niebieski708 Opublikowano 5 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2020 (edytowane) nikon a nie myślałeś o megane rs ? (Niby francja itd ale za każdym razem się na nią oglądam jak mijam). Edytowane 5 Lipca 2020 przez niebieski708 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FilipeK Opublikowano 6 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2020 W dniu 3.07.2020 o 11:29, Leniwiec napisał: Obecnie na hamowni wypluwa 415 koni i 620 Nm. Wcześniej był nawet szybki, teraz zapier*** Dzięki za opis Czytałem twojego bloga, i początkowo pisałeś, że zastanawiasz się nad mapą ale masz gwaranacje więc musisz poczekać, a potem widze w następonym artykule, że jednak wjechałą mapa w tuneforce Olałeś gwarancje? Odało Ci się kupić nową tą Fokę czy używka z przedłużoną gwarancja?:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Tomko Opublikowano 6 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2020 Przed 600+ ostrzegam jeśli autem będzie jeździła niekumata osoba, a wystarczy pożyczyć / dać się przejechać na chwilę komuś innemu - żonie / mechanikowi / koledze ... WOT np na 4ce z poniżej 2000 obrotów to spore prawdopodobieństwo dezintegracji bloku. Nie bez przyczyny „ori” programy topowych tunerów (ECUtek, COBB, Mountune) kończą się na 570-580 niuta. A wcześniej było u nich 600+ Jeśli chodzi o dołączenie RSa do grupy wygrywających maszyn (Sub/EVO) na imprezach typu SuperOES / PowerStage to jeszcze wody trochę musi upłynąć - czytać muszą znaleźć się pierwsze osoby, którym nie będzie żal „pociąć” auta. Wtedy okolice 1300 kg osiągalne. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
viggen Opublikowano 7 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2020 Cathpole zachwycony, chętnie bym się tym przejechał. 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radekk Opublikowano 7 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2020 W dniu 3.07.2020 o 11:29, Leniwiec napisał: Jako przywołany do tablicy nieco się wypowiem 7 lat jeździłem Imprezą GT, teraz od 1,5 roku jeżdżę Focusem RS MK3. Gdy rozglądaliśmy się za czymś fajnym, z napędem na cztery koła, RS ma niewielu konkurentów. Najbliżej mu do typowej zabawki, tym bardziej, że ma manual, tryb drift, fabryczny launch control itd. Widać, że to auto zrobione pod kierowcę i frajdę z jazdy. Byłem RS'em na torze, bardzo chętnie zamiata tyłkiem przy dodaniu gazu - ogólnie prowadzenie zdecydowanie na plus. Na prostej RS nie jest tak szybki, jak mogłoby się wydawać - każde auto z DSG na prostej robi go jak chce. Ale na zakrętach sytuacja się odwraca. W rękach sprawnego kierowcy RS to szybkie auto na torze, szczególnie po wymianie zawiasu na gwint. Ja mam wersję z kubłami Recaro i fotele zdecydowanie zaliczam do udanych (są jeszcze wersje z "normalnymi" fotelami Recaro). Oczywiście apetyt rośnie w miarę jedzenia, dlatego w naszym RS sporo zmieniliśmy - pełny wydech turbo-back, stage2, pływające heble, short shifter, poduszki pod silnik, wzmocnienie dyfra, filtry, wloty, sportowe sprzęgło, pakiet aero itd. itp. Obecnie na hamowni wypluwa 415 koni i 620 Nm. Wcześniej był nawet szybki, teraz zapier*** Jako auto zabawka - praktycznie ideał. Ciągle mam zaciesz jak nim jadę A jak potrzeba, to przyciskiem zmiękczam zawieszenie, pilotem zamykam klapkę w wydechu i można jechać spokojnie w trasę z dzieciakami (w Subaru z przelotem było ciężko). Ogólnie patrząc z perspektywy przesiadki z Subaru na RS - polecam. Choć STI chętnie bym kiedys w garażu postawił, głównie ze względu na dźwięk co to za felga? Foczka ekstra Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
viggen Opublikowano 7 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2020 22 minuty temu, radekk napisał: co to za felga? Foczka ekstra Trochę podoba do oz ultralaggera Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radekk Opublikowano 7 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2020 43 minuty temu, viggen napisał: Trochę podoba do oz ultralaggera nie, zupełnie inne, tam masz ramiona na zmianę szerzej wężej, niedawno zresztą pozywałem się ultraleggerów więc pamiętam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zelazny Opublikowano 7 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2020 To Motec Ultralight 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rosaskc Opublikowano 7 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2020 3 minuty temu, Zelazny napisał: To Motec Ultralight Patrzyłem na nie zanim kupiłem BBSy, bo felga fajna i lekka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
-=nikon=- Opublikowano 8 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2020 @niebieski708 wiem tylko to samochód dla żony nie dla mnie u mnie po kombi jest w planie STI. Tekst o RS znam już dawno czytałem i poniekąd od niego zaczęło się interesownie RS-em. Jadnak żona nie podziela mojej fascynacji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niebieski708 Opublikowano 8 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2020 5 godzin temu, -=nikon=- napisał: @niebieski708 wiem tylko to samochód dla żony nie dla mnie u mnie po kombi jest w planie STI. Tekst o RS znam już dawno czytałem i poniekąd od niego zaczęło się interesownie RS-em. Jadnak żona nie podziela mojej fascynacji A to spoko bo generalnie jak dla mnie z wyglądu to najładniejszy hot hatch. Dziwne że się jej nie podoba, mojej zresztą też nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
-=nikon=- Opublikowano 8 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2020 12 minut temu, niebieski708 napisał: A to spoko bo generalnie jak dla mnie z wyglądu to najładniejszy hot hatch. Dziwne że się jej nie podoba, mojej zresztą też nie Kobiety są dziwne i tyle w temacie 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 12 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2020 https://www.autoevolution.com/news/2022-honda-civic-type-r-rumored-with-hybrid-awd-400-horsepower-145917.html Ciekawe, co finalnie z tego wyjdzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubanow Opublikowano 12 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2020 41 minut temu, eddie_gt4 napisał: https://www.autoevolution.com/news/2022-honda-civic-type-r-rumored-with-hybrid-awd-400-horsepower-145917.html Ciekawe, co finalnie z tego wyjdzie ciekawie zamontowany układ wydechowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ponton500 Opublikowano 12 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2020 Naped awd by sie przydal. Moze nastepna generacja bedzie mniej paskudna od obecnej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 12 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2020 (edytowane) 6 minut temu, ponton500 napisał: Naped awd by sie przydal. Moze nastepna generacja bedzie mniej paskudna od obecnej. Jak będzie AWD i zachowają stylistykę to będzie godny następca STI Edytowane 12 Lipca 2020 przez skwaro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tsunetomo Opublikowano 12 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2020 4 minuty temu, skwaro napisał: Jak będzie AWD i zachowają stylistykę to będzie godny następca STI O ile baterie nie spowodują istotnej nadwagi. I do tego sztuczny dźwięk boxera z głośników Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 12 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2020 Teraz, Tsunetomo napisał: O ile baterie nie spowodują istotnej nadwagi. I do tego sztuczny dźwięk boxera z głośników Akurat w dobie sztucznego dźwięku obecny Type-R się pozytywnie wyróżnia, mimo że na 3 końcówkach wydechu niektórzy psy wieszają, dlatego w nowym też bym się nie spodziewał głośników tylko czystą inżynierię Dla przypomnienia: https://www.roadandtrack.com/new-cars/car-technology/a10032609/why-the-2017-honda-civic-type-r-has-three-tailpipes/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tsunetomo Opublikowano 12 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2020 2 minuty temu, skwaro napisał: Akurat w dobie sztucznego dźwięku obecny Type-R się pozytywnie wyróżnia, mimo że na 3 końcówkach wydechu niektórzy psy wieszają, dlatego w nowym też bym się nie spodziewał głośników tylko czystą inżynierię Dla przypomnienia: https://www.roadandtrack.com/new-cars/car-technology/a10032609/why-the-2017-honda-civic-type-r-has-three-tailpipes/ Nie wątpię, ale jak ma być zamiast Subaru to dźwięk boxera być musi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 12 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2020 Teraz, Tsunetomo napisał: Nie wątpię, ale jak ma być zamiast Subaru to dźwięk boxera być musi Nie musi, ja nie mam u siebie z powodu Twinscrolla i jakoś mi to nie przeszkadza I przypominam, że bulgot zabiera moc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kukson Opublikowano 12 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2020 W obecnym CTR brakuje wydechu jak w i30N choć seryjny do codziennej jazdy tak do 120km/h jest w miarę ok bo nie buczy mocno w aucie ale niestety teraz po lifcie ma dostać sztuczne wzmacnianie dźwięku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 12 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2020 2 minuty temu, Kukson napisał: ale niestety teraz po lifcie ma dostać sztuczne wzmacnianie dźwięku Ale lipa, rozczarowali mnie kompletnie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tsunetomo Opublikowano 12 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2020 1 godzinę temu, skwaro napisał: Nie musi, ja nie mam u siebie z powodu Twinscrolla i jakoś mi to nie przeszkadza I przypominam, że bulgot zabiera moc Przekonales mnie. Da sie bez tego żyć. Zobaczymy, co Honda wymyśli. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ponton500 Opublikowano 12 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2020 Wydech jest kiepski w CTR. Zarownie IX jak i X. Szumi sobie cos tam i buczy. Ciekawszy dzwiek jest z pod maski, szczegolnie po zmianie wkladki filtra, wastegate fajnie sapie i dzwiek pracy turbo jest duzo bardziej slyszalny. Ewidentnie brakuje wydechu i to czuc, zeby walil trzaski przy odcinie. Dokladnie, polift ma dzwiek generowany z glosnikow a jego intensywnosc zalezy od trybu jazdy w jakim sie znajdujesz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zyzol Opublikowano 13 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2020 Pertyn się podjarał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się