Skocz do zawartości

Hot Hatch Hysteria


BartZ

Rekomendowane odpowiedzi

No nie wierzą :D

http://www.autocar.c...-new-esp-system

eMTe spróbuj tak, jak kolega z forum golfa:

 

Ja ma eRke z czerwca 2011 model 2012 i mam dwustopniowe ESP. z tego co wiem to we wcześniejszych modelach nie da sie wyłączyć ESP tylko ASR.

u mnie jest tak, ze jak nacisnę przycisk ESP to wyłączy sie tylko ASR, a jak go przytrzyma przez 10-15s. wyłącza całkowicie ESP.

ESP przerabiałem juz w scirocco i z tego co wiem to sie nie da wyłączyć go. Można jakiś inny moduł ESP podłączyć , coś takiego kiedyś czytałem na mototalk.de

tutaj jeszcze info:

 

to press the ESP OFF button it turns off the ASR system,and if keep pressing it for maybe 3 to 5 secons it will beep and the monitor displays ESC OFF,that means the whole ESP system has been inactivated....and for test drive, indeed there's no ESP bothering me. but the XDS is still working

Than_junior w US wszystko jest możliwe ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie w S3 daje sie wyłaczyć i latać po sniegu bokami i kręcic bączki jak WuRC :lol: , ale do czasu kiedy w poslizgu tkniemy hamulec - wtedy ESP sie aktywuje.

Natomiast w Leonie ESP sie nie wyłacza, tylko ASR :( - to znaczy tak chciała fabryka, ale jak przejedzie się kawałek z gazem i delikatnie hamulcem to łapie bład i zapala się kontrolka ESP i ciśnienia w kołach i od wtedy kaganiec jest juz zdjęty totalnie :yahoo: Co ciekawe ABS i elektroniczna szpera działa nadal :blink: . Po ponownym odpaleniu auta błąc znika. W S3 ta procedura nie działa. Jak widać w VAGu rodzajów ESP jest sporo i trzeba próbowac to obejść na różne sposoby.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i w Golfie R jest to samo, esp OFF ale jak dotkniesz hamulec albo pociągniesz "łape" to odrazu esp "łapie"... co jest bardzo denerwujące upalając po zasniezonych OESach jak chce sie lekko zdławic fure lewą nogą....

Edytowane przez eMTe
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i w Golfie R jest to samo, esp OFF ale jak dotkniesz hamulec albo pociągniesz "łape" to odrazu esp "łapie"... co jest bardzo denerwujące upalając po zasniezonych OESach jak chce sie lekko zdławic fure lewą nogą....

U mnie uaktywnienia przy ręcznym nie zauważyłem, ale je go używam na ułamek sekundy w celu podcięcia, więc moze elekronika nie nadąża?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i w Golfie R jest to samo, esp OFF ale jak dotkniesz hamulec albo pociągniesz "łape" to odrazu esp "łapie"... co jest bardzo denerwujące upalając po zasniezonych OESach jak chce sie lekko zdławic fure lewą nogą....

 

dlatego trzeba zrobic program to ci tuner tez odblokuje lewa noge.

 

No nie wierzą http://www.autocar.c...-new-esp-system eMTe spróbuj tak, jak kolega z forum golfa:

czyli system taki jak jest w A4.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na ulicy malo jakie auto ma szanse , dsg robi mega robote...

 

mam nadzieje że kiedyś sie spotkamy na ulicy to zobaczysz na żywo tylny zderzak F- RS ;):lol: ale tak serio , to rzeczywiscie DSG robi robote , jezdziłem VI GTI z DSG i suberbem 3,6 DSG , kawał zajebistej skrzyni :idea: ale PDK w Prosiaku robi jeszcze lepsze wrazenie :bowdown: szczegolnie w połozeniu sport plus

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam nadzieje że kiedyś sie spotkamy na ulicy to zobaczysz na żywo tylny zderzak F- RS ;):lol: ale tak serio , to rzeczywiscie DSG robi robote , jezdziłem VI GTI z DSG i suberbem 3,6 DSG , kawał zajebistej skrzyni :idea: ale PDK w Prosiaku robi jeszcze lepsze wrazenie :bowdown: szczegolnie w połozeniu sport plus

Najwieksza zaleta tego typu skrzyn to powtarzalnośc wyników. Nie zastanawiasz się czy jakbyś lepiej strzelił ze sprzegła czy przepiął na dwójkę to bys urwał te 0,5 sek czy nie. Tak samo przy wyprzedzaniu nie myslisz czy redukować na 2, 3 czy 4 tylko but i jedziesz. Ta powtarzalnośc i łatwość wykorzystania pełnych osiągów czesto jest więcej warta niż dodatkowe 30 koni. Jak dodasz do tego wygodę poruszania sie w korkach (a tego mam w wawie coraz więcej i coraz bardziej mnie irytuje wachlowanie biegi-sprzęgło) + realne osiągi i spalanie na poziomie idealnie wykorzystanego manuala to wybór jest coraz bardziej oczywisty (do jazdy codziennej, upalanie to inna para kaloszy). Dlatego jak dobrze pójdzie to w połowie stycznia odbiorę "brzydala" z DSG i Haldexem i zobaczymy jak na dłuższym dystansie ten zestaw się spisze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Carfit - Ty masz chyba porobionego RSa :) takze przypuszczam ze wynik z góry przesądzony ale jak w lecie porownywalismy seryjnego RSa do seryjnej R , to RS dostawał baty ( mówie oczywiscie o przyspieszeniu ) jedyne HH ktory szedł prawie tak szybko jak Golf byl zmodzony na 300koni Megane RS z mechaniczną szperą.

Zaletą DSG w Rce jest wlasnie to oczym wspomniał lukass - łatwosc z jaka się robi te przyspieszenia, i ich powtarzalnosc, ja moge gadac przez telefon i jesc kanapke i sie z kims gonic ze swiateł :)

 

Róznica jest taka ze vw R bedzie szybki ale własnie na miescie, ze swiateł bo jest to poprostu dosc szybki dupowoz a RS bedzie szybszy na torze bo jest to bardziej sportowy wóz-wojownik niz Golf R :) i decydujac sie na golfa bylem w pełni tego swiadomy :)

 

Golf i Scirocco R maja parszywie słabe hamulce, najlepsze w klasie znowu ma Megane RS...

Edytowane przez eMTe
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dsg czy pdk jest super wlsnie ze wzgledu na ta powtarzalnsc no i w miescie to zawsze wygodniejsze rozwiazanie ale to dalej automat i jednak odbiera to troche klimatu czy robi to cos w golfie czy audi , chyba nie bo tam manuale sa srednie ale w takim aucie ja prosie z taka skrzynia pdk to profanacja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
  • 4 tygodnie później...

tanio nie bedzie , pewnie z 200K+ ale wyglda na to ze powoli zlota era JDMwo z turbo z AWD dobiega konca..........

 

Czytałem, że cena będzie oscylowac pomiędzy bmw m1, a audi RS3. Fajny ma ten mercedes dźwięk silnika jak na 4 cylindry i seryjny wydech :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tanio nie bedzie , pewnie z 200K+ ale wyglda na to ze powoli zlota era JDMwo z turbo z AWD dobiega konca..........

 

Czytałem, że cena będzie oscylowac pomiędzy bmw m1, a audi RS3. Fajny ma ten mercedes dźwięk silnika jak na 4 cylindry i seryjny wydech :-)

 

spotkalem takiego niedawno w okolicy stuttgartu na ichniejszej publicznej drodze testowej...

MIAZGA! :)

a obecnie mam takiego z wypozyczalni - a 200 - przejafajne autko :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tanio nie bedzie , pewnie z 200K+ ale wyglda na to ze powoli zlota era JDMwo z turbo z AWD dobiega konca..........

 

Czytałem, że cena będzie oscylowac pomiędzy bmw m1, a audi RS3. Fajny ma ten mercedes dźwięk silnika jak na 4 cylindry i seryjny wydech :-)

mówisz pewnie o M135i xdrive,wydaje mi sie że mercedes A45 AMG celuje prosto w tą BMkę.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...