elmo Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Dziwne są te informacje. Crawford Performance wypowiadając się o silniku BRZ, którego uturbiono na 450 HP wskazywał na dużo lepszą konstrukcje (też wytrzymałość) tego silnika względem silników serii EJ. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2014 A ja mam dziś dzień testów. Na pierwszy ogień poszlo Macane i zostałem jak to się mówi blown away a bylo to auto w dyszlu które uwaga jest u mnie tansze niż STI ! Za chwilę jedziemy z A45 AMG a na STI niestety musze czekac konca kwietnia. STI przetestuje z ciekawości bo I tak wiem że go nie kupie choć by nie wiem jak dobre się okazało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slavok Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Wylewasz żale czy jak? Bo nie rozumiem kilku ostatnich twoich postów, subaru beee sti beee, przecież nikt Cię nie zmusza do zakupu tego samochodu. @xperia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2014 STI przetestuje z ciekawości bo I tak wiem że go nie kupie choć by nie wiem jak dobre się okazało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zelazny Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2014 @@turdziGT, czekam na jakiś większy opis odnośnie tych aut Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2014 @@turdziGT, czekam na jakiś większy opis odnośnie tych aut I ja też Ciekawi mnie też czy 4MATIC a A45AMG różni się od tego w standardowym A/GLA 250? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pyzo Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2014 @@turdziGT, czekam na jakiś większy opis odnośnie tych aut I ja też Ciekawi mnie też czy 4MATIC a A45AMG różni się od tego w standardowym A/GLA 250? Inny soft Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Wylewasz żale czy jak? Bo nie rozumiem kilku ostatnich twoich postów, subaru beee sti beee, przecież nikt Cię nie zmusza do zakupu tego samochodu. @xperia Subaru jest beee bo wsadzili do niego blisko 10 letni motor który ma emisję jak ciężarówka a że tu gdzie mieszkam cło wyliczane jest na podstawie emisji /pojemnosci/mocy/wagi to samochod kosztuje kosmiczne pieniądze.Nie bede ci podawal kwot bo sa one nie miarodajne i nic ci nie powiedza ale cena jest taka jak by na polskie realia kosztowal ponad 300K.Dodatkowo z chwila wyjazdu z salonu samochod robi się niesprzedawalny przez najblizsze 10 lat gdyz nikt przy zdrowych zmysłach nie wyda równowartości nowego Porsche Cayenne za Subaru i trzeba będzie czekać az cena spada do jakiś rozsądnych granic. To tytułem mojej decyzji. Odnośnie A45 AMG. Testowałem go na tej samej drodze co Macan . Skręca hamuje rewelacyjnie dodatkowo auto z pełnym wyposażeniem wiec kubly i sportowy wydech więc duzo dodatkowych wrażeń i bodźców tak ze to na plus.Ogolnie kabina deska pozycja jak na sportowe auto przystało.Twardo sztywno i nisko świetny układ kierowniczy. Natomiast zaskakująco rozczarował mnie motor i skrzynia czyli to co mialo być najmocniejszą stroną auta. Skrzynia to dalej głupi automat który i tak zmienia ( a właściwie nie redukuje ) kiedy ty chcesz. Odnośnie silnika to nie wiem czemu ale nie wydawał się aż o tyle szybszy od A4 którym mam 300 km a na papierze powinien mnie zdewastowac.STI w którym miałem 330 było na pewno szybsze wiec nie wiem czy kwestia egzemplarza czy może jakis słabszy program do demowek żeby się ludzie nie pozabijali. Podsumowując super hot hatch z trochę oldschoolowym klimatem i świetną trakcja ale czy bym go kupił chyba nie i nie potrafię powiedzieć dlaczego. Może to Macan podniosło mu poprzeczkę bo ma równie precyzyjny uklad kierowniczy , switnie skreca w ogóle się nie kładzie i mialem tyle samo funu za kierownicą mimo mniejszej mocy auto jednak praktyczniejsze i lepszy allrounder.Jedyna wada to bardzo slabe hamulce wiec dla lubiących szybko jadę chyba tylko ceramika. Oglnie dobry background do testu STI gdyż oba auta wyznaczają standard w klasach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2014 (edytowane) Odnośnie silnika to nie wiem czemu ale nie wydawał się aż o tyle szybszy od A4 którym mam 300 km a na papierze powinien mnie zdewastowac.STI w którym miałem 330 było na pewno szybsze wiec nie wiem czy kwestia egzemplarza czy może jakis słabszy program do demowek żeby się ludzie nie pozabijali. Może takie odczucia wynikają z tego że samochód rozwija moc równomiernie i nie ma tego kopnięcia w plecy jak w starszych konstrukcjach gdzie najpierw nic się nie dzieje a potem "kopniak" i wciska w fotel? Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk Edytowane 14 Kwietnia 2014 przez matros1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Odnośnie silnika to nie wiem czemu ale nie wydawał się aż o tyle szybszy od A4 którym mam 300 km a na papierze powinien mnie zdewastowac.STI w którym miałem 330 było na pewno szybsze wiec nie wiem czy kwestia egzemplarza czy może jakis słabszy program do demowek żeby się ludzie nie pozabijali. Może takie odczucia wynikają z tego że samochód rozwija moc równomiernie i nie ma tego kopnięcia w plecy jak w starszych konstrukcjach gdzie najpierw nic się nie dzieje a potem "kopniak" i wciska w fotel? Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk ERee,chyba nie,bo tam nie ma CVT Ale,że hamulce słabe w Porsche to bym się nie spodziewał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guzik3 Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Odnośnie silnika to nie wiem czemu ale nie wydawał się aż o tyle szybszy od A4 którym mam 300 km a na papierze powinien mnie zdewastowac.STI w którym miałem 330 było na pewno szybsze wiec nie wiem czy kwestia egzemplarza czy może jakis słabszy program do demowek żeby się ludzie nie pozabijali. Może takie odczucia wynikają z tego że samochód rozwija moc równomiernie i nie ma tego kopnięcia w plecy jak w starszych konstrukcjach gdzie najpierw nic się nie dzieje a potem "kopniak" i wciska w fotel? Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk ERee,chyba nie,bo tam nie ma CVT Ale,że hamulce słabe w Porsche to bym się nie spodziewał. Ale to Porsche to chyba był "tylko" Diesel... więc może stąd takie a nie inne hamulce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRAF Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2014 poczekaj z zakupami na Macana diesel S z 3.0 BT (w Audi ten motor ma 313KM) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Właśnie dlatego że CVT nie ma to czuć "kopanie" Dla porównania A45 AMG osiąga max momentu przy 2250 obr/min a nowy STi przy 4000 obr/min Trudno mi powiedzieć jak przebiega krzywa tego momentu ale wygląda to (przynajmniej dla mnie), że "mietek" ciągnie z dołu i właśnie dlatego może się wydawać że słabo przyspiesza. Szczególnie jak ktoś ma samochód który właśnie z dołu nie jedzie a dopiero potem jest "piekło" Oczywiście zakładam że mówimy o przyspieszaniu w normalnym ruchu a nie 0-100kmh czy ciagłym trzymaniu samochodu na obrotach żeby turbo na maksa pompowało. Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Odnośnie silnika to nie wiem czemu ale nie wydawał się aż o tyle szybszy od A4 którym mam 300 km a na papierze powinien mnie zdewastowac.STI w którym miałem 330 było na pewno szybsze wiec nie wiem czy kwestia egzemplarza czy może jakis słabszy program do demowek żeby się ludzie nie pozabijali. Może takie odczucia wynikają z tego że samochód rozwija moc równomiernie i nie ma tego kopnięcia w plecy jak w starszych konstrukcjach gdzie najpierw nic się nie dzieje a potem "kopniak" i wciska w fotel? Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk ERee,chyba nie,bo tam nie ma CVT Ale,że hamulce słabe w Porsche to bym się nie spodziewał. Ale to Porsche to chyba był "tylko" Diesel... więc może stąd takie a nie inne hamulce A skąd pomysł,że Porsche diesel ma z założenia gorsze hamulce? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Na pierwszy ogień poszlo Macane Ten Macan jest zbudowany na płycie nowego Golfa/S3 i ma Haldexa ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Na pierwszy ogień poszlo Macane Ten Macan jest zbudowany na płycie nowego Golfa/S3 i ma Haldexa ? Płyta Q5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Tak jak stach napisal Q5. Graf Macan biore pod uwagę tylko jako benzynę aczkolwiek ten 3.0 diesel S jedzie nawet fajnie a ja miałem norweska wersje czyli 258 KM wykastrowany do 211 KM.O ile się nie mylę hamulce sa wszędzie takie same poza Turbo. Wracajac do A45 to może przez to twarde zawieszenie I hardcorowe wrażenia podświadomie oczekiwałem takiego kopa jakiego dawal 2.0 STI tak pisze martos albo po prostu samochód tak pewnie się prowadził że nic na nim nie robilo wrażenia. Żeby nie bylo to niesamowity sprzęt niesamowicie szybki nie byłem w stanie zauważyć żadnych słabości tego ze byl to haldex zero podsterownosci a auto fajnie się ustawialo przez odjęcie gazu ale tak jsk mowie auto psuje skrzynia I zyskało by dużo jak by tam siedział zwykły manual. Dodatkowo potwornie twardy zawias a testowałem na zimowych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ravie Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Może przestalibyście śmiecić w tym temacie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Tak jak stach napisal Q5. Ale napęd jednak Haldex, tak wynika przynajmniej ze strony Porsche. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Tak ale we właściwą stronę gdyż w normalnej jeździe więcej momentu idzie na tyl. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Panowie jest temat "o motoryzacji ale nie o Subaru"... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Durbos Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2014 jakaś carbon niespodzianka? http://www.worldcarfans.com/114041473348/subaru-teases-a-mysterious-new-model-for-new-york Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szamot Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Proponuję zmianę tematu na: Subaru WRX STI MY15 i inne ...... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2014 poczytajcie jaki ten STI (z 10 letnim silnikiem) to cienias w poronaniu do A45, Audi i BMW http://fastestlaps.com/cars/subaru_wrx_sti.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2014 W temacie Haubi nikt nie mówi że cienias ale pamiętaj że wszelkiego rodzaju czasy I porównania na torach trzebs brac trochę z przymrużeniem oka gdyż największą różnice robi wkładka mięsna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się