Bosman Opublikowano 13 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2016 Jak mało miejsca, to może CLA 45 AMG shooting brake (czy jakkolwiek się to nazywa)? C63S AMG jako daily może być dość uciążliwy szczególnie jak mokro,ślisko lub nierówno. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subleo Opublikowano 13 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2016 (edytowane) wywalić STI i wprowadzić Levorga i OBK z 2.0 DIT. Dziękuję za uwagę wywalenie STI nic na dłuższą metę by tu nie pomogło, Levorgi i OBK z 2.0 DIT zapewne miałby 10 może 15 % mniejszą emisję CO2 (czyli spalanie) jak STI ale wolumen sprzedaży byłby wielokrotnie większy to wystrzeliło by flotową CO2 w kosmos Redukcja byłaby większa. Forester XT 2.0 DIT emituje blisko 19% CO2 mniej niż STI. Levorg na pewno osiągąłby lepszy wynik, nie wiem jak Outback. A dodatkowo, przy emisji bierze się pod uwagę masę pojazdu. Zatem STI, które jest lżejsze od FXT wypada całościowo (emisja, masa) dużo mnniej korzystnie niż Forester. Outback, który jest ciężki na pewno wypadłby korzystnie. A wolumenem można sterować poprzez cenę. PS Sorki za off-top w temacie. Edytowane 13 Września 2016 przez subleo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 13 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2016 Redukcja byłaby większa. Forester XT 2.0 DIT emituje blisko 19% CO2 mniej niż STI. Levorg na pewno osiągąłby lepszy wynik, nie wiem jak Outback. A dodatkowo, przy emisji bierze się pod uwagę masę pojazdu. Zatem STI, które jest lżejsze od FXT wypada całościowo (emisja, masa) dużo mnniej korzystnie niż Forester. Outback, który jest ciężki na pewno wypadłby korzystnie. A wolumenem można sterować poprzez cenę. nie mogę się doczekać wysypu 2.0 DIT mimo wszytko będę się upierał że garstka STI nie podbija tak średniej jak znacząca ilość Foresterów, OBK i Levorgów nawet mających 25% mniejszą emisje CO2 od wspomnianego STI wystarczy, że na 1 STI przypadnie 50 innych z 2.0 DIT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
QbaqBA Opublikowano 13 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2016 C63S AMG jako daily może być dość uciążliwy szczególnie jak mokro,ślisko lub nierówno. Jest dostępny z napędem na 4 koła, ale z tego co zrozumiałem będzie raczej poza budżetem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł_P Opublikowano 13 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2016 Z tego co wiem nie ma w ofercie 4Matica w C-klasie z tym silnikiem 4.0 V8... Z 4Matic jest C43 AMG (3.0 V6). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 13 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2016 Dokładnie a to nie AMG tylko baby AMG. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł_P Opublikowano 13 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2016 Dobre i to Baby AMG, miałem okazję tym jechać za kółkiem i naprawdę mega sympatyczne auto i wrzucić tam możesz np. boxa od Speed Booster i wtedy masz 440 KM i 600 NM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pyzo Opublikowano 13 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2016 Z tego co wiem nie ma w ofercie 4Matica w C-klasie z tym silnikiem 4.0 V8... Z 4Matic jest C43 AMG (3.0 V6). C43 to pelnoprawne AMG - one man one engine C63 bede raczej w ramach ciekawostki testowac... jest jednak sporo poza budzetem z moim wyposazeniem must have. za to RS4 pasuje w budzet! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crazy_Ivan Opublikowano 13 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2016 C43 to pelnoprawne AMG - one man one engine Haha....One robot, one engine Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pyzo Opublikowano 13 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2016 C43 to pelnoprawne AMG - one man one engine Haha....One robot, one engine kiedy to serio jest one man Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 13 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2016 Alfa Giulia 2.9 BT 510 KM , cena od 350 tys. , jest sie nad czym zastanowić …….. tylko ten napęd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 14 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2016 No tak samochod na zimie to nie jest ale to chyba najtansze Ferrari ever.Jest o czym myslec , sam sie lamie .................. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crazy_Ivan Opublikowano 14 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2016 kiedy to serio jest one man Pomyśl ile tam jest ręcznej roboty, skoro statystycznie taki pracownik składa 2 silniki podczas jednej zmiany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł_P Opublikowano 14 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2016 Ja też nie wierzę, żeby to składał 1 człowiek, pewnie chodzi o jakiegoś 1 kierownika zmiany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herostrates Opublikowano 14 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2016 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 14 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2016 Ja też nie wierzę, żeby to składał 1 człowiek, pewnie chodzi o jakiegoś 1 kierownika zmiany Nie no panowie bez przesady jak masz wszystko poukładane chronologicznie i pod ręka narzędzia ktore ułatwiają ci prace i robiłeś to tysiąc razy to spokojnie złożysz 2 silniki dziennie.I zapewne chodzi o gole silniki bo uzbrajanie w wiązki i czujniki robi juz robot lub ktoś inny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł_P Opublikowano 14 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2016 Z tego co pamietam w Top Gear Jezza mega się nabijał że AMG składa kilkadziesiąt tysięcy silników rocznie i nierealne jest żeby to robili pojedynczy ludzie. Ale ja się nie znam więc kłócił się nie będę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pyzo Opublikowano 14 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2016 (edytowane) kiedy to serio jest one man Pomyśl ile tam jest ręcznej roboty, skoro statystycznie taki pracownik składa 2 silniki podczas jednej zmiany Tak sie sklada ze mialem projekt w Affalterbach wiec wiem co mowie Ja też nie wierzę, żeby to składał 1 człowiek, pewnie chodzi o jakiegoś 1 kierownika zmiany Nie no panowie bez przesady jak masz wszystko poukładane chronologicznie i pod ręka narzędzia ktore ułatwiają ci prace i robiłeś to tysiąc razy to spokojnie złożysz 2 silniki dziennie.I zapewne chodzi o gole silniki bo uzbrajanie w wiązki i czujniki robi juz robot lub ktoś inny.Ot co. Edytowane 14 Września 2016 przez Pyzo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rombu Opublikowano 15 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2016 (edytowane) Można złożyć dwa silniki w jeden dzień. Bez problemu. Przecież maja wszystko "pod ręką". Odpowiednie śruby i odpowiednia ilość w workach, narzędzia "zaprogramowane", specjalne stojaki , automatyczne dozowniki ... Wiązka jest jedna. Ile tych wtyczek jest ? dwadzieścia ? Do wpięcia w 2 minuty. Tu jest film : Edytowane 15 Września 2016 przez rombu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 15 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2016 Alfa Giulia 2.9 BT 510 KM , cena od 350 tys. , jest sie nad czym zastanowić …….. tylko ten napęd Testowałem w weekend diesla, QV dopiero pierwsza zjechała do Polski więc była niedostępna do testów. Samochód jest przepiękny... ale naprawdę przepiękny i to z każdej strony można postawić sobie krzesełko i się gapić. Jedzie się bardzo dobrze, choć auto ciężkie. Ma kilka denerwujących drobiazgów i jest jednak to uczucie że Niemcy za te pieniądze dają więcej pewniejszego auta. Kto nie chce Niemca to Alfa jest bardzo dobrym wyborem. Jeździ się lepiej niż w Jagiem XF a jakość wnętrza porównywalna w sumie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 15 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2016 Ja tez juz macalem ( nie jezdzilem ) i potwierdzam.Auto przepiekne mozan sie gapic i gapic.Jakos wnetrza powiedzial bym na poziommie XE do czolowki niemieckiej troche brakuje ale oglnie jest bardzo dobrze aczkolwiek zgadzam sie ze mimo wiszystko niemcy daja wiekcej " pewniejszego auta " za te same pieniadze.Dotyczy to zarowno Guli jak i XE.Z drugiej strony QV kusi bo nie dosc ze przepiekne to w cenie bazowej M3 dostajesz kompletnie wyposazone auto z silnikiem ferrari o nieowtarzalnym charakterze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 15 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2016 QV kusi bo nie dosc ze przepiekne to w cenie bazowej M3 dostajesz kompletnie wyposazone auto z silnikiem ferrari o nieowtarzalnym charakterze. To zupełnie inna bajka... tego normalny człowiek nie kupi. To taki mix Ferrari i Maserati, tylko szybsze Pewnie było już wiele razy no ale ludzie.... 7:32 to szybciej niż Pagani Zonda F albo Koenigsegg CCX... czy inne Lambo, Prosiaki i Ferrari. https://nurburgringlaptimes.com/lap-times-top-100/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kts Opublikowano 15 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2016 (edytowane) QV kusi bo nie dosc ze przepiekne to w cenie bazowej M3 dostajesz kompletnie wyposazone auto z silnikiem ferrari o nieowtarzalnym charakterze. To zupełnie inna bajka... tego normalny człowiek nie kupi. To taki mix Ferrari i Maserati, tylko szybsze Pewnie było już wiele razy no ale ludzie.... 7:32 to szybciej niż Pagani Zonda F albo Koenigsegg CCX... czy inne Lambo, Prosiaki i Ferrari. https://nurburgringlaptimes.com/lap-times-top-100/ ...moim zdaniem testy na "Nurbu" są mało miarodajne.... Pomijając te chece z przygotowaniem auta, że jeden na zwykłej oponie inny na semi-slicu, trzeci z klatka itd.....to tor jest zwyczajnie za długi czyli mozlwość popełnienia błedu na petli pomiarowej jest dużo większa niż na torze krótszym... Edytowane 15 Września 2016 przez Kts Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bosman Opublikowano 15 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2016 Dokładnie, to fajna zabawa, ale za dużo zmiennych żeby to na poważnie porównywać. STi szybsze na torze niż Ferrari 360CS? Golf GTi szybszy niż Murcielago, Gallardo, F430, F360CS, 911 turbo i GT3? No raczej nie..... Niemniej Giulia apetyczna i kierownik z fantazją Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 15 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2016 QV kusi bo nie dosc ze przepiekne to w cenie bazowej M3 dostajesz kompletnie wyposazone auto z silnikiem ferrari o nieowtarzalnym charakterze. To zupełnie inna bajka... tego normalny człowiek nie kupi. To taki mix Ferrari i Maserati, tylko szybsze Pewnie było już wiele razy no ale ludzie.... 7:32 to szybciej niż Pagani Zonda F albo Koenigsegg CCX... czy inne Lambo, Prosiaki i Ferrari. https://nurburgringlaptimes.com/lap-times-top-100/ To racja normalny nie kupi.Troche za duzo siana zeby sie pózniej co tydzień srac po serwisach.Ja w kazdym razie nie mam na tyle dużych jaj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się