Jump to content

Machoń

Użytkownik
  • Content Count

    1461
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    4

Machoń last won the day on March 19 2017

Machoń had the most liked content!

Community Reputation

378 Wspaniały

About Machoń

  • Rank
    ..:: Uzależniony(a) od Subaru ::..
  • Birthday 08/07/1981

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Krosno
  • Auto
    STI MY'04
    NX200t

Recent Profile Visitors

2205 profile views
  1. Oczywiście, że troska o firmę w obecnej sytuacji to priorytet, który pewnie wszystkim w jakimś stopniu modeluje motoryzacyjne plany.... trochę szkoda, że tak się ta aktualna rzeczywistość kształtuje.... ale wracając do tematu....to domowa izolacja pchnęła mnie do dłuższej/kilkudniowej analizy Yarisa GR. Filozofia firmy i osobiste zaangażowanie Pana Akio (również kierowca wyścigowy) w ten projekt, przemówiło do mnie. Mam wrażenie, że głównie chodziło nie o cyferki a o stworzenie samochodu, który będzie dawał czystą frajdę z jazdy. Rajdowy rodowód, 4x4, dość niska masa, torsen, klasyczny ręczny, te proporcje i rozstawy, a do tego japońskie podejście i precyzja napawają optymizmem co do tego projektu Uśmiech Alosno na torze za kierownicą GR też dają wiarę, że to auto jednak daje frajdę. Ja wiem, ze jest on związany z toyotą ale mam nieodparte wrażenie, że ten fun był szczery. Póki co dla mnie nr 1, który chciałbym zabrać na testy i spróbować samodzielnie dopełnić oceny
  2. .... i to będzie świetny HH
  3. Tak, na tą chwilę wszystkie spoty odwołane Natomiast każda aktywność wirtualna jest bardzo mile widziana
  4. Trochę odgrzebię temat..... Takie może niemądre pytanie ale czy w imprezach wolnossących a konkretnie chodzi mi o hawka 2.0 N/A kombi jest jakaś szpera ? Trzeba zmienić olej w tylnym dyfrze i są dwa do wyboru 75w90 NT i 75w90 NT LS. Czy te literki LS oznaczają dedykowany olej do szper ? Czyli do powyższego N/A będzie przychodził olej bez oznaczenia LS ? Dzięki za info...
  5. Też mi się tak raczej wydaje...
  6. No właśnie.... pytanie czy nie doszło do zassania.... ? i dlaczego płyn w pojemniku nr 2 ma prawidłowy kolor ? Ten tester z tego co się dowiedziałem to powinien działać w taki sposób, że płyn nalewamy do pojemnika nr 2 i tam też umieszczamy gruszkę. Czekamy jak gorące opary przejdą z chłodnicy do pojemnika nr 1 i potem zaciskamy gruszkę i puszczając ją opary przechodzą z 1 do 2 i reagują z płynem. Nawet jak się trochę zaciągnie płynu z chłodnicy to zgromadzi się on w 1-ce jako takim "zaworze bezpieczeństwa". Sądzę, że właśnie pojemnik nr 2 jest ważniejszy. No cóż pozostaje wierzyć, że test jest wykonany prawidłowo
  7. Witam, Podczas oględzin przed zakupem auta diagnosta zasugerował (i słusznie), że należy wykonać test C02 celem sprawdzenia szczelności UPG. Wynik jak na załączonym zdjęciu. Diagnoza - uszkodzenie UPG. To było jedynym powodem rezygnacji z zakupu. Pytanie czy ten test rozstał wykonany prawidłowo ? Zacząłem przeglądać w sieci jak wygląda ten test z użyciem tego konkretnego testera i jednak było inne podłączenie gruszki i w innym zbiorniczku przebarwiony płyn.... Jednak te zbiorniczki są w jakimś celu ponumerowane. Proszę o odpowiedź czy test OK czy może ja jestem w błędzie ? Dziękuję i pozdrawiam
  8. Odkręciłem dwie śruby z góry i jedną od środka...... wypchnąłem luźny reflektor, wymieniłem żarówkę i ponownie umieściłem reflektor na miejsce. Zakręciłem te trzy śruby tak samo. Żadnych przesunięć nie zauważyłem, żadnych zatrzasków, oporów, czy niepokojących odgłosów nie stwierdziłem.
  9. Witam, Po wymianie żarówki postojowej w blobie STI '04, gdzie trzeba odkręcać reflektor, mam wrażenie że teraz ciut za wysoko świeci po ponownym przykręceniu. Proszę pomóżcie i podpowiedzcie gdzie jest jakaś regulacja wysokości (śruba?) żeby obniżyć troszkę klosz albo samą żarówkę od świateł mijania, której nie dotykałem nawet przy wymianie postojówki. Z góry dzięki, PZDR
  10. Jakby komuś się nudziło to 18 i 19 maja jest taki "mały" zlot subaru w Lublinie
  11. Witam, Proszę doradźcie jaki model rękawic rajdowych wybrać do kierownicy skórzanej ? Zakupiłem model SPARCO KG-5 Torpedo..... porażka ! Dłoń się strasznie ślizga na tych wstawkach z twardego silikonu.... lepiej bez nich jeździć. Miałem na chwilę pożyczony model Sparco do kartingu.... miał takie gumowe przyssaweczki, rewelacja ! Szukam coś podobnego w cenie około 300zł. Znalazłem w necie rękawice RRS GRIP CONTROL 8856 2000..... zdjęcia dość średniej jakości ale wydaje mi się, że mają te przyssawki. Czy ktoś był albo jest w ich posiadaniu ? Nie chcę kolejny raz źle trafić. Chyba, że macie coś innego, sprawdzonego i godnego uwagi ? Z góry dzięki za pomoc....
  12. Kilka fotek jeszcze się znajdzie....... Wszystkie przekażemy Jurkowi, a właśnie.... @szubaru, Jurku... podaj mi maila to wyślę Ci wszystkie zdjęcia. Są one autorstwa Krzyśka i mojego..... można nimi dowolnie dysponować, przekazujemy prawa autorskie Poniżej część z subarowych fotek:
  13. U mnie dwie górne śrubki od osłony to krzyżaki a nie torxy. Potem te 3 od licznika to też identyczne krzyżaki. Polecam obniżyć kierownicę i używać krótkiego śrubokręta bo długi nie wejdzie. Licznik da się wysunąć ale te 3 wiązki ciężko odpiąć. Trochę się boję że coś złamie. Jakoś bez ich odpinania udało się odkręcić chyba tą spaloną żarówkę. One są z tyłu pogrupowane. Niektóre w czerwonych cokołach (pewnie od wskazówek) inne w niebieskich (pewnie od licznika) Poświeciłem w miejsce od żarówki i cyferblat świeci na zielono. Więc kapturków nie trzeba. Mam tą żarówkę.... Co to za typ?
×
×
  • Create New...