Jump to content

Tadeo

Nowy
  • Content Count

    70
  • Joined

  • Last visited

About Tadeo

  • Rank
    ..:: Swojak ::..
  • Birthday 08/14/1963

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    WARSZAWA
  • Auto
    Forek XT 2016, smart 451 cabrio
  • Zainteresowania
    turystyka górska, muzyka poważna, ekologia i budownictwo pasywne, wyzwania specjalne (na szczycie nie ma kolejek)

Recent Profile Visitors

206 profile views
  1. być może to przedatak padagry (dny moczanowej). sprawdz poziom kwasu moczowego badaniem krwi, a teraz strzel sobie zastrzyk domięśniowo z ketanolu, jutro to samo i etc... jest szansa, że przejdzie ale zakaz bandażowania -tylko zimne okłady z lodu lub stopa w wodzie z lodem z dobrych info, padagra to choroba królów i tych, co dobrze zjedzą i jeszcze lepiej zapijają markowym trunkiem......jak taki kryształek soli wytrąci się w stawie to delikwent biega po ścianach i suficie..a po tygodniu po bólu i opuchlinie śladu nie ma ..to pokuta za grzechy zaniechania
  2. jeśli dobrze pamiętam eurotax i audatex w wersji na polski rynek zaciąga ceny części z bazy importera/producenta. Jeśli jeszcze tak jest to mamy odpowiedz skąd taka kwota w eurotax:-) oczywiście pod kątem rozliczeń z ubezpieczycielami etc.. kilka mcy temu w trakcie rozliczenia szkody komunikacyjnej z OC w moim poprzednim Foresterze poprosiłem o wymianę przednich pasów bezpieczeństwa ...... ubezpieczyciel zaciągnął wycenę pasów z ASO Subaru (około 11 tys zł:-) i dzięki temu ciachnął szkodę całkowitą :-( ......z czystej ciekawości zadzwoniłem do kuzyna, który pracuje jako inż, u producenta pasów bezpieczeństwa usytuowanego w Polsce. W tej cenie to oni produkują spersonalizowane pasy np. do Bentleya... Sorki za me przemyślenia .....tym bardziej że ASO p.Kopera uznać można (ja przynajmniej tak twierdze) za wzorzec dla innych.......pisałem już o tym na forum w ubiegłym roku auto system Jan Sobański w Kobyłce pod W-wą,. to jednocześnie centrum szkoleniowe dla rzeczoznawców, pracowników likwidacji szkód ubezpieczycieli i ASO oraz importer ram Autorobot
  3. wg mej wiedzy akcje serwisowe były dla ASO mniej płatne (czytaj opłacalne) niż zlecenia prywatne, prośba o komentarz bowiem naprawa wad fabrycznych nie powinna odbywać się kosztem rynku dla ułatwienia oceny ASO i polityki importerów w PL przykład z ostatnich dni (wymiana przedniej szyby w 3 letnim moim Forku) ASO z W-wy : Warsztat Pilkington z 25 letnim doświadczeniem wymiany szyb: szyba 470 zł brutto. Koszt robocizny 300 zł. To ta sama szyba, która montowana jest fabrycznie.
  4. jeśli mamy w ASO tak odległe terminy to wniosek do importera, że nie zadziałał jeszcze wolny rynek w jego sieci .....
  5. subaru adamski w Łomiankach. tam sprawdzałem przed zakupem swojego forestera
  6. dopisać prośba: vicky asystentka pilota +Tadeusz pilot +Irenka kierownik kierownicy + 2 miejsca do spania
  7. jesteśmy wdzięczni:-) za nowych znajomych, za wiatr we włosach, błotko na świnkach i wodę pod kołem.....i najważniejsze =pełnych pozytywnej energii organizatorów
  8. nam dzisiaj pękła front szyba w XT ale była próba prawdy na leśnym dukcie i już nie pęka......zatem jedziemy.. jutro o 10 am rynek w czersku:-)
  9. rekomendujemy wolne pokoje w pensjonacie położonym zaledwie 1.2km od bazy zlotu wyjątkowo okazyjna cena, pokoje 2-4 osobowe naszym zdaniem warto, sami wybraliśmy ten pensjonat kontakt do właściciela: 608 276 430 należy powołać się na zlot subaru:-)
  10. info na poprawę nastroju -ocena niezawodności SUBARU w PL na tle innych marek.....zapraszam do dyskusji.... poziom niezawodności Subaru na tle innych marek w PL.pdf
  11. tak jesteśmy/do maja 2018r. byliśmy na 2 miejscu w załączeniu cd ciekawych informacji o Subaru w PL ocena marek na tle ostatnich lat w PL.pdf ocena marek na tle ostatnich lat w PL.pdf
  12. stan na maj 2018r. cdn.. na tle innych marek wypadamy :-)ocena satysfakcji dealerów maj 2018.pdfocena satysfakcji dealerów maj 2018.pdf
  13. podziele się własnymi doświadczeniami... dawno dawno temu tuż po studiach /budowa samochodów/ dorabiałem mając firmę montującą zabezpieczenia pkradzieżowe, w tym izraelskie blokady skrzyni biegów......trafiały do mnie autka do S klasy włącznie, na gwarancji i bez gwarancji......nigdy nie zdarzyło się, aby diler zanegował z tego powodu gwarancję ....więcej...,póżniej większość dilerów dorabiało montując we własnym zakresie takie same zabezpieczenia /oferując ubezpieczenia .. Czytając obecne obawy forumowiczów myślę tak.....będzie dobrze aby importerzy i dilerzy skupili się na akcjach serwisowych i naprawach wad fabrycznych coraz gorszej jakości samochodów....i wymuszeniu na producentach aby nie montowano fabrycznie takiego badziewia jak kluczyk bezdostępowy....którego walorów trudno się dopatrzyć....,może z wyjątkiem 2-3 producentów, których autka nie da się ukraść na przysłowiową walizkę (Subaru niestety do nich nie należy) Zasada jest taka, jeśli producent sprzedaje nam samochód praktycznie bezbronny na kradzież (czytaj wyposażony w natłok nowinek technicznych i gadżetów), montujmy w porządnym warsztacie jak najwięcej dodatkowych zabezpieczeń pkradzieżowych w ten sposób aby nie niszczyć samochodu i nienierozsądnie ingerować w jego elektrykę etc... nawiercenie 2 czy 3 otworów pod blokadę mechaniczną nie może skutkować utratą gwarancji na całe nadwozie...jeśli ktoś nam coś takiego wmawia to pora wszcząć spór sądowy z przywołaniem UOKiK etc... Krajowi importerzy sprzedają już takie ilości samochodów, iż pora aby stanęli po stronie polskiego konsumenta, dzięki któremu funkcjonują i zarabiają na życie :-)
  14. 1) skrzynia CVT posiada gałkę taką jak zwykły automat, aby ruszyć należy z P na D stąd mechaniczna blokada jak najbardziej 2) raczej nie zrozumiała jest info, że poprzez wpięcie do instalacji autka np. alarmu traci się gwarancje.....pytanie zatem do tego ASO dlaczego do niedawna sami montowali przed wydaniem nowego samochodu zabezpieczenie dodatkowe aby ubezpieczyciel objął AC a dealer otrzymał np. prowizje za sprzedaż ubezpieczenia
×
×
  • Create New...