Jump to content

HoQ

Użytkownik
  • Content Count

    289
  • Joined

  • Last visited

About HoQ

  • Rank
    ..:: Bywalec :..
  • Birthday 01/18/1988

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Bielsko-Biała
  • Auto
    Była: Impreza GC
    Jest: Legacy IV

Recent Profile Visitors

439 profile views
  1. Hmm https://www.subaru.pl/uszczelka-pokrywy-zaworow-prawa-impreza-ej205.html Można dorzucić jeszcze uszczelki śrub, choć nie wiem czy są super konieczne bo w Imprezie je wymieniłem, w Legasiu zostawiłem stare, a efekt ten sam - ani kropli oleju na zewnątrz.
  2. 1. Na tym forum zwykle polecamy ASO. Tarnów faktycznie nie daleko do Sącza, w okolicy lepszego serwisu nie znajdziesz, ale umówmy się wolnossące 2.0 jest do ogarnięcia przez każdego średnio świadomego mechanika, to nie prom. Przy rozrządzie jak już płyn chłodniczy schodzi (uprzedzając pytanie najlepiej zalać Prestone) to warto dla świętego spokoju wymienić korek chłodnicy na nowy oryginalny, bo lubią puszczać - koszt 70zeto, a przy regulacji zaworów koniecznie nowe uszczelki dekli bo... lubią puszczać koszt coś ponad 100zeto. 2. Tak jak koledzy już pisali, żadnej lubryfikacji do tego silnika nie potrzeba, pilnujesz luzów zaworowych, filtrów, świec i jazda. Wątek o LPG znajdziesz na forum, tam możesz podpytywać o szczegóły. 3. Świece (i jak masz nadmiar kasy profilaktycznie kable) wymieniłbym albo przy okazji robienia zaworów, bo wtedy spoko dostęp, albo zostawił gazownikowi, żeby dobrał odpowiednie. Z tego co pamiętam do gazu polecają z ciut mniejszą szczeliną, odsyłam ponownie do wątku o Lepszym Powerze. 4. Ciężko powiedzieć. Jedyne co mogę doradzić to staraj się kupować newralgiczne części (czujniki, uszczelki, rozrząd itp) oryginalne Subaru. Gwarantuje ci to wymianę raz a dobrze. Katalogi katalogami, czasem w sklepach z częściami Subaru nawet wolnossące są traktowane jako auta niemal egzotyczne, ale jest kilka miejsc gdzie dobierzesz w 100% pasujące części. 5. Jak ogarniesz te rzeczy z pkt. 1 powinieneś mieć fajny pakiet startowy. Przy nadmiarze hajsu i troski, zwłaszcza jak jeździsz po górach, przeglądnąłbym jeszcze hamulce, wymiana płynu i regeneracja tłoczków jeszcze nikomu nie zaszkodziły, a głowa spokojniejsza. Polecam pojeździć tak z miesiąc żeby wyłapać jeszcze jakieś drobnostki przed założeniem LPG. 6. Ciężko wróżyć z fusów, może być wentylator, może być kompresor klimy, albo... coś innego Jak się powtórzy to zrób jakieś nagranie i wrzuć. Poza tym standardowo polecam temat z przywitajką gdzie fajnie zostawić swój pierwszy post (lub jeden z pierwszych jak już za późno) i polecam szukajkę, na forum jest mnóstwo informacji, czasem ukrytych w spamie off-topu, ale taki urok tego forum Jak kupiłeś zdrową Imprezę to z tym silnikiem czekają cię tysiące kilometrów bezstresowej jazdy pozdro
  3. A wezmę córy na przejażdżkę w tym orszaku żałobnym Lista: 1) @Mateusz22 - odwozi nas swoją beSTIą! 2) Tomasz_555 3) Cherusek1 4) Dj Brabus 5) HoQ 6) ...
  4. Koledzy montujący navi w miejsce schowka z zegarkiem - czy komuś nie został przypadkiem po modzeniu ten zegarko-komputero-wyświetlacz spalania? Mój mocno świruje i chętnie bym go wymienił.
  5. Pozdro @thomson0073 i dzięki za wbitkę na Krakowską, córy były zachwycone twoim Legasiem
  6. HoQ

    Kubica w F1

    Wczoraj było trochę optymizmu w rytmie "jest ch*owo ale wiemy co naprawić". Takie coś rozumiem, przynajmniej jest nad czym pracować. Dziś wypadły wszystkie trupy z szafy. Chaos w projekcie, chaos w zarządzaniu i kierowca po 8 latach przerwy zamiast symulować długie przejazdy stabilnym autem i dopieszczać balans dostał auto na wrak race które padło po pół godziny bo trytytki puściły. Początek sezonu z punktu widzenia kibica Roberta będzie ciężki...
  7. Nie wiem na ile wpisuje się to w twój scenariusz "po przekładce do polifta" i co dokładnie gdzie przekładeś, ale ja w przedliftowej budzie miałem zamontowany jeden siłownik w jednych drzwiach z polifta. Ma on inną budowę i 3 kabelki zamiast dwóch, jak to ma miejsce w przedlifcie. Efekt był taki, że te drzwi można było zamknąć z pilota, ale nie dało się już ich otworzyć. Zepsuty silniczek (przedliftowego siłownika w przedliftowej budzie i odpowiednio po lifice) w którychś drzwiach spowoduje przycinanie a finalnie brak możliwości otwarcia / zamknięcia tych konkretnych drzwi, u ciebie problem dotyczy wszystkich drzwi więc jest raczej bardziej "globalny" i chyba sugeruje jakieś problemy z wiązką podczas przekładki.
  8. W poprzednim aucie miałem takie coś: https://mi-home.pl/audio/mi-bluetooth-audio-receiver-white Jakość ze Spotify tip top, głośnomówiącego nie sprawdzałem więc nie skomentuję. Bateria trzymała ok 5-6 godzin, więc nawet na dłuższe trasy jest git. Jeśli chodzi o sianie podczas ładowania, to mi również siał, sprawę rozwiązało takie ustrojstwo: https://allegro.pl/oferta/izolator-masy-do-eliminacji-zaklocen-monacor-fga35-7465435509
  9. HoQ

    Dakar 2019

    Sam pisał nawet o tym w swojej książce, którą mocno polecam
  10. Hah nie inaczej Dobrze widziałem w lustrze BMW X3/X5?
  11. Beskidzkie przełęcze dziś z warunem 10/10
  12. No i mamy to, kolejny zarażony Na szczęście tutaj nie trzeba się tłumaczyć dlaczego nie zamierzasz jeździć octavką w tdiku. Fajnie że zadałeś sobie trochę trudu i zorientowałeś się trochę czytając forum i nie torpedujesz w pierwszym poście pytaniami z czapy. Czy ja wiem czy droższe? Z doświadczenia spalanie między tymi autami z silnikami które wymieniłeś wychodzi mi bardzo zbliżone, oba auta / silniki to bardzo dobry wybór, również pod LPG. Legaś jest wygodniejszy, takie Subaru dla tatusia. Impreza zwinniejsza ale też trochę ciaśniejsza, szczególnie z tyłu. Gdybym miał coś doradzić, to znajdź sobie Imprezę i Legasia np. w komisie gdzieś bardzo blisko domu i przejedź się obydwoma, porównaj wielkości wnętrza / bagażnika czy się zmieścisz z dzieciakiem i wtedy zdecyduj. Czego byś nie wybrał to będziesz zadowolony, pod warunkiem że dobrze sprawdzisz stan blacharski przed zakupem, bo podatność na rdzewienie jest w obu pojazdach podobna, czyli duża
  13. Miałem/mam podobnie. Sporadycznie po odpaleniu wyskakuje Err, puknięcie w ekran czasem pomaga, czasem nie. Czasem zniknie po kilku sekundach, czasem po minucie. Przelutowalem kilka podejrzanych lutów na płytce ale jakiejś specjalnej różnicy nie ma. Może kiedyś z nudów rozbiorę jeszcze raz i przelutuję całość. Można też spróbować podgrzać w piekarniku jak padające karty graficzne, pewnie to będzie u mnie ostateczność jak lutownica nie pomoże.
  14. Cały temat jponiżej est bogaty w zdjęcia i informacje na temat wymiany, a mój ostatni post tamże ma link do sprawdzonego silniczka na allegro, przed chwilą zamówiłem 3 kolejne
  15. Kiedyś interesowałem się tymi silnikami w kontekście swapa do Imprezy GC. W skrócie: - moce podobne, ale SOHC trochę lepiej ciągnie na dole - SOHC mniej awaryjne: DOHC z tamtych lat lubi wydmuchać UPG nawet z automatyczną skrzynią - jak rozkminiasz LPG patrz post kolegi @ewemarkam
×
×
  • Create New...