Jump to content

pablonas

Junior Admin
  • Content Count

    6603
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    11

pablonas last won the day on September 21 2019

pablonas had the most liked content!

Community Reputation

581 Wspaniały

About pablonas

  • Rank
    ..:: Najprzystojniejszy ::..
  • Birthday 04/13/1982

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Szczytno
  • Auto
    Zielone bez turbiny, Forek z wiatrakiem, Legacy IV bez wiatraka i tańszy substytut BRZ`a ;)

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Normalnie montaż gazu nie powinien sprawnego Forka posadzić na pupie. Pewnie SLSy już nie domagają. Wymień zawias na coś aftermarketowego. Chyba Peddersy wychodzą w miarę sensownie cenowo do Forka SH. Ewentualnie wymiana na nowe SLS.
  2. Liczę po cichu, że może gdzieś zobaczymy RK
  3. Na próbę możesz założyć na krzyż i zrobić te kilka kilometrów z oponami pod prąd. Świat się od tego nie zawiali, a będziesz w pół godziny miał odpowiedź. Możesz mi wierzyć, że w 9 na 10 przypadków za ściąganie faktycznie odpowiada wada opony (niewykrywalna na normalnej wyważarce).
  4. Punkt zerowy jest istotny przy ESP, a nie kontroli trakcji. Chodzi o to, żeby sterownik od ESP miał wiarygodną informację o położeniu kierownicy w stosunku do prędkości kół. Jeśli kierownica przy jeździe na wprost jest o kilka(naście) stopni przesunięta w lewo lub w prawo to może to prowadzić do niepoprawnej pracy układu albo do wyrzucenia błędu i w efekcie wyłączenia ESP. Ja bym jedynie spróbował zmniejszyć różnicę w pochyleniu kół pomiędzy stroną lewą i prawą. Pochylenie faktycznie może powodować lekkie ściąganie. Chociaż osobiście też zacząłbym od żonglerki kołami. EDIT: Jeszcze
  5. Skoro to `96 to zapewne jest przepływomierz i to on może takie problemy stwarzać. Check engine się świeci? Próbowałeś wymrugać błędy?
  6. Nie ten dział. Zadaj pytanie jeszcze raz ale w taki sposób żeby można było Ci pomóc.
  7. @blejzuskąd te info? Link?
  8. Z mojego doświadczenia w kilku klientowskich egzemplarzach. 100 tysięcy z palcem w nosie, a rekordzista w Imprezie Lanos EJ15F z automatem po 200 tysiącach na LPG, żaden zawór nie wymagał korekty. Naprawdę warto szukać tych silników pod kątem LPG.
  9. F występował z silnikiem 1,5 i 2,0 - oba DOHC z luzem ustawianym szklanką. Wszystkie turbo (2,0 i 2,5) wedle mojej wiedzy mają gniazda "normalne" czyli regulacja luzów częsta. 2,5 wolnossące ma tak prostą regulację, że nie było sensu wstawiać gniazd wzmacnianych.
  10. A ile masz w speedtest?
  11. Od pingu jest uzależniona również wyświetlana grafika. Dodatkowo GFN podaje ping jako sumę "tam i z powrotem". Maks ping (ten łączony) żeby gra chodziła w FHD nie może przekroczyć 40ms. U mnie w speed test ping jest 11ms, a łączony w gfn właśnie ok 40. Można odpalić na próbę WoTa i zobaczyć czy idzie grać w multi
  12. Sam się nad tym zastanawiam. Tyle, że teraz górnicy kryptowalutowi kupują wszystkie gpu jak leci po zawyżonych cenach więc finalnie kasa się zgadza. Na szczęście GFN ma konkurencję więc ceny w kosmos raczej nie powinny wyskoczyć.
  13. Za duża strata. Pozamiatane
  14. Żółta flaga. Dla nas to dobra wiadomość.
×
×
  • Create New...