Jump to content

przymar

Użytkownik
  • Content Count

    364
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

153 Wspaniały

About przymar

  • Rank
    ..:: Bywalec :..

Profile Information

  • Skąd
    Jelenia Góra
  • Auto
    Legacy IV Kombi MY07 2.0 (na szczęście Pb, nie ON)

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Niestety, motorsport jako sport globalny (WRC, Rallycross, za chwilę F1) umiera na naszych oczach. Większość śmieje się z Proto, a za chwilę to będzie jedyna forma rajdów jakie znamy.
  2. Trasa ma być zabezpieczona. Trochę naciągane, ale jakbym np. prywatnym autem trafił takie precjozum na drodze to bym poszedł do zarządcy drogi. Temat w ogóle ciekawy - nie byłem w tym roku na Świdnickim - faktycznie tak wiało na przełęczy?
  3. Ciekaw jestem odpowiedzialności organizatora w takim przypadku. Jednak nie było to standardowe zdarzenie rajdowe, a kasy (start + naprawa) trochę poszło.
  4. Jako wywołany do tablicy jestem szczerze zainteresowany gdzie DJ wywołuje jakiekolwiek reakcje. Ze znanych mi antagonizmów parkowanie we Wrocławiu z tablicami DLU i w Lubinie parkowanie DW jest obarczone ryzykiem, ale to z racji kibolowskich.
  5. Wtedy spadek na P3, tak więc nic z tego. Punkty fabryki by uciekły. Adamo w razie czego nie miałby sentymentów.
  6. Myślę, że tym razem nie będzie to taki mickey mouse jak zwykle. Raczej odcinki w stylu San Remo, a tam współpraca kierowca-pilot musi być prawie telepatyczna. "Zwykła" Monza jest trochę barbórkowa i można sporo zapamiętać, a nie jechać na czysty opis.
  7. Panowie, nie wiem co tam w sobotę piliście ale dobre to było. Liczycie, że ktoś kto nie siedział w rajdówce 4-5 lat wsiądzie i będzie miał choćby kontakt z czołówką? Kibicowanie ma swoje granice. PS. Patrząc na to co się dzieje obecnie w Europie sądzę, że dziś jest ostatni dzień rywalizacji WRC w tym sezonie.
  8. Od razu paranoja. Opłata za czas antenowy. A tak na poważnie - z punktu widzenia postronnego kibica to jakaś parodia. Te same auta, nawet nie zespoły fabryczne jadą w osobnej lidze. I weź tu człowieku przekonaj kogoś do rajdów. Ale dopóki kasa się zgadza to nie będzie zmian.
  9. Czy ktoś ogląda All Live przez aplikację w Samsungu (mówię o telewizorze)? Nie mam nic do Hiszpanów, ale już drugi rajd podpinam kompa, bo nie można przestawić na angielski komentarz. Wczoraj było po angielsku. Może uważają, że w Polsce Hiszpański to bardziej popularny język.
  10. Głowa aż tak, żeby z Katsutą przegrywać to chyba nie bardzo. Coś musi być z autem
  11. WRC 1. Tanak 2. Neuville 3. Sordo 4. Ogier 5. Evans 6. Rovanpera 7. Katsuta 8. Suninen 9. Lappi 10. Loubet WRC2+3 1. Ostberg 2. Solberg 3. Kajetanowicz
  12. przymar

    Kubica w F1

    Bardziej chodzi o to, że wchodząc i utrzymując się w F1 chodzi o wygrywanie, a nie o świadome traktowanie jej jako poligon do wprowadzania nowinek do aut cywilnych. Nie mylmy "skutków ubocznych" w ich użyciu z pierwotną intencją, jaką jest marketing i budowanie marki.
  13. RSMP 1 Grzyb 2 Huttunen 3 Słobodzian 4 Kasperczyk 5 Płachytka 6 Kotarba 7 Chwietczuk 8 Byśkiniewicz 9 Wróblewski 10 Chuchała 2WD 1 Lubiak 2 Typa 3 Cieślak
  14. ERC 1 Solberg 2 Lukyanuk 3 Marczyk 4 Lindholm 5 Munster 6 Breen 7 Herczig 8 Llarena 9 Dinkel 10 Cais ERC3 1 Torn 2 Bassas 3 Almeida
  15. Obawiam się, że lepiej policzyć do 100 (w tej sytuacji do 10 to za mało) i na chłodno określić opcje. Prawnie szanse na cokolwiek są bliskie 0. Trochę inna skala, ale mi po 3 latach padł topowy model telewizora Samsunga. Wiedziałam, że po ptakach więc się wkurzyłem, ale nawet nie startowałem, mimo, że później doczytałem, że sam model miał wadę. Możesz się szamotać i tracić czas, nerwy i kasę lub realnie spojrzeć na rzeczywistość.
×
×
  • Create New...