Jump to content

jako

Użytkownik
  • Content Count

    1478
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    6

jako last won the day on August 14 2014

jako had the most liked content!

Community Reputation

36 Dobry

9 Followers

About jako

Profile Information

  • Gender
    nie powiem :-P
  • Skąd
    Warszawa. tel. +48 692325541
  • Zainteresowania
    Motoryzacja

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. jako

    LPG w Subaru

    Na nadwozie, układ elektryczny, silnik-napęd, wydech.
  2. jako

    LPG w Subaru

    Raczej charakterystyczne dla nich zalety.
  3. jako

    LPG w Subaru

    Np w OBK 25USDM2013CVT silnik przejechał dystans całkowity (po przeliczeniu) ok. 180tys. km w tym 140tys km na LPG bez regulacji "zaworów" i pracuje bez zastrzeżeń. Pracuje dużo lepiej niż wcześniej sprzedawane wersje Ej20FL przygotowane do montażu systemu zasilania LPG.
  4. jako

    LPG w Subaru

    Zanim rozpoczniesz znowu dyskusję; Przeoczyłeś: "https://forum.subaru.pl/topic/68228-lpg-w-subaru/page/336/"
  5. jako

    LPG w Subaru

    W "podłodze"...,
  6. To niestety bez diagnostyki się nie obejdzie. Można tylko gdybać. Może kółko zmiennych faz, może sitko w magistrali olejowej, przestawiony rozrząd, itp itd...
  7. Wymień elektrozawór sterujący fazami rozrządu po stronie kierowcy.
  8. jako

    LPG w Subaru

    Nie, są z boku. Oliwa ma za zadanie smarować i wyciszyć pracę.
  9. jako

    LPG w Subaru

    Masz drugi dowód:
  10. jako

    LPG w Subaru

    Masz pierwszy dowód który znajdziesz tutaj;
  11. jako

    LPG w Subaru

    Damiano87 Nie ma co się rozwodzić nad tematem. Ktoś podobnie jak wielu zasugerował się podobieństwem do popychacza hydraulicznego. Rozwiązanie z rysunku pierwszego z dźwigienką i popychaczem było stosowane w silnikach DOHC Legacy Turbo z lat 89-94. W imprezach turbo do 96 roku były już szerokie popychacze hydrauliczne podobne do późniejszych szklanek, umieszczone na trzonku zaworowym na które bezpośrednio naciskała krzywka wałka rozrządu. Podobnie jak na ostatnim rysunku EJ engine (DOHC)
  12. jako

    LPG w Subaru

    Nie ma się czym martwić. Silniki FB bardzo dobrze znoszą eksploatację na LPG. Pisaliśmy o silnikach FB. W profilu masz legacy IV, a w nich były EJ.
×
×
  • Create New...