Jump to content

house_1

Użytkownik
  • Posts

    1,642
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    16

house_1 last won the day on October 19 2017

house_1 had the most liked content!

3 Followers

Profile Information

  • Gender
    nie powiem :-P
  • Auto
    Subaru, Subaru, jeszcze raz Subaru i....
    Chevrolet... i jeszcze Ford oraz Ford :)

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

house_1's Achievements

..:: Subarofanatoholik ::..

..:: Subarofanatoholik ::.. (6/13)

448

Reputation

  1. To nie SBD . Jak nie ma dziury w bloku (a nie ma), to raczej jest to kwota MOCNO zawyżona. 4bar to może być pęknięta półka między pierścieniami lub niedomknięty zawór (jakieś zanieczyszczenie itd).
  2. Ponadto różnica w generacji wiązek, to tak jakbyś do Tesli chciał wsadzić napęd parowy. Da się. Tylko po co?
  3. Sensu brak. Za dużo różnic. Nawet jakby był za darmo, to różnica w cenie nie wystarczy na fachowca, który "dopasuje" go do elektroniki.
  4. Miłość do Subaru i To właśnie Twoja miłość do Subaru osłabnie (bez urazy, to nie wycieczka osobista).
  5. Jak auto jest pod właściwą opieką i właściciel go nie dewastuje, to dużo, dużo więcej .
  6. W każdym japończyku jaki miałem okazję badać temat, to DEPO świeci w dowolny sposób oprócz właściwego. Lampa " na sztukę" aby była w aucie. Ale nie do użytku.
  7. Jest rozwiązanie, tylko że posiadacze aut 20-letnich - tzw "igiełek" nie przyjmują go do wiadomości. Pojazd, którego naprawa jest nieopłacalna ekonomicznie powinien zostać zezłomowany. Tylko potencjalne zabytki - unikalne, bądź w bardzo dobrej kompletacji i sensownej kondycji blacharsko-lakierniczej, czy też, należące kiedyś do znanych osób warto reanimować. Ich wartość po restauracji wzrośnie. Z całym szacunkiem dla użytkowników, ale widziałem "kilka" Forków S-turbo w życiu. I obecnie duża część tych samochodów jeździ tylko dla tego, że ich właściciele nie zdają sobie sprawy z katastrofalnego stanu nadwozia (a często i ogólnego stanu technicznego), albo to wypierają ze świadomości. I proszę (tak na wszelki wypadek) nie robić tu dyskusji, że gdyby ludzi było stać, to jeździliby nowymi samochodami. To fakt. Ale drugi fakt, to to, że nikt nie nakazuje mniej zamożnej osobie kupować za kilka tysięcy wóz, który potrafi (na tle innych prostszych pojazdów w tym segmencie cenowym) być super drogi w utrzymaniu. Po prostu część ludzi chce zrealizować "marzenie" o Subaru za parę złotych, kierując się sentymentem a nie twardymi realiami. I potem jest płacz, lament i zgrzytanie zębów. Podstawowa zasada - jeśli kupujesz pojazd za 1/20 ceny nowego, nie oczekuj cudów... eksploatuj dopóki jeździ a potem wyrzuć...
  8. Oczywiście, to fakt. Nie zmienia to faktu, że nowa rzeczywistość jest "nieco" słaba dla małych przedsiębiorców, a takimi jest większość warsztatów. Zresztą jak ostatnio słyszę wyceny różnych zabiegów budowlano-remontowych i porównuję z rokiem 2018 (i nie dalej wstecz), to wymiękam.... Mechanik, zwłaszcza specjalista od danej marki - się podejmie - kwestia wysokości rachunku... Wymieniacz się nie podejmie.
  9. Mamy nowy "polski" ład. Radzę uaktualnić oczekiwania. Uczciwy, solidny remont silnika z obróbką głowic, wymianą wału korbowego na nowy, tłoków, pierścieni, ze szlifem cylindrów, rozrządem itd itp nie sądzę żeby ktoś normalny podjął się dziś za mniej niż 15, a raczej trzeba się spodziewać 2 z przodu.... Takie czasy. Ci, co ogrzewają warsztaty "błękitnym paliwem" szybko zrewidują cenniki .... i niestety nie tylko oni....
  10. Moim zdaniem bardzo dobrze, o ile nie uprzesz się nie zmieniasz biegów manualnie. Generalnie nie miałem okazji jeździć Mustangiem z tą skrzynią, ale w dieslu czyni cuda (no bo silnik... tego...., no.... słaby).
  11. W Raptorze mam 10 biegów. Wychodzisz ze skrzyżowania w prawo 90 stopni na trójce. Potem szybkie 4,5,6,7,8 i już jedziesz 80km/h . Po pół godzinie zabawy przestałem się męczyć i wróciłem do trybu auto. Więc nie narzekaj.
  12. Doszedłem kiedyś do praktycznie identycznych wniosków. Tyle, że bez przelewania na papier w formie pracy naukowej. Zły projekt, który nigdy nie był zły....
  13. Wszystkie objawy wskazują na konwerter. Już to ćwiczyłem. Regeneracja rozwiązuje problem. Jest to dość częsta awaria lockupa.
  14. Bo ma kant kuli, a nie kulistość kuli .
×
×
  • Create New...