Jump to content

house_1

Użytkownik
  • Content Count

    1612
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    16

house_1 last won the day on October 19 2017

house_1 had the most liked content!

Community Reputation

420 Wspaniały

2 Followers

About house_1

  • Rank
    ..:: Subarofanatoholik ::..

Profile Information

  • Gender
    nie powiem :-P
  • Auto
    Subaru, Subaru, jeszcze raz Subaru i....
    Chevrolet... i jeszcze Ford oraz Ford :)

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Jak jest duże uszkodzenie, pomiar kompresji.
  2. Nie powiedziałem że jest super-hiper, tylko że to dostawca na pierwszy montaż i nie jest "badziewiem". Mam "parę" lat praktyki w naprawie samochodów i.... ....akurat Valeo to firma francuska. I we francuzach jest bardzo mocna. A jak komuś nie pasuje jakaś motoryzacja (np. samochodów na "F" się nie kupuje), to jego prawo. Każdy producent samochodów gdzieś jest mocny, a gdzieś słaby. Tak jak jego dostawcy. Po upływie gwarancji, a nie po przewidzianym interwale. Sposobu montażu jakoś nie zmieniłem, tylko dostawcę pasków.
  3. A od kiedy Valeo ma w swojej ofercie paski rozrządu? (Bo może czegoś nie wiem) Po prostu - ględzenie o "badziewiu" "Valeo" jest nieporozumieniem. Jest to producent bardzo wielu części dla różnych marek samochodów do fabryk. A w przypadku pasków rozrządu do Subaru, to akurat Mitsuboshi to nie jest dla mnie wyznacznik czegokolwiek. "Parę" w mojej karierze się zerwało. Po gwarancji (to przyznaję) ale przed upływem 5 lat lub 100000km. Więc przestałem je stosować i problem zniknął.
  4. Oczywiście zdajesz sobie sprawę, że Valeo jest jednym z dostawców części na linię montażową Subaru?
  5. Informuję przeto - przednie sanki są przykręcane śrubami do karoserii. nie ma żadnych tulei.
  6. W subaru jest dużo mitów. W USA jest "pełno" seryjnych 2,5T wystrojonych na 400+KM i jeżdżą. A u nas jakoś nie chcą . Wiem co mówię. Podobnie będzie w H6. Pamiętaj Subaru od wielu lat robi silniki "skrojone na wymiar". A ty nagle chcesz "dorobić" z 50% osiągów. Powodzenia...
  7. Bo sprzedający nie ma pojęcia co ma i źle opisał. Ten na zdjęciu jest to poprzednia generacja (pierwsza) z lat 01-03. Bez zmiennych faz. Poza tym stopiona świeca i (zapewne) zdemolowany tłok, to objawy ubogiej mieszanki a nie lejącego wtrysku. Po wymianie silnika zrób dokładną diagnozę jak działa silnik, aby nie powtórzyć uszkodzenia. 3.0 H6 należy do najbardziej trwałych konstrukcji subaru, więc awaria ma jakąś konkretną przyczynę.
  8. Subaru jak już wspomniano wcześniej, samo jeździ po śniegu. Wystarczy mu nie przeszkadzać, a zrobi swoją robotę. U Ciebie masz co najmniej jeden z dwóch problemów: 1) Brak praktyki - czyli za wolny procesor w głowie, i ręce, które nie wiedzą jak głęboką kontrę założyć. Jest to kwestia wprawy. Czytając, że auto przerzuca ci tył lewo/prawo, to właśnie tu jest problem. 2) Możesz mieć źle ustawioną geometrię, ale wtedy tnie opony i raczej słabo się prowadzi również po przyczepnej nawierzchni.
  9. Rozumiem, że masz stosowne zezwolenie na import odpadów na teren RP? https://www.auto-swiat.pl/wiadomosci/aktualnosci/auto-sprowadzone-naprawione-i-jezdzi-na-zlom-bo-to-odpad-z-usa/0xsf7dn Bo jak nie masz, to kara administracyjna może znacząco podnieść koszty swapa .
  10. Jeśli nie dysponujesz fabrycznym diagnoskopem, który umożliwia "przypisywanie" sterowników, to potrzebny ci jest kompletny samochód. Jeśli masz takowy, teoretycznie jest to do zrobienia bez całego wozu. Podkreślam: teoretycznie.
  11. Ankieta jest merytorycznie jednostronna, a pytania są tendencyjne . Przecież wiadomo, że do terenówki potrzebny jest duży traktor, a do subaru mały traktor (albo inne subaru).
  12. Tak. Robi to Stacja Demontażu Pojazdów .
  13. Zwłaszcza z mocowaniem silnika z BL/BP "w powietrzu" .
  14. Ot mędrkowanie internetowe. 1) Podłącz diagnoskop i sprawdź co się sterownikom nie podoba. 2) Znajdź procedury naprawcze i zastosuj. 3) Po naprawie sprawdź parametry pracy naprawianego systemu i porównaj z wartościami prawidłowymi. Czasy napraw "na oko" się skończyły. Legacy BL/BP to pierwszy samochód Subaru z CAN-em. I może być wiele różnych problemów. Kontrola trakcji (VDC) korzysta z czujników ABS, czujnika kąta skrętu kierownicy i czujnika przeciążenia. W Legacy korzysta z agregatu ABS do hamowania poszczególnymi kołami i z odcinania paliwa
×
×
  • Create New...