Jump to content

house_1

Użytkownik
  • Content Count

    1535
  • Joined

  • Last visited

2 Followers

About house_1

  • Rank
    ..:: Subarofanatoholik ::..

Profile Information

  • Gender
    nie powiem :-P
  • Auto
    Subaru, subaru, jeszcze raz subaru i....
    Chevrolet.

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. W całym tym ""filmie" nie było ani jednego mocnego samochodu, gdzie ktoś stworzył zagrożenie korzystając z mocy jak debil. Wręcz przeciwnie. Pojazdy widoczne w poszczególnych sytuacjach i dynamika (a raczej jej brak) zdarzeń jednoznacznie mówią o niedostatku mocy silnika w aucie i absolutnym braku mózgu u kierowników tych pojazdów. Ludzie kierujący tymi wehikułami nie mają pojęcia o dwóch sprawach: - o tym jak powinno się wyprzedzać - o tym, jak duża moc pozwala łatwo wyprzedzać w mądry sposób, więc mają stosunkowo słabe pojazdy. Wynika to w dużej części z tego, że nikt im nigdy nie pokazał, czym się różni słaby pojazd od mocnego i uważają że najsłabszy silnik też wystarczy bo mało pali. A potem włącza się jakiś debilizm za kierownicą. Sam pamiętam, że jak przez jakiś czas (baaaaardzo dawno temu) przesiadłem się z Legacy Turbo (200+ KM) do Imprezy 1,8 (103KM) to po 2 miesiącach jeżdżenia stwierdziłem, że muszę z Imprezą się pożegnać, zanim kogoś, albo siebie zabiję. Niedostatek mocy powodował często bardzo nierozsądne zachowania. Na szczęście z nikim i z niczym się nie spotkałem a późniejsze auta były/są coraz mocniejsze i paradoksalnie powodowały/powodują coraz bardziej asekuracyjną strategię za kierownicą.
  2. Na razie chętny z Levorgiem się nie pojawił, za to trwa już od pewnego czasu zbieranie doświadczeń z lpg w WRXie M|Y2017.
  3. Gdybym miał strzelać, to obejrzyj przewód łączący intercooler i przepustnicę.
  4. 100000km Ci nie zagwarantuję, ale myślę że o interwale 80000km pomiędzy regulacjami zaworów możemy rozmawiać. W razie co, proszę o kontakt na PW. Za to całościowej gwarancji nikt ci nie da. Nawet producent samochodu daje gwarancję na samochód fabrycznie nowy a nie używany. Więc nie przesadzaj.
  5. Czy na pewno wszyscy piszą o drugiej?
  6. A ja nie. Nie jestem tak odważny, aby na szali oszczędności 600zł stawiać całość silnika. Zbyt wiele zależy od prawidłowych wskazań sondy a/f. Zwłaszcza w Subaru.
  7. Nie macie niestety racji. Każdy, tak KAŻDY znany mi kierownik Outbacka H6 wsiadając do Legaca pierwsze co zauważa to inny magiel. Te "pół" obrotu powoduje konieczność przekładania rąk w zakręcie (skrzyżowanie) lub nie.... Robi to robotę.
  8. Można nawet napisać 3000 złotych co 5000km. Tylko po co? Nie chcesz lpg to nie, twoja sprawa. Ale konieczność regulacji zaworów co 40000km w jakimkolwiek subaru z lpg świadczy o niesprawności samochodu, instalacji lpg lub umysłu montera. A tej sytuacji kolega powyżej nie obejmuje swoim twierdzeniem. Zaznaczył coś o zgodności z zasadami czy coś .
  9. I nie przyszło Ci przez myśl, że skoro żadna, absolutnie żadna firma produkująca sondy lambda na pierwszy montaż poza Denso nie ma nic w ofercie, to chiński zamiennik może jednak nie będzie działał?
  10. Czasem jeszcze geniusze motoryzacji wysyłają swoją "na wymianę" do firm, które ogłaszają się w internecie że mają w ofercie regenerowane. I dostają od 2,0-2,5 a oddają jako rdzeń swoją H6. Swego czasu spotkałem się z H6, które miało podobno wymienianą przekładnię na regenerowaną w jednym z ASO. I zgadnijcie jaka była zamontowana?
  11. Przekładnie kierownicze się naprawia / regeneruje - jak kto woli. Jedynie jak jest połamana po kolizji, to trzeba mieć inny egzemplarz na wymianę.
  12. Nie ma co dramatyzować. Ja sam i parę osób "musieliśmy" przesiąść się z Subaru do Fordów.... Subaru nie miało oferty....
  13. A to dużo? Mój wolnyssak by się uśmiał (a raczej zarżał....) - 300NM to ma na biegu jałowym Istotnie nie wiem jak grubo ponad 200, ale za to wiem, że bardzo.... bardzo spokojnie . Przepraszam, w Imprezie? Cisza przy 140+ w Subaru i innych tanich japońcach to pojęcie nieznane. Raczej nie. Jak chcesz mieć fajny silnik i utrzymać zużycie paliwo-złotówek / 100km na rozsądnym poziomie, to tylko tak.
  14. RHD to nie problem, ale po co Tobie? Za to LHD.... szukaj.... powodzenia.... Ja trafiłem raz na 10 lat na alledrogo.... i mam. Niech leży, może się przyda....
  15. Jakbyś dodał, że w klasie <150KM, to może bym się zgodził. Ale.... świat nie kończy się na takiej mocy i osiągach zbliżonych do SBD. Ani nawet na zbliżonej pojemności. SBD w każdej z wymienionej przez ciebie kategorii jest przebijane przez 2,5T z lpg, na którym wieszają psy. Dla mnie SBD to silnik baaaardzo słaby, o beznadziejnej elastyczności (0-100km trzeba zmienić bieg 2 razy), jak był nowy to faktycznie względnie cichy, ale z czasem staje się zwykłym klekoczącym ropuchem. A domniemana ekonomia kończy się w momencie awarii - koszt naprawy jest kosmiczny wobec tego co ten silnik oferuje użytkownikowi. I to jest jego ogromna wada - koszt naprawy, jak już rypnie. A rypnie - prędzej czy później.... Podobno.....po których konkretnie?
×
×
  • Create New...