Adi Opublikowano 4 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2015 Powrót do wyścigów byłby ogromną stratą. 3 lata nauki w WRC poszłoby na marne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scooby14444 Opublikowano 4 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2015 Powrót do wyścigów byłby ogromną stratą. 3 lata nauki w WRC poszłoby na marne. Spokojnie. Rajdy to nieuleczalna choroba... 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 4 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2015 - Jeśli nie pełny sezon to czy rozważasz starty i w wyścigach i wrajdach?- Bardzo możliwe. Na dziś to najbardziej realny plan. Sądzę, że wrócę tam, gdzie w świecie motorsportu mam większy kredyt. Do profesjonalnego ścigania na torze... 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beben Opublikowano 4 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2015 Wydaje sie ze Robert nabrał juz całkiem sporo doświadczenia i pora zacząć czerpać z tego profity. Rezygnacja w tym momencie to bylobynwyrzucenie tych 3 lat dlatego myśle ze bedzie robił wszystko zeby zostać w wrc. Zwróćcie uwagę ze Robert poprawił zdecydowanie swoją skuteczność, wie kiedy odpuścić. Jak skuteczność poprawi auto którym jeździ to przyjdzie pora na wyniki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simon WRC Opublikowano 4 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2015 Racja, ale ściganie się z fabrykami drugoligowym autem i z praktycznie amatorskim zespołem mając "jedynie" bezdyskusyjny talent może się skończyć jak w tym sezonie. Robert pewnie to widzi i raczej nie chciałby tak skończyć. Jak mówił Napoleon: "lepiej być najlepszym robotnikiem w fabryce niż drugim generałem" . 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kordynator Opublikowano 4 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2015 (edytowane) RK:- Jeśli mam jeździć cały sezon w rajdach to tym razem z odpowiednimi możliwościami.... Tu jest odpowiedź co Go interesuje. Albo walczę z najlepszymi, albo nie jadę Myślę że te 3 lata w WRC dały odpowiedź, że nawet z mega talentem, ale bez kasy lub fabryki, powyżej pewnego poziomu to tylko fuksem dojedziesz. "Life is life" Edytowane 4 Października 2015 przez kordynator Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konar Opublikowano 4 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2015 Ten Lefebvre musi mieć niezłe plecy, przypadkiem to nie Loeb jest jego protegowanym ? Na Katalonii znowu w wurcu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 4 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2015 Rezygnacja w tym momencie to bylobynwyrzucenie tych 3 lat Robert starty w rajdach traktował również jako proces rehabilitacji, więc nawet jeżeli miałby odejść z WRC, to te 3 lata na pewno nie były czasem straconym. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniujr Opublikowano 4 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2015 CG: W sprawie felg, bo słyszałem że dużo emocji się udzieliło. Okazało się, że pierwsza, która pękła była zupełnie nowa. Więcej wkrótce w wywiadzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Os_ Opublikowano 4 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2015 CG: W sprawie felg, bo słyszałem że dużo emocji się udzieliło. Okazało się, że pierwsza, która pękła była zupełnie nowa. Więcej wkrótce w wywiadzie. Kurczę, aż taki brak szczęścia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 4 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2015 Nie no nie ma co winić zawsze sprzętu byl mały błąd połączony z brakiem szczęścia czy pechem i uszkodził felgi. Auto i zespół jest jaki jest ale pamiętajcie ze Robert na pewno więcej ryzykuje i eksplatuje auto niz Prokop czy Bereteli i nie wykluczone ze nawet fabryczne załogi forda. Pamiętam jak dxis jak wygladala jazda Tanaka na polskim tam było jechane wszędzie 130 % podczas gdy Ogier jechal sobie na 95% dlatego jestem pewien zeRobert nnadrabia braki sprzętowe ryzykiem w przeciwnym razie nir bylo by w ogóle żadnych wyników. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domso Opublikowano 4 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2015 (edytowane) na wrc+ mozna zobaczyc juz przejazd RK z power stage, był ogień jeden z najlepszych przejazdów Roberta ever jak dla mnie Edytowane 4 Października 2015 przez Domso Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 4 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2015 Ja osobiście nie mal bym nic przeciwko na mniej rajdów ale w lepszym doinwestowanym pakiecie. Problem tylko w tym ze poza Fordem nic i dgo nie ma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wolnemiasto Opublikowano 4 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2015 http://eurosport.onet.pl/motorowe/rajdy-samochodowe/robert-kubica-to-nie-jest-pech/70hfd9 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wezyr Opublikowano 4 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2015 "Poza trzema, czterema zakrętami gdzie trochę zcieniowałem, ponieważ szybka jazda zakręt w zakręt nie jest łatwym zadaniem, było to dziesięć minut dobrej jazdy!" To cienias. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kordynator Opublikowano 4 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2015 (edytowane) Oby się nie okazało że M-Sport sprzedaje prywaciarzom "troszkę" gorszy sprzęt. Silnik 200km i padaka, po Niemczech jakieś niespodzianki w aucie :blink: Edytowane 4 Października 2015 przez kordynator Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamlen Opublikowano 4 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2015 Rzadko się udzielam, ale aż się smutno robi, że tak się kończy 3 rok startów w WRC. To był rajd gdzie były największe szanse na pokazanie pełnego potencjału Roberta na asfaltach. Już od dawna miałem zdanie, że ten rajd zadecyduje o wyborze Kubicy na przyszły sezon. I tak się chyba stało, ale potencjalny wynik tej decyzji nie jest dla mnie radosną nowiną. Jako kibic rajdowy od 18 lat odkąd Hołek w Subaru wywalczył Mistrza Europy, bardzo wnikliwie śledziłem każdy rajd nie tylko Kubicy, ale każdego Polaka w stawce WRC i ERC. Jednak to o Kubicy było najgłośniej jak do tej pory i bądź co bądź robił najlepsze wyniki. W tym sezonie było sporo błędów kierowcy, ale jakby w przekroju całego sezonu zostawić tylko błędy kierowcy nie biorąc pod uwagę dziwnych sytuacji, awarii, nie doinwestowania, problemów w zespole, mnóstwem spraw na głowie, to statystyka tych błędów nie różniła by się bardzo od połowy załóg jeżdżących w WRC. Tymczasem obraz błędów, awarii, sytuacji nie zależnych od Kubicy zlewa się w jedną całość jaką jest mała ilość punktów na koniec sezonu oraz brak możliwości na posadę w fabryce. DTM jest bardzo ciekawe, jeździ tam kilku dobrych kierowców, w obecnej formie jest lepsze niż WTCC. Osobiście delikatnie się zawsze tym interesowałem, jednak rajdy to zawsze numer 1. Najbardziej w tym wszystkim szkoda Kubicy bo widać, że w ciągu tego czasu z miesiąca na miesiąc tak jak napisał ręce bardziej opadały. My jako kibice pewnie nie znamy nawet połowy sytuacji pozakulisowych, które wpływały na wynik. Gratulację dzisiaj za te 2 punkty. Należało się. Należało się również podium na Korsyce, jednak nie było to dane. Jeśli słowa Roberta się potwierdzą i będzie najprawdopodobniej DTM+WRC to jest jeszcze szansa na poprawę P5. W tym roku zostało 2 rajdy, Hiszpania przy odrobinie szczęścia może być pozytywna. Nawet zwiększając budżet na przyszły rok w rajdach, podobne problemy, używane części, będą się powtarzać. Powodzenia i bicia kolejnych polskich rekordów w obojętnie której dyscyplinie z czterema kołami! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablonas Opublikowano 4 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2015 Powiem Wam, że obserwując ostatnie wydarzenia związane z autem (silnik, szutrowy setup w DE) mam przed oczami "wspomnienia" Antonego Warmbolda z jego współpracy z MSportem. Wiem, że nie łatwo jest "zaprogramować" usterkę silnika ale dziwnym trafem w obu rajdach gdzie Kubica mógł upokorzyć kierowców MSportu ma jakieś dziwne problemy z autem z podzespołami na które zespół RK nie ma wpływu. Mam nadzieję, że to tylko moja teoria spiskowa, a Malcolm nie posunąłby się do takich akcji świadomie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 4 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Października 2015 Ten Lefebvre musi mieć niezłe plecy Pamietajmy że FFSA ( francuski PZMOT ) bardzo wspomaga swoich zawodników , w przeciwieństwie do naszego PZmłotu . Zmojej strony muszę cię przeprosić , faktycznie troche za moco ci pojechałem tak wie sorry. Luz ja również przepraszam , co złego to nie ja Powiem Wam, że obserwując ostatnie wydarzenia związane z autem (silnik, szutrowy setup w DE) mam przed oczami "wspomnienia" Antonego Warmbolda z jego współpracy z MSportem. Ja również Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elias Opublikowano 4 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2015 Jak się da zrobić numer z softem jaki wykonał VW w cywilnych, to tylko kwestia woli MS jest to czy coś takiego ma miejsce czy też nie w sprzedawanych przez nich produktach prywaciarzom. Dodatkowo skoro znaczna część podzespołów jest plombowana to jaki problem? Czy tak jest czy nie pewnie nigdy się nie dowiemy, niemniej można pewne sytuacje uznać za mocno podobne. Cóż nam pozostaje, wspierać RK i trzymać kciuki żeby chłopak robił to co uzna za słuszne. A jeśli to nadal będzie WRC to tylko się cieszyć... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 4 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Października 2015 (edytowane) Powrót do wyścigów byłby ogromną stratą nawet nie chce słyszeć o tym , ale kto wie . z rajdów i tak sie nie wyleczy , to choroba ale może rzeczywiście opcja DTM + rajdy europejskie nie kolidujące z terminami DTM ( sezon rusza dość późno w okolicach maja) nie są złą opcją na przeczekanie do fabryki. w DTM np. w Mercedesie ma praktycznie bardzo duże szanse na wyjęcie spokojnie mistrza. W 2013 roku testował przeciez Mercedesa i po kilku kółkach zapoznawczych klepnął Paffetowi chyba 3-4 s. na kółku , a Paffet to był chyba wicemistrz z 2012 r. Edytowane 4 Października 2015 przez carfit Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Os_ Opublikowano 4 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2015 Powiem Wam, że obserwując ostatnie wydarzenia związane z autem (silnik, szutrowy setup w DE) mam przed oczami "wspomnienia" Antonego Warmbolda z jego współpracy z MSportem. Ja również Ta, jedne samochody stoją po prawej stronie a inne po lewej... Oby to nie była prawda. Czy poza Citroenem da się kupić/wynająć inne auto WRC? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jumpman Opublikowano 4 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2015 (edytowane) Jedna rzecz mi się rzuciła w oczy. RK zawsze mówił o uczeniu się, nabieraniu doświadczenia i tak dalej. Teraz po rajdzie mówi, że: PUDŁO BYŁO W MOIM ZASIĘGU, A MOŻE COŚ WIĘCEJ" - jak dla mnie to jest sygnał - OK, jestem gotowy. Teraz potrzebuję na prawdę TOPowy sprzęt. Pytanie tylko czy któryś z zespołów będzie na tyle odważny aby coś zmienić w swoim składzie - mam na myśli M-Sport i Citroena, reszta raczej nie wchodzi w grę, szkoda że Toyota dopiero za rok. Edytowane 4 Października 2015 przez Jumpman 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 4 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Października 2015 Czy poza Citroenem da się kupić/wynająć inne auto WRC? Da sie , Hyundai spec 2014 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniujr Opublikowano 4 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2015 dla mnie zadziwiające jest utrzymywanie przez fabryczne zespoły takich zawodników jak Sordo, czy Ostberg, którzy od lat bez spektakularnych efektów jeżdżą żeby jeździć, bo poza pojedynczymi oesami (jak już to gdzieś w czubie, bo wygrane to w ogóle rzadkość), nie są materiałem na mistrza i nie zanosi się na progres taki jak u RK... podobnie Mikkelsen... zakładam, że chodzi o układy/sponsorów/managerów, trochę jak w F1... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się