turdziGT Opublikowano 4 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2015 Gratulacje Jaki kolor? nie ma co gratulować póki co wpłaciłem tylko profilaktycznie symboliczna zaliczkę , ale póki co go nie zobaczę na żywo to nie odbieram . Mysle ze nie stracę i chętnych będzie sporo, skonfigurowałem go prawie maksymalnie , w kolorze oczywiscie białym Kiedy odbiór ? odbiór marzc /kwiecień Super ciekawe ktory zostawisz STI czy RSa no chyba ze zostawisz dwa bo zapewne RS bedzie bardziej Hardcorowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 14 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2015 http://www.carscoops.com/2015/10/2017-bmw-m2-coupe-all-official-details.html No i jest M2.Wyglada zacnie jezdzi pewnie zacznie tylko na milosc boska dlaczego BMW uzywa skor ktore wygladaja jak cerata Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł_P Opublikowano 14 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2015 Kurde kozacko wygląda, wiadomo ile będzie kosztował w PL ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Korton Opublikowano 14 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2015 http://www.carscoops.com/2015/10/2017-bmw-m2-coupe-all-official-details.html No i jest M2.Wyglada zacnie jezdzi pewnie zacznie tylko na milosc boska dlaczego BMW uzywa skor ktore wygladaja jak cerata Niezle, z przodu tarcze 380mm, tyl 370mm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysztov Opublikowano 14 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2015 (edytowane) W Wielkiej Brytanii M2 jest w podstawie droższe od RS3 o 5 tys. funtów. (45 vs 40). Ale jeśli przeliczymy te 45 tys. funtów na PLN wg dzisiejszego kursu, wychodzi na to, że M2 kosztuje dokładnie tyle ile RS3 u nas (~255 tys. PLN). Ciekaw jestem jaką cenę zaproponuje BMW. Przy cennikach RS3 był lament, że jest nieprzyzwoicie drogie, a M2 powinno być jeszcze troszkę droższe. Moim zdaniem mimo wszystko kupując Audi dostaje się więcej samochodu i napęd 4x4. Pewnie M2 wykręci nieznacznie lepszy czas na Nurburgringu, ale dla przeciętnego użytkownika nie będzie to miało wielkiego znaczenia. Edytowane 14 Października 2015 przez Krzysztov Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ken Opublikowano 14 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2015 Więcej samochodu w audi? Możesz podać konkrety? Wg mnie jest dokładnie odwrotnie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 14 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2015 M2 wyglada bosko o wiele lepiej niz M4 ale nie ma sie co ludzic to auto ca +/- 300K Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł_P Opublikowano 14 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2015 Przedział 250-300 tysiaków za RS3 czy M2 to niestety przegięcie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 14 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2015 (edytowane) BMW podało czas na Nur nowego M2 7:58. Szczerze mówiąc to tak sobie jak porównać to ze słabszymi FWD. Choć pewnie przyjemność jazdy nieporównywalna. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Edytowane 14 Października 2015 przez matros1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
QbaqBA Opublikowano 14 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2015 Jeśli będzie jeździć tak fajnie jak 1M, to chcę go. I RS3 może się schować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinJ Opublikowano 14 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2015 To ja bym wolał za mniejszą kasę CLA45AMG Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 14 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2015 Jeśli będzie jeździć tak fajnie jak 1M, to chcę go. I RS3 może się schować To prawda niestety ten wspaniały R5 w RS3 nie zasługuje na to aby byc spięty z haldexem BMW podało czas na Nur nowego M2 7:58. Szczerze mówiąc to tak sobie jak porównać to ze słabszymi FWD. Choć pewnie przyjemność jazdy nieporównywalna. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk type R i Leon Cupra miały porównywalne czasy co M3 na tym torze wiec moze to byc prawda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysztov Opublikowano 14 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2015 Więcej samochodu w audi? Możesz podać konkrety? Wg mnie jest dokładnie odwrotnie... Zależy od indywidualnie przyjętej definicji samochodu i potrzeb, które ma spełniać. Jeśli ktoś lubi mieć świadomość, że jego samochód ma najlepszy czas na Nurburgringu w swojej klasie i sprawia mu to przyjemność, albo uważa, że jedyny właściwy sposób przekazywania mocy to czyste RWD i Subarowe S-AWD, ale nigdy nie Haldex - wtedy faktycznie RS ma przechlapane. Tak, uważam, że w Audi jest więcej samochodu w wymiarze czysto materialnym, fizycznym przy zbliżonych parametrach obu tych aut. M2 to tak na prawdę dwuosobowa rakieta, RSka natomiast jest pełnoprawnym daily - a to jest jednym z podstawowych założeń HH. Niech sobie ta R5 będzie spięta Haldexem, dla mnie nie ma to wielkiego znaczenia o ile działa - a działa! Dzięki temu nadaje się na każdą porę roku, ma pięcioro drzwi, pięć miejsc i jakiśtam bagażnik. Jest piekielnie szybka w każdych warunkach, a z mojego punktu widzenia te setne sekundy straty na kilometrze okrążenia Nurba (w stosunku do M2, czy nawet CTR'a) nie mają żadnego znaczenia. Mnie to pasuje, bo działa. Z Torsenem pewnie byłoby jeszcze lepiej, ale producent tego nie zrobił, nic nie poradzę. Ostatnio jeździłem trochę M4 i nie odpowiadała mi swoim charakterem. Jeździła pięknie, ale mało skutecznie z punktu widzenia moich potrzeb. Spodziewam się, że M2 będzie miało zbliżony charakter i już wiem, że się nie skuszę. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
QbaqBA Opublikowano 14 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2015 A45 i RS3 zapewne są lepsze - zwłaszcza jako daily - ale 1M dawało masę frajdy (IMO więcej niż M3) i jeśli w M2 nie będzie gorzej, to będzie to mój faworyt. Wiecie, takie auto w stylu: pewnie zabiję się w nim na jakimś drzewie, ale zrobię to z uśmiechem na ustach (dla przewrażliwionych - to ostatnie to tylko żart) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilgt Opublikowano 14 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2015 Więcej samochodu w audi? Możesz podać konkrety? Wg mnie jest dokładnie odwrotnie... Zależy od indywidualnie przyjętej definicji samochodu i potrzeb, które ma spełniać. Jeśli ktoś lubi mieć świadomość, że jego samochód ma najlepszy czas na Nurburgringu w swojej klasie i sprawia mu to przyjemność, albo uważa, że jedyny właściwy sposób przekazywania mocy to czyste RWD i Subarowe S-AWD, ale nigdy nie Haldex - wtedy faktycznie RS ma przechlapane. Tak, uważam, że w Audi jest więcej samochodu w wymiarze czysto materialnym, fizycznym przy zbliżonych parametrach obu tych aut. M2 to tak na prawdę dwuosobowa rakieta, RSka natomiast jest pełnoprawnym daily - a to jest jednym z podstawowych założeń HH. Niech sobie ta R5 będzie spięta Haldexem, dla mnie nie ma to wielkiego znaczenia o ile działa - a działa! Dzięki temu nadaje się na każdą porę roku, ma pięcioro drzwi, pięć miejsc i jakiśtam bagażnik. Jest piekielnie szybka w każdych warunkach, a z mojego punktu widzenia te setne sekundy straty na kilometrze okrążenia Nurba (w stosunku do M2, czy nawet CTR'a) nie mają żadnego znaczenia. Mnie to pasuje, bo działa. Z Torsenem pewnie byłoby jeszcze lepiej, ale producent tego nie zrobił, nic nie poradzę. Ostatnio jeździłem trochę M4 i nie odpowiadała mi swoim charakterem. Jeździła pięknie, ale mało skutecznie z punktu widzenia moich potrzeb. Spodziewam się, że M2 będzie miało zbliżony charakter i już wiem, że się nie skuszę. Można wiedzieć dlaczego akurat RS3? a nie np A45? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysztov Opublikowano 14 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2015 Ale o co dokładnie pytasz? Dlaczego w porównaniu użyłem akurat RS3? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł_P Opublikowano 14 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2015 Ja też bym brał A45 AMG i szczerze ostrzę sobie na niego zęby w przyszłym roku, ale w tym temacie już kilka osób narzekało na materiały czy wykonanie (już nie pamiętam), ja ostatnio jechałem GLA 45 AMG i zrobiło na mnie mega wrażenie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 14 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2015 W życiu bym nie kupił ani A45 AMG , ani RS3 z jednego powodu , obydwa wyglądają mega slabo jak na HH czy Golfa GTI/RS ( no może ten ostatni 400KM ) BMW przynajmniej wygląda bojowo , jest napompowany , tryska mocą , i mówi do innych , uważaj i sie nie nie ścigaj audi czy merc total kupa wg mnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysztov Opublikowano 14 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2015 Carfit, dla Ciebie bojowy wygląd to zaleta, dla mnie wada. Okropnie nie lubię się wyróżniać. Natomiast uwielbiam zaskakiwać - A3 S-line odstawia 911. Merca A45 można skonfigurować tak, żeby wyróżniał się z tłumu. A45 ma słabą skrzynię, tablet na desce rozdzielczej, paskudne czerwone wstawki we wnętrzu, niesprawdzonego dwulitrowca i wyraźnie czuć, że napęd jest na przód z dołączanym tyłem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 14 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2015 To prawda ta Mka wręcz kipi mocą , wyglada genialnie i dla samego wyglądu bym ja kupił. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 14 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2015 Carfit, dla Ciebie bojowy wygląd to zaleta, dla mnie wada. Tak rzeczywście masz rację lubie od zawsze HH wyrozniajace sie wsrod tłumów i kipiące mocą ( ale rzeczywistą niż wiejskim tuningiem ) żeby było jasne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 14 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2015 Carfit, dla Ciebie bojowy wygląd to zaleta, dla mnie wada. Okropnie nie lubię się wyróżniać. Natomiast uwielbiam zaskakiwać - A3 S-line odstawia 911. Merca A45 można skonfigurować tak, żeby wyróżniał się z tłumu. A45 ma słabą skrzynię, tablet na desce rozdzielczej, paskudne czerwone wstawki we wnętrzu, niesprawdzonego dwulitrowca i wyraźnie czuć, że napęd jest na przód z dołączanym tyłem. Czy ja wiem pomijając materiały wnętrze A45 ma akurat fajne i na pewno bardziej sportowe zwłaszcza z genialnymi recaro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 14 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2015 A3 S-line odstawia 911. Uwierz mi , ze Focus MKII RS po mapie , i drobnych zabiegach za 7k PLN , odstawia Prosiaka Carrera S z PDK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilgt Opublikowano 14 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2015 Ale o co dokładnie pytasz? Dlaczego w porównaniu użyłem akurat RS3? z opisu wywnioskowałem, że masz nowe RS3, a dlaczego wybrałeś je, a nie a45 odpowiedziałeś już w innym poście, dlatego moje pytanie nieaktualne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zelazny Opublikowano 14 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2015 (edytowane) Carfit, dla Ciebie bojowy wygląd to zaleta, dla mnie wada. Okropnie nie lubię się wyróżniać. Natomiast uwielbiam zaskakiwać - A3 S-line odstawia 911. Merca A45 można skonfigurować tak, żeby wyróżniał się z tłumu. A45 ma słabą skrzynię, tablet na desce rozdzielczej, paskudne czerwone wstawki we wnętrzu, niesprawdzonego dwulitrowca i wyraźnie czuć, że napęd jest na przód z dołączanym tyłem. Czy ja wiem pomijając materiały wnętrze A45 ma akurat fajne i na pewno bardziej sportowe zwłaszcza z genialnymi recaro. A45 nie ma wcale gorszego wnętrza niż RS3, siedziałem w Audi kilka dni po premierze w Sztokholmie i środek wyglądał jak z zwykłym A3 + coś strasznie trzeszczało. Może felerny egzemplarz ze wczesnej produkcji? Za to fotele AMG przebijają te w RS3. Jak chcesz zaszaleć zamawiasz kubły, czerwone fotele itd, a jak nie chcesz to zostawiasz spokojny środek. To uważam za fajne w Mercedesie, ze możesz go sobie dowolnie skonfigurować. Co do jednostki 2 litrowej to nie ma z nią już żadnych problemów, pierwszym egzemplarzom padały turbiny, teraz jest ok. Z napędem się zgodzę, czuć to nawet przy launch control, ale auto potrafi polecieć bokiem aż miło. A audi jak, dalej ryje przodem? Ps, Panowie, to może jakaś ustawka? Krzysztov weźmie RS3, Carfit nowego Focusa RS lub STI, ja jestem w stanie załatwić AMG, Golfa R i BMW 135M, Megane RS. Zrobimy bitwę Edytowane 14 Października 2015 przez Zelazny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się