ketivv Opublikowano 22 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2015 + jest to, że Tesla buduje sieć "ładowarek" dostępnych za darmo 2x200 km czy 2x350 km w trasie takim autem przy założeniu, że po dojeżdzie na miejsce ja robię swoje a auto się ładuje jest do zaakceptowania (choć na zasięg wiele czynników ma wpływ a "dolać" na szybko gdziekolwiek się nie da) trasy 2x800 czy 2x1000km "na szybko" sobie takim autem nie wyobrażam bo "tankowanie" zabiera dużo czasu a przy prędkościach 160-180 km/h trzeba by chyba parę razy ładować tak więc wiele zależy od sposobu wykorzystywania takiego auta Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 22 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2015 Właśnie sie dowiedziałem, ze 400 (a tak naprawdę 375) czy 500 tys. to to samo Turdzi wyluzuj. Boorek fajnie to podsumował - firma jest młodziutka i już dosłownie zatrzęsła nie tylko rynkiem ale i całym przemysłem motoryzacyjnym i wiesz co? Chwała im za to! A że nie ma fajnego dźwięku? Fakt, tego bardzo szkoda. Jak w pracy siedzę i słyszę bodaj pierwszego, zielonego Forka XT (pozdrawiam serdecznie właściciela) - zazdraszczam bulgotu, którego mój Forek nie ma i pewnie mieć nie bedzie. Taka tendencja rynkowa i tego już pewnie nie zmienimy. Ale nie zarzucaj Tesli, ze jest za droga, bo jeszcze żaden inny producent za takie pieniądze auta o podobnych możliwościach nie zaoferował. A tu dla smaczku tryb INSANE (naprawdę tak sie nazywa!) w Tesli S i reakcje ludzi na prawym: P.S. Wspomniałem, ze KAZDA Tesla S jest w standardzie wyposazona w kompletny hardware, niezbędny do jazdy autonomicznej? Kupa radarow, kamer i sonar. Teraz tylko kwestia oprogramowania. Moze twoje ochy i achy wynikają z tego ze nie macales tego samochodu nie jechałes nim czy nawet go nigdy nie widziałeś na żywo.W internecie cz YT wszystko wyglada ślicznie i łatwo jest sie tym emocjonowac.Ja swoją opinie bazuje na tym czego doświadczyłem a mam z tym samochodem do czynienia dość często przy rożnych okazjach i moze dlatego jestem wobec niego bardzo krytyczny bo po prostu wiem co to jest. To tak jak z iphonem na oficjalnej prezentacji ten tel. Nawet dobrze nie działał ale świat i tak za nim szaleje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 22 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2015 Akumulator - sam akumulator, do elektrycznego i-MiEV kosztuje ponad 100tys. PLN. Chyba nawet więcej. Swego czasu (jakoś po premierze) akumulator do Peugeota iOn, czyli właściwie takiego samego auta, kosztował 145tys przy cenie auta bodajże 147tys Nie pamiętam ceny za cały zestaw baterii do Outlandera PHEV, dopytywałem się o to i o ile pamiętam to 100 k pln nie kosztowało. Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 22 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2015 To ja może skrócę tą dyskusję, bo i tak doprowadzi ona do stwierdzenia, że GTek to było fajne auto i że teraz już takich nie robią 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowicjusz Opublikowano 22 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2015 (edytowane) Aj Turdzi Turdzi - tu masz reakcje WŁAŚCICIELA Tesli zwyklej, gdy probuje wersje najmocniejszą...taaak, za takie emocje to można duuzo zaplacic - dorosły chlop po prostu się rozpłynął : Jak ktoś nie rozumie co tam się dzieje - wystarczy zobaczyć jak wygląda start w porównaniu z Ferrari F12. Edytowane 22 Września 2015 przez Nowicjusz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 22 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2015 To ja może skrócę tą dyskusję, bo i tak doprowadzi ona do stwierdzenia, że GTek to było fajne auto i że teraz już takich nie robią Tak jest i tym oto zdaniem zakończył bym ta dyskusje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boorek Opublikowano 22 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2015 Ja tam wole evolucje VI, ale z jednym sie zgodze. Takich aut juz mie robia, i raczej nie zapowiada sie zeby znowu zaczeli. ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 22 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2015 Na forum Subaru rozpływają się nad meleksami, świat się kończy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 22 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2015 Za 100k$ można mieć Teslę albo np... GT-Ra Chciałbym zobaczyć minę po przejażdżce jednym i drugim P.S. Teslą nie miałem okazji i jakoś mnie nie ciągnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boorek Opublikowano 22 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2015 A ja chcialbym zobaczyc jak pakujesz foteliki na tylne siedzenia gtra i bagaze zeby dojechac np. lotnisko. To sa 2 zupelnie rozne i nie porownywalne segmenty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 22 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2015 (edytowane) Jak kogoś stać na auto za 100k$ to raczej rzadko jest to jedyne auto Po prostu bawi mnie jak w temacie o HH pojawia się tak aburdalne auto jak Tesla S, która poza przyspieszeniem daje emocje na poziomie kosiarki do trawy Za chwilę ktoś zacznie udowadniać że najlepsza jest jakaś skoda w dieslu i to na forum Subaru kurde blaszka Edytowane 22 Września 2015 przez skwaro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 23 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2015 To z tą Skodą to akurat już było/jest na The Forum Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 23 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2015 Wiem wiem, miałem na myśli że tu też Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł_P Opublikowano 23 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2015 Tesla S, która poza przyspieszeniem daje emocje na poziomie kosiarki do trawy Mówisz o wyglądzie czy o jeździe? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 23 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2015 O obu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 23 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2015 (edytowane) Słyszałem że do Tesli nie można założyć LPG. To ją skreśla z naszego rynku Do Subaru, Audi czy BMW zero problemu No i Tesli diesla nie ma to niby jak kupować "oszczędności" przez CB. Samochód zupełnie od czapy. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Edytowane 23 Września 2015 przez matros1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 23 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2015 Przepraszam, a co to ma wspólnego z tematem HH? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 23 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2015 Słyszałem że do Tesli nie można założyć LPG. To ją skreśla z naszego rynku nie bądźmy pesymistami Przepraszam, a co to ma wspólnego z tematem HH? "Termin liftback jest marketingowym określeniem nadwozia typu hatchback, dostęp do przedziału bagażowego i pasażerskiego odbywa się w ten sposób. W porównaniu z hatchbackiem, pokrywa bagażnika liftbacka jest zazwyczaj dłuższa, jej linia prowadzona jest pod mniejszym kątem" https://pl.wikipedia.org/wiki/Hatchback Tesla to rodzaj hatchbacka o raczej nieprzeciętnym przyśpieszeniu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 23 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2015 Chcesz naciągnąć definicję HH żeby dołożyć tu Octavię liftbacka i udowodnić że jest najlepsza? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 23 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2015 (edytowane) Słyszałem że do Tesli nie można założyć LPG. To ją skreśla z naszego rynku nie bądźmy pesymistami Przepraszam, a co to ma wspólnego z tematem HH? "Termin liftback jest marketingowym określeniem nadwozia typu hatchback, dostęp do przedziału bagażowego i pasażerskiego odbywa się w ten sposób. W porównaniu z hatchbackiem, pokrywa bagażnika liftbacka jest zazwyczaj dłuższa, jej linia prowadzona jest pod mniejszym kątem"https://pl.wikipedia.org/wiki/Hatchback Tesla to rodzaj hatchbacka o raczej nieprzeciętnym przyśpieszeniu Odetchnąłem z ulgą Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Edytowane 23 Września 2015 przez matros1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł_P Opublikowano 23 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2015 O obu Czyli rozumiem jeździłeś osobiście i Ci się nie podobało? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowicjusz Opublikowano 23 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2015 W rozumieniu czysto ortodoksyjnym Subaru Impreza to także nie jest HH i nigdy nie byl. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 23 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2015 Już pisałem że Teslą S nie. Innym elektrykiem tak (właściwie hybrydą) i brak dźwięku silnika to dla mnie jak jazda kosiarką, nuda bez emocji. A przyspieszenia na wprost już mnie nie bawią, wolę te boczne. Jak mi ktoś udowodni że Tesla jeździ w zakrętach porównywalnie z GT-Rem (uprzedzę, jeździłem) to bardzo chętnie odszczekam to co napisałem o niej Jak na razie we wszystkich testach czytam coś dokładnie przeciwnego, łącznie z historiami że po kilku minutach ostrej jazdy systemy Tesli się przegrzewają i komputer obcina mocno osiągi. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 23 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2015 (edytowane) W rozumieniu czysto ortodoksyjnym Subaru Impreza to także nie jest HH i nigdy nie byl. Edytowane 23 Września 2015 przez ketivv Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ayu Opublikowano 23 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2015 Gdzieś już pisałem, w Amsterdamie nie chcę jeździć innymi taksówkami jak Tesla. Fajna jest. Na taksówkę. W krajach wysoko rozwiniętych z dopłatami, stacjami do ładowania itd... Kiedy można się spodziewać pierwszego demo Focusa RS w Polsce, ktoś wie? Widziałem na żywo białą H Type R. Wygląda bardzo fajnie jak dla mnie. Inaczej, zdecydowanie się wyróżnia z tłumu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się