Skocz do zawartości

Hot Hatch Hysteria


BartZ

Rekomendowane odpowiedzi

Nie podwazam "boskosci" RSki. Po prostu wolalbym BMW na codzien, szczegolnie ze jest sporo drozsze i te 10 sec jakos by mi snu z powiek nie spedzalo ;) Ale to w sumie bez sensu. Wiem o co cho, Dawid wlozyl Goliatowi 10 sec i jest to niewatpliwie triufm proletariatu nad burzuazja ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

. Wiem o co cho, Dawid wlozyl Goliatowi 10 sec i jest to niewatpliwie triufm proletariatu nad burzuazja ;)

No właśnie takim przekazem chciałem się podzielić :)

też pewnie wolałbym BMkę szczególnie z Xdrive,ale wtedy to jest dokładnie 2x tyle :o

Jestem pełen podziwu jak Renault Sport doprowadziło cywilne FWD do perfekcji.W dodatku nadaje się do jazdy na codzień.

I jeszcze ma szperę :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tym komfortowym użytkowaniem na codzień tej Meganki bym był ostrożny :) niejeden artykuł mówił o koszmarne twardym zawieszeniu itd itp oczywiście jak kto lubi!

 

Ja bym wziął 1 MPA z manualna skrzynia i xDrive - byłoby prawie jak Subaru ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zwykla A klasa w ogole mi sie nie podoba (design wnetrza to jakis koszmar), CLA za to jest fajne, tylko drogie jak skurczybyk :rolleyes:

 

A co konkretnie Ci się w nim nie podoba? Wg mnie jest ładnie w środku, po prostu po mercedesowsku :-) a CLA to po prostu A klasa sedan :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@@Ken,wszystko kwestia gustu, jak zawsze :) Z zewnatrz oczywisice wyglada lepiej od poprzednika ale ogolnie ma zaburzone proporcje, jak dla mnie. Za dlugi zwis z przodu, przez to wydaje sie byc przyciezkawy. CLA (przynajmniej optycznie) jest pod tym wzgledem bardziej zrownowazony, bo wydaje sie byc dluzszy. NIe wiem czy faktycznie jest, dlatego pisze "wydaje sie" :)

 

Wnetrza mercedesowskie mi sie ogolnie po prostu nie podobaja, niewazne czy to A, czy E, czy S. Sa strasznie racjonalnie germanskie. A tu na dodatek ten na sile wepchniety monitor, ktory ma za zadanie "odmlodzic" samochod, bo w nim kryje sie caly system infotainment, z ktorego sa strasznie dumni (bylem w salonie Merca i dalem sobie zaprezentowac A klase).

 

Po prostu, nie jest to samochod dla mnie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wnetrza mercedesowskie mi sie ogolnie po prostu nie podobaja, niewazne czy to A, czy E, czy S. Sa strasznie racjonalnie germanskie. A tu na dodatek ten na sile wepchniety monitor, ktory ma za zadanie "odmlodzic" samochod, bo w nim kryje sie caly system infotainment, z ktorego sa strasznie dumni (bylem w salonie Merca i dalem sobie zaprezentowac A klase).

 

nie do konca wiem co ci nie lezy w tym wnetrzu bo ten mercedes ma wnetrze jak nie mercedes , bardziej jak jakas Alfa.Dla mnie super , tylko ten wyswietlacz ale to kwestia przyzwyczajenia.Z wygladu wiadomo ze sa rozne gusta pare dni temu widzialem takiego zwyklego tyle ze z pakietem AMG i jak slowo daje cala ulica sie za nim obrocila.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli auto ma 4.6 sek do setki, napęd na 4 kółka to dla mnie może mieć wnętrze ursusa C330 :D

Właśnie gdzieś czytałem, ze ten 4matic wcale nie jest jakąś rewelacją i bliżej mu do ośki. No ale poczekajmy na 1 testy B)

 

Eeee tam, większość kierowców nie wyczuje różnicy pomiędzy typami napędów na 4 koła. Zapewne lipy nie będzie :biglol:

Jeden z forumowiczów przesiadł się do A klasy 250 i mlaska z zadowoleniem. Mówi, że to miła odmiana po STI i jego wnętrzu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A45 amg jak dla mnie swojsko brzmi

 

Co do CLA to pierwszy sedan Mercedesa z FWD. Podstawa w okolicach 120k czyli droższy o 30k od A-klasy, a o 10k tańszy od C-klasy. Jak dla mnie nie warto chyba, że ktoś zapłaci więcej po to, aby mieć drzwi bez ramek :-)

 

Natomiast odnośnie różnicy pomiędzy FWD, a RWD to właścicielom serii 1 BMW zadano ostatnio pytanie czy mają FWD czy RWD i ponad 70% odpowiedziało, że jeżdżą autem z napędem na przód :-D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja dzisiaj siedziałem w nowej a klasie (z pakietem AMG) i odbyłem jazdę CLA.

 

Wykończenie wnętrza,pozycja za kierownicą,zegary to wszystko PERFEKCJA! Siedząc czułem się jak w sportowym aucie.Fantastycznie,nie chciało się wychodzić.

 

Jeździłem A200 ,156KM z automatem 7G DCT (8,3 sek do 100).Pomijając jak dla mnie zbyt miękkie zawieszenie,cała reszta więcej niż dobrze,świetnie spisujący się automat z możliwością przejścia w tryb manualny,ciekawy tempomat pozwalający podążać za innym samochodem z utrzymaniem jego prędkości.

 

A250 ma już 211KM (6,6 do setki,BRZetowi i XT robi szybkie papa ;) ) z tym samym automatem,4Matic,pakietem AMG dzięki któremu dostajemy normalne-czyli utwardzone zawieszenie oraz inne detale,nawigacją oraz chyba wszysktim na czy najbardziej zależy( w tym kilkupoziomowe podparcie lędźwiowe ;) ) możemy mieć przy niewielkiej negocjacji za mniej niż 160 tys. czyli cena porównywalna z maksymalnie wyposażonym XT.Wiem że ciężko porównywać te modele ale jednak,gdybym w danej chwili miał decydować to zrezygnowałbym z ilości powietrza w środku XT oraz wyższemu prześwitowi i w ciemno brałbym 250-tkę.Mam wrażenie że ten model jest jakimś przełomem w myśleniu mercedesa,a napewno rozszerzeniem docelowej grupy odbiorców.

Jak dla mnie wielkie brawa dla mercedesa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Natomiast odnośnie różnicy pomiędzy FWD, a RWD to właścicielom serii 1 BMW zadano ostatnio pytanie czy mają FWD czy RWD i ponad 70% odpowiedziało, że jeżdżą autem z napędem na przód :-D

 

Nie tak ostatnio, ale taka niestety - a dotyczy to nawet az 80% wlascicieli jedynki... :rolleyes:

 

Oczywiscie wtedy nasuwa sie pytanie, czy oplaca sie ponosic koszty zwiazane z napedem na tyl. Stad tez Concept Active Tourer jako pierwszy posiada naped na przod (tylne kola napedzane sa silnikami elektrycznymi) - no ale to dopiero koncept ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja dzisiaj siedziałem w nowej a klasie (z pakietem AMG) i odbyłem jazdę CLA.

 

Wykończenie wnętrza,pozycja za kierownicą,zegary to wszystko PERFEKCJA! Siedząc czułem się jak w sportowym aucie.Fantastycznie,nie chciało się wychodzić.

 

Jeździłem A200 ,156KM z automatem 7G DCT (8,3 sek do 100).Pomijając jak dla mnie zbyt miękkie zawieszenie,cała reszta więcej niż dobrze,świetnie spisujący się automat z możliwością przejścia w tryb manualny,ciekawy tempomat pozwalający podążać za innym samochodem z utrzymaniem jego prędkości.

 

A250 ma już 211KM (6,6 do setki,BRZetowi i XT robi szybkie papa ;) ) z tym samym automatem,4Matic,pakietem AMG dzięki któremu dostajemy normalne-czyli utwardzone zawieszenie oraz inne detale,nawigacją oraz chyba wszysktim na czy najbardziej zależy( w tym kilkupoziomowe podparcie lędźwiowe ;) ) możemy mieć przy niewielkiej negocjacji za mniej niż 160 tys. czyli cena porównywalna z maksymalnie wyposażonym XT.Wiem że ciężko porównywać te modele ale jednak,gdybym w danej chwili miał decydować to zrezygnowałbym z ilości powietrza w środku XT oraz wyższemu prześwitowi i w ciemno brałbym 250-tkę.Mam wrażenie że ten model jest jakimś przełomem w myśleniu mercedesa,a napewno rozszerzeniem docelowej grupy odbiorców.

Jak dla mnie wielkie brawa dla mercedesa.

W koncu pomyslales "outside the box" i przekonales sie ze na subaru ani sie swiat nie zaczyna a tym bardziej nie konczy a na pewno nie przy jego obecnym poziomie.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie ta A-klasa wygląda bardzo ciekawie. AMG pomyślało i zaczęło montować 4-matic do swoich aut. Nowa E-klasa E63 AMG też jest już dostępna z napędem na 4 koła.

Jedyny minus A-klasy AMG to wydech..... brzmi słabo ..nie tak jak prawdziwe AMG ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...