Jump to content

beben

Użytkownik 500
  • Posts

    8595
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    25

beben last won the day on August 19

beben had the most liked content!

About beben

  • Birthday 11/04/1977

Profile Information

  • Gender
    nie powiem :-P
  • Skąd
    Sochaczew
  • Auto
    Yeti / Ghibli Q4

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

beben's Achievements

..:: Platinium Forumus ::..

..:: Platinium Forumus ::.. (9/13)

1.2k

Reputation

  1. Lukyanuk idzie straszną bombą. Pozostaje tylko pytanie kiedy ...
  2. To na pewno wina pilota !!!
  3. no i proszę ... Siemanko jak zwykle trzyma poziom !!! 0,1 sek przed Miko . Brawo !!
  4. To chyba źle skrót wybrał [emoji12]
  5. Miko pięknie na oes2. Wklepał Grzybowi 24 Sea [emoji15][emoji15][emoji15] Lukaniuk (do momentu dzwona oczywiście) i mikelsen będą poza konkurencją ale z pozostałymi jest szansa powalczyć.
  6. muszę kiedyś tam wybrać !!! W końcu jakaś nawierzchnia na której nie trzeba jechać na taś taś i można polatać bokami w zgodzie ze stoperem
  7. patrzę na to zupełnie inaczej ale nie ma co drążyć 3 pasmowa droga, kierowca bmw wyprzedzał prawidłowo. Ogier zmienił nagle pas, bez kierunku, jak dla mnie jego wina na 100%. Btw O ile bmw przekroczyło prędkość ?
  8. Ja to traktuje jako jego fart. Tego typu incydenty czy momenty jakie miał choćby na pierwszym prasie uchodzą mu na sucho. Inni jak pójdą za szeroko to najczęściej trafiają w kamień, słupek itd Koń najczęściej popełnia bez konsekwencji Poza tym kierowca bmw nie zrobił nic złego. Ewidentnie błąd Ogiera !!!
  9. koń jaki jest każdy widzi ... skubany ma mnóstwo szczęścia ale umiejętności mentalne i manualne ma potężne
  10. Tak jak Edwin pisał, nie rozumiem podziału na wrc2 i 3. Widać że tylko dwie pierwsze kategorie się liczą dla promotora. Wrc 3 nie warte pokazywania Teraz na power stage jedzie mikelsen +49 min straty do prowadzącego a nie jedzie Kajto (3 w łączonej kategorii wrc 2 i 3) Imho kwas na maxa !!!
  11. Dlatego za niespełna miesiąc jedziemy drugą rundę
  12. O to samo pytałem Marka, zabezpieczenie śrubek przed syfem
  13. Jeśli pozwolicie zaśmiecę trochę temat i skrobnę parę zdań o ostatnim Tarmacu w końcu od strony zawodnika Z góry przepraszam za długi tekst Po pierwsze, patrząc na to co sie dzieje wokół, to mega sukces że rajd poszedł. Świdnica przeniesiona, Azory ME to samo a okręgówka leci Pojechaliśmy gościnnie N14 ex SPRT, auto przygotowane top przez MTS Marasa. Nie ma co ukrywac że n14 różni się bardzo od Yetiego więc przesiadka nie była prosta. Lanos jest genialny, szczegolnie zawieszenie robi wrażenie. Wybiera wszystko i wszędzie ale niestety nie obsługuje go intuicyjnie. Widać to doskonale na onboardach że w momentach nie planowanych kiedy poczułem potrzebę pociągnięcia za łapę szukam jej po prawej stronie od skrzyni a jest po lewej. Jak zgasiłem auto to palec poszedł na centralną konsolę gdzie powinien być guzik do odpalania ... szkoda że n14 pali się z kluczyka itd itd Pierwszy raz, mam nadzieję że nie ostatni, jechalem z Jackiem Spentanym więc nie mogłem go nastraszyć jakimiś dziwnymi akcjami Jedziemy za miesiąc w tym samym składzie więc chyba sie udało Jako absolutny debiutant między drzewami nie mam porównania ale z rozmów z innymi wynikało że rajd był wymagający. Szczególnie 2 i 3 pętla gdzie naniesione zostało mnóstwo syfu sprawiala mi trudności. Bylo wąsko i slisko a ja naprawdę nie chcialem popsuć Harvesterowi auta na Azory. Rajd miał dwa typy dróg: - dość szerokie ale cholernie wyboiste z mega drzewami po obu stronach, to były zwykle bardzo szybkie fragmenty zakrętów na 4 lub 5 bieg. Na końcu jednej z sekcji łuków jechanych z gazem w podłodze, tuż przed hamowaniem do P2 z boczna drogę, mieliśmy wg haldy 188km/h. Fajnie jak na debiut. - drugi typ byl trudniejszy. Bardzo waskie drogi, rowne ale mocno pokryte piaskiem po zimie. W efekie już na zapoznaniu jechaliśmy czystym śladem z piaskiem na reszcie drogi. Podczas jazdy na czas wyjechanie z tej linii musialo skończyć się poza drogą bo na piasku slik nie skręca. Miejsc do ratowania jak na lekarstwo. Na kolejenych pętlach do piasku doszło mnóstwo naniesionego żwiru. Ma zerowe doswiadczenie w tych warunkach stąd brak progresu w czasach na 2 i 3 pętli Pojechaliśmy tam po metę i banana na gębie i udało się to zrealizować w 1000%. Czysty rajd, bez rysy na aucie, tempo jak na debiut myślę że ok. Na pierwszym oesie chyba 17 w generalce, w tym 5 R5 i BYśki w Rally3 czyli okolice 12 miejsca wśród Tarmacowców. Bylem zaskoczony na plus. Przejrzałem onboardy, filmy z zewnątrz i łatwych sekund jest tam mnóstwo. Hamowalismy z mega okładem, brak wprawy w obsłudze ręcznej kłówki itd. ale na szukanie limitów mam jeszcze mnóstwo czasu. Poniżej kilka filmikow klip Mariusz Nowaka Materiał z Rościszów rally video 5.Tech-Mol Rally - Marten Tarmac Masters 2021- Bałdyga / Spentany - Subaru Impreza - YouTube Jaram się nadal
  14. Mamy metę !!! Później napisze więcej ale to nie był najprostszy rajd na debiut. 185km/h wg haldy po wyrypie oraz trochę poskakane na hopkach [emoji15][emoji33]
×
×
  • Create New...