turdziGT Opublikowano 28 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2016 3D zdecydowanie ładniejsza.Nie do końca wiem czy przyjmie sie w EU. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 28 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2016 szału nie ma niestety Pytanie jakiego szału kto się spodziewał. Przecież to auto w tej wersji od dawna jest dostępne na rynku US, więc z punktu widzenia wyglądu to żadna niespodzianka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 29 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2016 (edytowane) Fiesta ST 5d w końcu w Europie. Szkoda, że na koniec produkcji aktualnej Fiesty, ale lepiej późno niż wcale. https://www.at.ford.com/en/homepage/news-and-clipsheet/news/2016/9/five-door-fiesta-st-breaks-cover.html szału nie ma niestety Patrząc na nowe samochody dostępne na naszym rynku to ogólnie mam wrażenie że szału nie ma. Stoję obecnie przed wyborem co kupić zamiast OBK i mam wielki problem. Niby samochody są dzisiaj wypchane nowinkami technologicznymi, mają mocne silniki itd. ale czegoś im brakuje. Nie ma efektu "wow". Co gorsza nie ma tego efektu nawet w samochodach za kilkaset tysięcy. Owszem są OK ale czy samochód za np. 300tyś powinien być tylko OK? Dla mnie OK to może być samochód pokroju skody superb, renault laguny itd a nie wozy za więcej jak 100tyś. Żeby było śmieszniej to częściej te samochody za 100tyś mają więcej "wow" od tych premium. Sprzedałem też Evo i zabieram się powoli za nową budowę. Szukam różnych pomysłów na fajne i nietuzinkowe auto. Wśród nowych nie widzę nic. Modna ostatnio jest budowa fiesty proto ale jest tego już tyle na trasach (łącznie z R5 i WRC) że normalnie "ziew". Także chyba skończę z ze starym zaklatkowanym "reno" w garażu a OBK będzie jeździł aż mu SBD padnie i zostanę zmuszony szukać czegoś w trybie ekspresowym. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Edytowane 29 Września 2016 przez matros1 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 29 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2016 Sprzedałem też Evo i zabieram się powoli za nową budowę. Szukam różnych pomysłów na fajne i nietuzinkowe auto. Wśród nowych nie widzę nic. Modna ostatnio jest budowa fiesty proto ale jest tego już tyle na trasach (łącznie z R5 i WRC) że normalnie "ziew". Także chyba skończę z ze starym zaklatkowanym "reno" w garażu a OBK będzie jeździł aż mu SBD padnie i zostanę zmuszony szukać czegoś w trybie ekspresowym. Kup odpowiedniego klasyka i dawaj się bawić do rajdów Będzie wolniej niż nowymi, taniej niż nowymi a zabawy więcej Jak coś to wal na PW, temat przerabiam od roku 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 29 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2016 @@matros1, buduj pojeżdżawkowego BRZ-ta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boorek Opublikowano 29 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2016 (edytowane) tutaj https://www.facebook.com/evomagazine/videos/10157642485385121/ i tutaj https://www.facebook.com/hondauk/photos/a.428649257438.204226.133603052438/10154802798892439/?type=3 jest trochę więcej... sam nie wiem czy mi się podoba... na pewno nie podobają mi się 3 rury wydechowe sorry za linki z facebooka, ale nie wiem jak je inaczej skopiować Edytowane 29 Września 2016 przez boorek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 29 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2016 Sprzedałem też Evo i zabieram się powoli za nową budowę. Szukam różnych pomysłów na fajne i nietuzinkowe auto. Wśród nowych nie widzę nic. Modna ostatnio jest budowa fiesty proto ale jest tego już tyle na trasach (łącznie z R5 i WRC) że normalnie "ziew". Także chyba skończę z ze starym zaklatkowanym "reno" w garażu a OBK będzie jeździł aż mu SBD padnie i zostanę zmuszony szukać czegoś w trybie ekspresowym. Kup odpowiedniego klasyka i dawaj się bawić do rajdów Będzie wolniej niż nowymi, taniej niż nowymi a zabawy więcej Jak coś to wal na PW, temat przerabiam od roku Decyzja już prawie zapadała. Na 90% (10% zostawiam na moment kiedy usłyszę jaki budżet uskładać) będzie replika Megane Maxi w malowaniu Kuliga: Samochód ma za sobą historię na naszych trasach do tego ma być poniżej 1000 kg masy i okolice 270-280 kucy. Powinno być na suchym konkurencyjne Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mahu Opublikowano 29 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2016 (edytowane) @@matros1, buduj pojeżdżawkowego BRZ-ta przekozacki ten CTR a jak jeszcze kiedyś dołożą mu dobry napęd AWD... cóż... adios STI Edytowane 29 Września 2016 przez mahu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 29 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2016 Piękne auto, drze "jape" jak oszalałe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 29 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2016 Megan Maxi jest...mega maxi Pamiętam, jak w rundach asfaltowych ówczesne WRC dostawały baty od takich osiek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 29 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2016 Megan Maxi jest...mega maxi Pamiętam, jak w rundach asfaltowych ówczesne WRC dostawały baty od takich osiek. Na suchym to była bajka!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bosman Opublikowano 29 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2016 Jak ktoś lubi FWD, to taka Megana jest.... Mega :-) Zaraz obok Clio Maxi czy Puga 306Maxi. Choć największe sukcesy w WRC akurat odnosiła Xsara Kit Car, to wizualnie jakoś najmniej mi leżała z tego towarzystwa. W innym wątku (o BRZ) też niedawno poruszaliśmy temat braku "wow". Nie da sie ukryć, że w d... nam sie poprzewracało po prostu, ale ma to ten pozytywny efekt, że bardziej cieszą tańsze, mniejsze, bardziej radosne auta (np BRZ). Ja się najlepiej bawię w PF126... 300KM w Subaru jest zbyt łatwe, doskonałe, dopracowane i komfortowe, hehe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 29 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2016 tutaj https://www.facebook.com/evomagazine/videos/10157642485385121/ i tutaj https://www.facebook.com/hondauk/photos/a.428649257438.204226.133603052438/10154802798892439/?type=3 jest trochę więcej... sam nie wiem czy mi się podoba... na pewno nie podobają mi się 3 rury wydechowe sorry za linki z facebooka, ale nie wiem jak je inaczej skopiować Na pewno lepiej niż jest.Do tyłu nie mogę się przekonac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 29 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2016 Jak ktoś lubi FWD, to taka Megana jest.... Mega :-) Zaraz obok Clio Maxi czy Puga 306Maxi. Choć największe sukcesy w WRC akurat odnosiła Xsara Kit Car, to wizualnie jakoś najmniej mi leżała z tego towarzystwa. Rozpatrywaliśmy budowę 306 Maxi albo właśnie megane maxi. Ostatecznie stanęło na megane bo samochód ma historię na naszych trasach z Kuligiem za kierownicą. Do tego jeżeli podejdziemy odpowiednio do tematu napęd/zawias/masa to powinno z tego wyjść fajne konkurencyjne autko do amatorskiego ścigania. Teraz tylko jeszcze pozostaje kwestia budżetu, ale może jakoś się uda ogarnąć Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bosman Opublikowano 29 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2016 Najfajniej wyglądała ta żółta chyba z sezonu 1997. Żeby z 2l wolnegossaka wyciagnąć jakoś grubo ponad 200KM, to tanio ani trwale raczej nie będzie, a to musi być wolnyssak żeby się kręciło, darło i dawało frajdę :-) Może jakaś większa pojemność? Słabo znam Renault i nie wiem czy tam mieli jakiś motor, który mógłby być sensowną bazą. Ale taka replika,to byłby prawdziwy hot-hatch :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 29 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2016 Żeby z 2l wolnegossaka wyciagnąć jakoś grubo ponad 200KM, to tanio ani trwale raczej nie będzie, a to musi być wolnyssak żeby się kręciło, darło i dawało frajdę :-) 200 to nie jest problem. 280 koni to w Maxi standard, problem to 300 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 29 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2016 Zawsze można pomyśleć o silniku z Clio 3 RS - 200 kucy było w serii, a i trochę większe moce nie stanowią problemu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 29 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2016 No to uwaga.... Honda aka #zatkałokakało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mahu Opublikowano 29 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2016 CTR w takim wydaniu to chyba obecnie najładniejszy hot-hatch - taki "komiksowy" - może Subaru powinno pomyśleć o podkupieniu projektantów z Hondy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 29 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2016 Ta wersja Type-R zamiata. Dawno Honda nie pokazała tak fajnego auta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 29 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2016 może Subaru powinno pomyśleć o podkupieniu projektantów z Hondy? To samo pomyślałem Nie tylko świetnie wygląda ale... 2.0l, 313KM i 400Nm.... hm nie przypomina to czegoś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qóba Opublikowano 29 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2016 A jaki napęd tam jest planowany? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mahu Opublikowano 29 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2016 CTR wygląda drapieżnie, od samego patrzenia przybywa mu kucy pod maską no i takie auto wprost zachęca do dynamicznej, szybkiej jazdy a aktualny STI cóż... nie jest brzydalem jak Lanos, ale dupy wyglądem nie urywa jeżeli jeszcze Honda rozwiąże problemy z ograniczaniem mocy przy wyższych temperaturach (obecny CTR ma chyba z tym spory problem) i dorzuci AWD to będzie pozamiatane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 29 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2016 (edytowane) Z tego co mówią w plotkach ma mieć 10% mocy więcej niż obecny czyli okolice 340KM. A problem temperatury podobno rozwiązali montując TMIC i wlot na masce Edytowane 29 Września 2016 przez skwaro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mahu Opublikowano 29 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2016 A jaki napęd tam jest planowany? chyba FWD, gdzieś, ktoś, kiedyś wspominał, że podobno w 2019 ma być AWD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się