Jump to content

eMTe

Użytkownik
  • Content Count

    1363
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

2 Neutralny

About eMTe

  • Rank
    ..:: Uzależniony(a) od Subaru ::..

Profile Information

  • Gender
    nie powiem :-P
  • Skąd
    Kraków
  • Auto
    A45 AMG 381
    BMW f10 535xd

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. na 99% jest to seria . Sam mam identyczny wóz ( nawet kolor ) i jedzie jak seria . jesli chodzi o problem z odpinanie napędu tez go miałem , wyskoczył mi pare razy przy ostrej jezdzie komunikat "4matic chwilowo niedostepny ".
  2. Mysle ze duzy wplyw na cene RS3 vs A45 ma akcyza , RS3 to 2,5l a AMG to 2.0l
  3. Panowie , nie tlumaczcie wszystkiego warunkami i sprzętem . Znam Lisa, jezdzilem z nim róznymi furami i zawsze ogarnia - nie wazne czym jedzie. Ostatnio mialem okazje jezdzic z nim tym AMG i uwierzcie ze cywilne auto mocniejsze o ponad 200koni z calkiem wprawnym kierowcą nie jest w stanie mu uciec w zadnych warunkach Gosc wsiada i wymiata wszystkim .
  4. F10 525d do 2011r była 3.0 204konie a potem 525d stało się 2.0D na 2 turbinach 218koni. Pomimo mniejszej mocy 3.0D i tak jest dużo lepszym silnikiem, nie poci się jak 2.0.
  5. Jechalem RS3 i na pewno mniej wyjezdza niż WRX.
  6. Porównujesz nowe auto do samochod z przed ponad 20lat?
  7. Mysle ze będzie kosztował mniej niż Audi S3. Pewnie cos kolo 135k.
  8. Forek ma 7,5sec - Audi A5 - 7,6 sec Forek ma napęd na 4 - Audi ośka Forek ma 350Nm 2400-3600 - Audi 400Nm 140-3250 Forek silnik 1998 cm3 - Audi 2698 cm3 Forek 4 cyl - Audi 6 cyl Forek 1613 kg - Audi 1575 kg wagi Forek wali w pysk A5 pod względem osiągów A5 aż miło, dlatego pisalem ze to Audi nie jedzie, a powinno. Nie mówiąc już o cenie zakupu. To nie jest porównanie, tylko odpowiedz na to dlaczego Audi nie zrobiło na mnie wrażenia w sensie fun'u jakiego oczekuję od auta za taką kase. Pisząc takie rzeczy wypadałoby zadać sobie trochę trudu i sprawdzić te dane orazz posiadać trochę wiedzy technicznej co by głupot nie pisać. Nie chcę bronić tu Audi, bo jedyne słuszne z lini A5 to wersja S i RS. Ale: - wersja 2.7TDI z skrzynią multitronic waży 1650 kg - 350NM na silniku benzynowym to zdecydowanie większy moment na kołach niż na 400NM w dieslu - totalnie inne przełożenia skrzyni i głowne. - prędkość maksymalna Audi jest zdecydowanie wyższa niż Forka, więc gdzie tu walenie w pysk? A odczucia dupohamowni na zasadzie jedzie/nie jedzie są bardzo złudne - 0-100 w 5sek w STi robi szał, ale to samo 0-100 w 5sek w np E-klasie nie robi prawie wrażenia. Lukas i Turdzi napisali juz duzo, Ty sie bardzo wysililes pisząc ile waży Audi ile subaru ile maja momentu itp . Zapomniales tylko o jednym . Ze audi ma 180koni a Forester XT 240. No tak , Forester z 7,5 jest rakietą a Audi z 7,6 jest mułem , wiadomo ze jest cos takiego jak odczucia ale jesli róznica w przyspieszeniach jest prawie nie zauwazaln to nie ma mozliwosci zeby jedno było mulem a drugie rakietą. Pozatym przy takich mocach i momentach, zwlaszcza w Audi wystapi minimalny uslizg osi , wiec napęd na 4buty jest tutaj raczej zaleta dla forka.
  9. Ma dokladnie tyle samo do 100 co XT - 7,6sec
  10. Najdziwniejsze w tym wszystkim jest to ze autor zdecydowal sie na taki manawr w momencie kiedy mogl to zrobic skrajnie lewym pasem ktory byl PUSTY !!!, moze nie byloby to zgodne z przepisami do konca ale jednak pozostawalby ciagle na pasie swojego kierunku jazdy....
  11. Ja ostatnio Panamere GTS skopałem osobiscie
×
×
  • Create New...