Jump to content

irektob

Użytkownik
  • Posts

    1033
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    16

irektob last won the day on August 29 2020

irektob had the most liked content!

1 Follower

About irektob

  • Birthday 01/20/1976

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Witkowice/k Andrychowa
  • Auto
    Lancia Delta Integrale EVO
    125p 1.6 OHV
    hawkeye STI 07
    WRX STI ver.2 95r.
    Legacy III 2.0 kombi
    Hawkeye 2.0 NA BIFUEL
    Lancia EVO by REPSOL w budowie

  • Zainteresowania
    Człowiek, który nie robi błędów, zwykle nie robi niczego.

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

irektob's Achievements

..:: Uzależniony(a) od Subaru ::..

..:: Uzależniony(a) od Subaru ::.. (5/13)

1.6k

Reputation

  1. Japończycy ogólnie ześwirowali na punkcie delty pamiętam czas kiedy za używaną evo można było wyjechać nowym lancerem evo. No nie można porównywać rajdowych wersji do drogowych(ostatnio widziałem skrzynie biegów abartha do delty za 16tys €)kiedyś w Top Gear widzialem porównanie evo 9 z rajdowym audi quatrro i niestety audi miało gorsze czasy a evo było seryjne,mnie osobiście deltą jeździ się świetnie zupełnie inaczej jak imprezą,impreza sti jest łagodniejsza od Delty.Delta to taki troche gokart,to inny wymiar jeżdżenia.Choć Kuzaj miał przyjemność prowadzenia rajdowej delty i z tego co pamiętam nie był zachwycony jak i nie bardzo mu to szło.
  2. U mnie miłość do rajdów rozpoczęła się od książki Sobiesława Zasady Szybkość Bezpieczna i fascynacja dużym fiatem,który stał w stodole(takie były czasy)łoj matko kiedy to było? Zresztą mam sentyment do tego samochodu okrutny.Sama miłość do Lancii pojawiła się od kiedy wycięty plakat z ówczesnej prasy powiesiłem sobie w garażu i o dziwo była to Delta z teamu ASTRA i barwacH GIESSE.Oczywiście później na zasadach rodzimego podwórka i sukcesów Colina miłość do Subaru,jak i zawsze moje niespełnione marzenie jakim jest Sierra Cosworth 4x4 zapewne dlatego że pamiętam Mariana Bublewicza w tej maszynie.
  3. No normalnie-zwyczajnie nie był dostępny jeszcze na wsi, a człowieka nawet na zwykły komputer nie było stać.Pierwszy własny komputer kupułem w 2005r.a internet założyłem dopiero rok później.
  4. Oglądałem to godzinami,miałem na VHS nagrane.Internetu nie było wtedy.
  5. Polecam w słuchawkach! Coś pięknego,elektronika służyła tylko do włączania świateł i wyświetlania kilku parametrów silnika,a kierowcy zaciągający się papieroskiem i popijający cole,dzisiaj takiego drajwera by zwolnili
  6. Moje ciche marzenie już nieosiągalne nawet w formie jakiej kolwiek repliki.Swego czasu widywałem zwykłego,stał w krzakach kolo opuszczonego domu jeździłem zostawiałem kartki,chodzilem po sąsiadach i nawet dotarłem do żony wlasciciela ,ale byłej zostawiłem list z wyrazami chęci zakupu niestety po kilku latach zniknął raczej na złom bo już trawa rosła na dachu.
  7. Tak dokladnie masz racje 4wd jeździło 87r.tkz.wąska,potem integrale 8V z płaską maską,16V z garbem prostym.
  8. Z ciekawostek to fakt że w Rajdzie Safari wystawiali 8VT bo była mniej awaryjna niż 16V. Na Szwajcarie wersje cywilne Evo szły tylko 8VT,16V nie spełniało norm spallin.
  9. A dokładnie dominowali od 87r do 91 włacznie,92r już był bardzo trudny dla Lancii.Fiat uznał że już nie ma sensu tego ciągnąć zdobywając 6 tytułów MS dla fabryki z rzędu co i tak musiało się wiązać z zmianą modelu. 93r. To już Toyota,Ford,Subaru
  10. Nadwozie evo to tylko 91-92,oraz 93r., ale fabryka się już wycofała,został colly club z Sainz i Repsolem niestety to już dominacja japończyków się zaczęła.Nadwozia integrale 8V i 16V od 87-90 więc siłą rzeczy miala więcej tytułów.Paradoksem dzisiejszym czy kilka lat temu był fakt że jak postanowiłem zbudować replikę rajdówki i była to 16V właśnie,niestety zdobycie wszystkich elementów okazało się tańsze do evo(laminaty dostępne w PL bardzo dobrej jakości)i tak buduję się Repsol w którym już jestem zakochany:)
  11. Pełne czerwone Martini tylko przez jeden sezon w modelu 16V i to chyba nawet nie cały sezon,jest wyjątkowe i bardzo rzadkie.
  12. Z racji że odszedłem od tematu w poprzednim poście to teraz coś na temat.Często jest tak że nasze najlepsze to te z młodości kiedy zafascynowani oglądaliśmy pędzące maszyny po rajdowych trasach.U mnie nie było inaczej sam zaczynałem od 125p ostatniego nadal mam,potem przesiadka na sierre 2.0 dohc i to był kosmos.Poniżej moje marzenia.
×
×
  • Create New...