Houdini Opublikowano 20 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2016 Ciekawe jaka będzie cena wersji Veloce i czy na pewno będzie dostępna w PL ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krist Opublikowano 20 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2016 We Włoszech 50.500 e Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 20 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2016 No z 200 K trzeba liczyć pewnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krist Opublikowano 20 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2016 Jeśli utrzyma się roznica do super 2.0 200KM, to ok 190 tys. Czyli po doposaźeniu okolice 220 tys. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinJ Opublikowano 20 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2016 To mozebyc ciekawy do dated do juz obszernego segments. Giulia Veloce.Ma wszystko co trzeba a czyli wyglad 2.0 turbo 280 KM I AWD. To jest niegłupia opcja. Podobno ma kosztować okolice 190000. Ja czekam na QV sportwagon. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 20 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2016 A ma byc kombi ? Plusem QV jest to zedo brązowego auta kupujesz tylko Navi i fotele Sparco i thats it.Reszte ma w standardzie w przeciwieństwie do M3 i RS4. tam trzeba wrzucić odpowiednio z 50 i min. 100K w przypadku RS zeby to było przyzwoite auto a wiec robi sie drogo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrusz Opublikowano 20 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2016 Trochę zmienię temat. http://www.carscoops.com/2016/09/facelifted-mazda3-priced-from-17845-in.html Może nie będzie to hot-hatch ale z 2.5l silnikiem i manualną skrzynią Mazda 3 powinna jeździć całkiem fajnie Na wersję MPS/Speed raczej się nie zanosi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 21 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2016 To mozebyc ciekawy do dated do juz obszernego segments. Giulia Veloce.Ma wszystko co trzeba a czyli wyglad 2.0 turbo 280 KM I AWD. Włosi pojechali po bandzie strasznie... wczoraj jak zobaczyliśmy te zdjęcia to... Zwykły diesel "za mało", QV to dużo za dużo ale ten niebieski rozrabiaka Veloce nie dla US http://www.autoblog.com/2016/09/20/alfa-romeo-giulia-veloce-not-coming-to-united-states/ To jeszcze na dobicie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 21 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2016 To prawda to w sumie idealny wybor. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Houdini Opublikowano 22 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2016 http://dailydriver.pl/nowosci/premiery/alfa-romeo-giulia-veloce-swietne-osiagi-i-naped-4x4/ "Standardowo napędzana będzie tylko tylna oś, ale w razie uślizgu któregokolwiek z jej kół, do 60% momentu obrotowego będzie mogło trafić na oś przednią." Rozumiem, że to będzie inne rozwiązanie 4x4 niż w 159 ? Tam był przecież torsen i stały napęd. Ciekawy jestem jak to będzie działało, oby lepiej niż X-Drive w BMW. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bosman Opublikowano 22 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2016 Co jest nie tak z Xdrive? Czy to nie jest stały napęd? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 22 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2016 To taki haldex tylko odwrocony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NonPhixion Opublikowano 22 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2016 Jeżeli poliftowa Giulietta będzie mieć przód a'la z Giulii to będzie moim zdaniem najładniejszy kompakt, a jakby wpadł do niej silnik i napęd z Veloce to chyba najlepszy HH, ale co ja tam wiem ^^ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krist Opublikowano 22 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2016 Wydaje mi się że to co stoi już w salonach alfy to jest poliftowa giulietta, i zmiany są kosmetyczne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 22 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2016 Dokładnie to juz stare auto. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinJ Opublikowano 22 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2016 Bardzo się cieszę że Alfa wraca do gry. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 22 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2016 Ja tez.Uwazam ze zeby wypromować swoj styl i markę powinni jeszcze otworzyć własne salony i odłączyć sie od fiata.Cos jak Mini. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 22 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2016 Ja tez.Uwazam ze zeby wypromować swoj styl i markę powinni jeszcze otworzyć własne salony i odłączyć sie od fiata.Cos jak Mini. dokladnie ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 23 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2016 (edytowane) Edytowane 23 Września 2016 przez matros1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 23 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2016 No dobra, ale Pilot Sport Cup 2 to jednak sporo lepsza opona niż typowo uliczny Conti. Wychodzi na to, że największym błędem Hondy było zastosowanie kiepskiej opony w serii. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bosman Opublikowano 23 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2016 Osobiście bardziej mi sie podoba Megana, ale ten test to akurat lekko nie fair, albo sponsorowany. Żeby było sprawiedliwie, to wypadało by wziać zwykłe Megane a nie Trophy R. Tu mamy Ohlinsa, brak tylnych siedzeń, itp + opony Semi Slicki vs seryjna Honda na seryjnych oponach.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 23 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2016 (edytowane) Megane Trophy R to też seria do kupienia w salonie Nikt Hondzie nie zabronił zrobienia tego samego i założenia innych opon Ohlinsa i semislicki można dokupić w opcji do każdej meganki z listy wyposażenia dodatkowego. Moim zdaniem oba te samochody są bardzo do siebie zbliżone. W pewnych warunkach Honda będzie szybsza a w innych Megane. Generalnie obie konstrukcje w swojej kategorii są topowe. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Edytowane 23 Września 2016 przez matros1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bosman Opublikowano 23 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2016 Ohlinsa i semislicki można dokupić w opcji do każdej meganki z listy wyposażenia dodatkowego. To duży plus dla Renault. Ohlinsa jako wyposażenie opcjonalne powininno mieś za rozsądną cenę każde szybsze auto na rynku, jeśli ma jeździć po naszych drogach, hehe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 23 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2016 Ja tez.Uwazam ze zeby wypromować swoj styl i markę powinni jeszcze otworzyć własne salony i odłączyć sie od fiata.Cos jak Mini. dokladnie ! I ja nie mowię tu o PL tylko ogolnie.U mnie sprzedawane sa w salonach fiata i isuzu ktore nie zasługują nawet zeby sprzedawać w nich Dacie.Alfa to tak jak Mini nie tylko samochod i gadżet ale tez styl życia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wredny Opublikowano 23 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2016 Megane Trophy R to też seria do kupienia w salonie Nikt Hondzie nie zabronił zrobienia tego samego i założenia innych opon Ohlinsa i semislicki można dokupić w opcji do każdej meganki z listy wyposażenia dodatkowego. Moim zdaniem oba te samochody są bardzo do siebie zbliżone. W pewnych warunkach Honda będzie szybsza a w innych Megane. Generalnie obie konstrukcje w swojej kategorii są topowe. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Nie chodzi o to, ze do hondy nie mogli zalozyc lepszych opon czy zawiasu tylko, ze takie porownanie kompletnie nie ma sensu. Przechodzac z conti na PSS jest juz lepiej a co dopiero cup 2... Opona drogowa, a semislick to przepasc i nie wiem jak z mozna z takiego porownania wyciagac jakiekolwiek wnioski. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się