Jump to content

HoQ

Użytkownik
  • Content Count

    300
  • Joined

  • Last visited

About HoQ

  • Rank
    ..:: Bywalec :..
  • Birthday 01/18/1988

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Bielsko-Biała
  • Auto
    Była: Impreza GC
    Jest: Legacy IV

Recent Profile Visitors

497 profile views
  1. Głównie dolotem, zamiast przepływomierza jest MAP sensor, przez to wiązka trochę inna.
  2. HoQ

    Kubica w F1

    https://powrotroberta.pl/2019/07/byly-szef-lotusa-wierze-ze-samochody-kubicy-i-russella-bardzo-sie-roznia.html Nie jestem ślepym fanatykiem widzącym wszędzie spiski przeciwko Robertowi, ale... lektura ciekawa, a i klocki łatwe do ułożenia.
  3. Kolego rozmawiamy o 2.0 w budzie GD, a nie BRZ albo H6 Jeżdżę już drugim 2.0 NA trzeci rok i nie przyspiesza to w żadnym stopniu lepiej od przeciętnego kompakta z 1.6 pod maską, których też miałem kilka. Więc jeśli chłopaka męczy jeżdżenie wolnossącą Astrą, to tak samo po tygodniu będzie go męczyć jeżdżenie wolnossącym Subaru. Uwielbiam subarowe ssaki, potrafią dawać radość z jazdy mimo braku jakichś kosmicznych osiągów. Ale bądźmy uczciwi i nie zaklinajmy rzeczywistości, Golf w dizlu zostawi na światłach każde GD 2.0 NA w chmurze czarnego dymu... zwyczajnie chcę oszczędzić koledze rozczarowań. Z resztą, pitolimy tu do ekranu... @Asd12 weź znajdź jakąś Impreze GD w pobliskim komisie i się po prostu przejedź i zobaczysz sam.
  4. Dobra @Asd12, ktoś ci to musi powiedzieć. Z opisu twoich priorytetów i potrzeb wynika jasno że na co dzień do taniego jeżdżenia i sprawnego wyprzedzania potrzebujesz jakieś TDI a nie wolnossące subaru. A jeśli marzy ci się Impreza turbo, to hajs który byś wydał na paliwo do ssaka i utrzymanie go w nienagannym blacharskim stanie schowaj do skarpetki, dozbieraj do minimum 30k i kup GT albo wrxa jako drugie auto i dopieszczaj na boku bez ciśnienia.
  5. HoQ

    Kubica w F1

    A ja wam powiem że wszystkie te mikrowojny z Russellem i teamem na strategie, podwozia, powyścigowy PR i dziesiąte części w Q1 to wszystko ch*ja warte. Pół roku temu by nam się nawet nie śniło że Rob pojedzie znowu swoje ukochane Monaco, na pierwszym zakręcie jak zwykle pokaże stalowe nerwy, na nawrocie zamknie jadaczki wszystkim Villnewom tego świata, będzie jechał świetnym tempem na żyletki od band przez całą długość wyścigu, poklnie na radiu i pokaże dawny błysk Kubicy z 2010. To na ten powrót czekaliśmy, nie na walkę z gówniarzem o 19 miejsce w błękitnych taczkach, więc keep calm and... wiadomo co.
  6. Hmm https://www.subaru.pl/uszczelka-pokrywy-zaworow-prawa-impreza-ej205.html Można dorzucić jeszcze uszczelki śrub, choć nie wiem czy są super konieczne bo w Imprezie je wymieniłem, w Legasiu zostawiłem stare, a efekt ten sam - ani kropli oleju na zewnątrz.
  7. 1. Na tym forum zwykle polecamy ASO. Tarnów faktycznie nie daleko do Sącza, w okolicy lepszego serwisu nie znajdziesz, ale umówmy się wolnossące 2.0 jest do ogarnięcia przez każdego średnio świadomego mechanika, to nie prom. Przy rozrządzie jak już płyn chłodniczy schodzi (uprzedzając pytanie najlepiej zalać Prestone) to warto dla świętego spokoju wymienić korek chłodnicy na nowy oryginalny, bo lubią puszczać - koszt 70zeto, a przy regulacji zaworów koniecznie nowe uszczelki dekli bo... lubią puszczać koszt coś ponad 100zeto. 2. Tak jak koledzy już pisali, żadnej lubryfikacji do tego silnika nie potrzeba, pilnujesz luzów zaworowych, filtrów, świec i jazda. Wątek o LPG znajdziesz na forum, tam możesz podpytywać o szczegóły. 3. Świece (i jak masz nadmiar kasy profilaktycznie kable) wymieniłbym albo przy okazji robienia zaworów, bo wtedy spoko dostęp, albo zostawił gazownikowi, żeby dobrał odpowiednie. Z tego co pamiętam do gazu polecają z ciut mniejszą szczeliną, odsyłam ponownie do wątku o Lepszym Powerze. 4. Ciężko powiedzieć. Jedyne co mogę doradzić to staraj się kupować newralgiczne części (czujniki, uszczelki, rozrząd itp) oryginalne Subaru. Gwarantuje ci to wymianę raz a dobrze. Katalogi katalogami, czasem w sklepach z częściami Subaru nawet wolnossące są traktowane jako auta niemal egzotyczne, ale jest kilka miejsc gdzie dobierzesz w 100% pasujące części. 5. Jak ogarniesz te rzeczy z pkt. 1 powinieneś mieć fajny pakiet startowy. Przy nadmiarze hajsu i troski, zwłaszcza jak jeździsz po górach, przeglądnąłbym jeszcze hamulce, wymiana płynu i regeneracja tłoczków jeszcze nikomu nie zaszkodziły, a głowa spokojniejsza. Polecam pojeździć tak z miesiąc żeby wyłapać jeszcze jakieś drobnostki przed założeniem LPG. 6. Ciężko wróżyć z fusów, może być wentylator, może być kompresor klimy, albo... coś innego Jak się powtórzy to zrób jakieś nagranie i wrzuć. Poza tym standardowo polecam temat z przywitajką gdzie fajnie zostawić swój pierwszy post (lub jeden z pierwszych jak już za późno) i polecam szukajkę, na forum jest mnóstwo informacji, czasem ukrytych w spamie off-topu, ale taki urok tego forum Jak kupiłeś zdrową Imprezę to z tym silnikiem czekają cię tysiące kilometrów bezstresowej jazdy pozdro
  8. A wezmę córy na przejażdżkę w tym orszaku żałobnym Lista: 1) @Mateusz22 - odwozi nas swoją beSTIą! 2) Tomasz_555 3) Cherusek1 4) Dj Brabus 5) HoQ 6) ...
  9. Koledzy montujący navi w miejsce schowka z zegarkiem - czy komuś nie został przypadkiem po modzeniu ten zegarko-komputero-wyświetlacz spalania? Mój mocno świruje i chętnie bym go wymienił.
  10. Pozdro @thomson0073 i dzięki za wbitkę na Krakowską, córy były zachwycone twoim Legasiem
  11. HoQ

    Kubica w F1

    Wczoraj było trochę optymizmu w rytmie "jest ch*owo ale wiemy co naprawić". Takie coś rozumiem, przynajmniej jest nad czym pracować. Dziś wypadły wszystkie trupy z szafy. Chaos w projekcie, chaos w zarządzaniu i kierowca po 8 latach przerwy zamiast symulować długie przejazdy stabilnym autem i dopieszczać balans dostał auto na wrak race które padło po pół godziny bo trytytki puściły. Początek sezonu z punktu widzenia kibica Roberta będzie ciężki...
  12. Nie wiem na ile wpisuje się to w twój scenariusz "po przekładce do polifta" i co dokładnie gdzie przekładeś, ale ja w przedliftowej budzie miałem zamontowany jeden siłownik w jednych drzwiach z polifta. Ma on inną budowę i 3 kabelki zamiast dwóch, jak to ma miejsce w przedlifcie. Efekt był taki, że te drzwi można było zamknąć z pilota, ale nie dało się już ich otworzyć. Zepsuty silniczek (przedliftowego siłownika w przedliftowej budzie i odpowiednio po lifice) w którychś drzwiach spowoduje przycinanie a finalnie brak możliwości otwarcia / zamknięcia tych konkretnych drzwi, u ciebie problem dotyczy wszystkich drzwi więc jest raczej bardziej "globalny" i chyba sugeruje jakieś problemy z wiązką podczas przekładki.
  13. W poprzednim aucie miałem takie coś: https://mi-home.pl/audio/mi-bluetooth-audio-receiver-white Jakość ze Spotify tip top, głośnomówiącego nie sprawdzałem więc nie skomentuję. Bateria trzymała ok 5-6 godzin, więc nawet na dłuższe trasy jest git. Jeśli chodzi o sianie podczas ładowania, to mi również siał, sprawę rozwiązało takie ustrojstwo: https://allegro.pl/oferta/izolator-masy-do-eliminacji-zaklocen-monacor-fga35-7465435509
  14. HoQ

    Dakar 2019

    Sam pisał nawet o tym w swojej książce, którą mocno polecam
  15. Hah nie inaczej Dobrze widziałem w lustrze BMW X3/X5?
×
×
  • Create New...