Jump to content

Machoń

Użytkownik
  • Content Count

    1466
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    4

Machoń last won the day on March 19 2017

Machoń had the most liked content!

Community Reputation

379 Wspaniały

2 Followers

About Machoń

  • Rank
    ..:: Uzależniony(a) od Subaru ::..
  • Birthday 08/07/1981

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Krosno
  • Auto
    STI MY'04
    Hawk 2.0 GG N/A
    NX200t

Recent Profile Visitors

2426 profile views
  1. Spotkałem się też z informacją, że podczas zalewania powstać może poduszka powietrzna....... hmmm
  2. Czyli wychodzi na to, że jednak nie trzeba.... ciekawe jaki jest zapis w polskiej instrukcji ? hmmm
  3. Dobre pytanie .... właśnie..... czyli jednak wychodzi na to, że taki zabieg nie jest koniecznie potrzebny do szczęścia
  4. Witam, Czy podczas wymiany oleju i zakładaniu nowego filtra zalewacie go olejem przed założeniem czy nie i montaż na "sucho" ? Różne jest podejście do tematu dlatego pytam jakie jest najwłaściwsze postępowanie i Wasze postępowanie? PZDR
  5. Specjalistycznych serwisów brak. Potrzebujesz w miarę ogarniętego/każdego warsztatu z odpowiednim sprzętem. Podnośnik, komputer itp. Każdy mechanik sprawdzi lakier, wycieki, luzy, elementy gumowe, zawieszenie itp. Najlepiej sobie podjechać z jakimś subaromaniakiem, który ma doświadczenie z tym modelem i czasem może podsunąć jakieś informację i sprawdzić to co może umknąć mechanikowi. Zawsze ocena kogoś na chłodno będzie pomocna. Umów się z drugą osobą związaną z subaru i zróbcie kontrolę. Najpierw oględziny na zewnątrz, podwozie ( w środku na końcu). Potem jazda próbna. Bardzo ważn
  6. Oczywiście, że troska o firmę w obecnej sytuacji to priorytet, który pewnie wszystkim w jakimś stopniu modeluje motoryzacyjne plany.... trochę szkoda, że tak się ta aktualna rzeczywistość kształtuje.... ale wracając do tematu....to domowa izolacja pchnęła mnie do dłuższej/kilkudniowej analizy Yarisa GR. Filozofia firmy i osobiste zaangażowanie Pana Akio (również kierowca wyścigowy) w ten projekt, przemówiło do mnie. Mam wrażenie, że głównie chodziło nie o cyferki a o stworzenie samochodu, który będzie dawał czystą frajdę z jazdy. Rajdowy rodowód, 4x4, dość niska masa, torsen, klasyczny rę
  7. .... i to będzie świetny HH
  8. Tak, na tą chwilę wszystkie spoty odwołane Natomiast każda aktywność wirtualna jest bardzo mile widziana
  9. Trochę odgrzebię temat..... Takie może niemądre pytanie ale czy w imprezach wolnossących a konkretnie chodzi mi o hawka 2.0 N/A kombi jest jakaś szpera ? Trzeba zmienić olej w tylnym dyfrze i są dwa do wyboru 75w90 NT i 75w90 NT LS. Czy te literki LS oznaczają dedykowany olej do szper ? Czyli do powyższego N/A będzie przychodził olej bez oznaczenia LS ? Dzięki za info...
  10. Też mi się tak raczej wydaje...
  11. No właśnie.... pytanie czy nie doszło do zassania.... ? i dlaczego płyn w pojemniku nr 2 ma prawidłowy kolor ? Ten tester z tego co się dowiedziałem to powinien działać w taki sposób, że płyn nalewamy do pojemnika nr 2 i tam też umieszczamy gruszkę. Czekamy jak gorące opary przejdą z chłodnicy do pojemnika nr 1 i potem zaciskamy gruszkę i puszczając ją opary przechodzą z 1 do 2 i reagują z płynem. Nawet jak się trochę zaciągnie płynu z chłodnicy to zgromadzi się on w 1-ce jako takim "zaworze bezpieczeństwa". Sądzę, że właśnie pojemnik nr 2 jest ważniejszy. No cóż pozostaj
  12. Witam, Podczas oględzin przed zakupem auta diagnosta zasugerował (i słusznie), że należy wykonać test C02 celem sprawdzenia szczelności UPG. Wynik jak na załączonym zdjęciu. Diagnoza - uszkodzenie UPG. To było jedynym powodem rezygnacji z zakupu. Pytanie czy ten test rozstał wykonany prawidłowo ? Zacząłem przeglądać w sieci jak wygląda ten test z użyciem tego konkretnego testera i jednak było inne podłączenie gruszki i w innym zbiorniczku przebarwiony płyn.... Jednak te zbiorniczki są w jakimś celu ponumerowane. Proszę o odpowiedź czy test OK czy może ja jestem w błędzie ? Dz
  13. Odkręciłem dwie śruby z góry i jedną od środka...... wypchnąłem luźny reflektor, wymieniłem żarówkę i ponownie umieściłem reflektor na miejsce. Zakręciłem te trzy śruby tak samo. Żadnych przesunięć nie zauważyłem, żadnych zatrzasków, oporów, czy niepokojących odgłosów nie stwierdziłem.
  14. Witam, Po wymianie żarówki postojowej w blobie STI '04, gdzie trzeba odkręcać reflektor, mam wrażenie że teraz ciut za wysoko świeci po ponownym przykręceniu. Proszę pomóżcie i podpowiedzcie gdzie jest jakaś regulacja wysokości (śruba?) żeby obniżyć troszkę klosz albo samą żarówkę od świateł mijania, której nie dotykałem nawet przy wymianie postojówki. Z góry dzięki, PZDR
  15. Jakby komuś się nudziło to 18 i 19 maja jest taki "mały" zlot subaru w Lublinie
×
×
  • Create New...