Skocz do zawartości

Hot Hatch Hysteria


BartZ

Rekomendowane odpowiedzi

 

 

I to jest adekwatna cena za takie auto. A teraz niech mi ktoś uargimentuje ze 150k za type Ra to nie jest przegięcie.

cena 148k pln za wersje podstawowa RS'a Za max spasiona 174k pln

144k pln za wersje full wypas type R . Biorąc pod uwagę niezawodnosc silnikow Hondy , nie jest to przegiecie.

Ale to dalej nie jest na tyle zaawansowany samochód zeby tyle kosztować.

 

Idac twoim tokiem myslenia takie np. nowe audi a3 albo a4 w dieslu z napedem na 1 os ze srednim wyposazeniem tez nie jest na tyle zaawansowanym autem zeby kosztowało tyle ile kosztuje :)  W dodatku nie jedzie w porówniu do nowej typeR'ki. Ja mocno kibicuje nowej Hondzie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

I to jest adekwatna cena za takie auto. A teraz niech mi ktoś uargimentuje ze 150k za type Ra to nie jest przegięcie.

cena 148k pln za wersje podstawowa RS'a Za max spasiona 174k pln

144k pln za wersje full wypas type R . Biorąc pod uwagę niezawodnosc silnikow Hondy , nie jest to przegiecie.

Ale to dalej nie jest na tyle zaawansowany samochód zeby tyle kosztować.

 

Pogodzę was. Spójrzcie na cenę STI :biglol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

 

I to jest adekwatna cena za takie auto. A teraz niech mi ktoś uargimentuje ze 150k za type Ra to nie jest przegięcie.

 

cena 148k pln za wersje podstawowa RS'a Za max spasiona 174k pln

144k pln za wersje full wypas type R . Biorąc pod uwagę niezawodnosc silnikow Hondy , nie jest to przegiecie.

Ale to dalej nie jest na tyle zaawansowany samochód zeby tyle kosztować.

Idac twoim tokiem myslenia takie np. nowe audi a3 albo a4 w dieslu z napedem na 1 os ze srednim wyposazeniem tez nie jest na tyle zaawansowanym autem zeby kosztowało tyle ile kosztuje :)  W dodatku nie jedzie w porówniu do nowej typeR'ki. Ja mocno kibicuje nowej Hondzie

I masz absolutna racje dokładnie tak uważam jest masa innych ciekawszych i tańszych samochodów niz średnio wyposażone słabe audi a4 z przednim napędem , ale nie mieszajmy do tego TypeRa bo to sa samochody do zupełnie czegoś innego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I to jest słuszna koncepcja no chyba ze zaczną płakać ....

 

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka

Właśnie coś zaczynam rozmyślać na co zmienić forka. Tylko chyba chciałbym mieć możliwość awaryjnie rodzinę zapakować

 

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na tle konkurencji wypada dobrze. Czy RS będzie krótką serią produkcyjną czy jego produkcja potrwa do końca życia tej serii Foki?

Do konca Q2 2017 - czyli do konca serii

 

 

Getapatalked

 

Na tle konkurencji wypada dobrze. Czy RS będzie krótką serią produkcyjną czy jego produkcja potrwa do końca życia tej serii Foki?

Do konca Q2 2017 - czyli do konca serii

 

 

Getapatalked

Zaufane plotki na IAA2015 mowia ze w 2018 bedzie Fiesta RS AWD :)

 

 

Getapatalked

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja jakoś nie daje wiary temu AWD w Fiescie i wydaje to mnie sie mało prawdopodobne.Juz nawet nie o sam sens chodzi ale o koszta bo to platforma zupełnie nie przygotowana pod AWD.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Juz nawet nie o sam sens chodzi ale o koszta bo to platforma zupełnie nie przygotowana pod AWD.
 

 

czemu by koszty miały być specjalnie wysokie ?

 

przystawka odbioru mocy, wał napędowy, być może tylny mechanizm różnicowy i dwa sprzęgła wielopłytkowe (przyjmując, że będzie to rozwiązanie podobne jak w Focusie RS zbliżone do np. RR Evoque czy NIssana Juke), odrobinę przekonstruowane zawieszenie i zbiornik paliwa

 

auta z AWD to powoli coraz większa cześć rynku w EU czemu więc z niego rezygnować

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Juz nawet nie o sam sens chodzi ale o koszta bo to platforma zupełnie nie przygotowana pod AWD.

 

 

 

czemu by koszty miały być specjalnie wysokie ?

 

przystawka odbioru mocy, wał napędowy, być może tylny mechanizm różnicowy i dwa sprzęgła wielopłytkowe (przyjmując, że będzie to rozwiązanie podobne jak w Focusie RS zbliżone do np. RR Evoque czy NIssana Juke), odrobinę przekonstruowane zawieszenie i zbiornik paliwa

 

auta z AWD to powoli coraz większa cześć rynku w EU czemu więc z niego rezygnować

Bo budę trzeba modyfikować , reszta o której piszesz to części ktore nic nie kosztują bo bierze sie je jak piszesz z innych modeli.

Nie wiem ja po prostu gdybam ale wydaje mnie sie ze to auto za małe jest na AWD i dlatego nie ma racji bytu.

Dodatkowo dochodzi aspekt konkurencji.W focusie to była jedyna droga rozwoju gdyż najbliższa konkurencja poszła w AWD na bazie haldexa w przypadku Fiesty na razie nikt nie idzie ta droga i nic na to nie wskazuje zeby cos sie miało zmienic w tej kwesti.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...