Skocz do zawartości

Hot Hatch Hysteria


BartZ

Rekomendowane odpowiedzi

A biorac pod uwage ze wedle wielu kumatych dziennikarzy nowy GTI znow podniósł poprzeczkę i ponoc jest rewelacyjny moze to byc na prawde fajna alternatywa na bardzo szybkie i niepozorne auto.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bez sensu ta dyskusja...coś jak o wyższości świąt bożego narodzenia nad wielkanocą...są gusta i guściki...szkoda, że na tak zacnym forum musimy się o to sprzeczać i robić osobiste wycieczki...dlaczego tak ciężko niektórym zrozumieć, że grupa VAG może być najzwyczajniej w świecie fuj a jedyny nasz argumient starannie przemyślany oczywiście brzmi BO TAK...turdziGT no kurcze...no nie lubimy VW AUDI Skody i Seata /choć w sumie.... :) Seat jest okey/ BO NIE....i już nas nie przekonuj...noooo :P

 

ja tam na następne auto wybieram A 45 AMG i żaden argument nawet najbardziej rozsądny mnie nie przekona :wub:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wcale nie uważam ze VAG i wszystkie jego produkty sa najlepszego jeżeli by tak bylo na pewno nie kupil bym żonie Forda , po prostu uwazam ze jak się coś karci to dobrze by było przytoczyć jakie argumenty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko właśnie chyba o to chodzi, żeby Golf był zwyczajny, prosty, nieprzekombinowany - nudny. Dobre, pakowne auto, które nie rzuca się w oczy. Taka już polityka VW i działa.

 

A R jest bardzo fajne, cenowo będzie tańsza niż BMW czy Mercedes, osiągi (przynajmniej na papierze) rewelacja, dostępny z manualna skrzynią, cichociemny (...)

trudno cos do tego dodac

a jak sie okaze, ze "wytrze nos" bardziej prestizowym (i drozszym!) rywalom, to dopiero bedzie fun ;):)

 

(STI) Bardzo fajny samochód na co dzień i do szybszej jazdy , ale nadal nienadajacy się dla mnie , na jeżdżenie z butem w podłodze po niemieckich autostradach ;) .

I wlasnie dla Ciebie Carfit idealny bylby Golf R - szybszy od serii STI, nadajacy sie do butowania po niemieckich autostradach, wygodny na co dzien, z jeszcze lepsza pozycja za kierownica niz STI (nizej....). I pozbawiony wady RSa, tzn. posiada naped 4x4 (i co z tego, ze tylko Haldex, ale trakcje poprawia zasadniczo).

A ze od przodu wyglada jak zwykly Golf? Trudno...

a do tego R moze miec 5 drzwi, wiec jeszcze bardziej sie nadaje jako auto "rodzinne" :D

 

(STI) Bardzo fajny samochód na co dzień i do szybszej jazdy , ale nadal nienadajacy się dla mnie , na jeżdżenie z butem w podłodze po niemieckich autostradach ;) .

I wlasnie dla Ciebie Carfit idealny bylby Golf R - szybszy od serii STI, nadajacy sie do butowania po niemieckich autostradach, wygodny na co dzien, z jeszcze lepsza pozycja za kierownica niz STI (nizej....). I pozbawiony wady RSa, tzn. posiada naped 4x4 (i co z tego, ze tylko Haldex, ale trakcje poprawia zasadniczo).

A ze od przodu wyglada jak zwykly Golf? Trudno...

a do tego R moze miec 5 drzwi, wiec jeszcze bardziej sie nadaje jako auto "rodzinne" :D

 

(...) i muszę przyznać ze pozycja za kierownica jest lepsza jak u mnie w RS-e (...)

to nawet sie boje wyobrazic sobie, jak tragiczna pozycja za kierownica musi byc w RS-ie :huh:

 

bo pozycja w STI +08, imho, jest po prostu zla dla osob, ktore gabarytowo nie sa typowymi Japonczykami (nie dotyczy zapasnikow sumo :biglol: )

siedzisz wysoko, kierownica ci cisnie na kolana (b. waski zakres regulacji), dookola ciasno... juz wiem, ze to auto nie dla mnie - chyba ze minus 30-40 kg ( ^_^:lol: ) albo inne fotele/kiera

 

w poprzednich STI siedzialo sie o wiele wygodniej, nie mowiac juz o GT (i to nawet z seryjna "autobusowa" kierownica)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Jestem świeżo po jeździe testowej A45 AMG. Świetny hot hatch, szkoda tylko że sporo kosztuje :(

O jakości wnętrza nie będę pisał, bo wiadomo...jak w Mercedesie.

Pierwsze zaskoczenie in plus, na 19 calowych kołach auto dalej jest całkiem komfortowe. Jeździłem STI, które były o wiele twardsze na 17 calowych kołach.

W aucie były zamontowane fotele serii Performance, świetnie trzymały ale na codzień na pewno będą męczące.Sztywność nadwozia, układ kierowniczy, hamulce pierwsza klasa!

Sposób w jaki nabiera prędkości ten samochód jest bardzo zwodniczy. Nie czuć w aucie prędkości i bardzo łatwo w mieście można przekroczyć 100km/h. Na autostradzie auto przyspieszało z każdej prędkości w podobny sposób czyli...baaardzo szybko ale bez większych wrażeń dla kierowcy niestety. Nie zrozumcie mnie źle, jechało się wspaniale ale nie odczuwałem tych przyspieszeń tak brutalnie jak w STI czy Evo lub Porsche i w efekcie nie czułem aż tak dużej radości ze zwykłej jazdy. Na pewno da się zestroić ten samochód w specyfikacji bardziej hard core/na tor z głośniejszym wydechem i twardszym zawieszeniem ale wtedy nie będzie to już auto na codzień.

Dźwięk wydechu miły dla ucha pomimo tego, że pod maską nie siedzi sławne V8 AMG a 2.0 Turbo z turbiną twinscroll. Nie męczy ale potrafi fajnie prychnąć :biglol:.

Ogólnie samochód bardzo fajny ale jak dla mnie brakuje mu tego czegoś...

Edytowane przez Ken
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przewidywana cena Rki to około 40 tys. ojro. Czyli pomiędzy A45, a S3.

 

Ale podstawowe S3 w PL kosztuje 156 tys PLN więc Golf R nie może kosztować 40 tys Euro. Jego cena będzie w okolicach 145-150 tys PLN zapewne.

S3 i VW R będą ciekawe z punktu widzenia kierowcy ze względu na moc i niższą wagę niż A45. Ale klienci biorący pod uwagę A45 raczej nie patrzą w kierunku salonu VW :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do cen, nie chcę się spierać, nie znam się i nie miałbym nic przeciwko gdyby Rka kosztowała 145 tys. PLN. Jedynie przekazałem przeczytane info.

Ale klienci biorący pod uwagę A45 raczej nie patrzą w kierunku salonu VW

Dlaczego? Ktoś, kto szuka szybkiego, cywilizowanego kompaktu z 4x4, około 300KM i ma w nosie stereotypy (to podstawowy warunek), wybierze spośród tych kilku modeli. Piszę w swoim imieniu, ze swojego punktu widzenia, więc nie wiem czy wpisuję się w kanon "typowego klienta A45". Widocznie chyba nie. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W przyszłym roku Renault wypuszcza króla w wersji Trophy.:

Megane III Trophy 2014r.

275KM i 360Nm

-układ wydechowy (tytanowy AKRAPOVIĆ)

-8X19" czarne Speedline Torini

-w serii RE050A w opcji Michelin Sport Cup 2

-regulowane amortyzatory Öhlins

Na polskę przewidziano 6 sztuk. Cena ok 150 kpln.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siedziałem w nowym golfie R i pozytywnie mnie zaskoczył. O ile na zdjęciach tył wyglądał słabo (4 końcówki wydechu, auto ciut za wysokie), to w rzeczywistości prezentuje się bardzo dobrze. Super, że dostępny jest z manualem, fotele kubełkowe bardzo ok. Cena prawdopodobnie ciut droższa niż obecna wersja. ESP da się całkowicie wyłączyć, ręczny niestety jak w S3 - elektryczny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siedziałem w nowym golfie R i pozytywnie mnie zaskoczył. O ile na zdjęciach tył wyglądał słabo (4 końcówki wydechu, auto ciut za wysokie), to w rzeczywistości prezentuje się bardzo dobrze. Super, że dostępny jest z manualem, fotele kubełkowe bardzo ok. Cena prawdopodobnie ciut droższa niż obecna wersja. ESP da się całkowicie wyłączyć, ręczny niestety jak w S3 - elektryczny.

 

To nowa Rka jest już w salonach?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siedziałem w nowym golfie R i pozytywnie mnie zaskoczył. O ile na zdjęciach tył wyglądał słabo (4 końcówki wydechu, auto ciut za wysokie), to w rzeczywistości prezentuje się bardzo dobrze. Super, że dostępny jest z manualem, fotele kubełkowe bardzo ok. Cena prawdopodobnie ciut droższa niż obecna wersja. ESP da się całkowicie wyłączyć, ręczny niestety jak w S3 - elektryczny.

 

To nowa Rka jest już w salonach?

Na salonie we Frankfurcie były nawet dwie, biała i niebieska :P;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siedziałem w nowym golfie R i pozytywnie mnie zaskoczył. O ile na zdjęciach tył wyglądał słabo (4 końcówki wydechu, auto ciut za wysokie), to w rzeczywistości prezentuje się bardzo dobrze. Super, że dostępny jest z manualem, fotele kubełkowe bardzo ok. Cena prawdopodobnie ciut droższa niż obecna wersja. ESP da się całkowicie wyłączyć, ręczny niestety jak w S3 - elektryczny.

 

To nowa Rka jest już w salonach?

Na salonie we Frankfurcie były nawet dwie, biała i niebieska :P;)

 

Aaaha,

tak myślałem ;)

 

Czyli ok.40 tys Euro,ciekawe też jaka różnica z DSG.

 

Fajnie wydech brzmi :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...