Jump to content

wredny

Użytkownik
  • Content Count

    141
  • Joined

  • Last visited

About wredny

  • Rank
    ..:: Bywalec :..

Profile Information

  • Gender
    nie powiem :-P
  • Skąd
    skądinąd
  • Auto
    Focus RS MK2

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. wredny

    Kubica w F1

    Po sposobie w jaki się Paddy wypowiada o bieżącej sytuacji wątpię, żeby to on był tu poszkodowany. To wygląda jakby on się poruszał w zupełnie innej rzeczywistości.
  2. wredny

    Kubica w F1

    Chyba mnie nie zrozumiałeś...
  3. wredny

    Kubica w F1

    Właśnie przeczytałem i potwierdzam. Ci mniej zorientowani, czy de facto większość powinni koniecznie to przeczytać zanim napiszą kolejny komentarz.
  4. wredny

    Kubica w F1

    Dajcie znać jak ten niezniszczalny. Kupiłbym w ciemno gdyby nie lekka awersja do Gutowskiego...
  5. wredny

    Kubica w F1

    Aż mi się laborki z termy przypomniały...
  6. Dotyczy tylko ST, (gdzie załatwia sprawę "zablaszkowanie" nacięć między tulejami), ja pisałem o RS.
  7. Jakież było moje pozytywne zaskoczenie kiedy z imprezy przesiadłem się do foki rs mk2 (tak, wiem - ośka...). Okazało się, że wystarczy wymienić wtryski za 2k, ic za 500pln, większy dp ok. 1.5k i moc podchodzi pod stabilne i bezawaryjne 400KM. Powaga, w tym aucie nic się nie psuje! Dzisiaj takie moce można już osiągnąć niemal samym programem z jednostek dwulitrowych... Mam ogromny sentyment do Subaru. Nie opcji, żebym na mieście nie kręcił głową jak szalony jak tylko usłyszę boxera, ale dopóki w ich topowej ofercie będzie rozwiercona jednostka z lat 90'tych na sentymencie się skończy.
  8. OK, no to zwracam honor. Ja balbym sie, ze nie bede mial na czym wrocic.
  9. Mowimy o porownaniu na torze! Jak ktos kupuje HH z mysla, zeby sobie polatac na obiektach zamknietych to przeciez nie bedzie robil tego na oponach drogowych. I dla takich ludzi ten test jest bezuzyteczny. Jak trzeba bezmyslnie objechac "fanboja" to wystarczy test spod swiatel, czy inna cwiara.
  10. No mi sie wydaje, ze porownanie aut w warunkach torowych (gdzie o rezultacie stanowi czas) powinno byc przynajniej na oponach tej samej kategorii i nie chodzi tu o homo . Przy okazji wyeliminowaloby to roznice ze wzgledu na warunki atmosferyczne o ktorych wspomniales. Kto wie, moze okazalo by sie, ze na tych samych oponach nawet na tak kretym torze megane dostaje od type-r i wtedy wyszloby, ze honda jednak w kazdych warunkach lepsza...
  11. Nie chodzi o to, ze do hondy nie mogli zalozyc lepszych opon czy zawiasu tylko, ze takie porownanie kompletnie nie ma sensu. Przechodzac z conti na PSS jest juz lepiej a co dopiero cup 2... Opona drogowa, a semislick to przepasc i nie wiem jak z mozna z takiego porownania wyciagac jakiekolwiek wnioski.
  12. Opona nie będzie za wąska, niektóre auta wychodzą tak skonfigurowane z fabryki.
  13. Odniosłem wrażenie, ten cytat miał implikować, że 400konne ośki muszą być hardcore'owe i ciężkie w codziennym użytkowaniu.
×
×
  • Create New...