H4lik Opublikowano 27 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2013 Nie znam sie wcale, ale byc moze jest opcja wylaczenia start/stop w takich wlasnie sytuacjach? No tak, tylko laik chlodzeniem glowy sobie nie bedzie zawracal... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 27 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2013 (edytowane) Witam czytających ten temat. Oglądałem dziś Moto on, Kornacki testował Golfa GTI VII wyposażonego w system start&stop. Schlastał go na torze i jak się zatrzymał, to silnik zgasł. Takie praktyki wg mnie mogę baaardzo szybko zabić turbo. Co Wy o tym sądzicie, czy może auto wyposażone jest w jakiś "poza ustrojowy" system smarowania wiatraka. Z góry dziękuję za opinie. Pozdrawiam Nerqo. Bardzo dziwne. Ja mam start stop i nigdy po szybkiej jeździe jak i niedogrzanym motorze sam się nie wyłączy. Witam czytających ten temat. Oglądałem dziś Moto on, Kornacki testował Golfa GTI VII wyposażonego w system start&stop. Schlastał go na torze i jak się zatrzymał, to silnik zgasł. Takie praktyki wg mnie mogę baaardzo szybko zabić turbo. Co Wy o tym sądzicie, czy może auto wyposażone jest w jakiś "poza ustrojowy" system smarowania wiatraka. Z góry dziękuję za opinie. Pozdrawiam Nerqo. Bardzo dziwne. Ja mam start stop i nigdy po szybkiej jeździe jak i niedogrzanym motorze sam się nie wyłączy. Jeżeli byczujnik nie monitorowal temp. oleju to by producent strzelił sobie samoboja w silnikach z turbo. Jeżeli mam byc szczery wymysl ekologów który zawsze mam wyłączony Edytowane 27 Października 2013 przez turdziGT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 8 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2013 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuskus Opublikowano 9 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2013 Witam czytających ten temat. Oglądałem dziś Moto on, Kornacki testował Golfa GTI VII wyposażonego w system start&stop. Schlastał go na torze i jak się zatrzymał, to silnik zgasł. Takie praktyki wg mnie mogę baaardzo szybko zabić turbo. Co Wy o tym sądzicie, czy może auto wyposażone jest w jakiś "poza ustrojowy" system smarowania wiatraka. Z góry dziękuję za opinie. Pozdrawiam Nerqo. W megane rs turbo jest dodatkowo chłodzone "wodą" i jeśli np. po jeździe na torze silnik zostanie zbyt szybko wyłączony to osobna pompa podtrzymuje obieg chłodzenia turbo. Pewnie z golfie jest podobnie. Co nie zmienia faktu, że IMHO, system SS to jeden z najbardziej kretyńskich pomysłów motoryzacyjnych ostatnich lat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 10 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2014 Kolejny konkurent i nie wiem czemu o wiele bardziej mi się podoba niż A45 AMG http://www.worldcarfans.com/114010768376/2014-mercedes-benz-gla-45-amg-officially-revealed-ahead Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartolomeo Opublikowano 10 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2014 Seat Leon Cupra - widziałem wczoraj zwykłą wersję w nadwoziu 3-drzwiowym i białym kolorze - robi robotę! http://motoryzacja.interia.pl/samochody/premiery/news/nowy-seat-leon-cupra,1979985,326 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 10 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2014 Ciekawe ile edzie kosztować bo FR to jak na razie okazja roku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 11 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2014 Można sobie zrobić Fieste WRC na gratach od Evo: http://st-rallysport.com/fiesta%20s2000%20wrc.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zelazny Opublikowano 12 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2014 W kwietniu tego roku wychodzi Audi S1, 220 koni, silnik 2.0TSI, napęd na 4 koła. Jak będzie się prowadził tak świetnie jak quattro, to może być ciekawie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 12 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2014 Zdecydowanie tylko miejmy nadzieje że nie będzie kosztowac 200K Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eMTe Opublikowano 12 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2014 Mysle ze będzie kosztował mniej niż Audi S3. Pewnie cos kolo 135k. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 12 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2014 W kwietniu tego roku wychodzi Audi S1, 220 koni, silnik 2.0TSI, napęd na 4 koła. Jak będzie się prowadził tak świetnie jak quattro, to może być ciekawie. Niestety haldex quattro nie prowadzi się ani TAK dobrze ani chyba w ogóle dobrze (ok.12 min. filmu) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 12 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2014 Niestety haldex quattro nie prowadzi się ani TAK dobrze ani chyba w ogóle dobrze Bo i trudno żeby prowadził się w poślizgu jak auto RWD. Podobna zasada jest z innymi 4x4 - STi tez jest bardziej podsterowne od takiego RWD i jest to normalne. Jakby prowadziło sie źle to by nie było prawie sekunde szybsze od BMW na okrazeniu toru w tym teście, mimo 150 kg wiekszej masy. Inna sprawa że w taich warunkach (sucho) auto RWD da więcej frajdy. Wszystko jest kwestią ustawień zawiasu i preferencji - np Kubica też woli auta które są podsterowne i na takich ustawieniach jest najszybszy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zelazny Opublikowano 12 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2014 Dawny forumowicz Gr1zly miał A1 quattro i pisał, że żadne EVO czy STI się tak dobrze i fajnie nie prowadziło. Podobno jeździło jak gokart Mysle ze będzie kosztował mniej niż Audi S3. Pewnie cos kolo 135k. Też tak myślę, Polo R na którym pewnie bazuje wyceniane było coś na 140k. Tylko czy nie lepiej wtedy dołożyć ciutkę i kupić Golfa R? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 12 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2014 W kwietniu tego roku wychodzi Audi S1, 220 koni, silnik 2.0TSI, napęd na 4 koła. Jak będzie się prowadził tak świetnie jak quattro, to może być ciekawie. Niestety haldex quattro nie prowadzi się ani TAK dobrze ani chyba w ogóle dobrze (ok.12 min. filmu) Stszek A45 AMG tej jest a'la haldex a prowadzi sie wysmienicie mimo ze tez jest troche podstronę. Tak niestety jest podsterownosc = bezpieczeństwo i pewność a nadsterownosc = fun. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 12 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2014 Stszek A45 AMG tej jest a'la haldex a prowadzi sie wysmienicie mimo ze tez jest troche podstronę. Tak niestety jest podsterownosc = bezpieczeństwo i pewność a nadsterownosc = fun. No pewnie i tak jest,ale jak jedziesz szybko autostradą i czujesz,że samochód wyjeżdża Ci na zewnątrz to jak dla mnie jest bardzo nieprzyjemne wrażenie a tak miałem we wszyskich posiadanych przeze mnie FWD. Chris był mocno zniesmaczony i tylko na tym się opieram,bo sam nie mam żadnych doświadczeń i porównań,a szkoda Być może inne hot hache mają lepiej ustawiony Haldex? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 12 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2014 A jakim cudem mogłeś czuć ze ci FWD odjezdza na autostradzie ? ? ? Autostrada to ostatnie miejsce gdzie AWD będzie miec przewagę poza ogólna lepsza stabilnością. Im będziesz miał ciasniejsze zakręty tym podsterownosc będzie więcej odczuwalna ogólnie nie tylko FWD kontra AWD bo zasadniczo oprócz rodzaju przeniesienia napędu ważna tez jest geometria zawieszenia zwlaszcza przedniego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 12 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2014 Zdecydowanie długie łuki przejeżdżane na dużej prędkości stanowiły dużą niepewność.Raz nawet Escortem wyjechałem na sąsiedni pas ale on miał kąty z przodu ustawione na "-" o czym później się dowiedziałem,podobno z racji obniżonego zawieszenia i szerokich gum.Wcześnie Kadet zachowywał się jeszcze gorzej ,FRV już całkiem przewidywalnie ,chociaż jak mocno dmucha to jest spory stres.Legacy natomiast jak na moje limity jest genialny i nigdy nie było sytuacji stresowej nawet na beznadziejnych firmowych gumach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eMTe Opublikowano 12 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2014 Porównujesz nowe auto do samochod z przed ponad 20lat? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 12 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2014 Porównujesz nowe auto do samochod z przed ponad 20lat? FWD/RWD/AWD tutaj co do zasad występowania podsterowności/nadsterowności niewiele(jeśli nie nic)się zmieniło.Jedynie zastosowanie kontroli trakcji robi różnicę,ale ona włącza się wtedy jak już mocno przeholujemy.No może jeszcze zastosowanie wielowahaczowego zaw. z tyłu robi różnicę i ew. el.blokady dyfrów z przodu ,ale to ma niewiele modeli. Hondą jeżdżę w zasadzie równolegle z Legacy,nie ma porównania,a to w końcu(honda) dość nowy model.No i trzeba pamiętać,że lepsze prowadzenie RWD czy AWD to również wynik odciążenia układu kierowniczego. W sumie to nie bardzo wiem o co się spieramy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 12 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2014 O nadsterownosc w FWD na autostradzie przy dużych prędkościach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 12 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2014 O nadsterownosc w FWD na autostradzie przy dużych prędkościach Ok, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 12 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2014 Kurcze normalnie boski ten merol i aż zal mnie ściska 4 litery ze za mały dla mnie. Może wejdzie tez shooting brake ale na rodzinę 2+2 tez będzie chyba za mały Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 12 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2014 O nadsterownosc w FWD na autostradzie przy dużych prędkościach Poza tym, na wiekszosci autostrad nie ma zakretow. Jedyny problem z nadsterownascia mozna miec jak sie za szybko wjedzie na rampe zjazdowa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 12 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2014 Otóż to:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się