Skocz do zawartości

Mikad

Użytkownik
  • Postów

    2662
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Mikad

  • Urodziny 13.08.1993

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Warszawa
  • Auto
    '23 Audi Q5 + '07 Astra TT 2.0T

Ostatnie wizyty

1739 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Mikad

..:: Forumus maximus ::..

..:: Forumus maximus ::.. (8/13)

102

Reputacja

  1. Odpowiedz na pytanie "CR-V czy Forester" brzmi "Outback". Forester ma m.in. zbyt slaby silnik - i to na tyle, ze chyba wolalbym od niego jednak Honde. Outback mimo teoretycznie niewiele wiekszej mocy jezdzi juz znacznie przyjemniej.
  2. A kto placi za auto? Jak Ty - albo glownie Ty - to chyba powinienes miec prawo glosu
  3. Mikad

    GRubo przesadzony Yaris

    Świetne jest to wnętrze, bo w poprzedniej wersji wystający ekran w połączeniu z nisko umieszczonym lusterkiem bardzo zasłaniał świat. Szacun dla Japończyków, ze rozwiązali ten problem, robiąc zupełnie nowy kokpit i tylko do GR-a. Był robiony pod katem motorsportu - przyciski do szyb albo wyłączania ESP umieszczono w takim miejscu, żeby wygodnie można było je dosięgnąć gdy jest się zapiętym w pasy szelkowe, a polka przed pasażerem jest po to, by zamontować halde. A ze brzydkie? Poprzednie tez było IMO nieładne, to jest auto do upalania. Jeździłem, na żywo jest spoko.
  4. Mikad

    Pani Michalina w STI

    Pani Michalina ma się dobrze i udzieliła wywiadu. STI wciąż w garażu! https://blog.subaru.pl/wywiad-turbo-babcia-to-nie-jest-latwe-auto-ale-wlasnie-za-to-je-uwielbiam/?fbclid=IwAR2Wk7vRV7nftwiIXngt4bt4n2cw-dq1VaiKNwf4bYWKsA1TaUo5L49iD6A_aem_AYw2giH644ImXjh8VKXQc3ZyV5cqkrgMgysLJnEtG22zzaDvdwRHtFrNoUr4Yu4Hlh0
  5. Mikad

    Porsche 911

    Pojezdzilem pare dni. Oczywiście to jedyne 911, w którym powyżej 160 zaczyna już być trochę niestabilnie, od 120 huczy, z tylu nie da się nawet położyć kurtki i do tego łatwo przytrzeć… chlapaczami. Ale Dakar jest wspaniały, a w tej „zasadowej” konfiguracji to już w ogóle. Bajka. Ale nie na daily!
  6. Mikad

    Kącik audiofila

    Czy ktos z Was mial okazje sluchac sprzetu Sonus Faber Omnia? Wymienilbym sobie soundbar spod TV i wydaje mi sie, ze to moze byc dobre rozwiązanie - i na pewno ladne Na kolumny nie mam miejsca ani ochoty.
  7. Ten kalkulator to stek bzdur, opiera się na odrzuconym projekcie sprzed 17 lat, bez paniki.
  8. To się nazywa porządny przebieg i wierność autu Legacy H6 z polskiego salonu, 538 kkm na blacie. https://www.otomoto.pl/osobowe/oferta/subaru-legacy-subaru-legacy-h6-pierwszy-wlasciciel-salon-polska-ID6FUEQG.html
  9. Zupełnie inne samochody. Pytanie, czy masz ochotę i czas, żeby korzystać z "kempingowości" Cali i faktycznie spać w samochodzie. Trochę bez sensu kupować kampera, by skorzystać z jego możliwości przez 2 tygodnie w roku, a przez resztę jeździć wygodnym, ale jednak busem z szafkami, lodówką i markizą. Znajomy ma Cali 150 KM (i faktycznie on i jego rodzina robią z wozu użytek większość roku) i mówi, że trochę mu jednak brakuje mocy.
  10. Tymczasem Audi wrocilo z małego SPA. Powłoka na lakier + folia PPF na reflektory, zeby sie nie piaskowaly + ochrona PPF-em wnęk klamek + folia na wielki panel ze "wspaniałym" piano black we wnętrzu. Najbardziej cieszy mnie to ostatnie (ale fotki nie mam), bo juz po 2 tygodniach bylo cale w sladach paluchow.
  11. Ja polatalem ostatnio tym. Q5 (już odebrane) trochę się bało, ze zajechaliśmy na poligon 4x4, ale wróciło równie czyste, co wjechało . Bronco daje radę, nawet na szosowce, ale na AT to już w ogóle dzik. Tylko kosztuje pół bani…
  12. Zamówienie poszło. Koloru Thunder Grey już nie ma i po długich namysłach w końcu padło na Denim Blue. Z beżowym wnętrzem powinno się fajnie zgrać. Wersja Plus wzbogacono dodatkowo o kamery 360, adaptacyjne LED-y, dojazdówkę, ciemne szyby i grzaną przednią. Coś takiego będzie. Odbiór styczen/luty.
  13. Na wersje AWD nadal czeka się dwa lata? Fajny woz, choć irytujący paroma kwestiami i prowadzący się po amerykańsku, kanapowo, mocno podsterownie. Wycie silnika przez CVT wkurza, ale to rzeczywiście mało pali. A LC jest boski, w tej kolorystyce zwłaszcza. Chciałbym go z wolnossącym V8, to już ostatki takiej motoryzacji. Może sprzedam mieszkanie
  14. @Blixten z tym V60 CC to lepiej sie spiesz, bo slyszalem, ze generalnie zamowien JUŻ nie przyjmują - ewentualnie jakieś pojedyncze sloty, ale moze byc juz klopot. Bylem dzis z tata kolejny raz w Volvo. XC90 z dieslem tez trzeba zamawiac prędko, moze do konca miesiaca, bo potem klekot wypada. Szkoda, bo to i plug-in to jedyne sensowne zrodla napedu w tym aucie. Zwlaszcza diesel. Benzyna to pomylka, pali 15 w miescie i wcale tak dobrze nie jedzie, to nadal 2.0. Co do rozterek o przeswicie. Jak szukalismy auta z dziewczyna i w koncu padlo na Q5, przejechalismy sie tez A5 Sportback. Jest PRZEPIĘKNE, do dzis obejrze sie za dobrym egzemplarzem, jedno z najladniejszych wspolczesnych aut. Ale jak wyjezdzalismy spod salonu, trzeba bylo zjechac z naprawde delikatnego kraweznika. "Ostroznie, bo to auto tu przyciera" - powiedzial sprzedawca, chwile pozniej faktycznie bylo SZSZSZSZ. No i czar prysl Wiadomo, to jest wyjatkowo niski woz... ale w sumie to po co miec niski przeswit? Jak czesto lata sie na maksa po zakretach albo vmaxem po autostradzie? Czesciej wjezdza sie na krawezniki albo dojezdza do hotelu na zadupiu po polnej drodze. PS Thunder Grey czy Bright Dusk?
  15. Chyba XC60, skoro masz juz jedno uterenowione kombi. Mnie z kolei Volvo nie zachwycilo. Szukalismy auta w marcu, w gre wchodzilo XC60 i Q5. XC60 wyraznie glosniejsze w srodku, a wnetrze - i to mnie zdziwilo - wyglada na zmontowane z gorszej jakosci materialow. Cena byla OK (rabaty tu i tu spore), ale w Q5 za podobna kwote dostawalo sie diesla i AWD, a w XC60 benzyniaka FWD gubiacego trakcje potwornie i palacego wiecej. Poza tym namieszali cos w wersjach i nie dalo sie zamowic interesujacej nas odmiany ze srebrnym grillem, tylko z czarnym... a to taki sportowy styl, ktory do Volvo nie pasuje. Niby drobiazg, ale tez wplywa na calosc. Skonczylo sie na Q5 S-Line, odbior ma byc w tym miesiacu Teraz z kolei za autem rozglada sie moj tata i tu juz namawiam go na Volvo - tyle ze na XC90. Po rabatach do wziecia za 280-290k, a to jednak juz kawal wygodnego wozu. Nieco tansze jest V90 CC, ale ma 197 koni i prawie 9 do setki (XC90 ma 250 KM i do setki ponizej 8 - niby nie jest to najwazniejsze, ale teraz tata jezdzi autem robiacym 100 ponizej 7, wiec wolalby nie przesiadac sie na cos duzo wolniejszego). Szkoda, bo z wygladu V90 CC jest akurat mistrzowskie. Jezdzilismy CX-60 (silnik rewelacyjnie brzmi, ale auto twarde i ze starozytnymi multimediami, cena 300k przy XC90 nie wypada atrakcyjnie), z kolei Q7 chwilowo wypadlo z cennika. Szkoda, bo gdyby kosztowalo podobnie do XC90, wygraloby ze wzgledu na wieksza liczbe cylindrow. Z kolei VW Touareg przeszedl lift, fajny jest, ale drogi, a rabaty male. Przed liftem dawali nawet 80 000 zł obnizki - skonczylo sie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...