adam Opublikowano 29 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2012 w legacy poprzedniej generacji podawali 8,5 8) :wink: slesz ale to przy fabrycznym sofcie, którego już nie uświadczysz w żadnym aucie (no chyba, że ktoś nie odwiedził ASO od 1,5 roku) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 29 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2012 w legacy poprzedniej generacji podawali 8,5 8) :wink: o rzesz :shock: -- Śr sie 29, 2012 11:35 pm -- w legacy poprzedniej generacji podawali 8,5 8) :wink: slesz ale to przy fabrycznym sofcie, którego już nie uświadczysz w żadnym aucie (no chyba, że ktoś nie odwiedził ASO od 1,5 roku) trzy rzeczy o których marzy mój samochód: -wywalić DPF -to samo uczynić z nowym softem -zmienić np.boxem ze 150-do180 KM-ale to już bardziej moje marzenie :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slesz Opublikowano 30 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2012 a ja mam stary soft 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 30 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2012 o rzesz :shock: O żeż... ew. ożeż Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 30 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2012 podawac mozna duzo sprobuj to sam osiagnac. A moj Legacy polecial GPS 215 km/h chociaz ma ogranicznik predkosci na 206 km/h ale uzywajac tempomatu mozna to obejsc ... wtedy nie odcina. Fajna sprawa na Autobahnie juz zaden Passek nie podskoczy wyprobowane nawet X1 2d sie napinal ale nie dal rady Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TyrTyr Opublikowano 30 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2012 podawac mozna duzo sprobuj to sam osiagnac. A moj Legacy polecial GPS 215 km/h chociaz ma ogranicznik predkosci na 206 km/h ale uzywajac tempomatu mozna to obejsc ... wtedy nie odcina. Fajna sprawa na Autobahnie juz zaden Passek nie podskoczy wyprobowane nawet X1 2d sie napinal ale nie dal rady Nawet ten; http://www.volkswagen.pl/modele/nowy_pa ... echniczne/ albo ten http://www.volkswagen.pl/modele/nowy_pa ... echniczne/ I ten http://www.volkswagen.pl/modele/nowy_pa ... echniczne/ Oooo, i ropniaki tez http://www.volkswagen.pl/modele/nowy_pa ... echniczne/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 30 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2012 ale o so chodzi ? wszyskie wolniejsze od Legacy 2D :?: jedynie 180 wersja da rade jezeli koniki nie uciekly Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TyrTyr Opublikowano 30 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2012 ale o so chodzi ? wszyskie wolniejsze od Legacy 2D :?: jedynie 180 wersja da rade jezeli koniki nie uciekly Stwierdziles ze: A moj Legacy polecial GPS 215 km/h chociaz ma ogranicznik predkosci na 206 km/h ale uzywajac tempomatu mozna to obejsc ... wtedy nie odcina. Fajna sprawa na Autobahnie juz zaden Passek nie podskoczy Dobrze czytam? 215 km/h OK, widze, linki sie do d.... pokopiowaly.... No to inaczej; 3.6 V6 250 km/h 2.0 TSI 236 km/h nawet te z 1.8 220 km/h no i trzy ropniaki 2.0 170KM tez sa szybsze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam Opublikowano 30 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2012 a ja mam stary soft 8) slesz - znam kilku co też tak myślą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 30 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2012 Ludzie to samo zlo! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 30 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2012 ale o so chodzi ? wszyskie wolniejsze od Legacy 2D :?: jedynie 180 wersja da rade jezeli koniki nie uciekly Stwierdziles ze: A moj Legacy polecial GPS 215 km/h chociaz ma ogranicznik predkosci na 206 km/h ale uzywajac tempomatu mozna to obejsc ... wtedy nie odcina. Fajna sprawa na Autobahnie juz zaden Passek nie podskoczy Dobrze czytam? 215 km/h OK, widze, linki sie do d.... pokopiowaly.... No to inaczej; 3.6 V6 250 km/h 2.0 TSI 236 km/h nawet te z 1.8 220 km/h no i trzy ropniaki 2.0 170KM tez sa szybsze to prawda ale u nas tych jednostek praktycznie nie mozna spotkac. u nas w firmie tylko TDI 140 KM, Mondeo podobnie. 170 KM zadna firma nie ma we flocie bo to bez sensu Prywatnie nikt nie kupuje Passata. Touran, Tiguan ok ale nie Passat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slesz Opublikowano 30 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2012 a ja mam stary soft 8) slesz - znam kilku co też tak myślą nie no - jak zaczął się dym ze zmianami to już byłem po ostatnim przeglądzie gwarancyjnym ale kto wie :roll: przecież powiedzieliby :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TyrTyr Opublikowano 30 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2012 to prawda ale u nas tych jednostek praktycznie nie mozna spotkac. u nas w firmie tylko TDI 140 KM, Mondeo podobnie. 170 KM zadna firma nie ma we flocie bo to bez sensu Prywatnie nikt nie kupuje Passata. Touran, Tiguan ok ale nie Passat. No, tego ja juz nie wiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
socko Opublikowano 31 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2012 to prawda ale u nas tych jednostek praktycznie nie mozna spotkac. u nas w firmie tylko TDI 140 KM, Mondeo podobnie. 170 KM zadna firma nie ma we flocie bo to bez sensu Prywatnie nikt nie kupuje Passata. Touran, Tiguan ok ale nie Passat. A u nas w firmie wszystkie Mondziaki maja 163 kuce, a nie bazowe 140... Czemu prywatnie mam nie kupic Passata? Osobiscie nie lubie samochodow, w ktorych sie siedzi jak na stolku barowym (Touran, Tiguan, czy tez Forester) i dla mnie one nie sa zadna konkurencja dla Passata. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 31 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2012 nie wiem czemu tak jest ale wiekszosc Passatow jezdzi w firmach. Moze dlatego ze prywatny trend jest teraz w strone SUV i klasyczne kombi malo kto kupuje. Skoda, Hyundai, Kia owszem ale nie auta za 35-40 tys €. Nie wiem czemu wasza firma chce wydawac wiecej na eksploatancje :?: 140 KM to i tak bardzo dobrze na przepisowa jazde. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
socko Opublikowano 31 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2012 nie wiem czemu tak jest ale wiekszosc Passatow jezdzi w firmach. Moze dlatego ze prywatny trend jest teraz w strone SUV i klasyczne kombi malo kto kupuje. Skoda, Hyundai, Kia owszem ale nie auta za 35-40 tys €. To prawda. Ten trend mnie troche dziwi, ale rzeczywiscie chyba tak jest. Nie wiem czemu wasza firma chce wydawac wiecej na eksploatancje :?: 140 KM to i tak bardzo dobrze na przepisowa jazde. To juz nie do mnie pytanie :-) tylko do osoby odpowiedzialnej u nas za flote... Moim zdaniem 140ki tez bylyby jak najbardziej OK. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommo Opublikowano 2 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2012 I tak nie mam szans na opracowanie we własnym zakresie KERS-u do sti, a kupić go nie będę mógł z dwóch powodów - nikt mi go nie sprzeda, a nawet jakby, to cena będzie poza moim zasięgiem... będę sobie musiał kupić całego hybrydowego mercedesa. Ja myśłę, że nie chciałbyś tego awaryjnego i ciężkiego gówna w samochodzie . STI potrzebuje zejścia z masy, a dzisiejsze technologie dają duże pole do popisu w tym zakresie.Czytałem że w nowym Range'u przez zastosowanie lekkich materiałow, zejdą do 420 kg(!) masy w tym tłuściochu.W STI wystarczyłoby ze 100-150 kg i byłoby już bardzo fajnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
house_1 Opublikowano 3 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Września 2012 Zważywszy, że mieści się w bolidzie F1, który prawie nic nie waży, to chętnie jednak widziałbym chwilowe 60-70km bez dodatkowego obciążania układu korbowo-tłokowego, bo do najmocniejszych na świecie nie należy . Ale przynajmniej przeciwwagi wału nie pękają . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacky X Opublikowano 16 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2013 Dlaczego w subaru tak często słyszy się o czyszczeniu wtryskiwaczy ? Jaka firma je produkuje,czy mają specjalną konstrukcję ??? W innych autach ten problem nie jest tak wyrażony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 16 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2013 Prywatnie nikt nie kupuje Passata. Pewnie kupują ale ja tego nigdy nie zrozumiem. To auto jest tragiczne... a za cenę w miarę wyposażanego Paska można mieć naprawdę dużo lepszy samochód. Już bym wolał Skodę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommo Opublikowano 16 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2013 Dlaczego w subaru tak często słyszy się o czyszczeniu wtryskiwaczy ? Jaka firma je produkuje,czy mają specjalną konstrukcję ??? W innych autach ten problem nie jest tak wyrażony. Ja jeszcze nie czyściłem, a mam już stówkę na blacie. Nie zauważam na razie takiej potrzeby. Wtryski Denso, są bardzo długie, nie da się ich wymontować bez wytargania silnika z komory. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szycha Opublikowano 16 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2013 Pewnie kupują ale ja tego nigdy nie zrozumiem. To auto jest tragiczne... a za cenę w miarę wyposażanego Paska można mieć naprawdę dużo lepszy samochód. Tak właśnie, plaga paska b5 i b5fl jest przerażająca. Łatwo zauważyć jakie auto ściągane z Zachodu jest na topie był czas audi a3, potem golf 4 paska oraz e36 itp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariuga Opublikowano 16 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2013 Dlaczego w subaru tak często słyszy się o czyszczeniu wtryskiwaczy ? Jaka firma je produkuje,czy mają specjalną konstrukcję ??? W innych autach ten problem nie jest tak wyrażony. ztcw to są wtryskiwacze Denso. I wg ASO nie dają się regenerować ze względu na ich konstrukcję. Dlatego zanim je wymienią, próbują je czyścić chemicznie. Niestety, takiej jakości paliwo jest powszechnej sprzedaży w naszym kraju. W innych autach ten problem jest "wyrażony" inaczej - wymiana wtryskiwaczy, np. w fordowskich tdci, dieslach mazdy, czy dci renault. Pamiętam, że w fordach było to nagminne przy przebiegu 100k km. Koszt 1 szt. w 2010r - jedyne 1,5k pln. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slawskip Opublikowano 16 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2013 Pamiętam, że w fordach było to nagminne przy przebiegu 100k km. Koszt 1 szt. w 2010r - jedyne 1,5k pln. nie przesadzaj, moja mama jeździ takowym z 2004 roku i wtryski są oryginalne (zresztą tak jak i turbina), a mają ~330000 przelotu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariuga Opublikowano 16 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2013 Pamiętam, że w fordach było to nagminne przy przebiegu 100k km. Koszt 1 szt. w 2010r - jedyne 1,5k pln. nie przesadzaj, moja mama jeździ takowym z 2004 roku i wtryski są oryginalne (zresztą tak jak i turbina), a mają ~330000 przelotu. lucky You. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się