Jump to content

przymar

Użytkownik
  • Content Count

    304
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

56 Dobry

About przymar

  • Rank
    ..:: Bywalec :..

Profile Information

  • Skąd
    Jelenia Góra
  • Auto
    Legacy IV Kombi MY07 2.0 (na szczęście Pb, nie ON)

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Tak przy okazji - w dobrym forumowym tonie jest robić heheszki z Grety Thunberg i kwestii zmian klimatu. Nie mi oceniać całą otoczkę działalności dziewczyny, ale chyba trudno o bardziej jaskrawy przykład ocieplenia niż tegoroczna zima i Rally Sweden AD 2020. Ciekawe jak interpretować słowa Todta - jako ultimatum? W przyszłości w takich warunkach odwołamy rajd więc przedmieście odcinki na północ? Z roku na rok to trochę trudne. Przeniesienie odcinków 200-300 km to de facto organizacja innego rajdu (sponsorzy, samorządy, ludzie, infrastruktura).
  2. Z tego co pamiętam w zeszłym roku łączyliśmy WRC 2 Pro i WRC 2, więc teraz WRC 2/3 powinno być razem.
  3. Zapowiada się niezły totolotek tym razem 1. Ogier 2. Neuville 3. Tanak 4. Evans 5. Lappi 6. Breen 7. Latvala 8. Sunninen 9. Katsuta 10. Ostberg WRC 2/3 1. Ostbarg 2. Tidemand 3. Veiby
  4. Dlaczego? Pojedzie Patelnie pierwsze 8 razy w swoim życiu.
  5. Jakby nie było podpisu to bym powiedział w ciemno że Hyundai.
  6. Napisałem poza terenem zabudowanym, czyli w Polsce de facto autostrady i drogi szybkiego ruchu. I o odstępach na takich raczej dyskutujemy.
  7. Ja na dwupasmówkach poza terenem zabudowanym NIGDY nie wyprzedzam z prawej strony, i jakoś daję radę dojechać w zacnym czasie. Ale niestety ze względu na takich jak Ty nie pozwalam sobie na prawidłowe odstępy.
  8. Wracając do odstępów powtórzę to co kiedyś pisałem. Najpierw zakaz (egzekwowany) wyprzedzania z prawej, potem odstępy. Inaczej trzymający odstęp będzie musiał przed drogą łyknąć melisy. Odstęp, ktoś wjeżdża, robi odstęp do tego co wjechał, następny wjeżdża, odstęp, następny itd.
  9. Umarł król Monte. Gigantyczny błąd Loeba w doborze opon (chyba, że nie miał już miękkich, ale to też oznaczałoby złe zarządzanie w kontekście całego rajdu). Neuville dziś miał dzień konia, ale wizerunkowo dla mnie najbardziej w całym rajdzie zyskał Evans. Nie było kwestii Dmacków czy pozycji na drodze. Mocne tempo na poziomie czołówki w porównywalnych warunkach.
  10. Wczoraj wczesnym wieczorem miałem przykrą sytuację - siostra poślizgnęła się, wpadła na skarpę i miała miała miękką rolkę. Zdarzenie na drodze krajowej. Wisiała w pasach na dachu, tuż przy drodze. Zanim się ktoś zatrzymał minęły ją 3 inne samochody, nikt nawet nie zwolnił. Ludzie, co się kurna z nami dzieje?
  11. Pytanko - czy na WRC+ macie highlights-y z piątku? Tak wszystko poprawiają, że szkoda gadać. Jak nie będą robić dziennych podsumowań to grzecznie poproszę o zwrot kasy. A na TV Samsung (czyli niezbyt niszowym) apka cały czas stara. Profeska pełną gębą.
  12. Bo to polska produkcja. Czasem na polskim filmie lub serialu najchętniej puściłbym wersję z napisami, żeby wiedzieć co mówią.
  13. 185 to już w powietrzu, więc koła mieliły powietrze.
  14. Gruuuubo. Załoga na pewno OK? Ott tak sobie leży, że wilka dostanie.
  15. Nie do końca rozumiem cały hype wokół Rovanpery. Talentów z niższych kategorii które nie zrobiły ostatniego kroku było już kilka. Lappi, Sunninen też mieli masakrować, a było z tym średnio. A z młodego pół forum zrobiło już przyszłego mistrza świata. Najpierw niech coś w wurcu pokaże.
×
×
  • Create New...