Skocz do zawartości

adamlen

Nowy
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Auto
    N16

Osiągnięcia adamlen

0

Reputacja

  1. Na EMOCJE DO PEŁNA podają, że nie wycofują się z tego sportu. Lotos może i jest potężny, ale jednak do głównych sponsorów w WRC czyli np Castro, Shell czy Total to brakuje mu bardzo dużo, wystarczy poczytać na Wikipedii kto jakim kapitałem obraca i jaki ma dochód. Orlen jest przy nich cienki a Lotos jeszcze mniejszy. Lotos ma przychody (nie dochody) roczne ok 8-9 mld euro, TOTAL 150 MLD EURO.
  2. Dokładnie, pod pierwszymi postami Kajta o ME jest 832 polubienia a pod Piłkarzami ok 2000 więc różnica nie jest tak duża a wystarczy poczytać komentarze. Kibiców piłki może jest i więcej ale to kibice motorsportu są bardziej aktywni i walczą o "swoje". Piłkarze jak i trener odwalili kawał dobrej roboty z Lewandowskim na czele, ale przez to Kajto trochę źle trafił, że akurat tego dnia zdobył Mistrza co był mecz. Mimo to w każdym radiu a już na pewno w Polskim Radiu słyszałem w wiadomościach sportowych przynajmniej informację o Tytule mistrzów Europy więc tak źle z tą promocją nie jest. Po prostu mecze się łatwiej ogląda i docierają do szerszego grona.
  3. Rzadko się udzielam, ale aż się smutno robi, że tak się kończy 3 rok startów w WRC. To był rajd gdzie były największe szanse na pokazanie pełnego potencjału Roberta na asfaltach. Już od dawna miałem zdanie, że ten rajd zadecyduje o wyborze Kubicy na przyszły sezon. I tak się chyba stało, ale potencjalny wynik tej decyzji nie jest dla mnie radosną nowiną. Jako kibic rajdowy od 18 lat odkąd Hołek w Subaru wywalczył Mistrza Europy, bardzo wnikliwie śledziłem każdy rajd nie tylko Kubicy, ale każdego Polaka w stawce WRC i ERC. Jednak to o Kubicy było najgłośniej jak do tej pory i bądź co bądź robił najlepsze wyniki. W tym sezonie było sporo błędów kierowcy, ale jakby w przekroju całego sezonu zostawić tylko błędy kierowcy nie biorąc pod uwagę dziwnych sytuacji, awarii, nie doinwestowania, problemów w zespole, mnóstwem spraw na głowie, to statystyka tych błędów nie różniła by się bardzo od połowy załóg jeżdżących w WRC. Tymczasem obraz błędów, awarii, sytuacji nie zależnych od Kubicy zlewa się w jedną całość jaką jest mała ilość punktów na koniec sezonu oraz brak możliwości na posadę w fabryce. DTM jest bardzo ciekawe, jeździ tam kilku dobrych kierowców, w obecnej formie jest lepsze niż WTCC. Osobiście delikatnie się zawsze tym interesowałem, jednak rajdy to zawsze numer 1. Najbardziej w tym wszystkim szkoda Kubicy bo widać, że w ciągu tego czasu z miesiąca na miesiąc tak jak napisał ręce bardziej opadały. My jako kibice pewnie nie znamy nawet połowy sytuacji pozakulisowych, które wpływały na wynik. Gratulację dzisiaj za te 2 punkty. Należało się. Należało się również podium na Korsyce, jednak nie było to dane. Jeśli słowa Roberta się potwierdzą i będzie najprawdopodobniej DTM+WRC to jest jeszcze szansa na poprawę P5. W tym roku zostało 2 rajdy, Hiszpania przy odrobinie szczęścia może być pozytywna. Nawet zwiększając budżet na przyszły rok w rajdach, podobne problemy, używane części, będą się powtarzać. Powodzenia i bicia kolejnych polskich rekordów w obojętnie której dyscyplinie z czterema kołami!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...