Skocz do zawartości

Hot Hatch Hysteria


BartZ

Rekomendowane odpowiedzi

+ jest to, że Tesla buduje sieć "ładowarek" dostępnych za darmo

 

2x200 km czy 2x350 km w trasie takim autem przy założeniu, że po dojeżdzie na miejsce ja robię swoje a auto się ładuje jest do zaakceptowania (choć na zasięg wiele czynników ma wpływ a "dolać" na szybko gdziekolwiek się nie da)

 

trasy 2x800 czy 2x1000km "na szybko" sobie takim autem nie wyobrażam bo "tankowanie" zabiera dużo czasu a przy prędkościach 160-180 km/h trzeba by chyba parę razy ładować

 

tak więc wiele zależy od sposobu wykorzystywania takiego auta

 

 

 

 

 

 

Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie sie dowiedziałem, ze 400 (a tak naprawdę 375) czy 500 tys. to to samo ;)

Turdzi wyluzuj. Boorek fajnie to podsumował - firma jest młodziutka i już dosłownie zatrzęsła nie tylko rynkiem ale i całym przemysłem motoryzacyjnym i wiesz co? Chwała im za to! :)

A że nie ma fajnego dźwięku? Fakt, tego bardzo szkoda. Jak w pracy siedzę i słyszę bodaj pierwszego, zielonego Forka XT (pozdrawiam serdecznie właściciela) - zazdraszczam bulgotu, którego mój Forek nie ma i pewnie mieć nie bedzie. Taka tendencja rynkowa i tego już pewnie nie zmienimy.

Ale nie zarzucaj Tesli, ze jest za droga, bo jeszcze żaden inny producent za takie pieniądze auta o podobnych możliwościach nie zaoferował.

A tu dla smaczku tryb INSANE (naprawdę tak sie nazywa!) w Tesli S i reakcje ludzi na prawym:

P.S. Wspomniałem, ze KAZDA Tesla S jest w standardzie wyposazona w kompletny hardware, niezbędny do jazdy autonomicznej? Kupa radarow, kamer i sonar. Teraz tylko kwestia oprogramowania.

Moze twoje ochy i achy wynikają z tego ze nie macales tego samochodu nie jechałes nim czy nawet go nigdy nie widziałeś na żywo.W internecie cz YT wszystko wyglada ślicznie i łatwo jest sie tym emocjonowac.Ja swoją opinie bazuje na tym czego doświadczyłem a mam z tym samochodem do czynienia dość często przy rożnych okazjach i moze dlatego jestem wobec niego bardzo krytyczny bo po prostu wiem co to jest.

To tak jak z iphonem na oficjalnej prezentacji ten tel. Nawet dobrze nie działał ale świat i tak za nim szaleje ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Akumulator - sam akumulator, do elektrycznego i-MiEV kosztuje ponad 100tys. PLN.

Chyba nawet więcej. Swego czasu (jakoś po premierze) akumulator do Peugeota iOn, czyli właściwie takiego samego auta, kosztował 145tys przy cenie auta bodajże 147tys :biglol:

Nie pamiętam ceny za cały zestaw baterii do Outlandera PHEV, dopytywałem się o to i o ile pamiętam to 100 k pln nie kosztowało.

 

 

 

Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aj Turdzi Turdzi - tu masz reakcje WŁAŚCICIELA Tesli zwyklej, gdy probuje wersje najmocniejszą...taaak, za takie emocje to można duuzo zaplacic - dorosły chlop po prostu się rozpłynął :D:

 

 

Jak ktoś nie rozumie co tam się dzieje - wystarczy zobaczyć jak wygląda start w porównaniu z Ferrari F12.

 

Edytowane przez Nowicjusz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ja może skrócę tą dyskusję, bo i tak doprowadzi ona do stwierdzenia, że GTek to było fajne auto i że teraz już takich nie robią :D:P

Tak jest i tym oto zdaniem zakończył bym ta dyskusje ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak kogoś stać na auto za 100k$ to raczej rzadko jest to jedyne auto :)

Po prostu bawi mnie jak w temacie o HH pojawia się tak aburdalne auto jak Tesla S, która poza przyspieszeniem daje emocje na poziomie kosiarki do trawy :) Za chwilę ktoś zacznie udowadniać że najlepsza jest jakaś skoda w dieslu i to na forum Subaru kurde blaszka :)

Edytowane przez skwaro
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Słyszałem że do Tesli nie można założyć LPG. To ją skreśla z naszego rynku :P

 

Do Subaru, Audi czy BMW zero problemu ;)

 

No i Tesli diesla nie ma to niby jak kupować "oszczędności" przez CB.

 

Samochód zupełnie od czapy.

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Edytowane przez matros1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Słyszałem że do Tesli nie można założyć LPG. To ją skreśla z naszego rynku
 

 

nie bądźmy pesymistami   ;)

 

LP3200_agregat_pradotworczy_na_gaz_LPG.j


Przepraszam, a co to ma wspólnego z tematem HH?

 

"Termin liftback jest marketingowym określeniem nadwozia typu hatchback, dostęp do przedziału bagażowego i pasażerskiego odbywa się w ten sposób. W porównaniu z hatchbackiem, pokrywa bagażnika liftbacka jest zazwyczaj dłuższa, jej linia prowadzona jest pod mniejszym kątem"

https://pl.wikipedia.org/wiki/Hatchback

 

2013-Tesla-Model-S-rear-cargo-space.jpg

Tesla to rodzaj hatchbacka o raczej nieprzeciętnym przyśpieszeniu  ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Słyszałem że do Tesli nie można założyć LPG. To ją skreśla z naszego rynku

 

nie bądźmy pesymistami ;)

 

LP3200_agregat_pradotworczy_na_gaz_LPG.j

Przepraszam, a co to ma wspólnego z tematem HH?

"Termin liftback jest marketingowym określeniem nadwozia typu hatchback, dostęp do przedziału bagażowego i pasażerskiego odbywa się w ten sposób. W porównaniu z hatchbackiem, pokrywa bagażnika liftbacka jest zazwyczaj dłuższa, jej linia prowadzona jest pod mniejszym kątem"

https://pl.wikipedia.org/wiki/Hatchback

 

2013-Tesla-Model-S-rear-cargo-space.jpg

Tesla to rodzaj hatchbacka o raczej nieprzeciętnym przyśpieszeniu ;)

 

Odetchnąłem z ulgą ;)

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Edytowane przez matros1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już pisałem że Teslą S nie. Innym elektrykiem tak (właściwie hybrydą) i brak dźwięku silnika to dla mnie jak jazda kosiarką, nuda bez emocji. A przyspieszenia na wprost już mnie nie bawią, wolę te boczne. Jak mi ktoś udowodni że Tesla jeździ w zakrętach porównywalnie z GT-Rem (uprzedzę, jeździłem) to bardzo chętnie odszczekam to co napisałem o niej :) Jak na razie we wszystkich testach czytam coś dokładnie przeciwnego, łącznie z historiami że po kilku minutach ostrej jazdy systemy Tesli się przegrzewają i komputer obcina mocno osiągi. :)

  • Do kitu 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdzieś już pisałem, w Amsterdamie nie chcę jeździć innymi taksówkami jak Tesla. Fajna jest. Na taksówkę. W krajach wysoko rozwiniętych z dopłatami, stacjami do ładowania itd...

 

Kiedy można się spodziewać pierwszego demo Focusa RS w Polsce, ktoś wie?

 

Widziałem na żywo białą H Type R. Wygląda bardzo fajnie jak dla mnie. Inaczej, zdecydowanie się wyróżnia z tłumu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...