Premo Opublikowano 4 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2015 Czy poza Citroenem da się kupić/wynająć inne auto WRC? Da sie , Hyundai spec 2014 To sprzedaj niusa, Robert myślał o takiej opcji? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MadYarpen Opublikowano 4 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2015 hyundai spec 2014 to raczej nie jest zbyt atrakcyjna opcja... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł_P Opublikowano 4 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2015 Ale może lepsza niż obecna Fiesta... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 4 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Października 2015 Robert myślał o takiej opcji? Robert to najlepszy komputer Mac Pro , ja jestem Commodore na kasety 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin_kielce Opublikowano 4 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2015 Szkoda przede wszystkim Roberta, bo zrobił moim zdaniem ogromne postępy, jest dużo pewniejszym kierowcą, potrafi pojechać mądrze, tam gdzie trzeba odpuścić. Nie wierzę w przypadek, że akurat Fiesta Roberta, przypomnę, że to nowe auto spec2015, non stop się psuje, problemy z silnikiem w DE i po 200 km nowy silnik zaczyna znowu kopcić. Tu ewidentnie Robert dostaje gorsze części, zużyte i przez to tyle awarii. M-Sport doskonale wie, że w takim samym aucie co ma Tannak i Evans Robert by ich zmiażdżył, a to nie jest na rękę Malcolmowi. Wierzę, że te trzy lata doświadczenia i nauki nie pójdą na marne. Robert jest tytanem pracy, już widać tego efekty, nie wierzę, że odpuści, bo brakuje naprawdę niewiele, żeby zacząć odnosić sukcesy. Robert dodatkowo jest bardzo medialny, przyciąga ludzi, sponsorów co też nie jest bez znaczenia dla "fabryk". Apeluję do zarządzających tymi fabrykami, dajcie szansę Robertowi, a niedługo będziecie wspólnie odnosić sukcesy. Ja bardzo mocno myślę tutaj o Hiundaiu w nowym specu. Przecież oni mają kasę, nie liczą się z kosztami, Robert pomoże dopracować auto i mogą powalczyć w sezonie 2017 o mistrza. Każda inna decyzja niż pozostanie w WRC będzie dla mnie porażką, no chyba, że F1, ale na to raczej nie ma szans. Robson nie poddawaj się, walcz, ja będę kibicował Ci zawsze niezależnie od wyników i trudności. Nie mieliśmy w naszej historii tak "pełnego" kierowcy jak Robert. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jumpman Opublikowano 4 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2015 Może, a może droższa i nowa do nauki, nie tyle dla kierowcy, co dla prywatnego teamu/mechaników. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 4 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2015 dla mnie zadziwiające jest utrzymywanie przez fabryczne zespoły takich zawodników jak Sordo, czy Ostberg, którzy od lat bez spektakularnych efektów jeżdżą żeby jeździć, bo poza pojedynczymi oesami (jak już to gdzieś w czubie, bo wygrane to w ogóle rzadkość), nie są materiałem na mistrza i nie zanosi się na progres taki jak u RK... podobnie Mikkelsen... zakładam, że chodzi o układy/sponsorów/managerów, trochę jak w F1... Zgadza sie masz absolutna racje ale nie jezeli chodzi o Mikkelsena.To stosunkowo młody zawodnik dalej i ma na prawdę potencjał co pokazał nawet ten rajd.Gdyby nie odwołane dwa oesu dojechał by drugi i to bez testów.Objechal Meeke ktory jest kierowca asfaltowych a Mikkelsen lepiej jeździ po szutrach.Ma jeszcze jeden problem ktory stawia go w cieniu.jego koledzy teamowi to obecnie dwóch najszybszych kierowcow cyklu w najlepszych samochodach i podejrzewam ze auto Mikkelsena mimo ze 2015 nie do końca moze byc takie samo jak Latvali i ogiera. Ja dalej bardzo liczę na to ze miejsce w cytrynę w przyszłym roku zajmie Robert bo na dziś nie wiem co miał by tam jeszcze robić Østberg. Jedna rzecz mi się rzuciła w oczy. RK zawsze mówił o uczeniu się, nabieraniu doświadczenia i tak dalej. Teraz po rajdzie mówi, że: PUDŁO BYŁO W MOIM ZASIĘGU, A MOŻE COŚ WIĘCEJ" - jak dla mnie to jest sygnał - OK, jestem gotowy. Teraz potrzebuję na prawdę TOPowy sprzęt. Pytanie tylko czy któryś z zespołów będzie na tyle odważny aby coś zmienić w swoim składzie - mam na myśli M-Sport i Citroena, reszta raczej nie wchodzi w grę, szkoda że Toyota dopiero za rok. Tez mi sie tak wydaje ze paradoksalnie fabryczne auto mogło by przynieść regularność bo odpadło by całe zarządzanie teamem 24h i mog by sie skupić na tym co ważne a nie co konieczne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nerd Opublikowano 4 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2015 Jedna rzecz mi się rzuciła w oczy. RK zawsze mówił o uczeniu się, nabieraniu doświadczenia i tak dalej. Teraz po rajdzie mówi, że: PUDŁO BYŁO W MOIM ZASIĘGU, A MOŻE COŚ WIĘCEJ" - jak dla mnie to jest sygnał - OK, jestem gotowy. Też mnie to uderzyło. Ewidentnie Robson poczuł moc. dla mnie zadziwiające jest utrzymywanie przez fabryczne zespoły takich zawodników jak Sordo, czy Ostberg Z czysto egoistycznych pobudek chciałbym, żeby kiedyś Robert pojechał w jednym zespole z Krisem, bo obu zwyczajnie cenię i lubię, a poza tym wariat z wariatem zawsze się dogada. Ten norweski "rally driver" faktycznie wygląda na wypalonego, a więc... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 4 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Października 2015 Citroen to niech dziękuje bogu ze ma taki wynik jaki ma , pamietacie jak Kriss narzekał ze nie ma testów ? Niestety u nich też widać brak budzetu i wynik jest jaki jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 4 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2015 To prawda ale cytryny przynajmniej nie sypia sie tak jak Fordy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniujr Opublikowano 4 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2015 Z czysto egoistycznych pobudek chciałbym, żeby kiedyś Robert pojechał w jednym zespole z Krisem, bo obu zwyczajnie cenię i lubię, a poza tym wariat z wariatem zawsze się dogada. Ten norweski "rally driver" faktycznie wygląda na wypalonego, a więc... też bym widział KM i RK w cytrynie w 2016... jezeli chodzi o Mikkelsena.To stosunkowo młody zawodnik dalej i ma na prawdę potencjał co pokazał nawet ten rajd.Gdyby nie odwołane dwa oesu dojechał by drugi i to bez testów.Objechal Meeke ktory jest kierowca asfaltowych a Mikkelsen lepiej jeździ po szutrach.Ma jeszcze jeden problem ktory stawia go w cieniu.jego koledzy teamowi to obecnie dwóch najszybszych kierowcow cyklu w najlepszych samochodach i podejrzewam ze auto Mikkelsena mimo ze 2015 nie do końca moze byc takie samo jak Latvali i ogiera. Ja dalej bardzo liczę na to ze miejsce w cytrynę w przyszłym roku zajmie Robert bo na dziś nie wiem co miał by tam jeszcze robić Østberg. w sumie racja, ale pytanie jak długo VW będzie utrzymywał jako 3 auto... co do Hyundai'a - nie wiem jak bardzo tam maczają paluchy panowie z Korei, ale z autopsji nikomu nie życzę współpracy z Azjatami... "trudne sprawy" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ricardo Opublikowano 4 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2015 Gratulacje Robson za doskonaly wynik na koniec rajdu,co do czesci Forda drugiej zorty to coraz bardziej w to zaczynam wierzyc, po sytuacjach jakie sie Robsonowi przytrafiaja,jak bedzie mial naprawde mocnego sponsora w typie Abramowicza to nawet fabryka nie jest potrzebna i wszystko bedzie najlepsze , wtedy sie skupi tylko na tym do czego zostal stworzony czyli jazdy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kordynator Opublikowano 4 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2015 Może jednak Cytryna Totalowi by się teraz chyba przydał RK http://biznes.onet.pl/wiadomosci/energetyka/total-planuje-do-2017-roku-otworzyc-w-polsce-100-stacji-paliw-spolka-chce-umocnic/ettsvn Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 4 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2015 Oby się nie okazało że M-Sport sprzedaje prywaciarzom "troszkę" gorszy sprzęt. Przecież to żadna tajemnica, że klient nigdy nie dostanie takiego sprzętu jak fabryka ("pół-fabryka" w przypadku M-Sportu). Swoją drogą auto Evansa ponoć też puszczało dyma, więc to nie jest tak, że tylko RK ma taki problem. W 2013 roku testował przeciez Mercedesa i po kilku kółkach zapoznawczych klepnął Paffetowi chyba 3-4 s. na kółku 0,5 sekundy Paffet to był chyba wicemistrz z 2012 r. Przede wszystkim Mistrz z 2005 r. Edwin - Robert jechał na tym silniku, który został założony "awaryjnie" w Niemczech ? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 4 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Października 2015 0,5 sekundy na suchym , na mokrym 3-4 sek. jestem tego pewien który został założony "awaryjnie" w Niemczech ? nie , na nówka dlatego opozniały sie testy na Korsyce że klient nigdy nie dostanie takiego sprzętu jak fabryka ("pół-fabryka" w przypadku M-Sportu). dokładnie , pamietam jak Leszek Kuzaj kupił prywatną Skode S2000 , jak sam mówił , miedzy fabryką a tym co dostał i słono zapłacił to niestety dwa inne swiaty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kordynator Opublikowano 4 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2015 że klient nigdy nie dostanie takiego sprzętu jak fabryka Ja wiem, że sprzęt dla prywaciarza to przepaść do fabryki, ale u RK wygląda że często jest wadliwy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 4 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2015 (edytowane) Nie mówiąc juz o imprezie WRC S8 która Leszek miał z Prodrive Edytowane 4 Października 2015 przez turdziGT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 4 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Października 2015 Swoją drogą auto Evansa ponoć też puszczało dyma, więc to nie jest tak, że tylko RK ma taki problem. zgadza sie, jak odpalasz Fieste WRC czy r5 na zimno , leci dym z rury i to spory , to efekt pewnie luźnego spasowania tłok/cylinder , jak sie nagrzeje jest ok , problem jest inny niż poranne dymienie , ale nie jestem upoważniony do podejmowania takich dyskusji tutaj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
palmall Opublikowano 4 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2015 zgadza sie, jak odpalasz Fieste WRC czy r5 na zimno , leci dym z rury i to spory , to efekt pewnie luźnego spasowania tłok/cylinder , jak sie nagrzeje jest ok , problem jest inny niż poranne dymienie , ale nie jestem upoważniony do podejmowania takich dyskusji tutaj Aaa.... uspokoiłeś mnie, teraz już wiem skąd ten dymek lekki z rana Swoją drogą jestem ciekaw czy te trzy lata w rajdach pomogły zrobić jakiś progress jeżeli chodzi o sprawy rehabilitacyjne? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 4 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2015 na suchym , na mokrym 3-4 sek. jestem tego pewien Nie było oficjalnego timingu z tej sesji testowej, ale nieoficjalne doniesienia mówiły o 0,5 sekundy właśnie na mokrym. Na suchym z tego co pamiętam Paffet był minimalnie szybszy. Zresztą nie ma to większego znaczenia teraz. http://wyscigi.autoklub.pl/news/kubica-poznawal-c-coupe,47055 http://wyscigi.autoklub.pl/news/dtm-jedna-z-opcji,47059 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bernas77 Opublikowano 4 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2015 Może i jestem małostkowy ale skanselowałem roczną subskrypcję w wrc+ - nawet w podsumowaniu ss9 nie było mowy o RK! My w Polsce nie znamy pojęcia pokoju za wszelką cenę!;-) 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konar Opublikowano 4 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2015 Tylko czekać, aż ktoś zaraz nakręci jakąś akcję na fb wrc Lepiej niech promotor nie zadziera z Polakami, bo już chyba nie pamięta co się działo na początku roku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojo02 Opublikowano 5 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2015 (edytowane) to chyba rajd niemiec https://www.youtube.com/watch?t=2&v=FPeMxdtpw84 Edytowane 5 Października 2015 przez wojo02 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scooby14444 Opublikowano 5 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2015 ale może rzeczywiście opcja DTM + rajdy europejskie nie kolidujące z terminami DTM ( sezon rusza dość późno w okolicach maja) nie są złą opcją na przeczekanie do fabryki.Robert w serii: "Timo, wypchnij go z toru" - dajcie spokój. Wszystko lepsze niż DTM... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spokojny Opublikowano 5 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2015 Odnośnie jakości sprzętu fabrycznego i klienckiego. Rozumiem motywację producenta (Skoda, Citroen, VW), że nie ma ochoty na to aby skromny klient objeżdżał kierowcę fabrycznego. Źle to wygląda i może wpłynąć na niezadowolenie zarządu. Nie rozumiem jednak takiego postępowania w przypadku MSportu, gdzie firma zarabia na sprzedaży całych pakietów (samochód, części, serwis...). Przecież jeśli Kubica zdobyłby na dostarczonym przez nich sprzęcie wysokie miejsce w klasyfikacji, to byłaby to świetna promocja ich usług. To że przy tym zostawiłby fabrycznych kierowców za sobą nie byłoby dla MS takim wizerunkowym lub marketingowym uszczerbkiem jak w przypadku wspomnianych fabryk. Jedyną motywacją dla niecnych praktyk, którą mogę sobie wyobrazić to chęć promowania swoich kierowców. Tylko jaki zysk miałby z tego MS? Może więc nieco dramatyzujemy, ponieważ niedostatki MS pechowo koncentrują się na Robercie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się