Jump to content

HoQ

Użytkownik
  • Content Count

    320
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

HoQ last won the day on September 25 2016

HoQ had the most liked content!

Community Reputation

151 Wspaniały

About HoQ

  • Rank
    ..:: Bywalec :..
  • Birthday 01/18/1988

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Bielsko-Biała
  • Auto
    Audi A3 8l
    Audi A4 B8
    Porsche 944

Recent Profile Visitors

630 profile views
  1. HoQ

    Kubica w F1

    Jestem już po pierwszym odcinku, a dokładniej 9tym, w który miało być najwięcej o Robercie. Spoiler Alert!
  2. HoQ

    gry komputerowe

    Wrzucam swoje zeszłoweekendowe dzieło. Podczas gdy do skarbonki powoli kapie na następne subaru, umilam sobie czas oczekiwania upalając Assetto w fotelu z gieteka
  3. Fajna historia i to porównanie że F40 było ponad 3x tyle co 22B
  4. Białe A4 machające wam rękami
  5. Mijałem was w Porąbce, zacnie się ten wasz orszak prezentował
  6. HoQ

    Kubica w F1

    Nowe regulacje na 2021. Ciekawe czy z Kubiką czy bez...
  7. Głównie dolotem, zamiast przepływomierza jest MAP sensor, przez to wiązka trochę inna.
  8. HoQ

    Kubica w F1

    https://powrotroberta.pl/2019/07/byly-szef-lotusa-wierze-ze-samochody-kubicy-i-russella-bardzo-sie-roznia.html Nie jestem ślepym fanatykiem widzącym wszędzie spiski przeciwko Robertowi, ale... lektura ciekawa, a i klocki łatwe do ułożenia.
  9. Kolego rozmawiamy o 2.0 w budzie GD, a nie BRZ albo H6 Jeżdżę już drugim 2.0 NA trzeci rok i nie przyspiesza to w żadnym stopniu lepiej od przeciętnego kompakta z 1.6 pod maską, których też miałem kilka. Więc jeśli chłopaka męczy jeżdżenie wolnossącą Astrą, to tak samo po tygodniu będzie go męczyć jeżdżenie wolnossącym Subaru. Uwielbiam subarowe ssaki, potrafią dawać radość z jazdy mimo braku jakichś kosmicznych osiągów. Ale bądźmy uczciwi i nie zaklinajmy rzeczywistości, Golf w dizlu zostawi na światłach każde GD 2.0 NA w chmurze czarnego dymu... zwyczajnie chcę oszczędzić koledze rozczarowań. Z resztą, pitolimy tu do ekranu... @Asd12 weź znajdź jakąś Impreze GD w pobliskim komisie i się po prostu przejedź i zobaczysz sam.
  10. Dobra @Asd12, ktoś ci to musi powiedzieć. Z opisu twoich priorytetów i potrzeb wynika jasno że na co dzień do taniego jeżdżenia i sprawnego wyprzedzania potrzebujesz jakieś TDI a nie wolnossące subaru. A jeśli marzy ci się Impreza turbo, to hajs który byś wydał na paliwo do ssaka i utrzymanie go w nienagannym blacharskim stanie schowaj do skarpetki, dozbieraj do minimum 30k i kup GT albo wrxa jako drugie auto i dopieszczaj na boku bez ciśnienia.
  11. HoQ

    Kubica w F1

    A ja wam powiem że wszystkie te mikrowojny z Russellem i teamem na strategie, podwozia, powyścigowy PR i dziesiąte części w Q1 to wszystko ch*ja warte. Pół roku temu by nam się nawet nie śniło że Rob pojedzie znowu swoje ukochane Monaco, na pierwszym zakręcie jak zwykle pokaże stalowe nerwy, na nawrocie zamknie jadaczki wszystkim Villnewom tego świata, będzie jechał świetnym tempem na żyletki od band przez całą długość wyścigu, poklnie na radiu i pokaże dawny błysk Kubicy z 2010. To na ten powrót czekaliśmy, nie na walkę z gówniarzem o 19 miejsce w błękitnych taczkach, więc keep calm and... wiadomo co.
  12. Hmm https://www.subaru.pl/uszczelka-pokrywy-zaworow-prawa-impreza-ej205.html Można dorzucić jeszcze uszczelki śrub, choć nie wiem czy są super konieczne bo w Imprezie je wymieniłem, w Legasiu zostawiłem stare, a efekt ten sam - ani kropli oleju na zewnątrz.
  13. 1. Na tym forum zwykle polecamy ASO. Tarnów faktycznie nie daleko do Sącza, w okolicy lepszego serwisu nie znajdziesz, ale umówmy się wolnossące 2.0 jest do ogarnięcia przez każdego średnio świadomego mechanika, to nie prom. Przy rozrządzie jak już płyn chłodniczy schodzi (uprzedzając pytanie najlepiej zalać Prestone) to warto dla świętego spokoju wymienić korek chłodnicy na nowy oryginalny, bo lubią puszczać - koszt 70zeto, a przy regulacji zaworów koniecznie nowe uszczelki dekli bo... lubią puszczać koszt coś ponad 100zeto. 2. Tak jak koledzy już pisali, żadnej lubryfikacji do tego silnika nie potrzeba, pilnujesz luzów zaworowych, filtrów, świec i jazda. Wątek o LPG znajdziesz na forum, tam możesz podpytywać o szczegóły. 3. Świece (i jak masz nadmiar kasy profilaktycznie kable) wymieniłbym albo przy okazji robienia zaworów, bo wtedy spoko dostęp, albo zostawił gazownikowi, żeby dobrał odpowiednie. Z tego co pamiętam do gazu polecają z ciut mniejszą szczeliną, odsyłam ponownie do wątku o Lepszym Powerze. 4. Ciężko powiedzieć. Jedyne co mogę doradzić to staraj się kupować newralgiczne części (czujniki, uszczelki, rozrząd itp) oryginalne Subaru. Gwarantuje ci to wymianę raz a dobrze. Katalogi katalogami, czasem w sklepach z częściami Subaru nawet wolnossące są traktowane jako auta niemal egzotyczne, ale jest kilka miejsc gdzie dobierzesz w 100% pasujące części. 5. Jak ogarniesz te rzeczy z pkt. 1 powinieneś mieć fajny pakiet startowy. Przy nadmiarze hajsu i troski, zwłaszcza jak jeździsz po górach, przeglądnąłbym jeszcze hamulce, wymiana płynu i regeneracja tłoczków jeszcze nikomu nie zaszkodziły, a głowa spokojniejsza. Polecam pojeździć tak z miesiąc żeby wyłapać jeszcze jakieś drobnostki przed założeniem LPG. 6. Ciężko wróżyć z fusów, może być wentylator, może być kompresor klimy, albo... coś innego Jak się powtórzy to zrób jakieś nagranie i wrzuć. Poza tym standardowo polecam temat z przywitajką gdzie fajnie zostawić swój pierwszy post (lub jeden z pierwszych jak już za późno) i polecam szukajkę, na forum jest mnóstwo informacji, czasem ukrytych w spamie off-topu, ale taki urok tego forum Jak kupiłeś zdrową Imprezę to z tym silnikiem czekają cię tysiące kilometrów bezstresowej jazdy pozdro
×
×
  • Create New...