Okazało się że czujnik poziomu gazu kme pw2 który jest zasilany tym samym przewodem co cewka elektrozaworu powoduje zwarcie do masy, które komputer interpretuje jako błąd elektrozaworu zbiornika. Nie wiem jak robią legalizację butli ale cała komora gdzie jest wielozawór była mokra a z czujnika wyciekała woda. Wymiana pw2 załatwiła sprawę.
Niestety jestem na urlopie ale mogę zasugerować jedną rzecz. Jak pamiętam jest tam rozwiązanie którego ja nie stosuje czyli masa do elektrozaworu jest pobrana z wielozaworu. Możliwe że po ponownym montażu zbiornika jest za słaba. Tymczasowo możesz pociągnąć dodatkową, wracam w przyszłym tygodniu.
Nie wiem. Myślę że lepiej byłoby odłączyć nagrzewnicę zalać szuwaks do układu chłodzenia że by go oczyścić wymienić płyn i osobno przepłukać nagrzewnicę żeby jej dodatkowo nie zapchać syfem z całego układu chłodzenia.
Trochę pomagają ale nie do końca. Montowałem emulator w samochodzie w którym była taka przejściówka pod sondę z "katalizatorem". P0420 pojawiał się rzadziej ale się pojawiał.Dodatkowo czasem wywołują błędy powolnej reakcji sondy i zbyt ubogiej mieszanki za katalizatorem. Po zamontowaniu i ustawieniu emulatora problemy zniknęły.