turdziGT Opublikowano 17 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2013 Plus dodatki=200;) dalej taniej niz STI szkoda tylko ze a'la haldex ale i tak zapowiada sie mega ciekawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 17 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2013 a jaki to ma napęd? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arti_D Opublikowano 17 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2013 niestety w A45 napęd jest bardziej na przód dawkowany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 17 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2013 niestety w A45 napęd jest bardziej na przód dawkowany co znaczy bardziej? Haldex czy 4motion ? bo chyba nie FWD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arti_D Opublikowano 18 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2013 Trochę zmodyfikowany 4matic ale moc głównie będzie przekazywana na koła przednie a w razie uślizgu zostanie dołączony tył Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 18 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2013 Trochę zmodyfikowany 4matic ale moc głównie będzie przekazywana na koła przednie a w razie uślizgu zostanie dołączony tył To w takim razie nie chcę tej zabawki,nawet w marzeniach;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JJacek Opublikowano 18 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2013 a jaki to ma napęd? Przeoczyłeś ten wpis http://www.forum.sub...5#entry1754578 ? Trochę zmodyfikowany 4matic ale moc głównie będzie przekazywana na koła przednie a w razie uślizgu zostanie dołączony tył 4Matic w A i CLA jest zupełnie inny niż ten w pozostałych autach Mercedesa m.in. z powodu poprzecznie umieszczonego silnika. W tym momencie 4Matic możemy traktować jako nazwę handlową, a nie konkretne rozwiązanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 18 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2013 a jaki to ma napęd? Przeoczyłeś ten wpis http://www.forum.sub...5#entry1754578 ? a rzeczywiście,rozwiązania Mercedesa jakoś najmniej mnie interesowały.Czyli to najprostsze rozwiązanie z mozliwych,ciekawe jak będzie się spisywać z tym AMG. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 18 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2013 Napęd może nie jakis najwyższych lotów a każdym razie ten samochód dobitnie pokazuje jak chorą cenę ma STI. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 18 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2013 pozdrowienia dla panow politykow! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ajax Opublikowano 18 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2013 Napęd może nie jakis najwyższych lotów a każdym razie ten samochód dobitnie pokazuje jak chorą cenę ma STI. Chyba dobitnie pokazuję jak pazerni są Panowie na wiejskiej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 18 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2013 Też Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ajax Opublikowano 18 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2013 Gdyby STI miało takie same podatki jak mietek kosztowało by jakieś 165 tyś czyli cena jak najbardziej przyzwoita. Ale przy tej kasie Mietek A klasa to godna opcja:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eMTe Opublikowano 18 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2013 dziwne ze m135i moze kosztowac 170tyś a ma 3litrowy motor Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 18 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2013 dziwne ze m135i moze kosztowac 170tyś a ma 3litrowy motor 135i xdrive=200tys. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zelazny Opublikowano 18 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2013 To niech wprowadzą 2 litrowy silnik, klienta nie obchodzi kogo to wina, on płaci, a na dzień dzisiejszy taki Mercedes czy Evo X sa o wiele (niestety) tańsze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 19 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2013 niedlugo tak zrobia. WRX 1,6 DIT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ajax Opublikowano 19 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2013 dziwne ze m135i moze kosztowac 170tyś a ma 3litrowy motor Bez cła i napędu na 4 łapy:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 19 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2013 To niech wprowadzą 2 litrowy silnik, klienta nie obchodzi kogo to wina, on płaci, a na dzień dzisiejszy taki Mercedes czy Evo X sa o wiele (niestety) tańsze Żelazny, wydawało sie ze jesteś wystarczająco długo na forum, żeby trochę przesiaknac realizmem dla samego rynku polskiego FHI nie będzie podejmowało decyzji związanych z konstrukcja samochodów bo sprzedają tu mikroskopijne ilości... Jedyne co mogą robić to dopasowywać wyposażenie, a to tez w ograniczonym wymiarze. Ale ja sie nie martwię. Myśle ze następny STI będzie miał mniejszy silnik, zgodnie z aktualnymi trendami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zelazny Opublikowano 19 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2013 To niech wprowadzą 2 litrowy silnik, klienta nie obchodzi kogo to wina, on płaci, a na dzień dzisiejszy taki Mercedes czy Evo X sa o wiele (niestety) tańsze Żelazny, wydawało sie ze jesteś wystarczająco długo na forum, żeby trochę przesiaknac realizmem dla samego rynku polskiego FHI nie będzie podejmowało decyzji związanych z konstrukcja samochodów bo sprzedają tu mikroskopijne ilości... Jedyne co mogą robić to dopasowywać wyposażenie, a to tez w ograniczonym wymiarze. Ale ja sie nie martwię. Myśle ze następny STI będzie miał mniejszy silnik, zgodnie z aktualnymi trendami. Wszystko wiem, jasne, no ale muszę sobie ponarzekać bo nie zapowiedzieli jeszcze nowego, fajnego estiaja Zdaję sobie sprawę, że większość aut idzie do USA, a tam ceny i standardy są inne. Jeśli jednak Subaru chce powalczyć w Europie (a wg mnie ma szanse, chociaż konkurencja jest bardzo mocna) to muszą wprowadzić nową jednostkę. Dopracowany 2 litrowy silnik dałby radę, tak jak to jest u konkurencji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 20 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2013 O kurcze,jestem w cięzkim Szoku!!! :o http://www.carsbmw.net/the-new-bmw-m135i-10-seconds-slower-on-the-nurburgring-track-than-the-renault-megane-rs/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 20 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2013 Dla tych ktorzy kupuja samochod po to, zeby jezdzic co drugi dzien po Ringu ... niewatpliwie sprawa jest jasna O kurcze, zapomnialbym, ze jednak 99,9999% ludzi kupuje takie auto takze do jazdy na codzien! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 20 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2013 Dla tych ktorzy kupuja samochod po to, zeby jezdzic co drugi dzien po Ringu ... niewatpliwie sprawa jest jasna O kurcze, zapomnialbym, ze jednak 99,9999% ludzi kupuje takie auto takze do jazdy na codzien! so what? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
T8LEK Opublikowano 20 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2013 Chyba to, ze mierzenie kazdego auto miara ringu jest troche bez sensu tzn to jest taki chlyt malketingowy, ktory dziala na ludzi, ale nie przeklada sie miarodajnie na typowa jazde po chleb. Meganka RS to super hatch, ale sama swiadomosc bycia 10 sec szybszym na ringu od beemki jakos by mi nie rekompensowala jej wad na codzien Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 20 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2013 niezbyt trafne argumenty,bo akurat obydwa auta nadają się do codziennej jazdy również do po chleb. że to chwyt marketingowy? No to pamiętajcie że to akurat działa w obie strony;to same firmy decydują się na udziała w tej czasówce i albo wóz albo przewóz,zawsze jest ryzyko,więc albo chwyt wyjdzie albo nie wypali. Dla mnie szokiem było 10 sek. różnicy między RS,który "połyka" kolejne auto i to RWD z genialnym 6cylindrowym silnikiem. Poraz kolejny RS czyli tzw. Hot Hatch z FWD udowadnia z jednej strony to że jest samochodem z korzeniami sportowymi a dodatkowo świetnie się prowadzi,z drugiej zaś strony pozostaje dobrym rozwiązaniem na codzień w dodatku z bardzo przystępną ceną. Coraz mocniej jestem zafascynowany tym samochodem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się