Skocz do zawartości

slesz

Użytkownik
  • Zawartość

    3430
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O slesz

  • Tytuł
    ..:: Forumus maximus ::..
  • Urodziny 27.06.1978

Profile Information

  • Płeć
    nie powiem :-P
  • Skąd
  • Auto
    KB1, impreza estate gt 96 oraz sentyment po legacy bd :)

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Dzięki Urabus za przypomnenie Kompletnie sięm nie ogarniam.. Załatwione..
  2. 100 na czarnego ko.. Apacza
  3. slesz

    Kubica w F1

    https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1047978608692454&id=568665409957112
  4. slesz

    Czy Kasia i Bęben mogą pojechać w Plejadach ?

    Dobrze że wyniki są jak należy bo specjalnie wybrałem nr startowy żeby szatana w akcji zobaczyć.. Autograf wziąć.. Stówę pożyczyć..
  5. slesz

    XV Zlot Plejad AD 2018

    Myślę że będą trzy fale, pierwsza już poszła, druga po uwolnieniu drugiej tury (pewnie największa) i ostatnia wiadomo przy starcie trzeciej. Raczej nie powinno być szału w czasie między turami, ci którym zależy czekali w starterach Może się uda A właśnie że nie Druga to przecież auta które nie były przez trzy lata.. To nie powinno być jakiegoś strasznego popytu - raczej mało "fanatyków"
  6. slesz

    Na ilu Zlotach Plejad byliście?

    Kurczę, na 8 byłem Jak się uda to ten będzie 9
  7. slesz

    Kubica w F1

    Oczywiście że Williams gra na siebie i wymyślił to świetnie. Ma dwóch z kasą i trzeciego z historią, to wystarczy żeby przyciągać uwagę a kasa i Paddy mogą wystarczyć na fajny bolid. A Robert chyba jednak wygrał - na chłodno - wiek trochę za duży, niepewność co do formy po 6 latach przerwy mimo wszystko można mieć, kasa za mała żeby przebić ofertę zaprzyjaźnionego kraju A jednak będzie bezpośrednio przy tym co trzeba żeby móc wykorzystać każdy cień szansy na zrobienie kolejnego kroku. Jakby nie to że nie lubię bąbli to bym pił Martini, zostanę przy rudej
  8. slesz

    Kubica w F1

    Piszą że to fake z tym game over. Że to nie jest konto tego funfla Kubicy.. hmm.
  9. slesz

    Kubica w F1

    A ja mam już dosyć tych codziennych bzdetniusów.. Jak nie było nic cidkawego to rzucili nawet temat Roberta grającego w RBR.. Teraz kolejny kandydat.. Mnie osobiście ta taktyka (o ile to można nazwać taktyką) Williamsa mocno wqrfywuje.. Nie będę śledził. O!
  10. slesz

    Kubica w F1

    Właśnie.. jak jest taka kasa od braci słowian to po jakiego czuja im stroll? Młody z kasą plus kubek z rozumem i można grać na wysokie stawki..
  11. slesz

    Barbórka

    Dokładnie. Harvester, Bęben - zajebista robota. Chapeau bas.
  12. slesz

    Kubica w F1

    Hmmm.. Wydaje mi się, że zakazu udzielania wywiadów nie można dać komuś kto nie jest związany kontraktem? Bo niby na jakiej podstawie?
  13. slesz

    Kubica w F1

    Trochę mu Robert auto poustawiał
  14. slesz

    Kubica w F1

    Zajebiście żeby tylko nie rąbnęło coś bo rozczarowanie będzie kolosalne..
  15. slesz

    PLEJADY 2017 - Łomnica - Wątek medialny

    wiedziałem że to nie moja wina tylko zakrętu ale tak po prawdzie to było odrobinę za szybko, w zasadzie nie bardzo szybko a opony nówki sztuki potenza re002 ale najwyraźniej odrobinę za szybko dodałem gazu i wyszedłem z poślizgu na wprost w polną drogę dzięki temu że była że nic nie jechało i może właśnie dzięki temu że opony były nowe tak czy siak więcej szczęścia niż rozumu :/
×