Skocz do zawartości

Subaru WRX STI MY15


Than_Junior

Rekomendowane odpowiedzi

 

......

 

Widzisz i znowu piszesz autorytatywnie o sprawach, o ktorych nie masz faktycznie pojecia. Dopiero co rozmawialem w ubiegly weekend z ludzmi, ktorzy pracuja od lat w rajdach i to na poziomie WRC i zgodnie twierdzili, ze S14 mialo gruby potencjal i jedynie "problemy wieku dzieciecego" czyt. usterki techniczne staly na przeszkodzie. A poniewaz od poczatku sezonu Prodrive wiedzial, ze program nie bedzie kontynuowany, to tez nie dokladali staran, zeby te usterki faktycznie usuwac i samochod poprawiac. 

 

.....

 

W magazynie WRC kilka razy był poruszany temat s14. I konkluzje są takie,że nadwozie było postrzegane jako mało rozwojowe , silnik za raczej mocny. Kilka początkowych startów było skwitowane jako dramat i brak potencjału. Choroba wieku dziecięcego dotyczyła głównie zawieszenia i tu owszem był progres w miarę testowania równych rozwiązań. Nie zmienia to faktu,że w moim odczuciu to co przeczytałem o s14 dawało obraz bardzo przeciętnej konstrukcji w sensie rywalizacji na OEsach. Tak też wypowiadał się na łamach WRC Leszek Kuzaj.

Edytowane przez Jacky X
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I jak zwykle Jacky się naczytał pismaków i wie lepiej od tych, co to auto budowali do sportu  :biglol:

 

Nic się chłopaki nie znają. 

 

Trzeba było wsadzić silnik 1JZ najlepiej ten z Toyoty Chaser MY91 to by ale jeździło  ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tutaj może troszkę na popracie słów Than_Juniora:

 

http://www.rallye-info.com/carmodel.asp?car=283

 

Stare ale tendencyjnie prawidłowe.

 

A tu trochę populizmu:

 

http://www.dailymotion.com/video/xcdyp5_ken-block-fait-voler-la-subaru-impr_auto

 

B)

Edytowane przez Izotom
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jacky w odniesieniu do tego co piszesz pozwol ze przytoczę ci sukcesy SPRT z Kajtkiem i Siemankiem za kierowcą.

W tym świetle to co piszesz jest nie do konca prawda a jeżeli juz odnosi się do pierwszego roku startów tego modelu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja dzisiaj też już po jeździe nowym STI :yahoo:

wrazenia: osiągi ?porządnie wgniata w fotel,reakcja na gaz w trubie s# baaaardzo fajna

bulgot słychac ale nie jest uciazliwy

ukl kierowniczy REWELACJA !!! własciwy opor na kierownicy,reakcja na ruch kierownicy natychmiastowa

hamulce b dobre

skok zawieszenia bajka,samochod twardy ale bez przesady,na co dzien sie nadaje bez problemu

minusy: troche wyzej sie siedzi niz powinno sie siedziec w samochodzie sportowym,kiepsko gra radio  w wersji ze spojlerem,jak wczesniej pisałem wykładzina dachu kiepska w dotyku,minimalne luzy tunela srodkowego,brak temeratury oleju w ustawieniach

poza tym banan na twarzy :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

brak temeratury oleju w ustawieniach

 

chyba jednak jest, jesli mnie pamiec nie myli ;) tylko trzeba pogrzebac w ustawieniach... ale moge sie mylic! 

 

Też myślę, że indykacja temp oleju jest - tak jak w Forkach (trza pogrzebać w menu). Raczej brak wskazania temp. cieczy chłodzącej, prócz kontrolki sygnalizującej zimny silnik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

brak temeratury oleju w ustawieniach

 

chyba jednak jest, jesli mnie pamiec nie myli ;) tylko trzeba pogrzebac w ustawieniach... ale moge sie mylic! 

 

Też myślę, że indykacja temp oleju jest - tak jak w Forkach (trza pogrzebać w menu). Raczej brak wskazania temp. cieczy chłodzącej, prócz kontrolki sygnalizującej zimny silnik.

 

jest wskaznik analogowy temp cieczy chłodzacej

tzn  nie wiesz czy jest 90 st C czy 88st  ale wskaznik analogowy jest i to jest wazne(oprocz BRZa i STI nowe Subaru nie maja juz tego wskaznika...nie wiem jak najnowszy Legacy

ustawienia przegladalem i temp oleju znalezc nie moglem

(bez problemu mozna ja natomiast znalezc w XV i nowym Foreterze )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

 

 

IMG-20140530-007661280x960_zps2f0c7819.j

mitsubishi_lancer_evolution_x_gsr_gt_360

 

Mówcie co chcecie , subaru opracowało bardzo ciekawy przód całej linii modeli samochodów ale bok i tył nowego STI nijak nie zbliża się do moim zdaniem szykownej lini Lancera X.

Edytowane przez Jacky X
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

akurat z boku to WRX STI wyglada m.zd. lepiej od EVO, glownie przez poszerzone mocno progi. co do tyłu to mozna dyskutowac, m.zd. jest ok

 

 

Bo według mnie (ze zdjęć ,nie na żywo)bok  jest fatalny. Drzwi są jakby od innego samochodu (poprzednia wersja) , bok nie ma jednej lini , jakby od  ręki projektanta, i do tego te nienaturalnie wybałuszone krągłości błotnika przód /tył normalnie jak sztuczne cycki Natalii Siwiec :biglol: .

 

PS. W topicu o BRZ jest klepany ręcznie na zdjeciu przedni błotnik pod szersze koła. I tam to wygląda OK. A tu to jak chory kulturysta na sterydach. Ale oblookam na żywo to może zmienię zdanie.Zostawiam sobie tę furtkę.

Edytowane przez Jacky X
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem tak,wczoraj testowlem  nowe STI(niebieski/ a moze juz granat bardziej ) wczesniej przez ok 10 min dokladnie go ogladałem z zewnatrz,pozniej wewnatrz.

Po jezdzie testowej przy wylocie z Łodzi odwiedzilem Mitsu ,na zewnatrz stało białe EVO X

Moim zdaniem Evo wyglada fajnie ale widac po nim uplyw czasu(w porownaniu do nowego STI),albo inaczej STI wyglada zdecydowanie bardziej świeżo...


ps.

sam jestem zaskoczony ale STI wyglada wg mnie lepiej niz EVO X przynajmniej w kolorze niebieskim

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jadę rzucić okiem na nowe STI. Ze zdjęć wygląda bez zarzutu. Śmiem twierdzić, bez większego ryzyka skompromitowania się, że jest to najładniejszy STI jaki  do tej pory wyszedł. Co potwiedza fakt, że nawet bez parapetu wygląda dobrze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe na jakim poziomie kształtuje się sprzedaż za wielką kałużą. Pewnie na koniec roku poznamy jakieś liczby. Auto w tej cenie wydaje się dość atrakcyjne. Mnie osobiście rażą ramki w drzwiach, ale pewnie tak piękne drzwi jak np. w blobie nie powrócą już nigdy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy wlasnie minelo pierwsze 700 km w sti15. Poza tym samym napedem, ktory ma agresywniejsze sterowanie map w s# w porownaniu z my2011 to jest ZUPELNIE INNY samochod...w kilku aspektach gorszy (nie znaczacych za wiele) ale jednak...natomiast w duzej iosci innych aspektow o niebo lepszy. Ogolnie duzy krok do przodu.

Ciekawostka jazda autostradami 130-160 kmh srednie zuzycie od startu 10,0 :)

 

wiecej wkrotce na freshfuel.pl :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

nie zbliża się do moim zdaniem szykownej lini Lancera X.
 

 

gusta są różne,  mnie pomimo że niedawno byłem bliski zakupu -   evo X  wcale  się nie podoba, ani z tyłu ani z przodu, a  tył sti  poprzedniej i obecnej dużo bardziej  do mnie przemawia 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, jakby ktoś był zainteresowany w ASO we Wro bez problemu można założyć spoiler do wersji TOP.

 

Szkoda, że dowiaduję się tego na forum...

A jak wyglądają szczegóły? Jak zapytam dealera lub Importera to odpowiedzi mogę się nie doczekać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj bylem u dilera Subaru i staly naprzeciw siebie 2014 i 2015 STI, oba sedany, ale rozne kolory - takze mialem idealna sytuacje by porownac wyglad nadwozia... przod nowego STI jest bardziej pionowy niz w poprzednim modelu, i jednoczesnie jest bardziej narazony na zniszczenie w nawet bardzo drobnej stluczce, starszzy model IMHO wyglada bardziej tradycyjnie, ale jest raczej bardziej praktyczny... Poszerzenia blotnikow w nowym modelu sa mniejsze niz w poprzedniku, i wydaje mi sie ze ksztalt przetloczen mowoduje ze kolo tylnie wyglada za male w proporcji to tylniej czesci karoseri...  Do tego tylni spojler wydaje sie gorzej wkomponowany w nadwozie niz w poprzedniku.  Wnetrze znam z wystawy w NYC i jest lepsze od poprzednika..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...