Skocz do zawartości

Hot Hatch Hysteria


BartZ

Rekomendowane odpowiedzi

Mercedes A 250 Sport

1991 cm3, 155 kW przy 5500 rpm, 350 Nm w zakresie 1200-4000 rpm, 0-100 6.6 sek, Vmax 240 km/h

Pakiet Sport = pakiet stylistyczny wnętrza i zewnętrzny, utwardzone i obniżone zawieszenie, inaczej zestrojone ESP, inny wydech, szpera przednia (nie doszedłem, czy mechaniczna...)

Wnętrze: dla mnie super, jakość wykończenia na wysokim poziomie;

Zawieszenie: porównywalne z Lanosem STI, sztywne, dobrze wybiera nierówności;

Osiągi: dla mnie wystarczające;

Wady: 7-biegowy automat mógłby szybciej działać; w opcji SPORT lub MANUAL (manetki przy kierownicy) całkiem fajnie;

 

Szukałem dupowozu do jazdy w mieście (90% moich przebiegów), z automatem, którym da się też pojechać szybko autostradą i sprawnie wyprzedzić na trasie. Mnie się przy okazji bardzo podoba ten model. Ogólnie jestem zadowolony z zakupu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mercedes A 250 Sport

1991 cm3, 155 kW przy 5500 rpm, 350 Nm w zakresie 1200-4000 rpm, 0-100 6.6 sek, Vmax 240 km/h

Pakiet Sport = pakiet stylistyczny wnętrza i zewnętrzny, utwardzone i obniżone zawieszenie, inaczej zestrojone ESP, inny wydech, szpera przednia (nie doszedłem, czy mechaniczna...)

Wnętrze: dla mnie super, jakość wykończenia na wysokim poziomie;

Zawieszenie: porównywalne z Lanosem STI, sztywne, dobrze wybiera nierówności;

Osiągi: dla mnie wystarczające;

Wady: 7-biegowy automat mógłby szybciej działać; w opcji SPORT lub MANUAL (manetki przy kierownicy) całkiem fajnie;

 

Szukałem dupowozu do jazdy w mieście (90% moich przebiegów), z automatem, którym da się też pojechać szybko autostradą i sprawnie wyprzedzić na trasie. Mnie się przy okazji bardzo podoba ten model. Ogólnie jestem zadowolony z zakupu.

 

normalnie spadła mi z nieba Twoja recenzja.Wielkie dzięki.Chyba zachorowałem na ten wozik,oczywiście jako uzupełnienie mojego genialnego ropowozu ;) Ja myślę raczej o 4maticu.Ciekawy jestem różnicy w zawieszeniu pakietu AMG ,bo dla mnie ten standardowy jest nie do przyjęcia jak skończyłem jazdę było mi niedobrze.czy nie masz wrażenia że ten automat mimo że 2 sprzęgłowy nie jest jednak zbytnio wyrywny?

 

Najważniejsze jest to że ten samochód budzi emocje,przynajmniej moje,a środek kokpit etc. jest przepiękny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mercedes A 250 Sport

1991 cm3, 155 kW przy 5500 rpm, 350 Nm w zakresie 1200-4000 rpm, 0-100 6.6 sek, Vmax 240 km/h

CENA: od 140100 zl.

 

Renault Clio RS 200 EDC

1618 cm3, 147 kW przy 6000 rpm, 240 Nm w zakresie 1750-5500 rpm, 0-100 6.7 s, Vmax 230 km/h

CENA: od 89900 zl.

 

ja bym nie watpliwosci, co kupic i co zrobic z zaoszczedzona kasa... :D

 

 

 

p.s. bron Boze nie twierdze, ze A 250 Sport jest kiepskim autem... ale za mniejsze pieniadze mozna miec inne, tez b. fajne auta ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Laduja teraz w te auta co sie da, kamerki, wielkie ekrany, asystent parkowania...ciekaw jestem kiedy bedzie dosc. Podobnie jak z telefonami, zaczynaly sie od cegiel, z biegiem czasu telefony malaly, az do naprawde malych rozmiarow utrudniajacych juz naciskanie malych klawiszy, po to tylko zeby znowu zaczely rosnac i miec wszystko co sie da, lacznie z TV, moze za chwile znow moda pojdzie w kierunku mini i wywala czesc niepotrzebnego balastu.

 

Mercedes A 250 Sport

1991 cm3, 155 kW przy 5500 rpm, 350 Nm w zakresie 1200-4000 rpm, 0-100 6.6 sek, Vmax 240 km/h

CENA: od 140100 zl.

 

Renault Clio RS 200 EDC

1618 cm3, 147 kW przy 6000 rpm, 240 Nm w zakresie 1750-5500 rpm, 0-100 6.7 s, Vmax 230 km/h

CENA: od 89900 zl.

 

ja bym nie watpliwosci, co kupic i co zrobic z zaoszczedzona kasa... :D

 

Komfort, wyposazenie to chyba troche inna polka? Do A klady odpowiednikiem to bardziej golf GTI jest, ale wtedy cena juz tez inna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mercedes A 250 Sport

1991 cm3, 155 kW przy 5500 rpm, 350 Nm w zakresie 1200-4000 rpm, 0-100 6.6 sek, Vmax 240 km/h

CENA: od 140100 zl.

 

Renault Clio RS 200 EDC

1618 cm3, 147 kW przy 6000 rpm, 240 Nm w zakresie 1750-5500 rpm, 0-100 6.7 s, Vmax 230 km/h

CENA: od 89900 zl.

 

ja bym nie watpliwosci, co kupic i co zrobic z zaoszczedzona kasa... :D

 

 

 

p.s. bron Boze nie twierdze, ze A 250 Sport jest kiepskim autem... ale za mniejsze pieniadze mozna miec inne, tez b. fajne auta ;)

Tylko zę Clio to rozmiar mniejsze auto czyli miejskie vs kompakt mercedesa. No i Clio to raczej gokarto-wóz, a nie dupowóz z automatem, że juz o poziomie wyposażenia nie wspomnę ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Mercedes A 250 Sport

1991 cm3, 155 kW przy 5500 rpm, 350 Nm w zakresie 1200-4000 rpm, 0-100 6.6 sek, Vmax 240 km/h

CENA: od 140100 zl.

 

Renault Clio RS 200 EDC

1618 cm3, 147 kW przy 6000 rpm, 240 Nm w zakresie 1750-5500 rpm, 0-100 6.7 s, Vmax 230 km/h

CENA: od 89900 zl.

 

ja bym nie watpliwosci, co kupic i co zrobic z zaoszczedzona kasa... :D

 

Komfort, wyposazenie to chyba troche inna polka? Do A klady odpowiednikiem to bardziej golf GTI jest, ale wtedy cena juz tez inna.

alez ja zdaje sobie sprawe z tego, ze te auta tylko "na papierze" wygladaja podobnie :mrgreen:

 

z innej strony, po co mi mega-komfort w, jakby tam nie bylo, malej popierdolce? jezeli chcesz nakrecac kilometry w komforcie, to raczej szukasz innego auta... poza tym, A 250 Sport - z powodu swojej "komfortowosci" - wazy az 1465 kg (i to pewnie golas, bez wielu opcji), natomiast Clio RS - 1204 kg (dane producentow)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mercedes A 250 Sport

1991 cm3, 155 kW przy 5500 rpm, 350 Nm w zakresie 1200-4000 rpm, 0-100 6.6 sek, Vmax 240 km/h

CENA: od 140100 zl.

 

Renault Clio RS 200 EDC

1618 cm3, 147 kW przy 6000 rpm, 240 Nm w zakresie 1750-5500 rpm, 0-100 6.7 s, Vmax 230 km/h

CENA: od 89900 zl.

 

ja bym nie watpliwosci, co kupic i co zrobic z zaoszczedzona kasa... :D

 

 

 

p.s. bron Boze nie twierdze, ze A 250 Sport jest kiepskim autem... ale za mniejsze pieniadze mozna miec inne, tez b. fajne auta ;)

 

ja bym nie mail watpliwosci i bral A 250.Super autko z pazurem z pieknym wnetrzem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

(...) Clio to rozmiar mniejsze auto czyli miejskie vs kompakt mercedesa. No i Clio to raczej gokarto-wóz, a nie dupowóz z automatem, że juz o poziomie wyposażenia nie wspomnę ;)

chlopaki, chyba zapomnieliscie, ze jestemy w temacie "hot-hatch" ;) a nie "szybki" maly klocek :D

 

Clio RS obecnie chyba jest jednym lepsiejszych hot-hatch'ow, natomiast taki A 250 Sport to tylko taki szybszy maly Merc :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

w jaki sposób wielki kolorowy ekran multimedialny poprawia komfort podróżowania??? myśle i myśle i kurde nic mi do głowy nie przychodzi filmy oglada sie na plazmie w domu albo w kinie wiec co...?? :unsure:

 

To spróbuj cofać z kamerą i mikroskopijnym monitorem nowego forestera a potem zrób to samo w topowej wersji Legacy komfort Navi to się dowiesz.

Albo dotykowo obsługiwać mapę nawigacji lub wybierać z panelu kontakt telefoniczny bo akurat głosowo mi się nie chce.Swoją drogą ciekawe czy w XT jest również wybieranie głosowe :huh:

jestem jeszcze na tyle sprawny fizycznie że moge obrócic głowe do tyłu i cofnać autem :P czynnośc tę powtarzam kilka-kilkanaście razy dziennie i dlatego nie mam problemów z kręgosłupem B)

nawi mam w telefonie wrazie czego wystarczy poza tym znam sie na geografi u umiem jeszcze obsługiwać atlas samochodowy :yahoo:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w jaki sposób wielki kolorowy ekran multimedialny poprawia komfort podróżowania??? myśle i myśle i kurde nic mi do głowy nie przychodzi filmy oglada sie na plazmie w domu albo w kinie wiec co...?? :unsure:

 

To spróbuj cofać z kamerą i mikroskopijnym monitorem nowego forestera a potem zrób to samo w topowej wersji Legacy komfort Navi to się dowiesz.

Albo dotykowo obsługiwać mapę nawigacji lub wybierać z panelu kontakt telefoniczny bo akurat głosowo mi się nie chce.Swoją drogą ciekawe czy w XT jest również wybieranie głosowe :huh:

jestem jeszcze na tyle sprawny fizycznie że moge obrócic głowe do tyłu i cofnać autem :P czynnośc tę powtarzam kilka-kilkanaście razy dziennie i dlatego nie mam problemów z kręgosłupem B)

nawi mam w telefonie wrazie czego wystarczy poza tym znam sie na geografi u umiem jeszcze obsługiwać atlas samochodowy :yahoo:

 

Jeżdżę wymiennie dwoma samochodami,honda nie ma ani kamery ani czujników cofania jest bardzo szeroka ;jakoś nigdy cofając jej nie uszkodziłem.

Nie sądziłem jednak że będę musiał tłumaczyć komukolwiek o ile łatwiej to się robi w legacy z kamerą.Niniejszym to czynię:jest dużo łatwiej!!

 

Co do kręgosłupa to niestety muszę cię zmartwić gdyż odwracając się notorycznie przez prawe ramię uprawiasz parafunkcję "ćwicząc" kręgosłup tylko w jedną stronę.Zalecam więc ćwiczenia izometryczne,pływanie będzie najlepsze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

(...) Clio to rozmiar mniejsze auto czyli miejskie vs kompakt mercedesa. No i Clio to raczej gokarto-wóz, a nie dupowóz z automatem, że juz o poziomie wyposażenia nie wspomnę ;)

chlopaki, chyba zapomnieliscie, ze jestemy w temacie "hot-hatch" ;) a nie "szybki" maly klocek :D

 

Clio RS obecnie chyba jest jednym lepsiejszych hot-hatch'ow, natomiast taki A 250 Sport to tylko taki szybszy maly Merc :lol:

Eddi a ja gdzie nie czytam to wszyscy mowia ze król właśnie umarl .........

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Eddi a ja gdzie nie czytam to wszyscy mowia ze król właśnie umarl .........

ze niby poprzednie Clio RS bylo lepsze od nowego?

toz to tak samo jak z Subaru - kazde nastepne jest ponoc gorsze... ;):lol:

Poprzednie Clio bylo na prawde typowym harpaganem , bylo tak potwornie nie wygodn, tak twarde ze na prawde plomby sie w nim gubiło. O ile zwykly sport byl jeszcze znosny o tyle wersja Cup z torowym zawiasem w miescie byla nie do wytrzymania - ale za to co auto sie trzymalo drogi to ....

 

Nowe clio nie dosc ze na tle poprzedniej wersji RS wygląda jak zabawka , ma jakis beznadziejny silnik to jeszcze automat do tego. Clio bylo typowo sportowym samochodem a teraz zrobili z niego poprostu szybki dupowoz...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do sprzedaży wchodzi Fiesta ST :) myślę, że to będzie bardzo fajna zabawka ;)

Chociaż ja dalej czekam na Focusa RS bo nowy Focus ST to dla mnie porażka.

Edytowane przez EVAN
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Eddi a ja gdzie nie czytam to wszyscy mowia ze król właśnie umarl .........

ze niby poprzednie Clio RS bylo lepsze od nowego?

toz to tak samo jak z Subaru - kazde nastepne jest ponoc gorsze... ;):lol:

 

Dokładnie auto straciło charakter.

Z innej beczki dzisiaj siedziałem w 208 GTI.

Siadłem ustawiłem fotel zabrałem sie za kierownicę i jak znalazłem właściwą i wygodną pozycję to sid okazalo ze wieniek kierownicy zaslania zegary , nie troche tylko calkowicie ! Brawa dla projektantów ba watpie aby ten samochód misl head up display

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

(...) Nowe clio nie dosc ze na tle poprzedniej wersji RS wygląda jak zabawka

kwestai gustu, dla mnie wyglada b. dobrze

 

ma jakis beznadziejny silnik

beznadziejny to jest kazdy n/a (no ok, prawie kazdy :mrgreen: )

a ten silnik bedziesz mogl podkrecic malym kosztem do potrzebnego poziomu...

 

to jeszcze automat do tego.

automat 2-sprzeglowy, prosze pana ;)

choc zgadzam sie, dla "purystow" mogli zapodac opcje w postaci MT...

 

Clio bylo typowo sportowym samochodem a teraz zrobili z niego poprostu szybki dupowoz...

chyba troszke przesadziles z tym "sportowym"... ^_^

i jezeli RS jest szybkim dupowozem, to Mesio A 250 jest dupowozem do kwadratu :D

 

poza tym, znajac tradycje Renault'a, jestem prawie pewien, ze niedlugo powstanie jakas wersja Cup lub cos w tym rodzaju...

 

Dokładnie auto straciło charakter.

mozna dyskutowac do posinienia... poza tym, charakter to stracila kazda pozniejsza Impreza Turbo po GC8, zapomniales juz? :OO:

 

Z innej beczki dzisiaj siedziałem w 208 GTI.

Siadłem ustawiłem fotel zabrałem sie za kierownicę i jak znalazłem właściwą i wygodną pozycję to sid okazalo ze wieniek kierownicy zaslania zegary , nie troche tylko calkowicie ! Brawa dla projektantów ba watpie aby ten samochód misl head up display

ale o czym Ty piszesz?

siedziales kiedys w Lenosie/Nubirze STI? tad dopiero jest beznadziejna pozycja za kierownica!

fotel jest strasznie wysoko, a kierownica, pomimo iz nie jest duzej srednicy wcina sie w lydki nawet w najwyzszej pozycji... o blisko zerowym trzymaniu bocznym nawet nie wspomne (to byla wersja nie-recaro)

przejechawszy sie tym autem zrozumialem, ze nie jest to auto dla mnie (chyba ze z jakimis innymi fotelami i ew. kiera), choc mam tylko 186cm i nie jestem z tych najszczupliejszych :blush::D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hubi jeżeli ktos nie da rady zaparkować z pipsami to mu kameratez nie pomoże ;)

 

pipsy to w ogole tylko taka orientacja. Jak piszczy to moge w kazdym aucie jeszcze z 10 cm spokojnie podjechac. Pipsy sa dobre jak np. cofam a z boku w martwym polu jest np jakis duzy kamien, ktorego nie widac lub jestes zamyslony (zmeczony) i zapominasz, ze tam byl ten kubel z kwiatami (co mi sie wydarzylo). Jezdzilem Capitwa z kamera i tam parkowanie bylo wrecz chirurgiczne do 2 cm. Co oczywiscie uniemozliwiloby wyjazd innemu.

Do mojego Pioneera mozna podlaczyc ale jakos 3 lata nie znalazlem czasu ;)

Edytowane przez haubi65
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

eddie_gt4

 

Akurat Clio RS/F1 w poprzedniej wersji to typowy sportowy samochod, nie wiem czy nim jezdziles ale mała masa, + małe gabaryty czynią z niego potwora - pozatym to co auto skreca i trzyma sie drogi jest nie do opisania jak na takie auto.

 

Wiem co to 2 sprzeglowy automat , mam DSG w Golfie R i o ile uwazam ze w takim aucie ma on sens bo R to tylko szybki dupowoz o tyle w aucie typowo torowym ( clio RS/F1) jest bezsensownym zabiegiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jezdzilem Capitwa z kamera i tam parkowanie bylo wrecz chirurgiczne do 2 cm.

 

miałem pare takich sytuacji cofając na kamerze na "miimetry" i obserwowałem jak ludzie trąbili ze strachu że w nich wjadę :biglol:

To jest niemożliwe bez tego przyrządu,ale żeby to było skuteczne to powinien być odpowiedniej wielkości monitor a nie pudełko od zapałek,bo wtedy to się mija z celem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...