Jump to content

beben

Użytkownik
  • Content Count

    8590
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    23

beben last won the day on October 3 2018

beben had the most liked content!

Community Reputation

1128 Wspaniały

About beben

  • Rank
    ..:: Platinium Forumus ::..
  • Birthday 11/04/1977

Profile Information

  • Gender
    nie powiem :-P
  • Skąd
    Sochaczew
  • Auto
    Yeti / Ghibli Q4

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. muszę kiedyś tam wybrać !!! W końcu jakaś nawierzchnia na której nie trzeba jechać na taś taś i można polatać bokami w zgodzie ze stoperem
  2. patrzę na to zupełnie inaczej ale nie ma co drążyć 3 pasmowa droga, kierowca bmw wyprzedzał prawidłowo. Ogier zmienił nagle pas, bez kierunku, jak dla mnie jego wina na 100%. Btw O ile bmw przekroczyło prędkość ?
  3. Ja to traktuje jako jego fart. Tego typu incydenty czy momenty jakie miał choćby na pierwszym prasie uchodzą mu na sucho. Inni jak pójdą za szeroko to najczęściej trafiają w kamień, słupek itd Koń najczęściej popełnia bez konsekwencji Poza tym kierowca bmw nie zrobił nic złego. Ewidentnie błąd Ogiera !!!
  4. koń jaki jest każdy widzi ... skubany ma mnóstwo szczęścia ale umiejętności mentalne i manualne ma potężne
  5. Tak jak Edwin pisał, nie rozumiem podziału na wrc2 i 3. Widać że tylko dwie pierwsze kategorie się liczą dla promotora. Wrc 3 nie warte pokazywania Teraz na power stage jedzie mikelsen +49 min straty do prowadzącego a nie jedzie Kajto (3 w łączonej kategorii wrc 2 i 3) Imho kwas na maxa !!!
  6. Dlatego za niespełna miesiąc jedziemy drugą rundę
  7. O to samo pytałem Marka, zabezpieczenie śrubek przed syfem
  8. Jeśli pozwolicie zaśmiecę trochę temat i skrobnę parę zdań o ostatnim Tarmacu w końcu od strony zawodnika Z góry przepraszam za długi tekst Po pierwsze, patrząc na to co sie dzieje wokół, to mega sukces że rajd poszedł. Świdnica przeniesiona, Azory ME to samo a okręgówka leci Pojechaliśmy gościnnie N14 ex SPRT, auto przygotowane top przez MTS Marasa. Nie ma co ukrywac że n14 różni się bardzo od Yetiego więc przesiadka nie była prosta. Lanos jest genialny, szczegolnie zawieszenie robi wrażenie. Wybiera wszystko i wszędzie ale niestety nie obsługuje go intuicyjnie. Widać t
  9. Mamy metę !!! Później napisze więcej ale to nie był najprostszy rajd na debiut. 185km/h wg haldy po wyrypie oraz trochę poskakane na hopkach [emoji15][emoji33]
  10. Plus jest taki ze wszyscy mamy więcej czasu żeby auta przygotować [emoji23][emoji12]
  11. Rok bez zmiany klas i nazewnictwa rokiem straconym !!! Wrc2 i wrc3 to rzeczywiście bezsens ale ile można dłubać ?!?!
  12. No właśnie miałem o to zapytać. Szanse na spotkanie na żywo oceniam na 0,001%
  13. Będę reprezentował naszych [emoji41] co prawda nie Yetim tylko jakąś tam seryjną N14 ex sprt ale niech będzie [emoji12] poważnie to nie mogę się doczekać. Dzięki Marasowi mam szanse wsiąść do nowego dla mnie auta. Ciekaw jestem bardzo porównania tego sprzętu do Yetiego
  14. Akurat miałem dość luźny weekend i pooglądałem sobie sporo na żywo. To co oni jadą przekracza wszelkie granice przyzwoitości !!! Młodzież nie da starym wyjadaczom odpocząć. Kalle i Olivier idą mega piecem . Szkoda Oliviera, czymś się zdekoncentrował na samym końcu power stage'a a jechał po top3
×
×
  • Create New...