Skocz do zawartości

Subaru WRX STI MY15


Than_Junior

Rekomendowane odpowiedzi

@@chojny, ma rację, przydałaby się jakaś wersja, nawet limitowana, która robiłaby wielkie wow! Nawet niech kosztuje o wiele więcej, chodzi o prestiż marki a nie o sprzedaż ;)

Chojny ma racje ale to nie czasy dla Subaru na limitowane wersje. Nie sadze aby dla Subaru dobrym chwytem marketingowym byłoby cofanie sie do auta prawie sprzed 20 lat - to by dopiero było biadolenie. A obecnie to nie ma co "limitowac". Można raczej pomyśleć o wersjach na specjalne zamówienie klienta: np. wersja z silnikiem 2.0T albo z automatem itd. na bazie tego co produkowane jest np. na rynek japonski.

 

Co do EVO to chciałbym przypomnieć ze polityka Mitsu doprowadziła do tego, ze ... EVO nie ma. Nie ma co sie rozdrabniac na wersje bo i tak wielkość sprzedaży nie wzrośnie. Tego typu auta kupuje określony klient i nie sprzeda sie wiecej niż jest tych klientów, niezależnie od wersji. To nie jest VAG, czyli nie postrzega sie Subaru jak marki budżetowej, a nawet Golf R traktowany jest jak tzw. normalny samochód, który szybciej jeździ. Dzisiaj zrobiłem mały test w firmie na kolegach. Stwierdzili, ze wyglada jak normalny Golf tylko jest szybszy i bardzo drogi. Cześć z nich dzieciaci i żonaci, cześć młodzi kawalerowie. Wiek 27 do 32 lat.

Edytowane przez Izotom
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Więcej etanolu w benzynie zdegraduje stare konstrukcje silników. I jest pytanie czy Subaru przystosowało silnik do nowej specyfikacji paliwa czy ta stara konstrukcja nie będzie chciała na tym jeździć:

http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,16146425,Wiecej_etanolu_w_benzynie_zagrozi_starszym_samochodom.html?biznes=kielce#BoxBizTxt

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie bedzie z tym problemu. A jak ktoś sie boi moze zrobić korektę map silnika albo wstawić czujnik ilości metanolu w układ paliwowy, który bedzie wprowadzać korektę do sterowania silnika. Ale nie widzę potrzeby, przynajmniej jeśli chodzi o Subaru.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Fajny kolor chyba najbardziej pasujący do bryły auta.Wyglada dużo lepiej niż niebieski.

trudzi GT a widziałes nowe,niebieskie/granatowe STI na zywo czy na zdjeciach???

Bo roznica jest znacząca :)

@ wasz_hugo

MYSZA STI 2008 65k km silnik out zrobiony na gwarancji

SEDAN MY11 54k km jak go sprzedawałem silnik w top kondycji :)

Dawno mnie na forum nie było

Przebiegi małe ale, dziękuje za informacje :)

Na pewno o 2,5L nie można powiedzieć ,że jest udany. Chodzi tu głównie o pękającą tuleje cylindra,tudzież tłok.Od 6-cylindrowej rzędówki BMW dzieli go galaktyczna przepaść wytrzymałóściowa.

Gdzieś czytałem ,że MY15 ma mieć w serii turbinę z TS , jeśli to nie jest prawda to naprawdę kicha i stagnacja w zakresie napędu i naprawdę powinni gonić z FA20 turbo.

Bez żadnych złosliwosci ... ciekawy jestem jak najnowsze M3 (słynna rzedowa szóstka ) 3.0 z dwiema turbinami wypadnie pod wzgledem trwałosci i tym samym (bez)awaryjnosci...

mysle ze jakies 2-3 lata spokojnie pokażą wszystkie ,+, i ,-, tego silnika i auta w ogole

wał napedowy nie jest stalowy wiec to też znak ? co z jego trwaloscia (430 KM )wał napędowy z tajemniczego materiału...

 

ps zastanawiam sie czy producenci w ogole teraz mysla o robieniu trwałych aut,chocby tych limitowanych,które maja podniesc prestiż marki :biglol: ...

okaże sie ze STI 2015 ze stara jednastka napedowa bedzie bardziej wytrzymale od najnowszych,najbardziej zaawansowanych,najnowoczesniejszych,najbardziej skomplikowanch i naj,naj naj.... silnikow ;)

Edytowane przez wasz_hugo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzisiaj na ulicach stolicy po raz pierwszy na żywo zobaczyłem nowego STI. Przede wszystkim linia auta jest bardziej łagodna, nie jest tak muskularna jak poprzednia generacja. Na plus na pewno przód auta, piękne światła, które ładnie komponują się z resztą. Auto miało wysoki naleśnik i było w klasycznym niebieskim kolorze dlatego na żywo robi naprawdę wrażenie :)

Ogólnie bardziej przyciąga wzrok niż wspomniany wyżej np. Golf R. Od strony wizualnej auto mocno na plus :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja się stanowczo domagam takiego STI co pozamiata te germańskie dupowozy tak dobrze, że nikt się nie odważy napisać o nich "sportowe auta". 

 

Niech będzie WRX szybki sprzęt, STI ostrzejszy sprzęt (taki jak teraz) i masakrator STI 22B, cokolwiek!!!! 

 

Chce zobaczyć łzy napływające do oczu ludzi, którzy projektują S3, jakieś Golfiny i inne Skody kiedy zanim ich dzieła ruszą z miejsca to Subaru wystartuje, wróci a kierowca zdąży jeszcze powiedzieć "naleśniki z sosem klonowym". 

 

Czy pragnę zbyt wiele?  :(

Ja chcialbym STI 2015  22B  ktore sprawi ,ze projektanci RS4 beda miec nieciekawe miny :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Ja się stanowczo domagam takiego STI co pozamiata te germańskie dupowozy tak dobrze, że nikt się nie odważy napisać o nich "sportowe auta". 

 

Niech będzie WRX szybki sprzęt, STI ostrzejszy sprzęt (taki jak teraz) i masakrator STI 22B, cokolwiek!!!! 

 

Chce zobaczyć łzy napływające do oczu ludzi, którzy projektują S3, jakieś Golfiny i inne Skody kiedy zanim ich dzieła ruszą z miejsca to Subaru wystartuje, wróci a kierowca zdąży jeszcze powiedzieć "naleśniki z sosem klonowym". 

 

Czy pragnę zbyt wiele?  :(

 

Ja chcialbym STI 2015  22B  ktore sprawi ,ze projektanci RS4 beda miec nieciekawe miny :)

Podpisuje sie pod tym rekami i nogami tak na dobrą sprawę to co reprezentuje dziś STI powinno nazywać się WRX , STI powinien miec nim. 350 KM jak nie lepiej i byc w stanie pozamiac te tańsze porsche czy Mki , tak jak robił to 10 czy 15 lat temu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

@@wasz_hugo,Mogę się założyć ze TSI w Golfie R będzie bardziej trwałe od 2.5T. Wchodzisz w to? :D

A jak chcesz to zrobic?

Ja kupuje nowe STI ,Ty  Golfa R i test długodystansowy ???

Ktory wczesniej padnie ten przegrał ? :biglol:

 

Kupujemy, jeździmy, komu pierwszemu padnie oddaje kasę drugiemu za auto. To jak? :biglol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zelazny

czyli bede mial STI 2015 i jeszcze mi kaske za niego zwrócisz ? czyli oplaca mi sie :biglol:

bo wiesz ze gdy Golfina padnie to zwracasz mi min 186 tys

ja w przypadku zepsucia STI płace Tobie 150(po rabatach bo pytałem jakies 135-138 tys,tyle nowa R ka kosztuje) :biglol:

Edytowane przez wasz_hugo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@@wasz_hugo, wchodzę w to, jadę akurat we wrześniu na ponad pół roku do Niemiec, przyda się darmowa eRka na autostrady :P

zaraz  zaraz

darmowa  eRka bedzie dopiero jak moje  STI 2015 pierwsze padnie,najpierw płacisz za nia ze swoich :D

ps ktory jest rocznik Twojego WRX (2,5T czy 2,0 T ???) że taki pewny jestes wygranej ? ;)

ps 2  jesli masz 2,5T to az tak złe masz doswiadczenia z tym silnikiem ze obstawiasz w ciemno eRke? :(

 

 

To by były dwa najbardziej szanowane egzeplarze w historii :D

prawdziwe igły ,po 1-2 tys przebiegu /na rok :)

Edytowane przez wasz_hugo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...