Skocz do zawartości

vespa

Nowy
  • Postów

    86
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Lublin
  • Auto
    Outback IV

Ostatnie wizyty

444 wyświetleń profilu

Osiągnięcia vespa

..:: Swojak ::..

..:: Swojak ::.. (2/13)

1

Reputacja

  1. No właśnie. Już mam półoś zamówioną (400 zł) i będę na dniach wymieniał. O rezultatach poinformuje szanowne grono
  2. Zatem sporo pułapek. Dzięki. Z braku czasu jeszcze nic przy tym nie robiłem, ale w między czasie ustaliłem, że na pewno mam lewy przedni przegub do wymiany. Na mocno skręconych kołach chrobocze
  3. hmm....no to tez jakis trop, tez warto sprawdzić
  4. Sa ok. Nowe opony zakaldalem i bylo wszystko sprawdzane. Wyszłoby na wyważaniu, gadałem o tym z wulkanizatorem. Mogę ewentualnei przelozyc tył z przodem i zobaczyc czy jest roznica w jezdzie
  5. Może więc nie będzie dramatu...
  6. no ja tyle to nie dam, bo juz budżet przekroczyłem z tym autem. Na jakieś używki będę polował, albo go wystawie za jakis czas na sprzedaż z tą wadą.
  7. tak, to moze byc dobry trop z tymi przegubami, bo CZASEM na skręconych kołach odzywa sie też chrobotanie , ale na tym mozna jeszcze jezdzić, jeżeli nie ma takiego wnerwiającego dygotania jak u mnie - o ile dobrze łącze objawy. W starym Foresterze na takim trykotaniu mogłem jedzic i jezdzic
  8. no spoko, ale wiesz...jak teraz zweryfikowac czy to to? widac jakos ze sa krzywe?
  9. no tak, dzięki Panowie za podpowiedzi. Felgi sa ok. wiec pewnie to. Duzy to koszt regeneracji/naprawy tak mniej więcej?
  10. dzięki za trop. A da sie to zweryfikowac na kanale, czy trzeba metoda prób , błędów wymieniać w ciemno?
  11. Kolejna zagwozdka. Po wyminie opon (z wyważeniem itd.) nadal mam wibracje podczas jazdy . Dzieje się to przy rozpędzaniu w okolicach 35-50 km/k i potem tez sie gdzie niegdzie pojawiają. To nie jest tak że kierownice wyrywa, lub sa drgania. Prawie nic nie przenosi sie na kierownice. Odczucie jest takie jakby pod kierowcą , cos na środku w auto się telepało, wchodziło w rezonans, dygotało. To nie są silne wibracje. Wrażenie może jakby nie bylo coś skręcone? Ale wszytsko jest na swoim miejscu. Miał ktoś podobnie?
  12. Chyba powoli sie wyjaśnia. Korek zamieniony, auto przejechalo ok 7 km i wentylatory chodziły. Na OBD pokzywało 99 stopni C. Górny wąż od chodnicy gorący i twardy, za to dolny wąż wychodzący z chłodnicy, do termostatu miękki i zimny. Więc prawdopodobnie to termostat.
  13. Nie czuje nic. Ale tak zrobie. Sprawdze dokładnie co i jak i co z tym nalotem czy występuje u mnie
  14. No właśnie tak, tez tak pomyślalem i nie jeżdżę po tym incydencie. Ale wczoraj nieoczekiwanie udało mi sie korek wymienić. Miałem do tej pory oryginalny na chłodnicy i zauważylem że nie odbija ten krążek z uszczelką. Teraz pojeżdżę krótkie dystanse poobserwuje. Bo faktycznie cos podobnego miałem w Forester SG. Chłodnicę musialem wymienic ze starosci i po czasie....korek (bo był jakiś wadliwy) Natomiast z OBD b.dobry pomysl. Moze znajde jakieś niedrogie OBD na Aliexpres dedykowane do tego modelu. Dziękuje koledzy za wsparcie i cenne uwagi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...