chojny Opublikowano 4 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2014 Ale swoja droga fajny kontrargument dla tych, co twierdza, ze z rownoodleglosciowego kolektora sie juz nie da wydobyc bulgotu Brzmi genialnie!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacky X Opublikowano 4 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2014 @@ketivv, oficjalne komunikaty maja to do siebie, ze musza byc poprawne politycznie... szczegolnie w wykonaniu Japonczykow. Prawda jest taka, ze FIA na sezon bodajze 2009 zapowiedziala regulamin uniemozliwiajacy Subaru starty w WRC. Szkoda, bo S14 mialo bardzo duzo potencjalu, ale Prodrive po wprowadzeniu w tym jednym sezonie juz wiele go nie ulepszalo, bo i po co? Teraz pozostaje liczyc na to, ze znowu wroca ale rozumiem tez ich tok myslenia ("raz nas nagle wywalili, to drugi raz tez moga..."). Nie wierzę w to aby FIA ułożyła regulamin tak aby wyeliminować SUBARU. Nie pamiętam już jak to było chronologicznie ale po wycofaniu się Toyoty,Suzuki.Forda i Mitsubishi wyeliminowanie regulaminem subaru było by na granicy nonsensu i samozniszczenia. Zdaje się ,że wtedy jeszcze nie było takiego zaangażowania cytryny,Puga,i20 tudzież innych VW. Wtedy pisali,że subaru odchodzi ze względów ekonomicznych tj. światowy kryzys w motoryzacji. A S14 wogóle nie było konkurencyjne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kordynator Opublikowano 4 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2014 (edytowane) Ja dzisiaj jeździłem STI. :yahoo: Prze fura :yahoo: Nawet bulgot słychać Jak dla mnie auto bardzo fajne do codziennej jazdy, ale i na weekendowe wypady na tor. Układ kierowniczy, zawias bajka. Auto prowadzi się jak po sznurku, zero nerwowości po prostu super. Niestety jak dla mnie po 2 miesiącach jazdy CVT "wajcha do biegów" nie do zaakceptowania Zapomnijmy że do STI wsadzimy klatkę i na OS. To auto jest typowo rekreacyjna i daje mnóstwo frajdy amatorom. Jakby dali CVT Forek zostaje dla żony, a ja biorę STI P.S. W "rękach" SJS to auto robi cuda Edytowane 4 Czerwca 2014 przez bukmacerek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacky X Opublikowano 4 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2014 Jest w czymś lepsze niż rocznik 2006 w górę ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kordynator Opublikowano 4 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2014 Jest to bardziej auto cywilne. Zdecydowanie bardziej przewidywalne i według mnie naprawdę można im "jeździć po bułki". Jakby szukać czegoś co jest zdecydowanie lepsze to dźwięk, bo słychać bulgot Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 4 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2014 ... P.S. W "rękach" SJS to auto robi cuda To nie cuda, to STI i właśnie dlatego, ze nie ma CVT czy tez innego automatu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 4 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2014 ... P.S. W "rękach" SJS to auto robi cuda To nie cuda, to STI i właśnie dlatego, ze nie ma CVT czy tez innego automatu. Czyli 911 Turbo z jedyną opcją PDK na takie cuda już nie stać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kordynator Opublikowano 4 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2014 Tak, jakby ktoś był zainteresowany w ASO we Wro bez problemu można założyć spoiler do wersji TOP. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 4 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2014 (edytowane) ... Czyli 911 Turbo z jedyną opcją PDK na takie cuda już nie stać? I jesteś pewien ze to to samo co CVT czy automat Subaru? Proszę wyczytać sie w specyfikację tej skrzyni. Powiedziałbym, ze skrzyni PDK bliżej do sekwencyjnej niż do automatu. Poza tym jest tak skomplikowana, ze aż potwornie droga. Więc o czym znowu mówimy? Co porównujemy? Edytowane 4 Czerwca 2014 przez Izotom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kordynator Opublikowano 4 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2014 (edytowane) jesteś pewien ze to to samo co CVT czy automat Subaru? A my tu rozmawiamy o kwestiach technicznych czy jak to działa "na żywo" ? Jeśli o działaniu "na żywo" to jest to samo. Mam okazje czasem jeździć Carrera S i PDK zmienia tak jak CVT, chociaż w normalnej jeździe w mieście CVT chyba mniej szarpie Edytowane 4 Czerwca 2014 przez bukmacerek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 4 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2014 I jesteś pewien ze to to samo co CVT czy automat Subaru? czy tez innego automatu. Ale to nie ja wrzuciłem wszystkie automaty do jednego worka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zelazny Opublikowano 4 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2014 911 z automatem to wóz dla kapeluszników, nie dla prawdziwych facetów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 4 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2014 I jesteś pewien ze to to samo co CVT czy automat Subaru? czy tez innego automatu. Ale to nie ja wrzuciłem wszystkie automaty do jednego worka Ja pisze o Subaru, a Ty nie wiem o czym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 4 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2014 911 z automatem to wóz dla kapeluszników, nie dla prawdziwych facetów to całe szczęście, że mnie nie grozi jego posiadanie I jesteś pewien ze to to samo co CVT czy automat Subaru? czy tez innego automatu. Ale to nie ja wrzuciłem wszystkie automaty do jednego worka Ja pisze o Subaru, a Ty nie wiem o czym. Napisałeś,że Subaru z jakimkolwiek automatem nie czyniłby tych cudów co z manualem,więc ciekaw byłem,czy sądzisz również ,że z czymś w rodzaju PDK te cuda byłyby nieosiągalne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
herrkam Opublikowano 4 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2014 dobra ziomki Wy tu pitu pitu a ja się jutro pakuję do STI (jeszcze nie mojej=testowa ) i napadam do Banbury do Prodrive. Czyli weekend i jakięs3k km ..napisze co myślę o furze i czy dobrą decyzją był jego zakup w ciemno (jak w 2008 - wtedy się opłacało ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 4 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2014 skrzynia PDK Porsche-Doppel-Kupplungs Getriebe (protoplasta DSG) ta w 911 może przenieść chyba 780 NM - w niej będą szarpnięcia bo cechą dwusprzegłówek jest zdolność przenoszenia dużych obciążeń oraz szybkość a nie płynność pracy zdecydowanie bardziej pasowałaby do charakteru STi jak skrzynia CVT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zelazny Opublikowano 4 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2014 dobra ziomki Wy tu pitu pitu a ja się jutro pakuję do STI (jeszcze nie mojej=testowa ) i napadam do Banbury do Prodrive. Czyli weekend i jakięs3k km ..napisze co myślę o furze i czy dobrą decyzją był jego zakup w ciemno (jak w 2008 - wtedy się opłacało ) Gratuluję, jaki kolor? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 4 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2014 skrzynia PDK Porsche-Doppel-Kupplungs Getriebe (protoplasta DSG) ta w 911 może przenieść chyba 780 NM - w niej będą szarpnięcia bo cechą dwusprzegłówek jest zdolność przenoszenia dużych obciążeń oraz szybkość a nie płynność pracy zdecydowanie bardziej pasowałaby do charakteru STi jak skrzynia CVT Ha! Wiedziałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 5 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2014 Tak, jakby ktoś był zainteresowany w ASO we Wro bez problemu można założyć spoiler do wersji TOP. mają już demo we Wrocku ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kordynator Opublikowano 5 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2014 Tia. Czerwoną Strzałe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 5 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2014 dzięki. Czas się wybrać i przejechać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 5 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2014 Właśnie, gdzie się można rypnąć nowym STI? Nie ukrywam, że po ostatnim poście bukmacośtam - sorka nie pamiętam nicku, a nie chcę mi się szukać - mam coraz większą chęć na obejrzenie tego auta na żywo. Poza tym zazdraszczam... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 5 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2014 @@ketivv, oficjalne komunikaty maja to do siebie, ze musza byc poprawne politycznie... szczegolnie w wykonaniu Japonczykow. Prawda jest taka, ze FIA na sezon bodajze 2009 zapowiedziala regulamin uniemozliwiajacy Subaru starty w WRC. Szkoda, bo S14 mialo bardzo duzo potencjalu, ale Prodrive po wprowadzeniu w tym jednym sezonie juz wiele go nie ulepszalo, bo i po co? Teraz pozostaje liczyc na to, ze znowu wroca ale rozumiem tez ich tok myslenia ("raz nas nagle wywalili, to drugi raz tez moga..."). Nie wierzę w to aby FIA ułożyła regulamin tak aby wyeliminować SUBARU. Nie pamiętam już jak to było chronologicznie ale po wycofaniu się Toyoty,Suzuki.Forda i Mitsubishi wyeliminowanie regulaminem subaru było by na granicy nonsensu i samozniszczenia. Zdaje się ,że wtedy jeszcze nie było takiego zaangażowania cytryny,Puga,i20 tudzież innych VW. Wtedy pisali,że subaru odchodzi ze względów ekonomicznych tj. światowy kryzys w motoryzacji. A S14 wogóle nie było konkurencyjne. Widzisz i znowu piszesz autorytatywnie o sprawach, o ktorych nie masz faktycznie pojecia. Dopiero co rozmawialem w ubiegly weekend z ludzmi, ktorzy pracuja od lat w rajdach i to na poziomie WRC i zgodnie twierdzili, ze S14 mialo gruby potencjal i jedynie "problemy wieku dzieciecego" czyt. usterki techniczne staly na przeszkodzie. A poniewaz od poczatku sezonu Prodrive wiedzial, ze program nie bedzie kontynuowany, to tez nie dokladali staran, zeby te usterki faktycznie usuwac i samochod poprawiac. I sprawdz sobie regulamin bardzo Cie prosze, a dowiesz sie, ze zakladal on, ze samochody klasy WRC musza miec silnik zamontowany poprzecznie. I jak to sie godzi z ukladem napedowym Imprezy? Szkoda slow. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 5 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2014 (edytowane) jak Impreza jedzie bokiem to silnik jest poprzecznie do kierunku jazdy :-) prawda jest pewnie gdzieś pośrodku Edytowane 5 Czerwca 2014 przez ketivv Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mzy Opublikowano 5 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2014 Przecież Petter na rajdzie Akropolu 2008 dojechał drugi w S14! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się