Skocz do zawartości

Subaru WRX STI MY15


Than_Junior

Rekomendowane odpowiedzi

 

 

 jakis nalesniczek czy subtelna listewka znacznie poprawilaby wyglad imho, jakos nie lubie golodupcow

 

o to to! (Eddie, swiat sie wali, zgadzamy sie w coraz wiekszej ilosci spraw! :huh: ) Jestem zaskoczony, ale ten srebrny mi sie bardzo podoba i ja  bym tez wlasnie szukal do STI delikatnej listewki na klape!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widziałem dziś w Lublinie nowe sti w kolorze szarym na czarnych felgach i przyznam,że wygląda świetnie,nie tuzinkowo i od razu wiadomo,że to Subaru!!!Jest super!

Przyznawać się czyje to?!Dzisiaj ok 10:00 na Sowińskiego.

Chyba to samo dziś widziałem w okolicy Sandomierza. Potwierdzam to co napisał stach1111 o wyglądzie  ^_^ 

Choć kierownik jakiś nie tutejszy, na mrygane i machane strzelił ino karpia... ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wersja w kolorze białym obczajona na żywo na strefie Karkonoskiego. Na żywo przód OK (nawet bardzo - ale niestety (albo stety) potwierdziło się podobieństwo do Evo X), ale tyłeczek, pomimo spoilera, jakiś taki nie teges. Powierzchnia lamp i bagażnika nieproporcjonalna do rozdmuchanego zderzaka. Ale w środku (mimo, że oglądane przez szybę) wygląda w końcu tak, że nie ma się wrażenia z obcowaniem z samochodem z przełomu wieków.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Ale w środku (mimo, że oglądane przez szybę) wygląda w końcu tak, że nie ma się wrażenia z obcowaniem z samochodem z przełomu wieków.

Moim zdaniem najgorsza jest konsola środkowa - plastik fantastik a'la carbon  ;)

Super ciemna podsufitka.  :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Moim zdaniem najgorsza jest konsola środkowa - plastik fantastik a'la carbon
Też tak uważam. Taki a'la carbon pasuje do Kii sport, tu można było pokusić się o oryginał, bądź choćby aluminium.

Wnętrze STI jest bardzo OK, acz deski rodzielcze w XV, Forku i Imprezie/WRX/STI zasadniczo nie różnią się od siebie. A przynajmniej podobieństwo jest 'znaczne' jak pomiędzy BRZ a GT86 :P

Fotele mgłyby mieć otwory pod pasy szelkowe, jak w poprzedniej generacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Ale w środku (mimo, że oglądane przez szybę) wygląda w końcu tak, że nie ma się wrażenia z obcowaniem z samochodem z przełomu wieków.

Moim zdaniem najgorsza jest konsola środkowa - plastik fantastik a'la carbon  ;)

Super ciemna podsufitka.  :P

 

 Bardzo cenie Subaru i ciagle zastanawiam sie czy  zamawiac STI 2015 czy jednak BRZa.

Mowisz ciemna podsufitka fajna? a zmacałes ja ?(pewnie wolisz cos/kogos innego macac ;)  ale z ciekawosci pytam)

ta podsufitka  w STI jest jednak mało przyjemna w dotyku(nie wymagam by byl to material taki jak w nowym Lexusie is 250 w wersji sport,tez czarna podsufitka ale bardzo zaskoczony bylem in plus po jej dotknieciu :)  a w koncu cenowo ten lexus ok 204 tys wiec podobnie do STI)

oprocz podsufitki czarnej ale niskiej jakosci i wysokiej pozycji za kierownica(dla mnie minus dla niektorych plus bo lepiej widza) STI bardzo mi sie podoba,zwłaszcza za ten bulgot silnika słyszany wyraznie we wnetrzu ,nawet z zamknietymi szybami no i wreszcie za wyglad

( STI  2015 z waskimi lampami z przodu i bez wystajacych za bardzo jak w STI 2012 nadkoli ,bardzo przypomina mi ukochana impreze GC )

Edytowane przez wasz_hugo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Czyżby, to ten egzemplarz trafił do naszego kraju??? :rolleyes:  B)

C33437082_2.jpg

C33437082_3.jpg

C33437082_6.jpg

C33437082_9.jpg

http://otomoto.pl/subaru-impreza-subaru-wrx-sti-C33437082.html

 

 

 

Jedno jest pewne pierwsze STI MY15 używane i to w stanie uszkodzonym jest na sprzedaż w naszym kraju ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wasz_hugo

 

@Kolego. Poczekaj. Wszystkie znaki na niebie i ziemi wskazują,że zarówno STI jak też BRZ otrzymają w ciągu dwóch lat nowe jednostki silnikowe. A bulgot w MY15 chyba jest zabity przez kolektoró równoodległościowy i turbinę na twinscrolu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W ostatni weekend miałem przyjemność jeździć nowym STI.

Moja ocena..... fajny dupowóz ale nic poza tym.

Kurde jakoś klimat Subaru umarł w tym aucie. Niby w miarę fajny środek, dźwięk , wygląd - ale wieje przeciętnością.

Osobiście nie wydałbym takiej kasy na takie auto. Poprawne ale bez fantazji

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...

Kurde jakoś klimat Subaru umarł w tym aucie. .....

Myślę,że postrzeganie całej marki już jest inne. Wycofanie się z rajdów, transformacja Forestera , STI z rajdówki zmienia się w auto autostradowe. Czy za 10 lat ktoś będzie kojarzył subaru z bardzo dobrymi właściwościami trakcyjnymi , wytrzymałością i OES-ami ? Obawiam się masowych hara-kiri w dziale marketingu. Ta karkołomna próba zmiany image brandu może mieć nieciekawe odzwierciedlenie w sprzedaży.

PS. A swoją drogą odpowiednik GT86 ja nazwał był w subaru jednak SVX nawiązując do poprzedniego modelu a nie BRZ. Cóż to znaczy BRZ ???

Edytowane przez Jacky X
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

PS. A swoją drogą odpowiednik GT86 ja nazwał był w subaru jednak SVX nawiązując do poprzedniego modelu a nie BRZ.

 

.... już lepiej przestań męczyć klawiaturę... i nas   :facepalm:  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

...

Kurde jakoś klimat Subaru umarł w tym aucie. .....

 

PS. A swoją drogą odpowiednik GT86 ja nazwał był w subaru jednak SVX nawiązując do poprzedniego modelu a nie BRZ. Cóż to znaczy BRZ ???

 

 

Szukanie tego typu info nie boli.... :wacko:

 

 

Nazwa “BRZ” – jest akronimem od wyrażenia “Boxer engine, Rear wheel drive Zenith”, czyli “Silnik Subaru Boxer, Napęd Tylny, platforma Zenith” co ma odzwierciedlać pasję Subaru w tworzeniu sportowych aut
Edytowane przez OWOC
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak już porównujemy (nawiązując do zdjęcia z STI15 i starego WRXa) to w przypadku porównania STI do STI zdecydowanie tyłek starszego przemawia do mnie bardziej - mimo, że My15 mi się podoba to jeszcze mnie nie przekonał do końca. Czekam aż obadam na żywo  :P

 

opb6s9.png

ZoomButt.gif

 

 

I trafiłem na takie cuś :) Designerzy chyba naprawdę mocno się inspirowali EVO :)

2a4wok0.jpg

ZoomButt.gif
 
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z drugiej strony to własnie ma być dupowóz z "doskonalszym" napędem i bardziej uniwersalną (nie zestrojoną tylko pod gładki asfalt) charakterystyką zawieszenia, w żadnym wypadku w wersji ogólnodostępnej nie powinno być pojazdem ekstremalnym (na produkcje aut marginalnych może sobie pozwolić tylko ten kogo na to stać)

 

niestety nie jest to hatch tylko "4 door saloon" ;-) ale to bardziej kwestia upodobań natomiast ważniejszą sprawą jest tu kwestia praktyczności takiego auta

w znacznym uproszczeniu mówiąc powinno to być "auto do wszystkiego"

- z bezpośrednim, hydraulicznym układem kierowniczym (nie bez powodu na pierwszym miejscu)

- możliwością przewiezienia 4 dorosłych osób (opcjonalne z 5 awaryjnym miejscem)

- średniej wielkości bagażnikiem z opcją złożenia oparć tylnej kanapy lub przynajmniej otworem na dłuższe przedmioty

- na tyle wygodne żeby zrobić nim 1000 km "autostradami" po Europie od czasu do czasu jak i bezproblemowo podjechać "po bułki"

- "umiarkowanym" apetytem na paliwo w normalnej eksploatacji (9-10 l/100 km przy stałej 140 km/h, 12-13 "po mieście", pomijam spalanie "for fun" bo każdy jeden silnik spalinowy będzie "paliwożerny")

- "życiową" usterkowością

- uniwersalnym "fun car-em" od czasu do czasu

 

być może nowe STi tym w dużej mierze właśnie jest (dealer w mojej okolicy tego auta nie posiada i nie wie kiedy będzie posiadał)

 

w polskich warunkach dodałbym jeszcze silnik o pojemności do 2000 cm3 z bardzo prostego powodu jakim jest akcyza 3,1 % zamiast 18,6% dla silnika powyżej tej granicy to ogromny wpływ na cenę auta, finalnie brutto niższej o 23-25 k PLN

z drugiej strony Subaru chyba nie jest "głodne sukcesu" wciąż żyje legendą i jakby rynek europejski traktuje "po macoszemu" z drugiej strony ten rynek jest wymagający i trochę zmanierowany ;-)

 

 

czym Subaru STI wg. mnie nie powinno być hmm.... kolejnym Golfem R czy Audi S3 lub co gorsza Octavia RS pomimo tego, że to dobre auta to mają podstawową wadę odbierają radość z prowadzenia a każda nierówność na drodze staje się przeszkodą ;-) 

 

Subaru a w szczególności STI ma dać frajdę tam gdzie innym kończą się możliwości, przewieźć z A do B a jednocześnie sprawić żeby chcieć to robić kręta niespecjalne równa boczną drogą a nie zniechęcony powracać na "gładki asfalt autostrad" to dzisiaj oferuję większość

Edytowane przez ketivv
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...