiert do wykonania po odkręceniu osłon z blachy.
  10. Elektronika nie zawsze daje odpowiedź, ale też trzeba nagrywać odpowiednie parametry. Pompę paliwa możesz wykluczyć odpalając awaryjnie na LPG. I kto wie może to ona choć logi o tym nie świadczą.
  11. Wygląda trochę jak totalnie zapchany wydech. Czyściłeś kiedyś przepustnicę?
  12. "często przerywanie"??? . Na razie wydech zostaw w spokoju. Sprawdźcie osprzęt w około silnika czy wszystko podłączone. Diagnostyka paramertów pracy silnika dużo mogłaby powiedzieć.
  13. jako

    LPG w Subaru

    Od lat dziewięćdziesiątych przedstawicielem TartariniAuto była Firma Auto Gaz Śląsk.
×
×
  • Create New...