Jump to content

house_1

Użytkownik 500
  • Posts

    1633
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    16

house_1 last won the day on October 19 2017

house_1 had the most liked content!

3 Followers

Profile Information

  • Gender
    nie powiem :-P
  • Auto
    Subaru, Subaru, jeszcze raz Subaru i....
    Chevrolet... i jeszcze Ford oraz Ford :)

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

house_1's Achievements

..:: Subarofanatoholik ::..

..:: Subarofanatoholik ::.. (6/13)

440

Reputation

  1. Określa to polska norma PN-76/S-47291 35 do 42 cm od ziemi.
  2. Internety odpowiadają że OBK 3,6 MY2017 ma "towing capacity" 2700lbs, co daje z grubsza 1225kg. GVWR to DMC pojazdu GAWR: F/R to max dopuszczalny nacisk na oś P/T.
  3. Możesz poszukać słabo dostępnego tematu w używce - zacisku 1 tłoczkowego od Legacy 04-09 3,0 H6 - tarcza 290mm i pasuje bez adapterów do twojej zwrotnicy. Ale znaleźć raczej nie będzie łatwo (chyba że coś się pozmieniało, nie obserwuję rynku).
  4. house_1

    ECU z4

    Z4 - v max = 180km/h - to może być ważne!
  5. Miałem okazję tylko trochę pojeździć na geolandarach stanowiących wyposażenie fabryczne pojazdów Subaru i jakoś nie opadu szczęki nie powodowały. Za to po przeszło rocznej (i nie skończonej) przygodzie z BG Goodrich KO2 na Raptorze, to powiem tak. Jest to moim zdaniem zajebista opona. Bardzo dobra na śniegu, super na drogach o nawierzchni ziemnej (bez znaczenia stan nawierzchni oraz ilość wody, a to jak hamuje na szutrze powoduje że zbierasz szczękę z gleby ), nieźle spisuje się na asfalcie suchym (o dziwo na autostradzie przy prędkościach przepisowych+ też spoko). Słabo jest za to gdy jest ciepło, zaczął padać deszcz i asfalt stał się śliski od tego co na nim jest i miesza się z wodą). Jak popada dłużej oraz jak jest chłodno i mokro (jesień, zima, wiosna) jest spoko. Z opon "uniwersalnych" czyli letnio-zimowych jest na pewno najlepsza opona z tych które miałem okazję używać. I jedyna jaką mogę polecić jako oponę do wszystkiego. A generalnie jestem wrogiem opon uniwersalnych letnio zimowych itp itd. Tylko nie jest cicha. Ale jakaś wada musi być . A i jeszcze jedno: Jaki samochód wjeżdża 60km/h na krawężniki? Odpowiedź z internetu: służbowy . Jaki samochód wjeżdża na krawężniki 70km/h? Odpowiedź moja: Ranger Raptor - pod kątem 45st nie jest to żadne wyzwanie . KO2 rządzi...
  6. Ok. Może nie jest, nie mniej jednak, z jakiegoś powodu spece z Indiany tną masę przyczepy, jakby to Focus był . A do holowników to tylko automat hydrauliczny. Reszta rozwiązań się nie nadaje tak dobrze.
  7. Pytanie pomocnicze: Od CZEGO masz te zaciski z hamulcem ręcznym? Bo raczej nie jest to Subaru GF ...
  8. Myślę, że wielu będzie chętnych na OBK 3,6 z polskiej sieci dystrybucji . Jak widać... i tak za dużo. Sprawdzałeś co jest na tabliczce znamionowej?
  9. MY19 - o ile dobrze pamiętam circa 1400kg. Niech żyje CVT .
  10. Zdarza się. Być może szlag trafił koło zmiennych faz lub zawór sterujący. Albo przestawiony rozrząd. Do sprawdzenia podczas jazdy próbnej.
  11. Cieszę się że zrozumiałeś o czym napisałem. Kupowanie kluczyka ze stacyjką to bzdura. Robocizna za wymianę i strata czasu to jakiś koszt. A tak masz nowy kluczyk. Zaprogramowany w ASO. Bez ryzyka. I to zgodnie z zasadami THE FORUM. Bez wspierania rozmaitych "rozbieraczy" (albo i gorzej). Zgodzisz się chyba, że kupowanie używanych części systemów zabezpieczeń niewiadomego pochodzenia to średni pomysł.
  12. Tia.... mając surowy grot (w nowym kluczyku) możesz w sumie wywalić zapadki. Potem to i śrubokręt pasuje .
  13. A nie zapomniałeś o bębenku do drzwi. Jak wejdzie do auta, gdy padnie aku? Uważam że lepiej kupić nowy kluczyk (albo i dwa ), dopisać do auta, a grot dorobić do bębenka z drzwi.
  14. Można tak. + zegary i BIU. Powodzenia.
  15. No... z tym mocno to nie wiem. W DOHC 04- (szklanki) na wydechu ma być 0,35mm.
×
×
  • Create New...