Skocz do zawartości

Subaru WRX STI MY15


Than_Junior

Rekomendowane odpowiedzi

@@ketivv, oficjalne komunikaty maja to do siebie, ze musza byc poprawne politycznie... szczegolnie w wykonaniu Japonczykow. Prawda jest taka, ze FIA na sezon bodajze 2009 zapowiedziala regulamin uniemozliwiajacy Subaru starty w WRC. Szkoda, bo S14 mialo bardzo duzo potencjalu, ale Prodrive po wprowadzeniu w tym jednym sezonie juz wiele go nie ulepszalo, bo i po co?

 

Teraz pozostaje liczyc na to, ze znowu wroca ale rozumiem tez ich tok myslenia ("raz nas nagle wywalili, to drugi raz tez moga..."). 

 

Nie wierzę w to aby FIA ułożyła regulamin tak aby wyeliminować SUBARU. Nie pamiętam już jak to było chronologicznie ale po wycofaniu się Toyoty,Suzuki.Forda i Mitsubishi wyeliminowanie regulaminem subaru było by na granicy nonsensu i samozniszczenia. Zdaje się ,że wtedy jeszcze nie było takiego zaangażowania cytryny,Puga,i20 tudzież innych VW. Wtedy pisali,że subaru odchodzi ze względów ekonomicznych tj. światowy kryzys w motoryzacji. A S14 wogóle nie było konkurencyjne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja dzisiaj jeździłem STI. :yahoo: :yahoo: :yahoo:  Prze fura :yahoo: :yahoo: :yahoo:  Nawet bulgot słychać ;)  Jak dla mnie auto bardzo fajne do codziennej jazdy, ale i na weekendowe wypady na tor. Układ kierowniczy, zawias bajka. Auto prowadzi się jak po sznurku, zero nerwowości po prostu super. Niestety jak dla mnie po 2 miesiącach jazdy CVT "wajcha do biegów" nie do zaakceptowania :(  Zapomnijmy że do STI wsadzimy klatkę i na OS. To auto jest typowo rekreacyjna i daje mnóstwo frajdy amatorom. Jakby dali CVT Forek zostaje dla żony, a ja biorę STI ;)

 

P.S. W "rękach" SJS to auto robi cuda

Edytowane przez bukmacerek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...

 

 

 

Czyli 911 Turbo z jedyną opcją PDK na takie cuda już nie stać? :huh:;)

I jesteś pewien ze to to samo co CVT czy automat Subaru? Proszę wyczytać sie w specyfikację tej skrzyni. Powiedziałbym, ze skrzyni PDK bliżej do sekwencyjnej niż do automatu. Poza tym jest tak skomplikowana, ze aż potwornie droga. Więc o czym znowu mówimy? Co porównujemy? Edytowane przez Izotom
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jesteś pewien ze to to samo co CVT czy automat Subaru?

A my tu rozmawiamy o kwestiach technicznych czy jak to działa "na żywo" ? Jeśli o działaniu "na żywo" to jest to samo. Mam okazje czasem jeździć Carrera S i PDK zmienia tak jak CVT, chociaż w normalnej jeździe w mieście CVT chyba mniej szarpie ;)

Edytowane przez bukmacerek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

911 z automatem to wóz dla kapeluszników, nie dla prawdziwych facetów ;)

 to całe szczęście, że mnie nie grozi jego posiadanie :yahoo:  :biglol:

 

 

I jesteś pewien ze to to samo co CVT czy automat Subaru?

 

 

 

czy tez innego automatu.

 

Ale to nie ja wrzuciłem wszystkie automaty do jednego worka ;)

Ja pisze o Subaru, a Ty nie wiem o czym.

 

 

Napisałeś,że Subaru z jakimkolwiek automatem nie czyniłby tych cudów co z manualem,więc ciekaw byłem,czy sądzisz również ,że z czymś w rodzaju PDK te cuda byłyby nieosiągalne :huh:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobra ziomki Wy tu pitu pitu a ja się jutro pakuję do STI (jeszcze nie mojej=testowa :)) i napadam do Banbury do Prodrive. Czyli weekend i jakięs3k km ..napisze co myślę o furze i czy dobrą decyzją był jego zakup w ciemno (jak w 2008 - wtedy się opłacało :))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

skrzynia PDK Porsche-Doppel-Kupplungs Getriebe (protoplasta DSG) ta w 911 może przenieść chyba 780 NM -  w niej będą szarpnięcia bo cechą dwusprzegłówek jest zdolność przenoszenia dużych obciążeń oraz szybkość a nie płynność pracy 

 

zdecydowanie bardziej pasowałaby do charakteru STi jak skrzynia CVT

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobra ziomki Wy tu pitu pitu a ja się jutro pakuję do STI (jeszcze nie mojej=testowa :)) i napadam do Banbury do Prodrive. Czyli weekend i jakięs3k km ..napisze co myślę o furze i czy dobrą decyzją był jego zakup w ciemno (jak w 2008 - wtedy się opłacało :))

Gratuluję, jaki kolor? ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

skrzynia PDK Porsche-Doppel-Kupplungs Getriebe (protoplasta DSG) ta w 911 może przenieść chyba 780 NM -  w niej będą szarpnięcia bo cechą dwusprzegłówek jest zdolność przenoszenia dużych obciążeń oraz szybkość a nie płynność pracy 

 

zdecydowanie bardziej pasowałaby do charakteru STi jak skrzynia CVT

 

Ha! Wiedziałem :P  ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie, gdzie się można rypnąć nowym STI? Nie ukrywam, że po ostatnim poście bukmacośtam - sorka nie pamiętam nicku, a nie chcę mi się szukać - mam coraz większą chęć na obejrzenie tego auta na żywo. Poza tym zazdraszczam... :P;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

@@ketivv, oficjalne komunikaty maja to do siebie, ze musza byc poprawne politycznie... szczegolnie w wykonaniu Japonczykow. Prawda jest taka, ze FIA na sezon bodajze 2009 zapowiedziala regulamin uniemozliwiajacy Subaru starty w WRC. Szkoda, bo S14 mialo bardzo duzo potencjalu, ale Prodrive po wprowadzeniu w tym jednym sezonie juz wiele go nie ulepszalo, bo i po co?

 

Teraz pozostaje liczyc na to, ze znowu wroca ale rozumiem tez ich tok myslenia ("raz nas nagle wywalili, to drugi raz tez moga..."). 

 

Nie wierzę w to aby FIA ułożyła regulamin tak aby wyeliminować SUBARU. Nie pamiętam już jak to było chronologicznie ale po wycofaniu się Toyoty,Suzuki.Forda i Mitsubishi wyeliminowanie regulaminem subaru było by na granicy nonsensu i samozniszczenia. Zdaje się ,że wtedy jeszcze nie było takiego zaangażowania cytryny,Puga,i20 tudzież innych VW. Wtedy pisali,że subaru odchodzi ze względów ekonomicznych tj. światowy kryzys w motoryzacji. A S14 wogóle nie było konkurencyjne.

 

 

 

Widzisz i znowu piszesz autorytatywnie o sprawach, o ktorych nie masz faktycznie pojecia. Dopiero co rozmawialem w ubiegly weekend z ludzmi, ktorzy pracuja od lat w rajdach i to na poziomie WRC i zgodnie twierdzili, ze S14 mialo gruby potencjal i jedynie "problemy wieku dzieciecego" czyt. usterki techniczne staly na przeszkodzie. A poniewaz od poczatku sezonu Prodrive wiedzial, ze program nie bedzie kontynuowany, to tez nie dokladali staran, zeby te usterki faktycznie usuwac i samochod poprawiac. 

 

I sprawdz sobie regulamin bardzo Cie prosze, a dowiesz sie, ze zakladal on, ze samochody klasy WRC musza miec silnik zamontowany poprzecznie. I jak to sie godzi z ukladem napedowym Imprezy? Szkoda slow.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...