Jump to content

pablonas

Junior Admin
  • Content Count

    6425
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    11

pablonas last won the day on September 21 2019

pablonas had the most liked content!

Community Reputation

459 Wspaniały

About pablonas

  • Rank
    ..:: Najprzystojniejszy ::..
  • Birthday 04/13/1982

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Szczytno
  • Auto
    Zielone bez turbiny, Forek z wiatrakiem, Legacy IV bez wiatraka i tańszy substytut BRZ`a ;)

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Wtryski od LPG mogą być dobrym tropem. Ja bym jeszcze sprawdził czy to nie przebicie z którejś z cewek zapłonowych. Ponowię pytanie kolegi wyżej. Filmik powstał na LPG czy PB ?
  2. 2,5 N/A ma brzydką przypadłość związaną z UPG. Zdarzają się częściej niż przy 2,0 przedmuchy kompresji do płynu ale też niestety wycieki oleju między głowicą a blokiem. W obu przypadkach trzeba wymieniać UPG. Co prawda jak taka naprawa zostanie przeprowadzona dobrze to spokój będzie przez wiele lat i wiele tysięcy km ale raczej kupując auto z takim silnikiem trzeba mieć z tyłu głowy, że taka naprawa będzie koniecznia (minimum 4,5k pln). Dodatkowo ze względu na częstsze przegrzania 2,5 lubią żreć olej więc pierścienie obowiązkowo do wymiany przy każdej naprawie UPG.
  3. https://forum.subaru.pl/forum/40-zakup-kontrolowany/
  4. Zadzwoń do ASO. Można wgrać nowy soft do sterownika który trochę na te zamulenie pomaga.
  5. Gdyby ktoś nie wiedział to w EPIC Store jest aktualnie Civilization VI za free na zawsze.
  6. Faktycznie nie doczytałem. Późno było Jeśli bez zmiennych to oczywiście będzie pasować.
  7. To zależy od rocznika Forka SG! Forek 2,0 turbo SG miał silnik z i bez zmiennych faz rozrządu.
  8. pablonas

    Kubica w DTM

    Jak to Robert kiedyś powiedział. Ja nie potrzebuje mieć "szczęścia". Potrzebuje mieć mniej pecha.
  9. pablonas

    Kubica w F1

    @Korton te 8 biegów pokazane w relacji to tylko jakaś "nakładka" żeby relacja wyglądała realistycznie. Interface iRacing wygląda zupełnie inaczej. Auta GT3 mają 6 biegów. Co do kolizji. Faktycznie w iRacing momentami wyglądają dziwnie. Generalnie twórcy cały czas pracują nad modelem kolizji i w sumie jest nieźle ale takie sytuacje jak tutaj się zdarzają. Tyle, że często przy kolizjach "nierealistycznie wyglądających" przyczyna nie leży po stronie sima tylko po stronie internetu zawodników. W iRce mówi się na to NETCODE. Różnice w pingach zawodników powodują, że to co widzimy nie pokrywa się z tym co zarejestrowała platforma iRacing. Czasem netcode potrafi wywołać kolizję gdzie auta są 2 metry od siebie (rzadko bo rzadko ale się zdarza). Natomiast dość często zdarzają się kolizje wynikające z netcode w sytuacji gdy auta jadą naprawdę blisko siebie. Dlatego trzeba uważać przy manewrach na grubość lakieru. To, że RK jeździ od zawsze w simy to żadne odkrycie. Ba w iRacing też ma konto od listopada 2016. Tyle, że w iRkę praktycznie nie jeździł. Albo inaczej. Być może trenował ale nie startował w zawodach i to można dość łatwo sprawdzić, o ile ma się konto w iRacing. Z resztą o tym ile w iRkę jeździ mówił sam Robert przy okazji startu w 12H of Suzuka tydzień temu. Pseudonimu raczej w iRacing nie używa. Dlaczego? Bo nie wolno tego robić na tej platformie i nikt tak nie jeździ. Jazda na dwóch kontach kończy się banem (a te dostają nawet dawni kierowcy F1, możesz sprawdzić, chociaż powód był inny). Dlatego wszyscy, łącznie z innymi słynnymi kierowcami jeździ na tej platformie pod swoim prawdziwym nazwiskiem. Znam jeden przypadek gdzie zawodnik (amator ale mega kosmita) dostał zgodę od twórców na stworzenie drugiego konta. Ale były jasne ku temu powody i to związane z systemem naliczającym rating... Patrz wyżej. RK w iRkę mało jeździł stąd niski rating. I o tym braku doświadczenia Roberta pisałem wcześniej. Wykazywał się wyjątkowym optymizmem który przy tych super agresywnych dublowaniach choćby przez wspomniany wyżej netcode musiał się prędzej czy później skończyć dzwonem.
  10. pablonas

    Kubica w F1

    Skąd pomysł, że GT3 ma 8 biegów? Tam siedzi 6. Co do wypadku(ów) Roberta. Niestety wychodzi jego brak doświadczenia w WIRTUALNYM ściganiu. W realu na torze każdy na siebie bardziej uważa bo wszelki kontakt jest bardziej bolesny i na pewno DROŻSZY. Tutaj niestety wolniejsze klasy niespecjalnie chcą ustępować, a do tego Nurb to taki tor (wąski i szybki), że drobny błąd typu nieplanowany wjazd na kerba = koniec jazdy. Trzeba BARDZO uważać przy dublach. Max Verstappen też miał na początku problem z przestawieniem się do wirtualnej rzeczywistości i miał masę dzwonów. Obecnie jest w absolutnym TOPie iRacing.
  11. pablonas

    Kubica w F1

    I zaraz się okaże, że bolidem drugiej kategorii w sezonie 2020 będzie śmigał Jeżyk* i zajmie miejsce Roberta do bycia "wiecznie drugim". *Zwany również "Naszym Brytem".
  12. Hehe lepiej @Wełniacz nie wrzucaj
  13. Teraz nie jest dobry moment na zakupy komputerowe bo ceny świrują. Sam robiłem upgrade kompa w ubiegłym roku i teraz musiałbym jeszcze pewnie kilka zlotych dorzucić do takiego samego zestawu. Niedawno trafiłem na kanał takiego młodego chłopaka który buduje BARDZO budżetowe zestawy z całkiem niezłymi parametrami. Polecam w czasach kwarantanny, może ktoś coś dla siebie podpatrzy https://www.youtube.com/channel/UCDjemId3sKv5y7MuaClW_3Q/videos
  14. Oj tak. Od tego wszystko się zaczęło Pierwsza prawdziwa gra rajdowa.
  15. A to nie wiedziałem. Ciekawe jaka cena skoro 700 trzeba dać za zwykle t3pa pro. 800 chyba najtańsze Fanateki są z load cell.
×
×
  • Create New...