Jump to content

Tadeo

Użytkownik
  • Content Count

    128
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

58 Dobry

About Tadeo

  • Rank
    ..:: Bywalec :..
  • Birthday 08/14/1963

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    WARSZAWA
  • Auto
    Forek XT 2016, smart 451 cabrio
  • Zainteresowania
    turystyka górska, muzyka poważna, ekologia i budownictwo pasywne, wyzwania specjalne (na szczycie nie ma kolejek)

Recent Profile Visitors

424 profile views
  1. a nawet więcej niż za.....tyle że ponoć jest wymóg formalny...nie mniej niż 60% gradusów i zażywamy wewnętrznie
  2. ojtam.... ksiądz dobrodziej zakropi (nie..no tylko pokropi) kropidłem co trzeba za co łaska i będzie OK:-)
  3. te z linka wyglądają OK, mamy ten PCV wymysł zamontowany w FXT od dawna i nie bardzo wyobrażamy sobie bez nich dalszą jazdę ... duży + za to, że nie zawadzają przy pokonywaniu każdego krawężnika, chronią przed błotkiem i nie tylko... rekomendacja ukierunkowana na zakup
  4. mala uwaga.... użytkując XT model 2017 nie potwierdzam, że: 1) konieczna jest Pb 98...bowiem w zupełności wystarcza 95 2) odpada instalacja LPG bowiem ..bowiem całkiem przyzwoicie sprawdza się prosta instalacja LPG z dotryskiem paliwa (jej koszt to około 5 koła) 3) po co komu SUV w mieście.... mieszkając w ścisłym centrum W-wy dostrzegam same plusy SUVa.. nie grożny żaden krawężnik, pełen komfort wsiadania i wysiadania dzięki wysokim drzwiom, a tkwienie w mega korkach staje się mniej dokuczliwe dzięki wysokiej pozycji za kierownicą i spoglądania z góry na wszelkie Fabie etc..:-)
  5. pamiętam ten moment przed kupnem wolnossaka 2.5...... zbywca właśnie tak po publikę przegazował:-) i tak w motorze "zawyło" to dzięki temu cenę zbiłem i to sporo....
  6. no niekoniecznie .. w dobie sprint elektryków i hybryd -turbo też się przydaje ... dając w gaz na skrzyżowaniu etc... natomiast turbo forek na autobanie pięknie idzie ale praw fizyki nie oszukamy..... buda jak kredens daje tak popalić motorowi w drodze, że oliwa wrze co chwila > 100 stopni C to norma
  7. mam za sobą rok szoferowania Forka 2.5 z CVT (import z USA) i ..... na autobanie pełna porażka..ja mu w gaz a on ... ledwo ledwo ledwo (silnik wyje -a skrzynia prawie nic -a inni po organach..zjeżdzaj ślimaku ) od roku szoferuje XT z CVT i.....inna bajka , warta wszystkie wydane pieniądze i jeszcze worek więcej..czysta przyjemność..muśniecie gazu i 250 kucy rozgania wszystkich maruderów
  8. łatać budy nie warto..szybciej i więcej błotka przeleci albo wyleci:-)
  9. jakby co to będę na L4 z zakazem kopania i nakazem pomyślenia gdzie, za kim, jak i czy oby na pewno warto czyli tam gdzie ryzyko, …...p.....przę te wszystkie kalosze, ATki i szpadle w dłoń! IDE pieszo lub na stopa
  10. protestujemy:-)....my subaru team od Panzerpferda, a nie szoferzy plastykowej toyoty nie do zajechania
  11. Przemysl motoryzacyjny robi co tylko moze zeby samochody psuly sie w mozliwie krotkim czasie. Nadmiar wszystkich "ulatwien" gwarantuje, ze po kilku latach naprawa jest nieoplacalna, mimo ze pojazd jest w 90% zachowany mechanicznie.
  12. czyli puszczamy w ruch dużą kaskę (kilka tysiaków) za nowe oko Levorga lub szukamy złotej rączki od naprawy nienaprawialnych reflektorów LED:-) w cenie 10% nowego na priv służę przesłaniem stosownego kontaktu
×
×
  • Create New...