Skocz do zawartości

Subaru WRX STI MY15


Than_Junior

Rekomendowane odpowiedzi

10 lat temu np BMW miało 218 kM z 3 litrowego diesla,a teraz 381...

dzisiaj mercedes A ma 360 kM z 2 litrów itp o awaryjności nawet nie ma co pisać.

Poza tym nie mogę pojąć jak dzisiaj w aucie mozna nie oferować nawet za dopłatą regulacji fotela pasażera na wysokość. Siedziałem z przodu po prawej i jak pomyślałem ze miałbym tak jechać w trasę to dla mnie porażka, poza tym wąsko na nogi ( mam 184 cm). Następna sprawa to brak systemów bezpieczeństwa takich jak automatyczne wyhamowanie przed przeszkodą i ostrzeganie w lusterkach o zmianie pasa ruchu to dla mnie niestety nie do przyjęcia. Dzisiaj oferowanie auta bez tych systemów to dla mnie dyskwalifikacja. Oczywiście mozna powiedzieć ze to nie dla mnie auto,a ja powiem, ze byłem rozczarowany tym wszystkim po jeździe próbnej. Aktywny tempomat tez nieznane pojęcie dla STI...

Edytowane przez Kriss40
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no niestety to trzeba odejsc do konkurencji. Subaru ma za molo pieniedzy by co 3 lata wypuszczac coraz to nowsze silniki. Na dzien dzisiejszy jezeli sie chce miec top silnik to trzeba sie w BMW rozgladnac np. 335i X-Drive ale i odpowiednio zaplacic. Chociaz tak wiele to i drozszy nie jest. Do uzywania na asfalcie nie odbiega od STI a nawet i lepsza bo zaprojektowana na Vmax.

Lub 2 lata poczekac na STI 2 DIT bo, ze wejdzie to nie ma bata. 2,5 jest stara konstrukcja

Kriss40 nie rozumiesz ducha STI. W tym aucie takie systemy sa niepotrzebne. Dla Ciebie jest BMW jak i dla 99 % uzytkownikow. STI to nisza dla pasjonatow. Dla ktorych jesz wazne Fun z przyspieszenia. Typowe Auto na Schwajcarie i passy.

Edytowane przez haubi65
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kriss40 nie rozumiesz ducha STI. W tym aucie takie systemy sa niepotrzebne. Dla Ciebie jest BMW jak i dla 99 % uzytkownikow. STI to nisza dla pasjonatow. Dla ktorych jesz wazne Fun...

Dokładnie.

 

A potem efekt jest taki, że przechodząc koło berty jest tylko ziew, a na widok burczącego sti każdy odwraca głowę i się ślini...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Kriss40 nie rozumiesz ducha STI. W tym aucie takie systemy sa niepotrzebne. Dla Ciebie jest BMW jak i dla 99 % uzytkownikow. STI to nisza dla pasjonatow. Dla ktorych jesz wazne Fun...

Dokładnie.

 

A potem efekt jest taki, że przechodząc koło berty jest tylko ziew, a na widok burczącego sti każdy odwraca głowę i się ślini...

 

 

dokładnie - Subaru jako marka jest jak dla mnie atrakcyjne właśnie dlatego że nie są to auta przeładowane zbędną elektroniką, typu ostrzeganie o tym ostrzeganie o tamtym, parkowanie bez udziału kierowcy itd.

Edytowane przez alphaOne
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Dzisiaj oferowanie auta bez tych systemów to dla mnie dyskwalifikacja. Oczywiście mozna powiedzieć ze to nie dla mnie auto,a ja powiem, ze byłem rozczarowany tym wszystkim po jeździe próbnej. Aktywny tempomat tez nieznane pojęcie dla STI..

 

Kriss, rozumiem Twoje rozczarowanie. Akurat wszystkie te systemy doskonale znam, bo ... pracuje dla BMW ;) Niemniej jest tak jak pisze haubi: po pierwsze, Subaru to maciupki zaklad w porownaniu do BMW, a co za tym idzie rozne tego typu nowinki techniczne sa po prostu poza zasiegiem finansowym. Po drugie, tego typu bajery po prostu nie pasuja do charakteru STI. Predzej do Legacy lub Outbacka (a przeciez w tych modelach juz coraz bardziej dostepne sa tego typu systemy, patrz EyeSight).

 

Nie wspomne o tym, ze kazdy taki bajer to dodatkowe $$$ w koncowej cenie :) Dla porownania, cena BMW 335i xDrive zaczyna sie (!!!) od 221.000 PLN a STI TOP wg aktualnego kursu to 191.000. Dodaj kilka opcji wyposazenia do trojki i wyjdzie Ci roznica jeszcze znacznie wieksza (regulator predkosci z funkcja hamowania, 2300pln, ostrzeganie przed zmiana pasa ruchu 2800pln, aktywny regulator predkosci z funkcja stop&go 6300pln, reflektory biksenonowe 3600pln, lista ciagnie sie bez konca...)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bez przesady z tymi czujnikami.Niedługo klienci subaru będa wymagać systemów stabilizujących jazdę i wyprowadzjących auto z pośluzgu.A fuj.

 

Ale ta awaryjność psuje markę.Kiedyś tak nie było.I trzeba coś z tym zrobić.Może FA będzie lekarstwem ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Porównywanie BMW 335i xD z Subaru STi to chyba trochę nie na miejscu jest ;) Te samochody są do zupełnie czegoś innego zbudowane. Chcesz wygodnie wozić dupsko i rodzinę codziennie kupujesz BMW i temu typu podobne. Chcesz latać po zakrętach i udawać Hołowczyca i mieć przy tym ciągle banana na gębie to bierzesz STi. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

czy mogę prosić o linka do takiej oferty. Chętnie przygarnę roczne STI z przebiegiem 20k km za 90k pln. :)

Proszę: http://allegro.pl/subaru-impreza-sti-305km-2008-rok-ideal-i4251043454.html, http://otomoto.pl/subaru-impreza-sti-4x4-2010r-C33266772.html, a jeszcze taka ciekawostka: http://otomoto.pl/subaru-impreza-sti-spec-c-2-0-2011-C32096826.html.

 

Ja nie twierdzę, że nowy model to to samo auto. Wręcz przeciwnie, właśnie próbuję znajomego przekonać, że jednak nie. Ale trudno nie zgodzić się z jego racjami - skoro ma kupić nowe auto, z tym samym silnikiem, w którym będzie wyglądał UPG czy innej zarazy, za od biedy185, to woli wydać 80-90, dołożyć 10 za zrobienie silnika i mieć wciąż ponad 80 w kieszeni.

Dlatego chętnie dowiedziałbym się co zmodyfikowano w nowym modelu w silniku. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Porównywanie BMW 335i xD z Subaru STi to chyba trochę nie na miejscu jest ;) Te samochody są do zupełnie czegoś innego zbudowane. Chcesz wygodnie wozić dupsko i rodzinę codziennie kupujesz BMW i temu typu podobne. Chcesz latać po zakrętach i udawać Hołowczyca i mieć przy tym ciągle banana na gębie to bierzesz STi. 

 

jezeli chodzi o jazde po asfalcie to nie uwazam ze w takim 335 masz mniej fanu z jazdy. Waga i wielkosc aut bardzo zblizona. STI moze i jest lepszy tam gdzie i tak nie pojedziesz autem za 180 tpn.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zeby STI robiło takie wrażenie na konkurencji jak 20 lat temu musiało by miec 500 koni (1,5x moc AMG A45) tylko nie wiem poco komu taka moc potrzebna??? 20 lat temu STI Type-R mial 2.0 i 300km (EVO V podobnie) a Golf, Astra i Escort max 150Km ;)  i to był nokaut a dzis nawet Skoda RS ma 280KM i przy niej STI EVO X czy nawet BMW 335i z 300konmi  wygladaja bardzo słabo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zeby STI robiło takie wrażenie na konkurencji jak 20 lat temu musiało by....

 

.... przede wszystkim dużo mniej ważyć ;)

 

Ale prawda jest taka, że dużo lepiej wygląda na tle poprzedniej generacji Imprezy która najzwyczajniej nie wyglądała  :)

Edytowane przez OWOC
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zeby STI robiło takie wrażenie na konkurencji jak 20 lat temu musiało by miec 500 koni (1,5x moc AMG A45) tylko nie wiem poco komu taka moc potrzebna??? 20 lat temu STI Type-R mial 2.0 i 300km (EVO V podobnie) a Golf, Astra i Escort max 150Km ;)  i to był nokaut a dzis nawet Skoda RS ma 280KM i przy niej STI EVO X czy nawet BMW 335i z 300konmi  wygladaja bardzo słabo

Z tego co w sprzedaży to Octavia RS ma 220 KM, są jakieś wieści o 280 KM?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

jezeli chodzi o jazde po asfalcie to nie uwazam ze w takim 335 masz mniej fanu z jazdy.
 

 

Zależy co rozumiesz przez "fun". Pewnie każdy z nas inaczej to interpretuje. Dla jednego funem będzie wyciskanie V-max na autostradzie dla drugiego jazda slalomem dookoła gumowych pachołków nie przekraczając 60 km/h. Powinienem w mojej wypowiedzi powiedzieć magiczne: moim zdaniem. 

Dal mnie "fun" to jazda dookoła gumowych pachołków, reszta to tylko "wożenie się" :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Zeby STI robiło takie wrażenie na konkurencji jak 20 lat temu musiało by miec 500 koni (1,5x moc AMG A45) tylko nie wiem poco komu taka moc potrzebna??? 20 lat temu STI Type-R mial 2.0 i 300km (EVO V podobnie) a Golf, Astra i Escort max 150Km ;)  i to był nokaut a dzis nawet Skoda RS ma 280KM i przy niej STI EVO X czy nawet BMW 335i z 300konmi  wygladaja bardzo słabo

 

Z tego co w sprzedaży to Octavia RS ma 220 KM, są jakieś wieści o 280 KM?
Tak sa
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja jeżdzę od roku aktualną piątką i stad moje rozczarowanie. Myślałem, ze moze zamienię właśnie na coś bardziej sportowego, ale tak jak ktoś napisał nie jeździł bym autem za prawie 200 koła po szutrach jak Hołek tylko w normalnym ruchu ulicznym i to jeszcze w 99% z rodziną. Subaru kojarzy mi sie właśnie z rajdami, z fajnym dźwiękiem boxera, ale BMW tak wysoko postawiło poprzeczkę, ze nie kupuję póki co Subaru. To ze STI jest tańsze od przykladowej BMW 335 i , to za słaby argument skoro nie spełnia moich oczekiwań i to tyle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

nie jeździł bym autem za prawie 200 koła po szutrach jak Hołek tylko w normalnym ruchu ulicznym

 

I dlatego STi nie jest dla Ciebie tylko właśnie samochód typu BMW czy powiedzmy Legacy (żeby jeszcze tylko było z jakimś mocnym silnikiem). Na tą chwilę Subaru w Polsce nie ma nic do zaoferowania komuś kto szuka mocnego i wygodnego daily cara.

Co do upalania samochodu za 200k to właśnie do tego został zbudowany STi czy Evo i jednak znajdują się zapaleńcy którzy upalają swoje zabawki i pakują w nie drugie tyle kasy na różne mody.

Dla każdego coś innego.  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma sprawy, jak tylko ktoś je mi zrobi, bo ciężko takowe robić jak się za kierownicą siedzi :) Fakturę za wymianę panewek po zabawie też mam wstawić?

Edytowane przez matros1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

dzisiaj mercedes A ma 360 kM z 2 litrów itp o awaryjności nawet nie ma co pisać.

 

Żartujesz prawda? Bo już teraz jest znanych kilka przypadłości, z awarią turbiny zabijającą silnik na początku listy.  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...