-
Content Count
6603 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
11
pablonas last won the day on September 21 2019
pablonas had the most liked content!
Community Reputation
581 WspaniałyAbout pablonas

-
Rank
..:: Najprzystojniejszy ::..
- Birthday 04/13/1982
Profile Information
-
Gender
mężczyzna
-
Skąd
Szczytno
-
Auto
Zielone bez turbiny, Forek z wiatrakiem, Legacy IV bez wiatraka i tańszy substytut BRZ`a ;)
Recent Profile Visitors
The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.
-
pablonas started following Różnica pomiędzy np. EJ20F a EJ255 ?, Opad tyłu Fotka po montażu gazu, Geometria Legacy IV 2,0 165 and 2 others
-
Normalnie montaż gazu nie powinien sprawnego Forka posadzić na pupie. Pewnie SLSy już nie domagają. Wymień zawias na coś aftermarketowego. Chyba Peddersy wychodzą w miarę sensownie cenowo do Forka SH. Ewentualnie wymiana na nowe SLS.
-
Liczę po cichu, że może gdzieś zobaczymy RK
-
Na próbę możesz założyć na krzyż i zrobić te kilka kilometrów z oponami pod prąd. Świat się od tego nie zawiali, a będziesz w pół godziny miał odpowiedź. Możesz mi wierzyć, że w 9 na 10 przypadków za ściąganie faktycznie odpowiada wada opony (niewykrywalna na normalnej wyważarce).
-
Punkt zerowy jest istotny przy ESP, a nie kontroli trakcji. Chodzi o to, żeby sterownik od ESP miał wiarygodną informację o położeniu kierownicy w stosunku do prędkości kół. Jeśli kierownica przy jeździe na wprost jest o kilka(naście) stopni przesunięta w lewo lub w prawo to może to prowadzić do niepoprawnej pracy układu albo do wyrzucenia błędu i w efekcie wyłączenia ESP. Ja bym jedynie spróbował zmniejszyć różnicę w pochyleniu kół pomiędzy stroną lewą i prawą. Pochylenie faktycznie może powodować lekkie ściąganie. Chociaż osobiście też zacząłbym od żonglerki kołami. EDIT: Jeszcze
-
Skoro to `96 to zapewne jest przepływomierz i to on może takie problemy stwarzać. Check engine się świeci? Próbowałeś wymrugać błędy?
-
Nie ten dział. Zadaj pytanie jeszcze raz ale w taki sposób żeby można było Ci pomóc.
-
@blejzuskąd te info? Link?
-
Z mojego doświadczenia w kilku klientowskich egzemplarzach. 100 tysięcy z palcem w nosie, a rekordzista w Imprezie Lanos EJ15F z automatem po 200 tysiącach na LPG, żaden zawór nie wymagał korekty. Naprawdę warto szukać tych silników pod kątem LPG.
-
F występował z silnikiem 1,5 i 2,0 - oba DOHC z luzem ustawianym szklanką. Wszystkie turbo (2,0 i 2,5) wedle mojej wiedzy mają gniazda "normalne" czyli regulacja luzów częsta. 2,5 wolnossące ma tak prostą regulację, że nie było sensu wstawiać gniazd wzmacnianych.
-
A ile masz w speedtest?
-
Od pingu jest uzależniona również wyświetlana grafika. Dodatkowo GFN podaje ping jako sumę "tam i z powrotem". Maks ping (ten łączony) żeby gra chodziła w FHD nie może przekroczyć 40ms. U mnie w speed test ping jest 11ms, a łączony w gfn właśnie ok 40. Można odpalić na próbę WoTa i zobaczyć czy idzie grać w multi
-
Sam się nad tym zastanawiam. Tyle, że teraz górnicy kryptowalutowi kupują wszystkie gpu jak leci po zawyżonych cenach więc finalnie kasa się zgadza. Na szczęście GFN ma konkurencję więc ceny w kosmos raczej nie powinny wyskoczyć.
-
Za duża strata. Pozamiatane
-
Żółta flaga. Dla nas to dobra wiadomość.