irektob Opublikowano 29 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2016 szkoda że do Zamościa daleko bo chętnie ponawijałbym z fanem takich sprzętów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 29 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2016 Nie jestem w stanie zrozumieć jak FWD moze dać wiecej frajdy niz cos takiego Może nie więcej ale podobnie Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Nie no jasne ale pamietajmy ze to jedzie Clio Maxi a nie garażowa replika a tam diabeł tkwi w szczegółach no ale domyślam sie ze duzo frajdy jak nie najwiecej ma przynieść zbudowanie takiego auta. Nie wieją moze jestem mało kreatywny i chodzę na łatwiznę ale mnie miękną nogi przy czymś takim. A najlepsze ze potrzebne tylko nadwozie reszta jest na piłkach w magazynie Carfit jak chcesz RS3 to szedl bym w tym kierunku.... I kolor sie nawet zgadza mimi ze to nie mica Nie ukrywam że trochę się napaliłem , choć trochę boję sie ceny …… ale chyba jednak poczekam na to nowe RS3 , choć mam mega ofertę na nowe/stare RS3 sportback w Niemczech z 25% rabatem. Wiesz dużych zmian nie ma sweden po prostu bardzie praktyczny i moim zdanie ładniejszy od Sportbacka ale z 25%upustem masz nad czy myślec Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 29 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2016 szkoda że do Zamościa daleko bo chętnie ponawijałbym z fanem takich sprzętów Można gadać przez forum Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Może nie więcej ale podobnie jeśli już to głosuję na clio MAXI....pamiętam je jak jeździli nimi Bogdan Herink i Waldemar Doskocz w RENO ELF POLSKAi ogólnie na asfalcie lały A grupe Jest do kupienia replika: http://allegro.pl/renault-clio-williams-maxi-replika-i6513013713.html Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
irektob Opublikowano 29 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2016 Jest do kupienia replika: nie powiem ładnie zrobiona,ja jednak jestem zwolennikiem starszych sprzen tóf......zresztą na razie na tapete idzie sierra Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 29 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2016 Ciekawe czy zawieszenie na uniballach raczej watpie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
irektob Opublikowano 29 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2016 Można gadać przez forum ....hehehe bez obawy nie wpraszam się Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 29 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2016 (edytowane) Można gadać przez forum ....hehehe bez obawy nie wpraszam się Ufff.... bo już się bałem Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Edytowane 29 Września 2016 przez matros1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
irektob Opublikowano 29 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2016 przepraszam że Cię zestresowałem na noc........ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Korton Opublikowano 29 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2016 Decyzja już prawie zapadała. Na 90% (10% zostawiam na moment kiedy usłyszę jaki budżet uskładać) będzie replika Megane Maxi w malowaniu Kuliga: Samochód ma za sobą historię na naszych trasach do tego ma być poniżej 1000 kg masy i okolice 270-280 kucy. Powinno być na suchym konkurencyjne Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Super wybór, piękne auto - zazdroszczę. Moim marzeniem jest właśnie replika meganki maxi, lub clio.... Jeśli replika będzie z wyglądu przypominała oryginał to już będzie 90% sukcesu. Piękne auto, drze "jape" jak oszalałe Pamiętam jak na Krakowskim rajdzie...WRC jadą, strzelają ogniem i są emocje i nagle słychać ze 2x głośniej coś kręconego znacznie wyżej niż WRC i wpada megane maxi, jak wpadła to kibice zbierali szczęki z ziemi. Hołek, Kuzaj, ktoś w toyocie celice nie zrobili takiego zamieszania jak Kulig nową wtedy meganką. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek1986 Opublikowano 29 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2016 Matros ja kibicuje całkiem i mega się ciesze, że coś takiego powstanie No i właśnie fajnie, że ośka. Czuje, że kilu osobom w przyszłości popsujesz tym humor Mam nadzieje, że zawieszeniowo się zbliżycie do oryginału. Coś czuje, że za paręnaście lat nikt replik dzisiejszych rajdówek budował nie będzie.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 30 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2016 (edytowane) Matros ja kibicuje całkiem i mega się ciesze, że coś takiego powstanie No i właśnie fajnie, że ośka. Czuje, że kilu osobom w przyszłości popsujesz tym humor Mam nadzieje, że zawieszeniowo się zbliżycie do oryginału. Nie ukrywam że taki jest też trochę cel, żeby być w stanie nawiązać nią walkę w pierwszej 10 generalki różnych amatorskich rallysprintów. Choć to pewnie nie będzie łatwe to chcemy zrobić coś co będzie nie gorsze niż oryginał. Na nasz plus działa fakt że jednak od lat 90'tych zawieszeniowo producenci poszli mocno do przodu. Trzeba usiąść i dobrze przeanalizować jak to wyglądało w oryginale + zaczerpnąć opinii kilku fachowców od zawieszeń z rajdowego środowiska. Tak czy siak cały zawias jest do rzeźbienia bo samochód był kwadratowy, więc mocno musimy zwiększyć rozstaw kół (chyba że dystanse po 10-15 cm na stronę wepchniemy ). Jeżeli to auto ma cokolwiek wygrywać to są trzy punkty do których musimy podejść bardzo poważnie: - redukcja masy (także masy kierowcy ) - zawieszenie - hamulce W tych miejscach (poza kierowcą) jest najwięcej do ugrania w przejazdach. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Edytowane 30 Września 2016 przez matros1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek1986 Opublikowano 30 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2016 (także masy kierowcy ) Bierz przykład z Roberta Kubicy No i masz tą przewagę, że za bazę nie zapłacisz tryliarda złotych jak by to miało miejsce np. w przypadku delty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 30 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2016 Klasyki są super, choć RWD daje dodatkową adrenalinkę Więc jak ma być Renault to może takie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HoQ Opublikowano 30 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2016 Nie wiem czy już się przewinęło w tym wątku: http://www.topgear.com.pl/aktualnosci/honda-civic-type-r-musi-dogonic-rywali-salon-paryz-2016/91f28w Jakieś takie mieszane odczucia mam wobec tej stylistyki. Z jednej podoba mi się, że to bardziej liftback niż hatchback, ale trochę krzyczy połączeniem mad-maxa i hot-wheels... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 30 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2016 A jak myslisz ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 30 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2016 (edytowane) No i masz tą przewagę, że za bazę nie zapłacisz tryliarda złotych jak by to miało miejsce np. w przypadku delty To jest duży plus tego pomysłu. Baza kosztuje "grosze". Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Klasyki są super, choć RWD daje dodatkową adrenalinkę Więc jak ma być Renault to może takie? R5 Turbo mega autko ale:- cena z kosmosu, nawet jakby budować replikę to jednak poziom komplikacji przebudowy to zupełnie inny poziom jak megane - jestem zdecydowany jednak na FWD (choć pewnie kiedyś przyjdzie czas na RWD i będzie trzeba budować coś innego) Jednak gdyby miało być coś francuskiego z RWD to byłoby to: Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Edytowane 30 Września 2016 przez matros1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bosman Opublikowano 30 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2016 A310 tez by było niczego sobie :-) Co do motoru od innego producenta (pewnie tylko Honda ma sens), to zapytaj p.Wojtka Nowaka (jest na FB jakby co), czy by dał zgodę. Przy takich inwestycjach zawsze lepiej mieć auto, które w razie potrzeby może polecieć w Open 2WD w RSMP, RSMO czy Szuter Cup. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ayu Opublikowano 30 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2016 Nowy CTR fajny ale ten najnowszy ze zdjęć z Paryża urwał mi suty... bo jest tak brzydki, że aż ładny. Czyli taki Subarowy jakby Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 30 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2016 A310 tez by było niczego sobie :-) Co do motoru od innego producenta (pewnie tylko Honda ma sens), to zapytaj p.Wojtka Nowaka (jest na FB jakby co), czy by dał zgodę. Przy takich inwestycjach zawsze lepiej mieć auto, które w razie potrzeby może polecieć w Open 2WD w RSMP, RSMO czy Szuter Cup. Tylko dlatego jeszcze nie skreśliłem silnika z renault clio rs bo w zestawieniu z silnikiem hondy nic więcej za nim nie przemawia. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 30 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2016 A310 super. Niersamowicie ladne i male auto. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 30 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2016 Jestem ciekaw jaką cenę będzie miał nowy Alpine. To może być fajna alternatywa dla megane rs. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 30 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2016 Wątpię to raczej konkurent C4 i Porsche Boxterczyli 200+ Ale wygląda super.Ja bardzo lubię takie retro adaptację.Na przykład poprzedni GT40 uważam za mistrzostwo świata nowy już mi się tak nie podoba. BTW to chyba jeden z najpiękniejszych aut sportowych ever made Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor44 Opublikowano 30 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2016 https://www.carthrottle.com/post/8-things-we-know-about-the-2018-honda-civic-type-r-right-now/ Zajebisty jest. Jaram się. Ale jak widać, rzecz gustu, co nie Ayu ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
irektob Opublikowano 1 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2016 Swoją drogą aż prosi się o powstanie tutaj nowego działu NASZE INNE SAMOCHODY I PROJEKTY gdzie spokojnie każdy z nas mógłby opisywać projekty np.tak ciekawie się zapowiadający jak matrosa1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz22 Opublikowano 1 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2016 Swoją drogą aż prosi się o powstanie tutaj nowego działu NASZE INNE SAMOCHODY I PROJEKTY gdzie spokojnie każdy z nas mógłby opisywać projekty np.tak ciekawie się zapowiadający jak matrosa1 No to przecież załóż, kto jak kto ale Ty masz sporo do opisania Mimo iż dotykałem, jeździłem i słuchałem o Twoich autach, to przeczytać co dokładnie jest u Ciebie każdy by chciał Co do megane MAXI to super pomysł, nigdy takiego auta nie widziałem na żywo nawet, kibicuje jak moge. Sam Kulig w swym ostatnim wywiadzie kilka dni przed śmiercią mówił, że megane było autem które wspominał najlepiej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się