Skocz do zawartości

Hot Hatch Hysteria


BartZ

Rekomendowane odpowiedzi

 

Fiesta ST 5d w końcu w Europie. Szkoda, że na koniec produkcji aktualnej Fiesty, ale lepiej późno niż wcale.

 

https://www.at.ford.com/en/homepage/news-and-clipsheet/news/2016/9/five-door-fiesta-st-breaks-cover.html

 

1474962745012.jpg

szału nie ma niestety :(
Patrząc na nowe samochody dostępne na naszym rynku to ogólnie mam wrażenie że szału nie ma. Stoję obecnie przed wyborem co kupić zamiast OBK i mam wielki problem.

Niby samochody są dzisiaj wypchane nowinkami technologicznymi, mają mocne silniki itd. ale czegoś im brakuje. Nie ma efektu "wow".

Co gorsza nie ma tego efektu nawet w samochodach za kilkaset tysięcy. Owszem są OK ale czy samochód za np. 300tyś powinien być tylko OK?

Dla mnie OK to może być samochód pokroju skody superb, renault laguny itd a nie wozy za więcej jak 100tyś. Żeby było śmieszniej to częściej te samochody za 100tyś mają więcej "wow" od tych premium.

 

Sprzedałem też Evo i zabieram się powoli za nową budowę. Szukam różnych pomysłów na fajne i nietuzinkowe auto. Wśród nowych nie widzę nic. Modna ostatnio jest budowa fiesty proto ale jest tego już tyle na trasach (łącznie z R5 i WRC) że normalnie "ziew".

 

Także chyba skończę z ze starym zaklatkowanym "reno" w garażu a OBK będzie jeździł aż mu SBD padnie i zostanę zmuszony szukać czegoś w trybie ekspresowym.

 

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Edytowane przez matros1
  • Lajk 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprzedałem też Evo i zabieram się powoli za nową budowę. Szukam różnych pomysłów na fajne i nietuzinkowe auto. Wśród nowych nie widzę nic. Modna ostatnio jest budowa fiesty proto ale jest tego już tyle na trasach (łącznie z R5 i WRC) że normalnie "ziew". Także chyba skończę z ze starym zaklatkowanym "reno" w garażu a OBK będzie jeździł aż mu SBD padnie i zostanę zmuszony szukać czegoś w trybie ekspresowym.

 

Kup odpowiedniego klasyka i dawaj się bawić do rajdów ;)

 

Będzie wolniej niż nowymi, taniej niż nowymi a zabawy więcej  :)

 

Jak coś to wal na PW, temat przerabiam od roku  ;)

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tutaj https://www.facebook.com/evomagazine/videos/10157642485385121/

 

i tutaj https://www.facebook.com/hondauk/photos/a.428649257438.204226.133603052438/10154802798892439/?type=3

 

jest trochę więcej... sam nie wiem czy mi się podoba... na pewno nie podobają mi się 3 rury wydechowe :D

 

sorry za linki z facebooka, ale nie wiem jak je inaczej skopiować

Edytowane przez boorek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Sprzedałem też Evo i zabieram się powoli za nową budowę. Szukam różnych pomysłów na fajne i nietuzinkowe auto. Wśród nowych nie widzę nic. Modna ostatnio jest budowa fiesty proto ale jest tego już tyle na trasach (łącznie z R5 i WRC) że normalnie "ziew". Także chyba skończę z ze starym zaklatkowanym "reno" w garażu a OBK będzie jeździł aż mu SBD padnie i zostanę zmuszony szukać czegoś w trybie ekspresowym.

Kup odpowiedniego klasyka i dawaj się bawić do rajdów ;)

 

Będzie wolniej niż nowymi, taniej niż nowymi a zabawy więcej :)

 

Jak coś to wal na PW, temat przerabiam od roku ;)

 

Decyzja już prawie zapadała. Na 90% (10% zostawiam na moment kiedy usłyszę jaki budżet uskładać) będzie replika Megane Maxi w malowaniu Kuliga:

 

images-stories-kwa-kwa-polska-zawodnicy-

 

Samochód ma za sobą historię na naszych trasach do tego ma być poniżej 1000 kg masy i okolice 270-280 kucy. Powinno być na suchym konkurencyjne ;)

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

  • Lajk 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak ktoś lubi FWD, to taka Megana jest.... Mega :-)

Zaraz obok Clio Maxi czy Puga 306Maxi.

Choć największe sukcesy w WRC akurat odnosiła Xsara Kit Car, to wizualnie jakoś najmniej mi leżała z tego towarzystwa.

 

W innym wątku (o BRZ) też niedawno poruszaliśmy temat braku "wow".

Nie da sie ukryć, że w d... nam sie poprzewracało po prostu, ale ma to ten pozytywny efekt, że bardziej cieszą tańsze, mniejsze, bardziej radosne auta (np BRZ).

Ja się najlepiej bawię w PF126...

300KM w Subaru jest zbyt łatwe, doskonałe, dopracowane i komfortowe, hehe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tutaj https://www.facebook.com/evomagazine/videos/10157642485385121/

 

i tutaj https://www.facebook.com/hondauk/photos/a.428649257438.204226.133603052438/10154802798892439/?type=3

 

jest trochę więcej... sam nie wiem czy mi się podoba... na pewno nie podobają mi się 3 rury wydechowe :D

 

sorry za linki z facebooka, ale nie wiem jak je inaczej skopiować

 

Na pewno lepiej niż jest.Do tyłu nie mogę się przekonac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak ktoś lubi FWD, to taka Megana jest.... Mega :-)

Zaraz obok Clio Maxi czy Puga 306Maxi.

Choć największe sukcesy w WRC akurat odnosiła Xsara Kit Car, to wizualnie jakoś najmniej mi leżała z tego towarzystwa.

 

 

Rozpatrywaliśmy budowę 306 Maxi albo właśnie megane maxi. Ostatecznie stanęło na megane bo samochód ma historię na naszych trasach z Kuligiem za kierownicą.

Do tego jeżeli podejdziemy odpowiednio do tematu napęd/zawias/masa to powinno z tego wyjść fajne konkurencyjne autko do amatorskiego ścigania. Teraz tylko jeszcze pozostaje kwestia budżetu, ale może jakoś się uda ogarnąć ;)

 

 

 

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najfajniej wyglądała ta żółta chyba z sezonu 1997.

Żeby z 2l wolnegossaka wyciagnąć jakoś grubo ponad 200KM, to tanio ani trwale raczej nie będzie, a to musi być wolnyssak żeby się kręciło, darło i dawało frajdę :-)

Może jakaś większa pojemność? Słabo znam Renault i nie wiem czy tam mieli jakiś motor, który mógłby być sensowną bazą.

Ale taka replika,to byłby prawdziwy hot-hatch :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Żeby z 2l wolnegossaka wyciagnąć jakoś grubo ponad 200KM, to tanio ani trwale raczej nie będzie, a to musi być wolnyssak żeby się kręciło, darło i dawało frajdę :-)

 

200 to nie jest problem.

 

280 koni to w Maxi standard, problem to 300   ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

CTR wygląda drapieżnie, od samego patrzenia przybywa mu kucy pod maską no i takie auto wprost zachęca do dynamicznej, szybkiej jazdy :)

a aktualny STI cóż... nie jest brzydalem jak Lanos, ale dupy wyglądem nie urywa :(

jeżeli jeszcze Honda rozwiąże problemy z ograniczaniem mocy przy wyższych temperaturach (obecny CTR ma chyba z tym spory problem) i dorzuci AWD to będzie pozamiatane

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co mówią w plotkach ma mieć 10% mocy więcej niż obecny czyli okolice 340KM. A problem temperatury podobno rozwiązali montując TMIC i wlot na masce

Edytowane przez skwaro
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...