Jump to content

przymar

Użytkownik
  • Posts

    488
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Skąd
    Jelenia Góra
  • Auto
    Legacy IV Kombi MY07 2.0 (na szczęście Pb, nie ON)

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

przymar's Achievements

..:: Profi ::..

..:: Profi ::.. (4/13)

478

Reputation

  1. 1. Mikkelsen 2. Ostberg 3. Gryazin 4. Cais 5. Herczig 6. Bonato 7. Marczyk 8. Scandola 9. Turan 10. Llarana 1. Bassas 2. Franceschi 3. Fotia
  2. Zwrot kosztów procesowych, a rzeczywiste koszty sprawy to bardzo odległe rzeczywistości.
  3. Ale tacy jegomoście myślą. Tylko niestety wyłącznie o sobie.
  4. Topowego kierowcy zabraknie. Emeryt Loeb to mało, a Breen to jednak chyba nie ten rozmiar kapelusza. Na rynku pozostał Mikkelsen, chyba że jednak z Tanakiem coś będzie, bo ostatnio na linii z Hyundaiem jakieś takie napięcie wyczuwam. Brak testów, ogólne zniechęcenie.
  5. OK, ale to powinno być wtedy 6 rajdów i 5 się liczy. A nie jak tutaj - wybór taktyczny, żeby maksymalnie punktować. Rozumiem, że chodzi o efekt zachęty, ale przez to waga tytułu się rozwadnia. Żal patrzeć jak marketingowo i sportowo rajdy szorują o dno.
  6. Tylko, że w tych jakże przejrzystych mistrzostwach potrzeba wyższej matematyki, żeby określić gdzie jest naprawdę. Zakładając start i Kajto i Rossela to KAJ ma do poprawy rajd za 18 pkt (najgorszy wynik z 5 najlepszych rajdów), a Rossel najgorszy wynik ma za 20 pkt. Czyli przy wygranej Rossela + max punktów z PS daje mu 10 dodatkowych oczek, a Kajto będąc drugim w rajdzie i PS ma 4 dodatkowe punkty. Czyli wystarczy. Abstrahując oczywiście od odwołania Rossela, bo jeżeli byłoby skuteczne to pozamiatane. Czy coś kręcę? (Dziwić się, że rajdy są ostatnio tak popularne przy tak przejrzystych zasadach)
  7. 1. Marczyk 2. Chuchała 3. Wróblewski 4. Płachytka 5. Chwietczuk 6. Kasperczyk 7. Kotarba 8. Lubiak 9. Brzeziński 10. Bubik 1. Brzeziński 2. Bubik 3. Gazda
  8. 1. Evans 2. Neuville 3. Ogier 4. Tanak 5. Sordo 6. Rovanpera 7. Katsuta 8. Fourmaux 9. Solberg 10. Gryazin 1. Gryazin 2. Ostberg 3. Suninen
  9. Nie dziwię się Ingrassi. Po co ryzykować, bo innego kierowcy z taką furą szczęścia jaką ma OGI (nie ujmując oczywiście z umiejętności) to chyba nie ma. Jednak popylanie 180 km/h wśród drzew szutrową ścieżką to człowieka może w pewnym momencie skłonić do refleksji.
  10. No właśnie coś ostatnio jakby spuścił z tonu. Jakieś takie bezbarwne występy. Wcześniej nawet w takich okolicznościach bywał mocny, a Finka w tym roku nie była aż tak do odkurzania, żeby na to tylko zwalać. Mimo to pewnie dowiezie majstra. Wygląda na to, że decydujący o tytule będzie ostatni zakręt Chorwacji za 14 pkt (OGI 7 więcej, EVA 7 mniej).
  11. RSMP 1. Grzyb 2. Chuchała 3. Kasperczyk 4. Wróblewski 5. Chwietczuk 6. Kotarba 7. Byśkiniewicz 8. Płachytka 9. Lubiak 10. Kabaciński 1. Brzeziński 2. Bubik 3. Sroka
  12. ERC 1. Mikkelsen 2. Sordo 3. Lukyanuk 4. Solans 5. Marczyk 6. Llarana 7. Herczig 8. Scandola 9. Bonato 10. Araujo 1. Franceschi 2. Bassas 3. Almeida
  13. 1. Tanak 2. Rovanpera 3. Ogier 4. Breen 5. Evans 6. Neuville 7. Lappi 8. Katsuta 9. Fourmaux 10. Ostberg 1. Ostberg 2. Gryazin 3. Huttunen
  14. Kiedyś przechodziłem obok stłuczki i było jak opisałeś. Mówię gościom, żeby usunęli auta bo mandat dostaną. Oczywiście z tzw. ryjem na mnie. Kilka sekund później nadjechała Policja. Pierwsze co policjant: dlaczego nie usunęli pojazdów. W takich podskokach wsiadali do aut, jak kiedyś w LeMans bywało.
  15. przymar

    Kubica w F1

    Na dobrą sprawę to HAM niewiele ryzykował. Będąc z tyłu i tak - nawet w sytuacji niewielkiego deszczu, jadąc poza linią wyścigową - nie dałby rady wyprzedzić NOR. A z tyłu miał na tyle dużą przewagę, że pitstop nic mu nie odbierał. Tutaj lepiej było gonić niż być ściganym.
×
×
  • Create New...