Skocz do zawartości

Hot Hatch Hysteria


BartZ

Rekomendowane odpowiedzi

Stare ale cały czas mnie bawi ten filmik o "alfa rumuno": https://www.youtube.com/watch?v=uskGTyO3Mtk ... Tyle, że teraz po nokaucie jaki zadała Gulia już trochę jakby nieaktualny... Myślę, że za parę lat takie filmiki będa krążyły o Subaru WRX / STI (300 koni forever!)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Tydzień temu odebrałem GT, myślę że się polubimy :)

Trochę dziwnie mi się jeździło na początku z tą tylną skrętną osią. Jakby się coś dziwnego nagle stało z geometrią :)

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

 

Rzeczywiście początkowo dziwne uczucie, teraz po przejechaniu już kilkuset kilometrów mimo, że jeszcze docieram auto to każdy zakręt kusi do szybszego i ciaśniejszego przejazdu :) 

Za to trudniej mi się przyzwyczaić do pracy skrzyni. To szarpanie przy niskich prędkościach jest bardzo zaskakujące... Nawet w moim 22 letnim Saabie którego traktuje hobbystycznie, automat pracuje płynniej ;) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No niestety ja też mam o tej skrzyni takie sobie zdanie. Ale wydaje mi się że to kwestia oprogramowania. W Espace i Megane działała tak sobie. W Talismanie już było fajnie. Może przy okazji aktualizacji softu będzie też aktualizacja dla skrzyni.

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

A tymczasem renault testuje Clio Rs16 na drodze:

http://www.autoevolution.com/news/renault-clio-rs16-makes-spy-photo-debut-is-out-for-jcw-blood-111258.html

 

spy-photos-renault-clio-rs-111258_1.jpg

 

spy-photos-renault-clio-rs_5.jpg

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Edytowane przez matros1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Za to trudniej mi się przyzwyczaić do pracy skrzyni. To szarpanie przy niskich prędkościach jest bardzo zaskakujące... Nawet w moim 22 letnim Saabie którego traktuje hobbystycznie, automat pracuje płynniej  

 

tam jest jakaś skrzynia dwusprzegłowa ?

 

bo one maja taki urok, są sprawne ale szarpią, żeby nie szarpały trzeba by pozwolić im na ślizganie sprzęgłem

 

osobiście te szarpnięcia lubię

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Za to trudniej mi się przyzwyczaić do pracy skrzyni. To szarpanie przy niskich prędkościach jest bardzo zaskakujące... Nawet w moim 22 letnim Saabie którego traktuje hobbystycznie, automat pracuje płynniej

tam jest jakaś skrzynia dwusprzegłowa ?

 

bo one maja taki urok, są sprawne ale szarpią, żeby nie szarpały trzeba by pozwolić im na ślizganie sprzęgłem

 

osobiście te szarpnięcia lubię

Tak, dwusprzęgłowa.

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Za to trudniej mi się przyzwyczaić do pracy skrzyni. To szarpanie przy niskich prędkościach jest bardzo zaskakujące... Nawet w moim 22 letnim Saabie którego traktuje hobbystycznie, automat pracuje płynniej

tam jest jakaś skrzynia dwusprzegłowa ?

 

bo one maja taki urok, są sprawne ale szarpią, żeby nie szarpały trzeba by pozwolić im na ślizganie sprzęgłem

 

osobiście te szarpnięcia lubię

Tak, dwusprzęgłowa.

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

W sumie kwestia przyzwyczajenia, za jakiś czas pewnie nawet nie będę tego zauważał. Na razie jednak to dziwne uczucie, gdy w korku czujesz jakby ktoś nie umiejętnie puszczał sprzęgło

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz to tylko w trybie Sport/Dynamic (czy jak to tam zwą) czy też pozostałych? Dla mnie najbardziej nerwowa ta skrzynia była właśnie w trybie sport

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Edytowane przez matros1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie najbardziej irytująco działa w trybie comfort. Mam wrażenie ze przepustnica prawie wogole nie reaguje na gaz przez co efekt szarpania jest mocniejszy. W sport natomiast jakby szybkością reakcji na pedał gazu zmniejsza uczucie tego szarpania. Szarpanie dotyczy w sumie tylko 3 pierwszych biegów i samej redukcji. Przy przyspieszaniu fajnie szybko i bez wyraźnych szarpnięć zmienia biegi. Na sporcie za wiele nie jeżdzę na razie

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeździłem ostatnio Gulią w dieslu 185 KM i generalnie szału nie ma. Co do QV to po jeździe dieslem ranking zakupowy jest taki:

 

C63AMG

RS4

QV

M3

 

Żebym wziął pod uwagę Alfę zamiast Merca lub Audi musiała by być z 50000 tańsza od tamtych.

Rs4 to już stary paść za to nowe będzie tak jak za starych dobrych lat 2.9 Biturbo od Porsche

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Samochód jest przepiękny... ale naprawdę przepiękny i to z każdej strony można postawić sobie krzesełko i się gapić.  ;)

 

szukając żonowozu na 60-70% bierzemy pod uwagę giulię w dyszlu. Połowica zauroczona od 1 spojrzenia.

Edytowane przez Adasko75
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Samochód jest przepiękny... ale naprawdę przepiękny i to z każdej strony można postawić sobie krzesełko i się gapić.  ;)

 

szukając żonowozu na 60-70% bierzemy pod uwagę giulię w dyszlu. Połowica zauroczona od 1 spojrzenia.

 

Nie żałuj lepszej połowie. Bierz QV . Myślisz, że moja byłaby mi tak wdzięczna gdybym jej  wziął  FSBD zamiast FXT? ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

 

Samochód jest przepiękny... ale naprawdę przepiękny i to z każdej strony można postawić sobie krzesełko i się gapić.  ;)

 

szukając żonowozu na 60-70% bierzemy pod uwagę giulię w dyszlu. Połowica zauroczona od 1 spojrzenia.

 

Nie żałuj lepszej połowie. Bierz QV .  ;)

 

żeby mi się zabiła? ;)  dizelek wystarczy w supełności...choć z 2 strony Małżonka nie tak znów dawno temu ujeżdżała panamerke i jakoś radziła sobie :)

Edytowane przez Adasko75
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

 

Samochód jest przepiękny... ale naprawdę przepiękny i to z każdej strony można postawić sobie krzesełko i się gapić. ;)

 

szukając żonowozu na 60-70% bierzemy pod uwagę giulię w dyszlu. Połowica zauroczona od 1 spojrzenia.

Nie żałuj lepszej połowie. Bierz QV . ;)

żeby mi się zabiła ;)
To jeszcze dobry dtj ;) Polecam SJS. Wdzięczność dozgonna zapewniona ;)

 

 

Wysłane z ajfona za pomocą tapatoka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Samochód jest przepiękny... ale naprawdę przepiękny i to z każdej strony można postawić sobie krzesełko i się gapić.  ;)

 

szukając żonowozu na 60-70% bierzemy pod uwagę giulię w dyszlu. Połowica zauroczona od 1 spojrzenia.

 

 

A żonka nie woli 8 biegowy automat z 200KM benzyną ? Za te same pieniądze?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

...moim zdaniem testy na "Nurbu" są mało miarodajne.... Pomijając te chece z przygotowaniem auta, że jeden na zwykłej oponie inny na semi-slicu, trzeci z klatka itd.....to tor jest zwyczajnie za długi czyli mozlwość popełnienia błedu na petli pomiarowej jest dużo większa niż na torze krótszym...

 

A mnie przekonują. ;) 

 

Myślisz że robią jedno kółko i na tym koniec?

 

Byłem w ubiegłym tygodniu na Ringu i auta latają do oporu, do upadłego, kółko za kółkiem, tak aby wykręcić jak najlepszy czas.

 

Co do opon się nie wypowiadam, nie przyglądałem się ale czy jest klatka czy nie ma to już sprawa projektu. Są firmy, które specjalnie przygotowują auta tylko aby wykręcić jak najlepszy czas na Ringu, nawet nazywając tak daną wersję .

 

Każdy podejmuje decyzję sam czym jeździ więc mając do wyboru kolejny faktor, czyli czas na Ringu to jest to akurat dla mnie ważne.  ;)

 

Skody na tej liście nie znajdziemy, Subaru tak ;)  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Jeździłem ostatnio Gulią w dieslu 185 KM i generalnie szału nie ma. Co do QV to po jeździe dieslem ranking zakupowy jest taki:

 

C63AMG

RS4

QV

M3

 

Żebym wziął pod uwagę Alfę zamiast Merca lub Audi musiała by być z 50000 tańsza od tamtych.

Rs4 to już stary paść za to nowe będzie tak jak za starych dobrych lat 2.9 Biturbo od Porsche

 

 

Mam na myśli nowe RS4, bo zakup dopiero w połowie przyszłego roku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeździłem ostatnio Gulią w dieslu 185 KM i generalnie szału nie ma. Co do QV to po jeździe dieslem ranking zakupowy jest taki:

 

C63AMG

RS4 

QV

M3

 

Żebym wziął pod uwagę Alfę zamiast Merca lub Audi musiała by być z 50000 tańsza od tamtych.

 

Dokładnie tak samo podsumowaliśmy test po wyjściu, tyle że w przypadku zwykłego diesla ta różnica może być mniejsza ale musi być mocno zauważalna aby zaryzykować. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

 

Samochód jest przepiękny... ale naprawdę przepiękny i to z każdej strony można postawić sobie krzesełko i się gapić.  ;)

 

szukając żonowozu na 60-70% bierzemy pod uwagę giulię w dyszlu. Połowica zauroczona od 1 spojrzenia.

 

 

A żonka nie woli 8 biegowy automat z 200KM benzyną ? Za te same pieniądze?

 

 

Koniecznie automat. W dieslu manual ma ograniczony moment obrotowy. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Jeździłem ostatnio Gulią w dieslu 185 KM i generalnie szału nie ma. Co do QV to po jeździe dieslem ranking zakupowy jest taki:

 

C63AMG

RS4 

QV

M3

 

Żebym wziął pod uwagę Alfę zamiast Merca lub Audi musiała by być z 50000 tańsza od tamtych.

 

 

Dokładnie tak samo podsumowaliśmy test po wyjściu, tyle że w przypadku zwykłego diesla ta różnica może być mniejsza ale musi być mocno zauważalna aby zaryzykować.

A nie będziecie ? M3 to tak na prawdę 420-450k za przyzwoicie wyposażone auto to samo merc i zapewne nowe RS4.Alfa przy nich wychodzi juz dobrze wyposażona.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie najbardziej irytująco działa w trybie comfort. Mam wrażenie ze przepustnica prawie wogole nie reaguje na gaz przez co efekt szarpania jest mocniejszy. W sport natomiast jakby szybkością reakcji na pedał gazu zmniejsza uczucie tego szarpania. Szarpanie dotyczy w sumie tylko 3 pierwszych biegów i samej redukcji. Przy przyspieszaniu fajnie szybko i bez wyraźnych szarpnięć zmienia biegi. Na sporcie za wiele nie jeżdzę na razie

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Mnie w tej skrzyni denerwowały dwie rzeczy (szczególnie w Espace). Szarpane redukcje w trybie Sport i wyraźnie opóźnione rusza ie z miejsc jak chciałem np. szybko włączyć się do ruchu wyjeżdżając z bocznej uliczki. Co ciekawe tych wad brak w Talismanie z tym samym silnikiem i skrzynią. Dlatego twierdzę że to wina oprogramowania.

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...