turdziGT Opublikowano 25 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2016 A co w tym złego ? chodzi o rozpoznawalnisc marki i jej charakteru.Jest w tej chwili bardzo niewielu producentów ktorzy nie maja wspolnego języka dla gamy modelowej co tylko świadczy o nijakości.Nawet masa jak ford czy opel zaczęli to juz kumac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adixi1 Opublikowano 25 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2016 Nie wiem czy jest w tym coś złego czy nie. Mi osobiście coś takiego się nie podoba i to moje subiektywne odczucie. Alfa nigdy nie kojarzyła się z super jakością czy niezawodnością. Ale prawie kazdy powie ze wiekszosc modeli wyglądała jak dzieła sztuki na 4 kołach. Dziela sztuki jak np obrazy danego tworcy mają to do siebie, że da się w nich dostrzec charakter malarza czy specyficzny dla niego warsztat ale kazdy jest inny i nie jest to tylko kopia poprzedniego z delikatnymi zmianami. Nie wiem czy nie zamotałem, ale ciezko opisowo wyjaśnić o co mi chodzi. ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Korton Opublikowano 25 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2016 A co w tym złego ? chodzi o rozpoznawalność marki i jej charakteru.Jest w tej chwili bardzo niewielu producentów którzy nie maja wspólnego języka dla gamy modelowej co tylko świadczy o nijakości.Nawet masa jak ford czy opel zaczęli to juz kumac. Ale to dopiero od jakiegoś czasu tak się zrobiło. Dawniej nawet wśród takich marek jak bmw, audi, mercedes modele z poszczególnych segmentów znacznie się różniły. Nikt nie miał problemu z rozpoznaniem na pierwszy rzut oka czy to bmw serii 3, 5, czy 7. Dziś, gdy widze w lusterku młode auto, to nie wiem którego segmentu to model, wszystkie wyglądają podobnie. Dawniej nie było problemu ze wspólnym językiem w gamie modelowej mimo znacznych różnic. Większość marek mi kilka cech które jednoznacznie się kojarzą z danym producentem, nie muszą produkować jednego stylistycznie modelu w kilka wariantach wielkości.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 25 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2016 To prawda ma to swoje plusy i minusy.W kazdym razie jak sie nie trafi z designem to cała gama modelowa jest out. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pb2004 Opublikowano 25 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2016 (edytowane) Jeszcze nie sprzedają a w Polsce... http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=15166305&order=m&string=giulia&search_scope=userItems-15166305&bmatch=s0-mot-1-4-0913 Eee, czyli silnik Ferrari 510 KM można kupić już za 19900?! Orientuje się ktoś jak to wstawić/wspawać/whatever do sti? Edytowane 25 Września 2016 przez pb2004 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 25 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2016 Dawniej nawet wśród takich marek jak bmw, audi, mercedes modele z poszczególnych segmentów znacznie się różniły. Nikt nie miał problemu z rozpoznaniem na pierwszy rzut oka czy to bmw serii 3, 5, czy 7. Otóż to. Ja sam ostatnio się złapałem na tym, że 5tkę wziąłem za 3kę, a 7kę za 5kę. Choć i tak prym w takim projektowaniu wiedzie Mercedes i Audi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 26 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2016 Czy ja wiem 3 i 5 ciezko pomylic A4 i A6 w sumie tez ale C / E i S klase to na prawde trzeba miec dobre oko zeby wypatrzec roznice zwlaszcza miedzy C/E Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JJacek Opublikowano 26 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2016 U Mercedesa kiedyś też tak było: 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 26 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2016 (edytowane) Edytowane 26 Września 2016 przez matros1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kukson Opublikowano 26 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2016 Jak Renault zbytnio nie lubię to jaram się tym Clio. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
QbaqBA Opublikowano 26 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2016 matros kupujesz? Skoro Evo poszło... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 26 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2016 Kto wie Mam sentyment do "reno" Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 26 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2016 Jak Renault zbytnio nie lubię to jaram się tym Clio. Ja niestety też , i kto wie czy nie zamienie go za STI . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł_P Opublikowano 26 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2016 Pomysł z tymi dziennymi światłami kozak !!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guzik3 Opublikowano 26 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2016 Jak Renault zbytnio nie lubię to jaram się tym Clio. Ja niestety też , i kto wie czy nie zamienie go za STI . Ciekawe ile ich trafi do Polski Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 26 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2016 Dzizas co za głupia reklama. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 27 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2016 Reklama beznadziejna strasznie... laska nawet nie ma porządnie pasów zapiętych Samo auto jednak wygląda jak 1 000 000$ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 27 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2016 Wyglada super Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 27 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2016 Mega Jajko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowicjusz Opublikowano 28 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2016 (edytowane) Przesadzacie - wcale zła nie jest. Jakiś tam pomysł był, oddaje klimat auta...widziałem znacznie gorsze To trochę tak jak ten zespół na wesela: http://sagorsi.pl/ Który podobno daje radę Edytowane 28 Września 2016 przez Nowicjusz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 28 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2016 Tymczasem quattro GmbH potwierdzilo że pod maskę RS4 trafi 2.9 V6 z Porsche Panamera. Będzie jak za starych dobrych lat czyli RS2 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OWOC Opublikowano 28 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2016 Wyglada super Dokładnie jak najnowszy Civic Type.R. Taki bad boy pełną gębą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek1986 Opublikowano 28 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2016 Dokładnie jak najnowszy Civic Type.R. Civic jest dobry wariat, ale to to jednak dużo fajniejsze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 28 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2016 Fiesta ST 5d w końcu w Europie. Szkoda, że na koniec produkcji aktualnej Fiesty, ale lepiej późno niż wcale. https://www.at.ford.com/en/homepage/news-and-clipsheet/news/2016/9/five-door-fiesta-st-breaks-cover.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 28 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2016 Fiesta ST 5d w końcu w Europie. Szkoda, że na koniec produkcji aktualnej Fiesty, ale lepiej późno niż wcale. https://www.at.ford.com/en/homepage/news-and-clipsheet/news/2016/9/five-door-fiesta-st-breaks-cover.html szału nie ma niestety Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się