Machoń Opublikowano 14 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2015 Tyle preferencji ile użytkowników...... myślę, że każdy ma ulubionego małego wariata drogowego Każdy HH ma coś w sobie i potrafi skusić takim czy innym argumentem i dotrzeć do potencjalnego klienta.... wszystkie HH są na swój sposób fajne i wszyscy macie rację.... jedni lubią bojowy wygląd, inni trylion koni pod maską, ktoś woli wodotryski w środku i inne bajery, dla innych liczy się cichociemny wygląd.... i to jest świetne.... ! W przeciwnym razie po drogach jeździłyby tylko STI i nie byłoby się z kim ścigać 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pyzo Opublikowano 15 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2015 Carfit - bialy RS to jedyny sluszny wybor http://profmyster69.wix.com/rs2016#!frozen-white/cgo6 Getapatalked 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł_P Opublikowano 15 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2015 Tyle preferencji ile użytkowników...... myślę, że każdy ma ulubionego małego wariata drogowego Każdy HH ma coś w sobie i potrafi skusić takim czy innym argumentem i dotrzeć do potencjalnego klienta.... wszystkie HH są na swój sposób fajne i wszyscy macie rację.... jedni lubią bojowy wygląd, inni trylion koni pod maską, ktoś woli wodotryski w środku i inne bajery, dla innych liczy się cichociemny wygląd.... i to jest świetne.... ! W przeciwnym razie po drogach jeździłyby tylko STI i nie byłoby się z kim ścigać Racja i to jest extra że każdy lubi coś innego bo inaczej byśmy tymi samymi samochodami wszyscy jeździli Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 15 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2015 A45 i RS3 zapewne są lepsze - zwłaszcza jako daily - ale 1M dawało masę frajdy (IMO więcej niż M3) i jeśli w M2 nie będzie gorzej, to będzie to mój faworyt. Wiecie, takie auto w stylu: pewnie zabiję się w nim na jakimś drzewie, ale zrobię to z uśmiechem na ustach (dla przewrażliwionych - to ostatnie to tylko żart) Dokładnie, chodzi o ten dreszczyk emocji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kukson Opublikowano 15 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2015 Ford wypuścił kolejne części o powstawaniu RSa 2: https://youtu.be/JDrwJAxJYCs 3: https://youtu.be/k3WgzuYTpxw pierwsza część gdzieś ze dwie strony temu była wrzucona. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 15 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2015 (edytowane) Spodziewam się, że M2 będzie miało zbliżony charakter i już wiem, że się nie skuszę. podejrzewam, ze wlasnie nie i ze beda to dwa auta, ktore na calkiem rozne sposoby interpretuja pojecie "dynamika". M4 nawet w wersji GTS wazy 1500kg, M2 jest wyraznie lzejsze, ale ma tez mniej mocy. Nie-rewelacyjny czas na NbR tez potwierdza te teorie, ze bardziej chodzi o te subjektywna dynamike, niz obiektywna [edit] co pacze, M2 wazy 1570 kg boze jaka krowa! ale na koncu tego artykulu jest zestawienie z RS3 i A45AMG i w sumie wszystkie waza podobnie... http://www.auto-motor-und-sport.de/news/bmw-m2-coupe-2016-fotos-daten-preise-9996541.html Edytowane 15 Października 2015 przez Than_Junior Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ken Opublikowano 15 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2015 Od dłuższego już czasu gadamy tu o autach, które poprzez swoje ceny same się wykluczyły z szeregów HH :-), no chyba że teraz skrót tłumaczymy Hiper Hatch... 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bernas77 Opublikowano 15 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2015 A3 S-line odstawia 911. Uwierz mi , ze Focus MKII RS po mapie , i drobnych zabiegach za 7k PLN , odstawia Prosiaka Carrera S z PDK Mój oświniaczony golf r seria bez map tez robi 911! Jak dzieci w piaskownicy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arti_D Opublikowano 15 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2015 (edytowane) Dzisiaj miałem przyjemność przez godzinę polatać nowym RS3 ( dzięki uprzejmości Rowiński & Wajdemajer w Powsinie) żadne nowy hot hatch o Sti MY15 nie wspominając nie może się z tym autem równać. Jeździłem różnymi autami A45, Focus RS MY10, poprzednie RS3, Focus ST, itp. i żadne z tych aut nie może się równać z nową eReską. Nie ma mowy w tym aucie już o ryciu przodem, wykonanie wnętrza bajka a wrażenia akustyczne to czyta poezja. Naprawdę polecam każdemu karnąć się do Powsina i tym autem polatać. Edytowane 15 Października 2015 przez Arti_D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 16 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2015 (edytowane) Z tym równaniem się to chyba wszystko zależy od tego czego się oczekuje od samochodu. Jak dla mnie z wyżej wymienionych brałbym tylko STi. Powód jest bardzo prosty: stały napęd na 4 koła. Tak wiem na ulicy "Kowalski" nawet nie zauważy różnicy. Jednak ja nie jestem "kowalski" i kupując taki samochód na bank będę targał go na różne imprezy typu track day a tam banana na ryju mam jak mogę się trochę poślizgać. Także punkt widzenia zależy od punktu siedzenia. Co kto lubi i potrzebuje. Każdy z nas może znaleźć tysiące argumentów za/przeciw każdym z tych samochodów. Od rzeczy typu cena, dostępność serwisu poczynając na wygodzie fotela i zapachu skóry kończąc. Moi prywatni faworyci z tego co jest dostępne na rynku: - STi - Megane RS Z tego co jeszcze nie jest ale czym chciałbym się przejechać w warunkach torowych: - Focus RS - BMW M2 Reszta to dla mnie mniej lub bardziej szpanerskie dupowozy do robienia szału spod świateł. Ewentualnie zwyczajnie mi się nie podobają (nowy Civic czy Cupra). Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Edytowane 16 Października 2015 przez matros1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł_P Opublikowano 16 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2015 Z tym równaniem się to chyba wszystko zależy od tego czego się oczekuje od samochodu. Jak dla mnie z wyżej wymienionych brałbym tylko STi. Powód jest bardzo prosty: stały napęd na 4 koła. Tak wiem na ulicy "Kowalski" nawet nie zauważy różnicy. Jednak jak nie jestem "kowalski" i kupując taki samochód na bank będę targał go na różne imprezy typu track day a tam banana na ryju mam jak mogę się trochę poślizgać. OK, ale tak sobie myślę że jak już ktoś ma 100-150 tysiaków do wydania na coś takiego jak HH i siedzi tu na forum Subaru to raczej ma już Subaru w domu do zabawy Ja np. mam 11-letnie Evo, które mam nadzieję ma u mnie dozywocie drugiego Evo nie potrzebuję więc jakiś fajny HH będzie dla mnie dobrym uzupełnieniem parku maszynowego Tak już jest, że jak ktoś jest maniakiem samochodów to zwykłe auto nie jest dla niego, ja po prostu nie chcę zwykłego dupowozu tylko sprzętu z zacięciem sportowym dającym banana na twarzy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bo_Lo Opublikowano 16 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2015 Większość z opisywanych tu aut to nawet nie są HH.Dla mnie HH to mocna oska i chyba takie są(były) zalozenia tej klasy aut. Z obecnych HH to schodzaca juz meganka RS ,poprzednie clio RS,poprzedni Focus RS... Wstawianie i porównywanie tu Hiper Hatch jak RS3,A45 czy w ogóle aut z awd to bez sensu.Przede wszystkim cenowo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 16 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2015 (edytowane) Z tym równaniem się to chyba wszystko zależy od tego czego się oczekuje od samochodu. Jak dla mnie z wyżej wymienionych brałbym tylko STi. Powód jest bardzo prosty: stały napęd na 4 koła. Tak wiem na ulicy "Kowalski" nawet nie zauważy różnicy. Jednak jak nie jestem "kowalski" i kupując taki samochód na bank będę targał go na różne imprezy typu track day a tam banana na ryju mam jak mogę się trochę poślizgać. OK, ale tak sobie myślę że jak już ktoś ma 100-150 tysiaków do wydania na coś takiego jak HH i siedzi tu na forum Subaru to raczej ma już Subaru w domu do zabawy Ja np. mam 11-letnie Evo, które mam nadzieję ma u mnie dozywocie drugiego Evo nie potrzebuję więc jakiś fajny HH będzie dla mnie dobrym uzupełnieniem parku maszynowego Tak już jest, że jak ktoś jest maniakiem samochodów to zwykłe auto nie jest dla niego, ja po prostu nie chcę zwykłego dupowozu tylko sprzętu z zacięciem sportowym dającym banana na twarzy Ja to jestem jak takie duże dziecko co potrzebuje mieć kilka zabawek bo jedna to za mało Od wymyślania bajeczek dla żony po co nam to wszystko to mnie czasami głowa boli Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Edytowane 16 Października 2015 przez matros1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 16 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2015 Dzisiaj miałem przyjemność przez godzinę polatać nowym RS3 ( dzięki uprzejmości Rowiński & Wajdemajer w Powsinie) żadne nowy hot hatch o Sti MY15 nie wspominając nie może się z tym autem równać. Jeździłem różnymi autami A45, Focus RS MY10, poprzednie RS3, Focus ST, itp. i żadne z tych aut nie może się równać z nową eReską. Nie ma mowy w tym aucie już o ryciu przodem, wykonanie wnętrza bajka a wrażenia akustyczne to czyta poezja. Naprawdę polecam każdemu karnąć się do Powsina i tym autem polatać. Ja nie do konca sie moge zgodzic.MIalem bardzo niewielko stycznosc z RS3 ale nawet po tej krotkiej jezdzi smiem twierdzic ze STI 15 skreca o niebo lepiej. O tym jak auto sie prowadzi po sliskim i jak dziala naped bede mogl zapewne powiedziec cos wiecej po audi driving experience 2016. Silnik i reszta wiadomo kwiestaia gustu.Moim zdaniem silnik jest rewelacyjny wiec tu nawet nie ma co porownywac do sti wnetrze tez ale nalzey tez pamietac ze RS3 kosztuje prawie dwa razy tyle jak sie je dobrze doposazy a wnetrze sti jest juz teraz tez bardzo przyzwoite. tymczasem http://www.worldcarfans.com/1151015100136/hyundai-i30-n-hot-hatch-spied-near-the-companys-nrburgring/lowphotos#1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pyzo Opublikowano 16 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2015 Jestem mega ciekawy tego Hyundaia. Inzynierowie Forda ktorzy przy RSie pracowali zazdroscili kolegom z N-Division budzetu... Moze nie bedzie lipy Getapatalked Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 16 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2015 Konczy sie pewna epoka jak Audi Quattro czy Delta Integrale teraz przyszla pora na EVO http://www.worldcarfans.com/1151016100152/mitsubishi-says-the-lancer-evolution-is-dead-for-good Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek1986 Opublikowano 16 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2015 teraz przyszla pora na EVO Masakra szczerz mówiąc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 16 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2015 (edytowane) Dlatego trzeba kupować tego typu wynalazki jak jeszcze można. To się tyczy wszystkich HH starej szkoły czy właśnie Evo czy STi. Inaczej za chwilę zostaną same szpanowozy do barowych dyskusji. Edytowane 16 Października 2015 przez matros1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł_P Opublikowano 16 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2015 Z tym równaniem się to chyba wszystko zależy od tego czego się oczekuje od samochodu. Jak dla mnie z wyżej wymienionych brałbym tylko STi. Powód jest bardzo prosty: stały napęd na 4 koła. Tak wiem na ulicy "Kowalski" nawet nie zauważy różnicy. Jednak jak nie jestem "kowalski" i kupując taki samochód na bank będę targał go na różne imprezy typu track day a tam banana na ryju mam jak mogę się trochę poślizgać. OK, ale tak sobie myślę że jak już ktoś ma 100-150 tysiaków do wydania na coś takiego jak HH i siedzi tu na forum Subaru to raczej ma już Subaru w domu do zabawy Ja np. mam 11-letnie Evo, które mam nadzieję ma u mnie dozywocie drugiego Evo nie potrzebuję więc jakiś fajny HH będzie dla mnie dobrym uzupełnieniem parku maszynowego Tak już jest, że jak ktoś jest maniakiem samochodów to zwykłe auto nie jest dla niego, ja po prostu nie chcę zwykłego dupowozu tylko sprzętu z zacięciem sportowym dającym banana na twarzy Ja to jestem jak takie duże dziecko co potrzebuje mieć kilka zabawek bo jedna to za mało Od wymyślania bajeczek dla żony po co nam to wszystko to mnie czasami głowa boli Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk No ja właśnie mam tak samo Co do Evo to już od 2-3 lat zapowiadali koniec Evo i że zamiast niego pojawi się coś mniejszego (innego w nazwie niż Lancer) i że właśnie coś z hybrydą lub jak Focus RS z silniczkami elektrycznymi napędzającymi tylne koła. Takie czasy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 16 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2015 lub jak Focus RS z silniczkami elektrycznymi napędzającymi tylne koła. Skąd pomysł, że Focus RS ma coś takiego ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 16 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2015 lub jak Focus RS z silniczkami elektrycznymi napędzającymi tylne koła. Skąd pomysł, że Focus RS ma coś takiego ? tym bardziej, że akurat ten Focus RS tego nie ma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł_P Opublikowano 16 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2015 Może coś zamieszałem, no to jaki napęd AWD ma nowy RS ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Houdini Opublikowano 16 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2015 być może lepszy niż sti Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 16 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2015 być może lepszy niż sti E tam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 16 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2015 HH ma być FWD i podnosić tylne koło w zakręcie Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się