ketivv Opublikowano 9 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2016 oficjalne emisje STI (242 g/km) i FXT (221 g/km) teraz kłania się pytanie jaka jest wielkość sprzedaży tych aut w EU, powiedzmy 100 STI ma mniejszy wpływ na śrędnią jak 1000 FXT ;-) najlepsze jest to, że w realnym użytkowaniu taki STI pewnie niewiele więcej spala jak Levorg 1.6 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarne_Koronkowe Opublikowano 9 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2016 (edytowane) FXT jak się buja w emerycko w trasie to naprawdę do 7 litrów da się zejść. Ale mam wrażenie, że podczas przyspieszania tam się benzyna leje wiadrami. Levorgiem jeździłem tylko chwilę podczas demo, ale spodziewam się, że but w podłodze jest zdecydowanie częściej niż w FXT. Edytowane 9 Września 2016 przez Czarne_Koronkowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 9 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2016 To be fair if you watch the Alfa video he is driving like an absolute madman. Bashing over curbs and driving with the finesse of Colin McRae leaving work on a Friday. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Dokładnie Mowi tyle ze 2.0 DiT pasuje bardziej do Levorga niz XT. Turdzi, akurat w tym przypadku ABSOLUTNIE sie z Toba nie zgadzam: Forek XT wlasnie dzieki silnikowi 2.0 DiT jest autem bardzo, ale to bardzo universalnym... da sie nim jedzic SZYBKO praktycznie w kazdych warunkach - czy to krajowka, szutrem czy autostrada ok, na typowo niemieckie autostrady sa lepsze auta i taki Levorg 2.0 DiT sprawdzilby sie lepiej, ale w 90% pozostalych sytuacji to wlasnie FXT bedzie lepszym wyborem, imho i wlasnie dlatego FXT MY'16 zagoscil w moim garazu - jako super-uniwersalne auto rodzinne (owszem, tesknie za autem typu starego GT'eka, ale jeszcze bardziej mi bylo teskno za autem typu starego FXT) juz pisalem kiedys: nie wyobrazam sobie tak nisko zawieszonego auta jak Levorg jako jedynego auta rodzinnego... co innego FXT Mówi Ci cos hasło flotowe limity emusji na producenta? dlatego powtorze jeszcze raz: wywalic z europejskiego rynku STI (i trak sprzedaje sie w sladowych liczbach), a zamiast niego dac mniej emitujacego WRX'a 2.0 DiT (do wyboru z MT i CVT) W izolacji tak to bardz uniwersalne auto ale biorąc pod uwage tak uboga gamę silnikowi kazdego subaru a zwłaszcza levorga to zły model do posiadania tego silnika. To tak jak by BMW 5 pakowali tylko 1.6 a zeby mieć R6 w dyszlu musisz kupic X5. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ppmarian Opublikowano 10 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2016 To be fair if you watch the Alfa video he is driving like an absolute madman. Bashing over curbs and driving with the finesse of Colin McRae leaving work on a Friday.Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Mowi tyle ze 2.0 DiT pasuje bardziej do Levorga niz XT. Turdzi, akurat w tym przypadku ABSOLUTNIE sie z Toba nie zgadzam: Forek XT wlasnie dzieki silnikowi 2.0 DiT jest autem bardzo, ale to bardzo universalnym... da sie nim jedzic SZYBKO praktycznie w kazdych warunkach - czy to krajowka, szutrem czy autostrada ok, na typowo niemieckie autostrady sa lepsze auta i taki Levorg 2.0 DiT sprawdzilby sie lepiej, ale w 90% pozostalych sytuacji to wlasnie FXT bedzie lepszym wyborem, imho i wlasnie dlatego FXT MY'16 zagoscil w moim garazu - jako super-uniwersalne auto rodzinne (owszem, tesknie za autem typu starego GT'eka, ale jeszcze bardziej mi bylo teskno za autem typu starego FXT) juz pisalem kiedys: nie wyobrazam sobie tak nisko zawieszonego auta jak Levorg jako jedynego auta rodzinnego... co innego FXT Mówi Ci cos hasło flotowe limity emusji na producenta? dlatego powtorze jeszcze raz: wywalic z europejskiego rynku STI (i trak sprzedaje sie w sladowych liczbach), a zamiast niego dac mniej emitujacego WRX'a 2.0 DiT (do wyboru z MT i CVT) W izolacji tak to bardz uniwersalne auto ale biorąc pod uwage tak uboga gamę silnikowi kazdego subaru a zwłaszcza levorga to zły model do posiadania tego silnika.To tak jak by BMW 5 pakowali tylko 1.6 a zeby mieć R6 w dyszlu musisz kupic X5. Troche zle porownanie bo subaru nie ma w ofercie auta klasy D. Wiec przyrownujac do bmw to jakby seria 3 byla tylko dostępna z 1.6T a jak chcesz diesla lub mocniejsza benzyne to tylko w x3 I to jest prawidłowe bo sprzedaż x3 bez diesla czy mocniejsze benzyny bylaby marginalna. Poprostu ktos kto kupuje suva w tym segmencie chce takie silniki. Ktos kto kupuje klase C tak bardzo nie zalezy na mocnym silniku.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 10 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2016 Nie zgodzę sie mogę sie założyć ze jezeli na rynku równolegle dostępny był był Levorg z 2.0DiT i XT statystyka wygladała by dokładnie odwrotnie.Ludzie kupują XT bo chcą szybkiego praktycznego auta ze stajni subaru a to jedyny model ktory spełnia te kryteria. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowicjusz Opublikowano 10 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2016 wywalić STI i wprowadzić Levorga i OBK z 2.0 DIT. Dziękuję za uwagę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Houdini Opublikowano 10 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2016 STI w tej chwili ma chyba bardziej znaczenie wizerunkowe niż handlowe. Myślę, że WRX/Levorg + OBK z 2.0 DIT sprzedawałyby się lepiej, ale brak w ofercie STI dla wielu nawet niezainteresowanych kupnem najmocniejszego Subaru zmieniłby postrzeganie marki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 10 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2016 wywalić STI i wprowadzić Levorga i OBK z 2.0 DIT. Dziękuję za uwagę wywalenie STI nic na dłuższą metę by tu nie pomogło, Levorgi i OBK z 2.0 DIT zapewne miałby 10 może 15 % mniejszą emisję CO2 (czyli spalanie) jak STI ale wolumen sprzedaży byłby wielokrotnie większy to wystrzeliło by flotową CO2 w kosmos jeśli Subaru chce sprzedawać spalinówki niech pozwoli sobie na odrobinę szaleństwa ryzykując auto elektryczne, technologicznie odrobinę przełomowe wychodzące ponad "starą legendę swojej marki" to wbrew pozorom nie są skomplikowane konstrukcje z ich zapleczem inżynieryjnym spokojnie mogliby stworzyć "średniaka" za 25 k EUR zasięg 300 km o zadowalających osiągach, oferując go w 2 lata zamiast tworzyć "hybrydę" auto stworzyć "hybrydę" ofertę łączącą ofertę 100% EV z 100% ICE wtedy na podjeździe masz 2 auta z logo Plejad jedno niech ma emisje 220 drugie 0 średnia to zaledwie 110 dajesz klientowi zachętę, usługę dzięki której elektryk daje mu taką oszczędność, że stać go na "luksus" posiadania prawdziwego spalinowca tym bardziej, że będzie on im potrzebny także na innych rynkach, spalinówki mają opanowane na tym mogą jechać kolejne 10 lat flotowe emisje CO2 to jedno a zmiany na rynku to drugie, każda firma motoryzacyjna musi się przygotować na sensowną ofertę elektryków koszt posiadania jak i użytkowania elektryka będzie tak niski, że gro klientów dla których auto jest potrzebne dla 100-150 km dziennie będzie je wybierało a ta technologia będzie coraz tańsza, coraz szersza i coraz bardziej będzie uderzała w "tradycyjnych producentów" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 10 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2016 STI w tej chwili ma chyba bardziej znaczenie wizerunkowe niż handlowe. Myślę, że WRX/Levorg + OBK z 2.0 DIT sprzedawałyby się lepiej, ale brak w ofercie STI dla wielu nawet niezainteresowanych kupnem najmocniejszego Subaru zmieniłby postrzeganie marki. Mysle ze STI tu nic nie zmienia bo marka juz jest postrzegana zupełnie od wielu lat czytaj wycofania z WRC i śmierci grupy N. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Niecik Opublikowano 10 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2016 Co oprócz golfa i leona ma automat i można nazwać hot hatchem? 308 gti, megane, cee'd wszystko tylko manual ;( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 10 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2016 (edytowane) Skoda Octavia vRS Mercedes A45 AMG i Audi RS3. Można też czekać do 2018 na nowe Megane RS. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Jeszce mi się tak przypomniało co do naszych rozmów na temat 400 konnych osiek i innych napompowanych potworków: Jak nie stoisz w korku bez 400koni i robienia kangurka co ruszanie , to masz damskie auto Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Edytowane 10 Września 2016 przez matros1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarne_Koronkowe Opublikowano 10 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2016 https://m.youtube.com/watch?v=WFze6NEgUk0 Ciekawe czy Peugeot ma jaja i puści to do produkcji seryjnej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wredny Opublikowano 11 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2016 Jeszce mi się tak przypomniało co do naszych rozmów na temat 400 konnych osiek i innych napompowanych potworków: Jak nie stoisz w korku bez 400koni i robienia kangurka co ruszanie , to masz damskie auto Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Zapewniam Cię, że są seryjne sprzęgła, które taką moc/moment wytrzymują. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 11 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2016 Jeszce mi się tak przypomniało co do naszych rozmów na temat 400 konnych osiek i innych napompowanych potworków: Jak nie stoisz w korku bez 400koni i robienia kangurka co ruszanie , to masz damskie auto Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Zapewniam Cię, że są seryjne sprzęgła, które taką moc/moment wytrzymują. Ale jak to się ma do cytatu? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wredny Opublikowano 11 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2016 Odniosłem wrażenie, ten cytat miał implikować, że 400konne ośki muszą być hardcore'owe i ciężkie w codziennym użytkowaniu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 11 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2016 (edytowane) Cytat jest zabawną odpowiedzią jednego z użytkowników forum evo.org na rozmowy na temat koni/niutów i Bóg wie czego jeszcze. Nie chodziło mi konkretnie o ośki, 4x4 czy żadną inną formę napędu. Tak o mi się skojarzyło w związku z wcześniejszą dyskusją o 500 konnych HH i 400 konnych ośkach, to wkleiłem Gdyby jednak ktoś postanowił ten cytat brać na poważnie to samochód z cywilizowanym sprzęgłem i nie będący męczący w codziennym użytkowaniu jest DAMSKI (cokolwiek by to nie miało znaczyć ) Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Edytowane 11 Września 2016 przez matros1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 11 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2016 F-Type. Jak to brzmi. Trudno uwierzyć, że to seryjny wydech. Dźwiękowy morderca Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mikad Opublikowano 12 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2016 Co oprócz golfa i leona ma automat i można nazwać hot hatchem? 308 gti, megane, cee'd wszystko tylko manual ;( BMW 125 i wyższe. A45, S3, RS3 - tak jak już pisano. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Niecik Opublikowano 12 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2016 Co oprócz golfa i leona ma automat i można nazwać hot hatchem? 308 gti, megane, cee'd wszystko tylko manual ;( BMW 125 i wyższe. A45, S3, RS3 - tak jak już pisano. paanie ale toż to wszystko premium, po co tyle przepłacać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pyzo Opublikowano 12 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2016 (edytowane) ja wlasnie wrocilem z podrozy. przejechalem 2900 km w ciagu 8 dni - A45 AMG - odcinki niemieckich autobahn gdzie nie schodzilem ponizej przelotowej 200 km/h byly bardzo dlugie - np. A71 - udalo sie przejechac prawie 40km nie schodzac ponizej 240 km/hh - generalnie autostrady pelnym ogniem gdzie tylko sie dalo (spalanie powyzej 16/100 km - tankowanie co ok. 280-290 km) i w miare przepisowo ze szczecina na hel (od czasu do czaus jakies dynamiczne wyprzedzanie) - spalanie 10,5 L/100 km Edytowane 12 Września 2016 przez Pyzo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł_P Opublikowano 12 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2016 I jak się jechało? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bosman Opublikowano 12 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2016 Pyzo, zlituj się,to nie jest wątek "ile Wam pali" tylko nie dość że gorąca, to jeszcze histeria.... Wrażenia z jazdy pls :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 12 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2016 Sądząc po tempie podróży, to fotele musiały być niewygodne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarne_Koronkowe Opublikowano 12 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2016 Ja wlasnie pomykam testowym 308 GTI. Fotele trzymają ale naprawdę te w FXT to bajka jeśli chodzi o wygodę. Strasznie dziewna skrzynia. Na 6 biegu przy 135 jest 3100 obrotów. Ciagle mam wrażenie ze na 4 jadę. Spalanie świetne jak na te osiągi - zamykam sie w trasie w 8.2 l/100km. Do AMG pewnie sie nie umywa ale jako auto dla zony do codziennej jazdy jest w sam raz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pyzo Opublikowano 12 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2016 (edytowane) Coz Wam napisac.Swietny woz. Pewnie sie prowadzi czy slonce czy deszcz. Czasem denerwuje lekki tyl i auto podskakuje w trybie sport na poprzecznych nierownosciach. W trybie comfort (amg ride control) jest ok.Wydech amg performance - w trybie race miod dla uszu - ale tylko na krotki czas - w dlugiej trasie z wysokimi predkosciami denerwuje...Na dlugiej trasie 1400 w ciagu jednego dnia fotele performance daly wycisk moim zdecydowanie tolerancyjnym plecom i 4literom ale na krotsze trasy mysle ze sa OK.Skrzynia moim skromnym zdaniem jest zdecydowanie lepsza od dsg. Fajnie plynnie (prawie niezauwazalnie) dziala w trybie comfort i blyskawicznie zmienia biegi w trybach sport i race.Na serpentynach mozna gnac z kosmicznymi predkosciami. Szpera z przodu plus 4matic robia konkretna robote. Nie testowalem launch control ani baczkow pod marketem bo mnie to nie interesowalo Silnik - 2.0 to malo i to czuc juz przy wyzszych prekosciach - staje sie mulowaty (o ile 381 koni moze byc mulem).Zaskoczylo mnie jak AMG poradzilo sobie z chlodzeniem oleju - nawet pelny ogien na autostradzie - temperatura oleju max 95 stopni, przy 28 st na zewnatrz. Rewelka.Czasem czuc ze wiele rzeczy robi komputer - ale w daily driverze to moim zdaniem zaleta a nie wada - aczkolwiek rozumiem ze playstation nie kazdemu odpowiada. Do upalania mam cos innego z klatka wiec A45 moim zdaniem jest zajefajnym autem na codzien.Auto dostalem od dealera na testy - zastanawialem sie nad kupnem jako daily. Czy kupie? Nie wiem... Auto ma koszmarnie maly bagaznik i malo miejsca w srodku.Mam zamiar Potestowac jeszcze RS3 i C43 AMG ewentualnie uzywane RS4 albo C63S AMG i wtedy cos wybrac. P.S. Plastiki sa ok Edytowane 13 Września 2016 przez Pyzo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się