Jump to content

przymar

Użytkownik
  • Content Count

    281
  • Joined

  • Last visited

About przymar

  • Rank
    ..:: Bywalec :..

Profile Information

  • Skąd
    Jelenia Góra
  • Auto
    Legacy IV Kombi MY07 2.0 (na szczęście Pb, nie ON)

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Charakterystyka odcinka idealna dla zawodnika, który kilka ostatnich sezonów spędził w rallycrossie. Zobaczymy czy Polówka nie klęknie.
  2. 1. Tanak 2. Meeke 3. Neuville 4. Latvala 5. Ogier 6. Sunninen 7. Breen 8. Lappi 9. Mikkelsen 10. Tidemand 1. Rovanpera 2. Paddon 3. Kajetanowicz
  3. Zastanawiałem się nawet, czy prowadzone były jakiekolwiek poważne rozmowy/negocjacje w tym temacie. Co do kalendarza - Deutschland dla kibica z racji terminu i ewentualnego odpuszczenia winnic straci sporo na atrakcyjności.
  4. Powiem tak. Nigdy się przesadnie nie zagłębiałem w wyliczenia, ale patrząc na punkty swoje i innych nigdy nie jestem pewien za co kto dostał punkty. Mam wniosek - Excel z wyliczeniami do podglądu na dysku sieciowym.
  5. 1. Ogier 2. Tanak 3. Sordo 4. Lappi 5. Sunninen 6. Neuville 7. Mikkelsen 8. Meeke 9. Latvala 10. Rovanpera 1. Rovanpera 2. Kajetanowicz 3. Gryazin
  6. Czytałem ten "artykuł" i byłem zażenowany zarówno niektórymi tezami jak i stylem, skądinąd obecnie popularnym, że piszący ma rację, a reszta z innym zdaniem to palanci i idioci. Idąc za tymi radami na autostradzie odbywałby się wyścig na dwóch pasach że zwycięzcą w postaci najbardziej bezwzględnego zawodnika, który wykorzystuje bezpieczny odstęp do robienia slalomu między pasami.
  7. Serce mówi - więcej mocy, rozum - ale tak właściwie po co. Do tego sprowadza się ten wątek.
  8. Żeby nie było - moc jest fajna. Subiektywnie. Obiektywnie po analizie wychodzi, że dla zdecydowanej większości nie będzie ona wykorzystywana nawet w połowie. A bywają sytuacje gdzie Dawid wygrywa z Goliatem.
  9. A ile razy zamiast 150 KM potrzebujesz 400? Żeby nie było, bardzo bym chciał mieć te 400 koników, ale przy umiejętnej jeździe odpuszcza się może z 5 % manewrów że względu na niedobór mocy. I to tylko dlatego, że mieszkam w terenach podgórskich. Co do clue tematu. Wielu tu obecnych kupuje Subaru pod kątem dreszczyka i sportowych parametrów. Gość o którym wspominałem pokazał, że KM (oczywiście w określonej sytuacji) to nie wszystko. Co do proporcji moc/masa to nie wyglądał na wybitnie odelżony względem rywali - wręcz przeciwnie.
  10. A propos tematu. Właśnie wróciłem z Gymkhana Grid. W kategorii RWD wygrał gość w 200-konnej MX5 objeżdżając kilkusetkonne potwory prowadzone przez zacnych zawodników. BTW - technika i linie przejazdów idealne. Więc po co ta moc?
  11. Mi brakuje jednej wizyty do 20. Po 18 postanowiłem trochę odpuścić i oddaję z 2 razy do roku. Ponoć dla zdrowia nie jest to tak kompletnie obojętne, a latka lecą.
  12. przymar

    Kubica w F1

    Oj, chyba byś się zdziwił. Nieważne - złota zasada to nie pchać się tam gdzie cię nie chcą. Co do bolidu to po przemyśleniu może wyglądać tak: tegorocznym jeździć nie mogą, stare bez sensu oklejać w reklamy innych niż Orlen firm, a auto Lotusa z tego co pamiętam z Top Gear można wynająć, co pewnie było najtańsze. Widziałem chyba logo Williams na dziobie, 90% obserwujących nawet nie zorientuje się w temacie.
  13. Z tym pierwszym - byłoby to możliwe i rozsądne biorąc pod uwagę to co dzieje się w polskim internecie (m.in. w tym wątku). Co do drugiego - nierealne. Taka rzecz jest na pewno elementem umowy z Orlenem, i nawet gdyby Robert odchodził gdzie indziej i byłoby to wiadome, to i tak by przyjechali.
  14. Niemcy 1. Tanak 2. Sordo 3. Ogier 4. Latvala 5. Neuville 6. Mikkelsen 7. Lappi 8. Sunninen 9. Greensmith 10. Kopecky WRC2 1. Kopecky 2. Ostberg 3. Gryazin
  15. przymar

    Kubica w F1

    A skąd wiesz z czego to wynika? Z innego atakowania tarek? Może tak, może nie. Z innych ustawień bolidów (vmax vs. zakręty)? Może tak, może nie. Używanie sformułowań Ruselek, kłamczuszka itd. również nie sprzyja jakiejś rozsądnej rozmowie. Sporo osób wkłada RK w bolid Haasa na miejsce leszcza GRO i jakoś nikt nie wnika jakie on ma warunki. Jak dla mnie RWR jest w takiej czarnej dziurze, że kombinują jak z niej wyjść i torpedowanie swojego kierowcy byłoby co najmniej dziwne. Co do preferencji - GR został ogłoszony szybciej, wiążą z nim większe nadzieje, jest dla nich pierwszy. I wykorzystuje swoją szansę i to co ma w 110 %. Nie wiem jak inni, ale dla mnie Robert jest coraz bardziej zrezygnowany (pewnie sam bym był), a GR wyciska każdy weekend jak cytrynę i walczy z tym padłem jak może.
×
×
  • Create New...