Skocz do zawartości

Subaru WRX STI MY15


Than_Junior

Rekomendowane odpowiedzi

Nie no jasne ale zacząłem sid zastanawiać czy on przypadkiem nie mial opcjonalnego zawieszenia ktore znalazłem w katalogu AMG.Jak slowo daje chyba w życiu nie jechałem tak twardym seryjnym autem az wszystko trzeszczalo w środku a mial zaledwie 10K przejechane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie no jasne ale zacząłem sid zastanawiać czy on przypadkiem nie mial opcjonalnego zawieszenia ktore znalazłem w katalogu AMG.Jak slowo daje chyba w życiu nie jechałem tak twardym seryjnym autem az wszystko trzeszczalo w środku a mial zaledwie 10K przejechane.

Możliwe, jak oglądałem tego Merola to sprzedawca nam mówił, że opcjonalne zawieszenie AMG jest cholernie twarde i nie poleca, chyba że chcemy po torze latać. Więc to bym odpuścił jakbym kupował, ale wnętrze AMG czy wydech sportowy to must have ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Dlatego uważam że choćby niewiem jak świetnym zawieszeniowo i dopracowanym autem było nowe STi to wypuszczenie go z starym 2.5T jest błedem i to jest główny  argument na nie dla wielu oponentów. Dla mnie FHI powinno od razu wypuścić MY'15 z motorem 2.0 DIT.

 

starym  czy zmodyfikowanym...2.5T to i tak zawsze przyjemniej sie jezdzi niż  2.0 dit  a przy moim sposobie jazdy i trasach .... palą tyle samo :rolleyes: .....( chyba , ze chodzi o akcyzę to zdecydowanie mogę się przestawić o te 1000 obrotów w górę w 2.0 dit.. :) )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Nie no jasne ale zacząłem sid zastanawiać czy on przypadkiem nie mial opcjonalnego zawieszenia ktore znalazłem w katalogu AMG.Jak slowo daje chyba w życiu nie jechałem tak twardym seryjnym autem az wszystko trzeszczalo w środku a mial zaledwie 10K przejechane.

 

Możliwe, jak oglądałem tego Merola to sprzedawca nam mówił, że opcjonalne zawieszenie AMG jest cholernie twarde i nie poleca, chyba że chcemy po torze latać. Więc to bym odpuścił jakbym kupował, ale wnętrze AMG czy wydech sportowy to must have ;)

To by sie zgadzało.

Wnętrze a zwłaszcza kubły rewelacja !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie no jasne ale zacząłem sid zastanawiać czy on przypadkiem nie mial opcjonalnego zawieszenia ktore znalazłem w katalogu AMG.Jak slowo daje chyba w życiu nie jechałem tak twardym seryjnym autem az wszystko trzeszczalo w środku a mial zaledwie 10K przejechane.

to nie zawias to latka leca Panie, czasem warto w kalendarz zerknać :) i E-klasse w dieslu kupić ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Nie no jasne ale zacząłem sid zastanawiać czy on przypadkiem nie mial opcjonalnego zawieszenia ktore znalazłem w katalogu AMG.Jak slowo daje chyba w życiu nie jechałem tak twardym seryjnym autem az wszystko trzeszczalo w środku a mial zaledwie 10K przejechane.

to nie zawias to latka leca Panie, czasem warto w kalendarz zerknać :) i E-klasse w dieslu kupić ;)

 

 

A tam :) 911-stka jest w miarę miękka i nie przeszkadza to jej być jednocześnie sportową :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Nie no jasne ale zacząłem sid zastanawiać czy on przypadkiem nie mial opcjonalnego zawieszenia ktore znalazłem w katalogu AMG.Jak slowo daje chyba w życiu nie jechałem tak twardym seryjnym autem az wszystko trzeszczalo w środku a mial zaledwie 10K przejechane.

 

to nie zawias to latka leca Panie, czasem warto w kalendarz zerknać :) i E-klasse w dieslu kupić ;)

He he no tak metryka nie kłamie ale na szczęście do E klasy czy A6 w dyszlu mnie jeszcze nie ciągnie ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przeglądając cennik nowego STI natknąłem się na pozycję 

 

"funkcja "przewagi hamulców" Brake Override" - czyli jeśli dobrze rozumiem naciśnięcie pedału hamulca (sygnał na światła hamowania) zamyka przepustnice pomimo "nogi na gazie" ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Nie no jasne ale zacząłem sid zastanawiać czy on przypadkiem nie mial opcjonalnego zawieszenia ktore znalazłem w katalogu AMG.Jak slowo daje chyba w życiu nie jechałem tak twardym seryjnym autem az wszystko trzeszczalo w środku a mial zaledwie 10K przejechane.

to nie zawias to latka leca Panie, czasem warto w kalendarz zerknać :) i E-klasse w dieslu kupić ;)

He he no tak metryka nie kłamie ale na szczęście do E klasy czy A6 w dyszlu mnie jeszcze nie ciągnie ;)

 

No z drugiej strony pamiętam Turdziego lecącego bokiem na jakimś zakręcie GT'kiem (jakiś filmik dawno temu się poniewierał  ;) , no chyba że coś pomyliłem), wspólne oglądanie jakiegoś GT'ka przed kupnem, którym obaj się jaraliśmy. A teraz prawie E klasa. Chyba jednak latka lecą :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze nie jest tak źle boka sobie jeszcze zapne od czasu do czasu ;) ale niestety z biegiem lat zmieniają się priorytety i ciezko ze sobą wszystko polaczyc tak żeby wszyscy byli szczęśliwi :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nie prawda,że na STI można być za starym.STI kupuje się,żeby poczuć się młodziej. Może nie pędzi się po wyrypie czy leżących policjaltach ale po w miarę równym kręgosłup daje radę. :yahoo:

 

To prawda!!!....:) znam jednego pana co ma jeszcze taka fantazję 70+.......że jak ja będę w jego wieku..i będę chciał STI kupić...

choć nie wiadomo co wtedy będzie....a ha ha ha ha....aż strach sie bać.... :biglol:

w każdym razie wiek nie gra roli... ale chciałbym żeby kiedyś były jeszcze takie czasy... ze będziemy chcieli kupić sobie w Jego wieku Nowe STI....???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

przeglądając cennik nowego STI natknąłem się na pozycję    "funkcja "przewagi hamulców" Brake Override" - czyli jeśli dobrze rozumiem naciśnięcie pedału hamulca (sygnał na światła hamowania) zamyka przepustnice pomimo "nogi na gazie" ?

Tak... ale wedle tego opisu: http://www.cnet.com/products/2015-subaru-wrx-sti/ gość twierdzi, że przy jeździe po torze praktycznie to nie przeszkadza. Funkcja jest aktywna przy niższych prędkościach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Wiadomo może czy będzie  i ewent gdzie ( w PL) STI demo ?

Jest kilka zamówionych jako demo. Szczegóły już niedługo :)

 

Pozdrowienia 

 

Super, już nie mogę się doczekać  :)

Będę tylko musiał zorganizować inną furę z 300 PS do porównania, może GOLF R  ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...