Jump to content

Tadeo

Użytkownik
  • Content Count

    113
  • Joined

  • Last visited

About Tadeo

  • Rank
    ..:: Bywalec :..
  • Birthday 08/14/1963

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    WARSZAWA
  • Auto
    Forek XT 2016, smart 451 cabrio
  • Zainteresowania
    turystyka górska, muzyka poważna, ekologia i budownictwo pasywne, wyzwania specjalne (na szczycie nie ma kolejek)

Recent Profile Visitors

360 profile views
  1. dodam kolejny duży "+" instalacji LPG w FXT.....Panowie, zasięg ma znaczenie (60L paliwa w zbiorniku fabrycznym + 56 l LPG w zbiorniku gazu w miejscu koła zapasowego) co daje ponad 1000km jazdy bez tankowania
  2. na Forum staram się unikać reklamowania czy krytykowania z nazwy warsztatów z którymi się zetknąłem (poza ASO, które są nierozerwalnym elementem naszego Forum, a ich konsumencka ocena może być przydatna dla SIP) jeśli potrzebujesz kontakt daj znać na Priv.
  3. zatankujmy najtańszy gaz na przymarketowej stacji, a natychmiast jego zużycie poszybuje o 10-15% + tyle samo stracimy na dotrysku Pb
  4. dużo marketingu w EPG....tuż przed montażem LPG w moim forku XT komunikowałem się z nimi ale bez efektu....cieszę się, że i oni montują obecnie z dotryskiem....konkurencja jest mile widziana
  5. poprzedniego Forka (2.5L, wolnossak z 2014r. ) zalewałem takim olejem... obecnie eksploatuję Forka XT z 2016r. i zalewam wyłącznie Eneos.. różnica kolosalna!!!! a cena niewiele wyższa.... wymiana, co max. 10 tys km.... tylko oryginalny japoński olej !!! Forka kupiłem jako używkę zalaną Mobilem ..przy wymianie odniosłem wrażeniem że z silnika wycieka woda, a nie olej najwyższej półki.....
  6. od roku użytkuję FXT z 2016 (model 2017). W wakacje zamontowana została instalacja LPG z dotryskiem paliwa. koszt total 4,9 tys zł, a nie 12 !! na LPG przejechałem około 15 tys km. Brak problemów. Spalanie LPG na poziomie zużycie paliwa przed zamontowaniem gazu + około 20% dotrysku paliwa. Osiągi samochodu min. obniżone. Jestem zadowolony. Przestrzegam przed instalatorami LPG, którzy nie posiadają referencji w montażu do Subaru tego typu instalacji. Na Forum ogłaszał się warsztat mechaniczny specjalizujący się w Subaru, który proponował mi zamontowanie LPG pod warunkiem pozostawienia samochodu na jakieś 2 tygodnie, tyle rzekomo potrzebował aby dobrze wyregulować instalacje. Początkowo zgodziłem się a jak przyszło do terminu montażu- totalna porażka. Życie uczy aby unikać fachowców orkiestra:-) Dzięki temu trafiłem do profesjonalnego warsztatu LPG jw. gdzie montaż i regulacja zajęły aż 1.5 dnia. Do tego warsztatu trafiłem przez producenta instalacji LPG. Instalacje LPG rekomenduję każdemu użytkownikowi Subaru (również z silnikami DIT), koszty eksploatacji spadają istotnie, a wartością dodaną jest ochrona środowiska. Zawodowo zajmuję się ekologią i tych wszystkich właścicieli Subaru, którzy " śmieją" się z nas -użytkowników Subaru na LPG, proszę o refleksje …. "Klimat ma znaczenie" :-))))
  7. kontynuując akcje "obklejanie" rzucam myśl aby na tegoroczne Plejady uczestnicy naszych rajdów "Panzerpferd" uformowali własny team!!!! oznakowanie wymyślimy, będzie extra .... póżniej zmontujemy własny kwaterunek i bazę gdzieś przy bazie Plejad.... czekamy zatem z Pancerpferd na sygnały, kto się pisze na Plejady 2020 i nasz nowy TEAM;-)
  8. a teraz moje pytanko.... to jakie CB radio etc..mam kupić aby było OK na trasie i jeszcze na wesoło...... najchętniej aby ten sprzęt możnabyłobo wykorzystać jeszcze na własnej budowie, działce, lesie etc..
  9. pędząc do tablicy nie namawiam ale radzę: akcja kameleon w naszym wydaniu to zabezpieczenie lakieru folią elektrostatyczną stosowaną w specjalistycznym budownictwie.... rolka kosztuje max. 50 zeta i wystarczy na kilka obklejeń autka.. kupuje ją w składach budowlanych....jak otrzymam przypomnienie przed wyjazdem zabiorę rolkę więcej
  10. pudło, ta wiedzma i zółta furka to nie z naszej bajki:-( falsyfikat !
×
×
  • Create New...