pb2004 Opublikowano 15 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2016 Stare ale cały czas mnie bawi ten filmik o "alfa rumuno": https://www.youtube.com/watch?v=uskGTyO3Mtk ... Tyle, że teraz po nokaucie jaki zadała Gulia już trochę jakby nieaktualny... Myślę, że za parę lat takie filmiki będa krążyły o Subaru WRX / STI (300 koni forever!) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guzik3 Opublikowano 15 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2016 Tydzień temu odebrałem GT, myślę że się polubimy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 15 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2016 Tydzień temu odebrałem GT, myślę że się polubimy Trochę dziwnie mi się jeździło na początku z tą tylną skrętną osią. Jakby się coś dziwnego nagle stało z geometrią Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guzik3 Opublikowano 15 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2016 Tydzień temu odebrałem GT, myślę że się polubimy Trochę dziwnie mi się jeździło na początku z tą tylną skrętną osią. Jakby się coś dziwnego nagle stało z geometrią Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Rzeczywiście początkowo dziwne uczucie, teraz po przejechaniu już kilkuset kilometrów mimo, że jeszcze docieram auto to każdy zakręt kusi do szybszego i ciaśniejszego przejazdu Za to trudniej mi się przyzwyczaić do pracy skrzyni. To szarpanie przy niskich prędkościach jest bardzo zaskakujące... Nawet w moim 22 letnim Saabie którego traktuje hobbystycznie, automat pracuje płynniej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 16 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2016 (edytowane) No niestety ja też mam o tej skrzyni takie sobie zdanie. Ale wydaje mi się że to kwestia oprogramowania. W Espace i Megane działała tak sobie. W Talismanie już było fajnie. Może przy okazji aktualizacji softu będzie też aktualizacja dla skrzyni. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk A tymczasem renault testuje Clio Rs16 na drodze: http://www.autoevolution.com/news/renault-clio-rs16-makes-spy-photo-debut-is-out-for-jcw-blood-111258.html Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Edytowane 16 Września 2016 przez matros1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 16 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2016 Strasznie mi się podoba to RS16 Cenię w Renault to, że czasem idą po bandzie i nie boją się zbudować drogowego wariata. Wcześniej Clio V6, teraz RS16. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 16 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2016 Za to trudniej mi się przyzwyczaić do pracy skrzyni. To szarpanie przy niskich prędkościach jest bardzo zaskakujące... Nawet w moim 22 letnim Saabie którego traktuje hobbystycznie, automat pracuje płynniej tam jest jakaś skrzynia dwusprzegłowa ? bo one maja taki urok, są sprawne ale szarpią, żeby nie szarpały trzeba by pozwolić im na ślizganie sprzęgłem osobiście te szarpnięcia lubię Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinJ Opublikowano 16 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2016 Jeździłem ostatnio Gulią w dieslu 185 KM i generalnie szału nie ma. Co do QV to po jeździe dieslem ranking zakupowy jest taki: C63AMG RS4 QV M3 Żebym wziął pod uwagę Alfę zamiast Merca lub Audi musiała by być z 50000 tańsza od tamtych. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 16 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2016 Za to trudniej mi się przyzwyczaić do pracy skrzyni. To szarpanie przy niskich prędkościach jest bardzo zaskakujące... Nawet w moim 22 letnim Saabie którego traktuje hobbystycznie, automat pracuje płynniej tam jest jakaś skrzynia dwusprzegłowa ? bo one maja taki urok, są sprawne ale szarpią, żeby nie szarpały trzeba by pozwolić im na ślizganie sprzęgłem osobiście te szarpnięcia lubię Tak, dwusprzęgłowa. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
QbaqBA Opublikowano 16 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2016 Widziałem dziś białą QV na żywo w ruchu i kuuurde ładna jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guzik3 Opublikowano 16 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2016 Za to trudniej mi się przyzwyczaić do pracy skrzyni. To szarpanie przy niskich prędkościach jest bardzo zaskakujące... Nawet w moim 22 letnim Saabie którego traktuje hobbystycznie, automat pracuje płynniejtam jest jakaś skrzynia dwusprzegłowa ? bo one maja taki urok, są sprawne ale szarpią, żeby nie szarpały trzeba by pozwolić im na ślizganie sprzęgłem osobiście te szarpnięcia lubię Tak, dwusprzęgłowa. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk W sumie kwestia przyzwyczajenia, za jakiś czas pewnie nawet nie będę tego zauważał. Na razie jednak to dziwne uczucie, gdy w korku czujesz jakby ktoś nie umiejętnie puszczał sprzęgło Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 16 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2016 (edytowane) Masz to tylko w trybie Sport/Dynamic (czy jak to tam zwą) czy też pozostałych? Dla mnie najbardziej nerwowa ta skrzynia była właśnie w trybie sport Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Edytowane 16 Września 2016 przez matros1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guzik3 Opublikowano 16 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2016 Jak dla mnie najbardziej irytująco działa w trybie comfort. Mam wrażenie ze przepustnica prawie wogole nie reaguje na gaz przez co efekt szarpania jest mocniejszy. W sport natomiast jakby szybkością reakcji na pedał gazu zmniejsza uczucie tego szarpania. Szarpanie dotyczy w sumie tylko 3 pierwszych biegów i samej redukcji. Przy przyspieszaniu fajnie szybko i bez wyraźnych szarpnięć zmienia biegi. Na sporcie za wiele nie jeżdzę na razie Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 16 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2016 Jeździłem ostatnio Gulią w dieslu 185 KM i generalnie szału nie ma. Co do QV to po jeździe dieslem ranking zakupowy jest taki: C63AMG RS4 QV M3 Żebym wziął pod uwagę Alfę zamiast Merca lub Audi musiała by być z 50000 tańsza od tamtych. Rs4 to już stary paść za to nowe będzie tak jak za starych dobrych lat 2.9 Biturbo od Porsche Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Achitofel Gilonita Opublikowano 16 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2016 (edytowane) Samochód jest przepiękny... ale naprawdę przepiękny i to z każdej strony można postawić sobie krzesełko i się gapić. szukając żonowozu na 60-70% bierzemy pod uwagę giulię w dyszlu. Połowica zauroczona od 1 spojrzenia. Edytowane 16 Września 2016 przez Adasko75 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sjak Opublikowano 16 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2016 Samochód jest przepiękny... ale naprawdę przepiękny i to z każdej strony można postawić sobie krzesełko i się gapić. szukając żonowozu na 60-70% bierzemy pod uwagę giulię w dyszlu. Połowica zauroczona od 1 spojrzenia. Nie żałuj lepszej połowie. Bierz QV . Myślisz, że moja byłaby mi tak wdzięczna gdybym jej wziął FSBD zamiast FXT? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Achitofel Gilonita Opublikowano 16 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2016 (edytowane) Samochód jest przepiękny... ale naprawdę przepiękny i to z każdej strony można postawić sobie krzesełko i się gapić. szukając żonowozu na 60-70% bierzemy pod uwagę giulię w dyszlu. Połowica zauroczona od 1 spojrzenia. Nie żałuj lepszej połowie. Bierz QV . żeby mi się zabiła? dizelek wystarczy w supełności...choć z 2 strony Małżonka nie tak znów dawno temu ujeżdżała panamerke i jakoś radziła sobie Edytowane 16 Września 2016 przez Adasko75 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sjak Opublikowano 16 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2016 Samochód jest przepiękny... ale naprawdę przepiękny i to z każdej strony można postawić sobie krzesełko i się gapić. szukając żonowozu na 60-70% bierzemy pod uwagę giulię w dyszlu. Połowica zauroczona od 1 spojrzenia. Nie żałuj lepszej połowie. Bierz QV . żeby mi się zabiła To jeszcze dobry dtj Polecam SJS. Wdzięczność dozgonna zapewniona Wysłane z ajfona za pomocą tapatoka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotruś Opublikowano 16 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2016 Samochód jest przepiękny... ale naprawdę przepiękny i to z każdej strony można postawić sobie krzesełko i się gapić. szukając żonowozu na 60-70% bierzemy pod uwagę giulię w dyszlu. Połowica zauroczona od 1 spojrzenia. A żonka nie woli 8 biegowy automat z 200KM benzyną ? Za te same pieniądze? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 16 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2016 ...moim zdaniem testy na "Nurbu" są mało miarodajne.... Pomijając te chece z przygotowaniem auta, że jeden na zwykłej oponie inny na semi-slicu, trzeci z klatka itd.....to tor jest zwyczajnie za długi czyli mozlwość popełnienia błedu na petli pomiarowej jest dużo większa niż na torze krótszym... A mnie przekonują. Myślisz że robią jedno kółko i na tym koniec? Byłem w ubiegłym tygodniu na Ringu i auta latają do oporu, do upadłego, kółko za kółkiem, tak aby wykręcić jak najlepszy czas. Co do opon się nie wypowiadam, nie przyglądałem się ale czy jest klatka czy nie ma to już sprawa projektu. Są firmy, które specjalnie przygotowują auta tylko aby wykręcić jak najlepszy czas na Ringu, nawet nazywając tak daną wersję . Każdy podejmuje decyzję sam czym jeździ więc mając do wyboru kolejny faktor, czyli czas na Ringu to jest to akurat dla mnie ważne. Skody na tej liście nie znajdziemy, Subaru tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinJ Opublikowano 16 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2016 Jeździłem ostatnio Gulią w dieslu 185 KM i generalnie szału nie ma. Co do QV to po jeździe dieslem ranking zakupowy jest taki: C63AMG RS4 QV M3 Żebym wziął pod uwagę Alfę zamiast Merca lub Audi musiała by być z 50000 tańsza od tamtych. Rs4 to już stary paść za to nowe będzie tak jak za starych dobrych lat 2.9 Biturbo od Porsche Mam na myśli nowe RS4, bo zakup dopiero w połowie przyszłego roku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 16 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2016 Jeździłem ostatnio Gulią w dieslu 185 KM i generalnie szału nie ma. Co do QV to po jeździe dieslem ranking zakupowy jest taki: C63AMG RS4 QV M3 Żebym wziął pod uwagę Alfę zamiast Merca lub Audi musiała by być z 50000 tańsza od tamtych. Dokładnie tak samo podsumowaliśmy test po wyjściu, tyle że w przypadku zwykłego diesla ta różnica może być mniejsza ale musi być mocno zauważalna aby zaryzykować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinJ Opublikowano 16 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2016 Samochód jest przepiękny... ale naprawdę przepiękny i to z każdej strony można postawić sobie krzesełko i się gapić. szukając żonowozu na 60-70% bierzemy pod uwagę giulię w dyszlu. Połowica zauroczona od 1 spojrzenia. A żonka nie woli 8 biegowy automat z 200KM benzyną ? Za te same pieniądze? Koniecznie automat. W dieslu manual ma ograniczony moment obrotowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 16 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2016 Jeździłem ostatnio Gulią w dieslu 185 KM i generalnie szału nie ma. Co do QV to po jeździe dieslem ranking zakupowy jest taki: C63AMG RS4 QV M3 Żebym wziął pod uwagę Alfę zamiast Merca lub Audi musiała by być z 50000 tańsza od tamtych. Dokładnie tak samo podsumowaliśmy test po wyjściu, tyle że w przypadku zwykłego diesla ta różnica może być mniejsza ale musi być mocno zauważalna aby zaryzykować. A nie będziecie ? M3 to tak na prawdę 420-450k za przyzwoicie wyposażone auto to samo merc i zapewne nowe RS4.Alfa przy nich wychodzi juz dobrze wyposażona. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 16 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2016 Jak dla mnie najbardziej irytująco działa w trybie comfort. Mam wrażenie ze przepustnica prawie wogole nie reaguje na gaz przez co efekt szarpania jest mocniejszy. W sport natomiast jakby szybkością reakcji na pedał gazu zmniejsza uczucie tego szarpania. Szarpanie dotyczy w sumie tylko 3 pierwszych biegów i samej redukcji. Przy przyspieszaniu fajnie szybko i bez wyraźnych szarpnięć zmienia biegi. Na sporcie za wiele nie jeżdzę na razie Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Mnie w tej skrzyni denerwowały dwie rzeczy (szczególnie w Espace). Szarpane redukcje w trybie Sport i wyraźnie opóźnione rusza ie z miejsc jak chciałem np. szybko włączyć się do ruchu wyjeżdżając z bocznej uliczki. Co ciekawe tych wad brak w Talismanie z tym samym silnikiem i skrzynią. Dlatego twierdzę że to wina oprogramowania. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się