eMTe Opublikowano 8 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2012 (edytowane) ThanJunior - to audi juz dosc dlugo jest produkowan, od 2 miesiecy stoii w salonie u Bełtowskiego za bagatela 250tyś zł , Filipowicz tez ma takie autko. Edytowane 8 Listopada 2012 przez eMTe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Giechu Opublikowano 8 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2012 za bagatela 250tyś zł "Lekkie" przegięcie :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 8 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2012 Niech mi jeszcze ktos sprobuje narzekac na cene ktora ja wolam za swoje auto ThanJunior - to audi juz dosc dlugo jest produkowan, od 2 miesiecy stoii w salonie u Bełtowskiego za bagatela 250tyś zł , Filipowicz tez ma takie autko. najwyzszy czas wiec, zeby sie pojawilo w tym watku :-P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eMTe Opublikowano 8 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2012 230k za STI to jest dopiero przegięcie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 8 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2012 ...fakt! Bo jest szybszy i tańszy - to nie może być Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eMTe Opublikowano 8 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2012 szybszy to on moze jest jak sie w niego wpakuje kilkanascie/dziesiat tysiecy o ile silnik wytrzyma. Kto jak kto ale Ty TJ powinienes dobrze wiedziec ze mała waga i małe gabaryty samochodu są duzo cenniejsze niz wieksza moc - wystarczy zobaczyc co fiat 500 abarth robi z duzo mocniejszymi wiekszymi i ciezszymi furami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Giechu Opublikowano 8 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2012 (edytowane) Tu należy wziąć pod uwage czy patrzymy na nie pod kątem auta do sportu czy na codzień w drugim przypadku STI zdecydowanie wygrywa. Natomiast w pierwszym przypadku, jeśliby spojrzeć na masę Audi to też szału nie ma w porównaniu z STI. Edytowane 8 Listopada 2012 przez Giechu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eMTe Opublikowano 8 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2012 róznica w masach to 155kg , ale dochodza jeszcze gabaryty samochodu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 8 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2012 róznica w masach to 155kg , ale dochodza jeszcze gabaryty samochodu... a skad Ty tą roznice wziołeś ? przecież STI nie waży prawie 1600 :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eMTe Opublikowano 8 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2012 (edytowane) a no wziąłem STI 1505kg, Audi 1350 Edytowane 8 Listopada 2012 przez eMTe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 8 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2012 czy patrzymy na nie pod kątem auta do sportu Do sportu to seryjne, ani STi, ani tym bardziej powyższe Audi się nie nadaje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filester Opublikowano 8 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2012 (edytowane) a no wziąłem STI 1505kg, Audi 1350 Na poprzedniej stronie jest napisane "Audi A1 quattro - 256 KM ale 1434kg." więc wychodziła by różnica 71kg Edytowane 8 Listopada 2012 przez filester Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mikad Opublikowano 8 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2012 Forumowicz gr1zly ma takie Audi. Jak dla mnie, jest kozackie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 8 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2012 a no wziąłem STI 1505kg, Audi 1350 Na poprzedniej stronie jest napisane "Audi A1 quattro - 256 KM ale 1434kg." więc wychodziła by różnica 71kg No własnie , o to mi chodziło :cool: czy patrzymy na nie pod kątem auta do sportu Do sportu to seryjne, ani STi, ani tym bardziej powyższe Audi się nie nadaje Nawet jak by wzioł seryjne STI i to AUDI A1 to STI zleje go prawie wszedzie :cool: w jakimś sporcie , na autobahnie ta roznica bedzie mniejsza , albo nawet na korzysc audi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eMTe Opublikowano 8 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2012 U bełtowskiego przy aucie jest napisane ze wazy 1350kg. Audi S3 nowe w sportbacku wazy 1440kg wiec cięzko mi sobie wyobrazic aby roznica miedzy S3 a a1 byla tylko 5kg. Pozatym widze tu pewną analogie . S3 -1440kg ! A3 1.4 122konie 1250kg , S1 1350kg ! A1 1.4 122konie 1175kg. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 8 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2012 (edytowane) U bełtowskiego przy aucie jest napisane ze wazy 1350kg. Audi S3 nowe w sportbacku wazy 1440kg wiec cięzko mi sobie wyobrazic aby roznica miedzy S3 a a1 byla tylko 5kg. Pozatym widze tu pewną analogie . S3 -1440kg ! A3 1.4 122konie 1250kg , S1 1350kg ! A1 1.4 122konie 1175kg. no to trzeba sprawdzic dokładnie mase tego cuda wraz z wyposazeniem , bo czasami roznica siegac moze ponad 100kg tego samego modelu Edytowane 8 Listopada 2012 przez carfit Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 8 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2012 Nawet jak by wzioł seryjne STI i to AUDI A1 to STI zleje go prawie wszedzie :cool: w jakimś sporcie , na autobahnie ta roznica bedzie mniejsza , albo nawet na korzysc audi Edwin chodziło mi bardziej o dostosowanie "techniczne" do takiego dłuższego upalania tymi autami w wersjach seryjnych, bo przyznasz że kilka ostrych kólek pod rząd po np Poznaniu ugotuje silnik w STi, a w Audi Haldexa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 8 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2012 (edytowane) Nawet jak by wzioł seryjne STI i to AUDI A1 to STI zleje go prawie wszedzie :cool: w jakimś sporcie , na autobahnie ta roznica bedzie mniejsza , albo nawet na korzysc audi Edwin chodziło mi bardziej o dostosowanie "techniczne" do takiego dłuższego upalania tymi autami w wersjach seryjnych, bo przyznasz że kilka ostrych kólek pod rząd po np Poznaniu ugotuje silnik w STi, a w Audi Haldexa co do tego nie ma najmniejszych watpliwosci ! ze nie są to auta strikte na tor czy oes , ale jesli je bedziesz porownywal takie jak sa w salonie , to smiem dalej twierdzic ze sti bedzie szybsze , nawet w Poznaniu , bo na kielcach to stawiam 100:1 no chyba ze Audi wychodzi z salonu na jakis hiper oponach :cool: Edytowane 8 Listopada 2012 przez carfit Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 8 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2012 No szału nie ma :cool: , po za tym jest brzydki , o ! jak noc ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michcio Opublikowano 9 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2012 A ja mam corse opc o której nikt tu nie wspomniał i nie narzekam.Śmiga aż miło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ajax Opublikowano 9 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2012 230k za STI to jest dopiero przegięcie. Nówka z salonu aktualnie to jakieś 189.000 PLN;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 9 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2012 (edytowane) co do tego nie ma najmniejszych watpliwosci ! ze nie są to auta strikte na tor czy oes , ale jesli je bedziesz porownywal takie jak sa w salonie , to smiem dalej twierdzic ze sti bedzie szybsze , nawet w Poznaniu , bo na kielcach to stawiam 100:1 no chyba ze Audi wychodzi z salonu na jakis hiper oponach :cool: Generalnie porównywanie tych dwóch aut nie ma najmniejszego sensu, bo to auta z zupełnie różnych segmentów B i C oraz trafiają w totalnie inny target nabywcy. Jak chodź jeden z 333 nabywców tego srajtka Audi kupi je z zamysłem upalania, to będzie jednym z największych ewenementów w dziejach motoryzacji. Z drugiej strony i tak 95% nabywców nowego STi nawet nie mysli o Słomczynie czy Kielcach. Edytowane 9 Listopada 2012 przez lukass Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zelazny Opublikowano 9 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2012 Quattro jest swietne, wyglada wg mnie rewelacyjnie, a szansa ze trafisz takie jeszcze na ulicy jest bliskie zeru. Gdzies jeszcze czytalem, ze maja wprowadzic S1, troche slabsze i tansze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 9 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2012 Gwoli scislosci: masa podana przeze mnie jest masa zmierzona przez niemieckie Sport Auto... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EVAN Opublikowano 9 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2012 Ja mam takie zdanie, że przy tego typu autach podawanie masy/mocy itd nie ma zbytnio sensu. To są auta , które mają dawać maksymalnie dużo frajdy z jazdy. Często auto, które kosztuję furmankę kasy i ma trylion koni nie da tyle frajdy co małe zadziorne autko z np 150KM pod maską. Dlatego na pierwszym miejscu w tej kategorii stawiam frajdę z jazdy, potem wygląd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się