Jump to content

house_1

Użytkownik
  • Content Count

    1573
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    16

house_1 last won the day on October 19 2017

house_1 had the most liked content!

Community Reputation

385 Wspaniały

2 Followers

About house_1

  • Rank
    ..:: Subarofanatoholik ::..

Profile Information

  • Gender
    nie powiem :-P
  • Auto
    Subaru, Subaru, jeszcze raz Subaru i....
    Chevrolet... i jeszcze Ford oraz Ford :)

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Nie prawda. Jest kilka rodzajów kolektorów. Oczywiście dla niewprawnego ucha nie ma to znaczenia. Ale ja słyszę różnicę pomiędzy 2,5 sti a starym Legacy Turbo (2.0). Brzmią inaczej bo mają inny kolektor. I fazy rozrządu też mają (zmienne lub nie) wpływ na dźwięk. Do tego też wpływa na dźwięk rodzaj (przede wszystkim wielkość) turbosprężarki. W zasadzie wszystko wpływa na dźwięk.
  2. Jednak każdy rozumie co chce. Pytanie było czy są takie same, a nie czy dadzą się zamontować. .
  3. Tak. Z definicji trzeba korygować geometrię. Mechanik źle złożył. Nie trafił z kątami pochylenia.
  4. Ja w Focusie RS zastosowałem LPG . To bardzo dobry rozpuszczalnik do nagarów .
  5. Jeśli mowa o tlenkach azotu (bo o jakich innych?), to ich zbyt duża ilość w spalinach świadczy jednoznacznie (o ile sam silnik jest sprawny, trzyma kompresję itd) o zużytych świecach lub niesprawnych cewkach (generalnie niewydolny układ zapłonowy). Świece są najczęściej przyczyną. Z punktu widzenia czystości spalin i emisji szkodliwych substancji do atmosfery, to zasilanie lpg co do zasady działania i produktów spalania jest znacznie mniej szkodliwe niż zasilanie noPB .
  6. Jeśli motory wyglądają dla Ciebie tak samo, to jest dużo rzeźbienia, może nawet mega dużo rzeźbienia.
  7. house_1

    SWAP silnika

    Głowice różnią się sterowaniem zaworami. Kolektory pasują zamiennie ale nie są takie same (taki sam wzór uszczelki i rozstaw śrub).
  8. house_1

    SWAP silnika

    Ma inne głowice i odmę, więc bez wymiany głowic oraz przerobienia odmy nie podejdzie.
  9. Wszystko wskazuje na wisko. Jak powyżej, do tego warto zestaw łożysk (jak kupujesz nowe wisko, 3 szt, jak regenerujesz 4 szt). Nowe żyje circa 2x dłużej niż regenerowane. Nie wiem dlaczego, ale sprawdzone w praktyce.
  10. Konia z rzędem (i kratę wódki) temu, który znajdzie przepływomierz i przebada jego wskazania w OBK 2,5 156KM .
  11. Było z 1000x na forum. Albo 2,0 i tanio, albo H6 i fajnie. 2,5 potrafi połączyć osiągi 2,0 z kosztami H6. Przestudiuj forum.
  12. Ciekawe... Bo nawet oferty na alledrogo pokazują, że choćby uszczelka śruby pokrywy zaworów wyceniana jest na 8 do 14 zł. A jest ich 10 na obu głowicach. Do tego 4szt uszczelek na rurki świec po 11zł i zewnętrzne ramki po 49zł (tak z grubsza, cena alledrogowa). Wychodzi mi ciut powyżej 100zł .
  13. house_1

    XV 2.0 e-Boxer

    Lesbaru.... dobre.... Ja to jasno identyfikuję się jako przedstawiciel środowisk LPG!
  14. Ja do listy do sprawdzenia dorzuciłbym wtryskiwacze.
×
×
  • Create New...