Jump to content

house_1

Użytkownik
  • Content Count

    1594
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    16

house_1 last won the day on October 19 2017

house_1 had the most liked content!

Community Reputation

412 Wspaniały

2 Followers

About house_1

  • Rank
    ..:: Subarofanatoholik ::..

Profile Information

  • Gender
    nie powiem :-P
  • Auto
    Subaru, Subaru, jeszcze raz Subaru i....
    Chevrolet... i jeszcze Ford oraz Ford :)

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Z punktu widzenia sprawności spalania i emisji spalin, to lepiej 95-100 stopni (tak około). Za to (w/g mnie) jeśli nie zależy Ci na każdej 0,1l / 100km, to zostaw w spokoju. Dłużej pojeździ. Lepiej oddaje ciepło, to i pierścienie dłużej pożyją, olej wolniej się degraduje. Same plusy.
  2. Ja bym jeszcze dodał, że taki ostatni mohikanin z duchem Subaru to Impreza WRX STI 2010-2014 sedan. Jednak szukając auta 2015+, które ma to "coś" (abstrahując od tematu wątku) to zdecydowanie Ford a nie Subaru .
  3. Subaru nie jest samochodem z segmentu premium. Subaru potrafi wygenerować koszty z segmentu premium +. Subaru dawno, dawno temu, w odległej galaktyce było niezawodne. Subaru poprawiło nadmierną niezawodność gdzieś w okolicach roku 2000. Subaru za 13000 zł w znakomitej większości egzemplarzy będzie miało problemy z korozją. Subaru (zwłaszcza stare) jest dla osób zarażonych subaro-bakcylem, a nie dla zwykłego człowieka. Obecnie Subaru zmienia się - było marką dla ludzi nie idących w głównym nurcie, lubiących aktywne życie (możliwości wjechania tam gdzie inni nie mog
  4. Dlatego napisałem "takie tam rozważania". Niby to samo, a niby inne. Niemniej jednak, jeśli paliwo spełnia normy w danym kraju (a musi spełniać) i większość samochodów jeździ normalnie, a pojedyńcze rodzaje/sztuki nie, to problem jest w paliwie, czy w samochodach?
  5. Chwała mu za to. Poważnie. Takie sformułowanie wyłącza rękojmię na tylny napęd .
  6. Czyżby tylko? https://kielce.wyborcza.pl/kielce/7,47262,24560935,sprzedal-auto-z-ukryta-wada-musi-zwrocic-klientowi-o-wiele.html?disableRedirects=true to zależy jak jesteś oblatany z KC i jakiego masz papugę.
  7. Wciągania oleju nie jesteś w stanie zweryfikować i jak sprzedający kłamie przy świadkach, oczywiście rękojmia zadziała. Ja osobiście nie rozumiem, jak można tego nie sprawdzić przy zakupie Subaru z automatem? Kupujący nie zezwalał na sprawdzenie stanu technicznego? Dobrze że oddał kasę. Może wiedział o tym, a Ty nie sprawdziłeś? Nie wiem. I jak ustaliliście że inwalida jest warty 90% pełnosprawnego?
  8. https://motoryzacja.interia.pl/news-orlen-bp-shell-czy-statoil-nie-ma-znaczenia,nId,1387470 Takie tam.... rozważania. A słyszeliście o LSPI?
  9. Bzdura. W subaru z MT napęd nie jest dołączony. Jest stały. Wynika to z zasady działania. Nie ma możliwości rozdzielenia napędu osi. Ładnie to opisałeś na początku postu, ale potem taka bzdura....
  10. Tak. Istnieje rękojmia. Problem z tym, że przysłowiowiowi Janusze i Karyny uważają, że mogą z niej korzystać jak im się podoba. Mnie tam nikt nie zastraszy sądem, ale są ludzie, których wizja pójścia do sądu przeraża i wolą się nie kopać z koniem, nawet jeśli koń nie ma racji. I to mnie wkurza - tak generalnie, nie uszczegóławiając do tego konkretnie przypadku. Swego czasu parę aut kupiłem i sprzedałem. I najbardziej mnie drażniło, że im wóz starszy i tańszy, tym nabywca wyobrażał sobie więcej i był bardziej roszczeniowy. Najbardziej mnie drażniły wywody o oryginalnej przedniej szybie w 1
  11. A korzystać ma z tej rękojmi z jakiego tytułu? Że 14-letnie auto pobiera 0,2l oleju na 1000km? To może najpierw należy sprawdzić w instrukcji obsługi, jaką normę przewiduje PRODUCENT dla nowego pojazdu? Bo obstawiam że jest kilkukrotnie wyższa niż 0,2l / 1000km. W/w lektura powinna oszczędzić ewentualnej kompromitacji w sądzie...
  12. Czasem kończy się koronka magnetyczna na łożysku (albo wręcz w chinolach są złe fabrycznie) i powstaje problem. Odczyt z wykresów z czujników prawdę Ci powie (nie pomiar prędkości w liczbach).
  13. Ciężko mi się wypowiadać na temat OBK MY20+, ale mam Legacy GT 2005. Jego stopień skorodowania na tle równolatków z Japonii jest niemal zerowy. A wyposażenie w USA jest (uwaga!) zwykle bogatsze niż w EU. Mam też Imprezę STI 2004 robioną w Japonii na rynek USA. Przez wiele lat nie było problemu z korozją, ale ostatnio narastający lawinowo problem korozji powierzchniowej na spodzie skłonił mnie do ingerencji w tym temacie. A Legacy od spodu dalej jak z fabryki. Co prawda w OBKu 15- sytuacja jest już inna. Wyposażenie jest na podobnym poziomie. Za to w wersjach USA dramatycznie m
  14. Doszedłem kiedyś do praktycznie identycznych wniosków. Tyle, że bez przelewania na papier w formie pracy naukowej. Zły projekt, który nigdy nie był zły....
×
×
  • Create New...